Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viimeksi+kun+tein+muuttoa+paikasta+toiseen,+niin+siinä+todella+huomasi+kuinka+vähän+loppujen+lopuksi+ihmisellä+on+mitään+arvokasta.+Paljon+sai+kantaa+tavaraa+roskalavalle+ja+kaatopaikalle.+Ihmiset+ottavat+kalliita+vakuutuksia+omaisuudelleen+ja+maksavat+aivan+turhasta.+Ihan+hyvin+saan+nukutuksi,+vaikka+joskus+jää+ulko-ovi+lukitsematta+illalla.
04.05.2017 08:25
Ei+ole+meikälaäiselläkään+paljoa+varastettavaa,+eikä+ole+edes+asetta+millä+voisi+omaisuuttaan+puolustaa,+heh.+Mutta+jos+autotalliin+eksyvät,+niin+silloin+kyllä+lähden,+vaikka+paistinpannun+kanssa+pitämään+kiinni+kallisarvoisimmastani...
04.05.2017 08:02
Juu,+sehän+on+hyvä,+mutta+ei+koko+ajan+tarvitse+olla+positiivinen.+On+epärealistista+luulla,+että+voi+olla+onnellinen+koko+ajan.+Ei+onnettomuus+ole+luonteen+heikkoutta+vaan+vain+yksi+sävy+tunne-elämän+kirjossa.
04.05.2017 07:58
Eipä+luultavasti+taposta+ensikertalaiselle+paljon+enempää+tule+kuin+kolme+vuotta+vankeutta.+Viimeistään+presidentti+armahtaa.
04.05.2017 07:50
Joo,+en+missään+nimessä+kannata+Amerikan+meininkiä.+Luin+yhdestä+tapauksesta,+jossa+varkaat+olivat+murtautuneet+erääseen+taloon,+talon+asukas+onnistui+pakenemaan+takaovesta,+ja+lähti+turvaa+ja+apua+hakemaan+naapurista,+naapuri+oli+oli+ampunut+apua+hakemaan+tulleen+naapurin,+kun+oli+luullut+sitä+ryöstäjäksi.+Että+tällä+tavalla!
04.05.2017 07:45
68-vuotiaalla+papparaisella+ei+ole+mitään+muuta+mahdollisuutta+nuoria+miehiä+vastaan.+Olisiko+tosiaan+pitänyt+vierestä+katsoa,+kun+tyhjentävät+talon?
04.05.2017 07:30
Se+on+mukava+kuulla,+että+sellaisiakin+löytyy.
04.05.2017 07:26
Seuraavaksi+kait+aloitetaan+sakottamaan+ryöstön+kohdetta,+koska+ei+ole+ymmärtänyt+poistua+paikalta,+kun+ammattilaiset+tekevät+töitänsä!+Ryöstäjät+kun+tulee+asevarkaisiin,+niin+pitää+olla+valmistautunut+tappioihin,+koska+saattavat+ne+aseet+vahingossakin+laueta.+Sivistysmaissa+ryöstäjille+annettaisiin+kunnon+tuomiot,+mutta+täällä+vain+ryöstettävää+sakoitetaan+ja+ryöstäjät+saattavat+saada+vielä+urakkalisän+ahkerasta+laittomasta+toiminnastaan.
Sama+asia+noiden+raiskauksien+ja+rattijuoppojen+kanssa.+Saavat+jatkaa+toimintaansa,+vaikka+maailman+tappiin+saakka.+Parhailla+yli+100+rattijuopumusta+ja+raiskauksiakin+kymmeniä+samalla+jampalla.+Pahimmassa+tapauksessa+vielä+syyllistetään+uhria,+prkl.
04.05.2017 07:05
En+minä+Suomessa+koskaan+ole+huomannut+ihmisen+asialla+olemista,+vaikka+pidänkin+itseäni+isänmaallisena.+Hirveätä+meteliä+viime+aikoina+ovat+herättäneet+maahanmuuttajien+oikeudet+ja+heidän+puolustaminen.+Ihan+oikeesti+pitäisi+puolustaa+suomalaisia+Suomessa.+Onnistuisko+hommata+keräyksellä+tuolle+vanhuksella+hyvä+asianajaja?+On+sitä+huonompiinkin+asioihin+kerätty+rahaa+Suomessa.
04.05.2017 06:53
Ainakin+itselleni+on+tärkeätä,+ettei+autosta+kuulu+mitään+nitinöitä+tai+kolinoita.+Arvostan+hiljaista+ja+vakaata+menoa,+johon+ei+kuulu+nykiminen+tai+auton+käynnistysongelmat.
03.05.2017 15:55
Minulla+on+2014+musta+Mercedes-Benz+E220,+uutena+ostettu+ja+täydellisesti+huollettu.+Erittäin+hienosti+toimiva+peli.
Sinulla+on+kiva+tapa+haukkua+kaikki+muut+palstakirjoittajat+idiooteiksi+tai+heidän+aloituksissaan+on+jotain+vikaa+yms.
03.05.2017 15:40
Ei+kovinkaan+mairittelevaa+Skodalle.
03.05.2017 15:25
En+tiedä+lastenvaunuista+ja+suomi24:sta+voin+sanoa+vain+sen,+että+herkkänahkaiset+loukkaantuvat,+mutta+se+on+heidän+häpeänsä.
03.05.2017 15:10
Kyllä+olen.
03.05.2017 15:09
Tuntuu+niissä+jotain+muutakin+olevan+kuin+vaihteisto+ongelmia,+ainakin+Octavian+turboahtimet+ovat+kränänneet+alusta+asti.
03.05.2017 15:08
Minä+myös+tykkään+mukavuustekijöistä,+siksi+ajelen+uuden+karhealla+mersulla.+Äänet+eivät+kuulu+sisälle,+takapenkillä+voi+keskustella+normaali+puheäänellä+kuskille,+eikä+hänen+tarvitse+huutaa+tai+kuskin+pienentää+radiota+sen+takia.+Kaikki+auton+laitteet+ovat+aina+kunnossa+ja+määräaikaishuoltojen+yhteydessä+vaihdetaan+myös+öljyt+ja+siellä+on+muutenkin+erittäin+hyvä+palvelu.+Koskaan+ei+ole+tien+päälle+jättänyt.+Se+on+minulle+tärkeätä.
03.05.2017 13:05
Meinaatko+skodan+sopivan+paremmin+ensiautoksi,+siksi+etteivät+kustannukset+olisi+niin+suuret,+jos+tapahtuu+vaikka+vahinko?
03.05.2017 12:59
Muistan+hyvin+tuon+Skoda+leviää+maamme+teille.+Nimenomaan+leviää!
Ei+amerikkalaisissa+autoissa+varmaan+muuta+epäkohtaa+löydy+kuin,+että+mitenköhän+niiden+huolto+pelaa+Suomessa.+Varmaan+löytyy+asiantuntijoitakin,+mutta+mitä+helpommin+saa+huollettua,+sitä+halvempaa+se+myös+on.
Kyllä+olisi+kova+sana+hankkia+Dodge+tai+Cadillac+Itsellä+oli+nuorena+miehenä+Chervolet+ChevY+II+ja+kyllä+silloin+oltiin+kyllä+rehvahkaita.+Miksipä+ei+tällainen+vanhempi+herramies+voisi+ajella+sellaisella?
Naapurikateus+on+mielestäni+ihan+hauska+asia.+Monet+eivät+mielellään+myönnä,+mutta+minä+myönnän+ja+ihan+hauskasti+pärjään+sen+kanssa.
03.05.2017 12:56
Ei+nuo+sähköautot+ole+vielä+lyöneet+itseään+lävitse+ja+niiden+yleistymistä+saadaan+odotella+pitkään.+Koskaan+ei+kannata+hankkia+ihan+viimeisimpi+innovaatioita,+vaan+pitää+odottaa+sen+aikaa,+että+joku+muu+on+ehtinyt+testaamaan+ne.
03.05.2017 12:46
Sain+isäukon+kuollessa+hieman+perintöä+muutava+vuosi+sitten,+jonka+sijoitin+autoon.+Olen+erittäin+tyytyväinen+hankintaani,+enkä+tiedä+vieläkään+parempaa+kohdetta,+jonne+olisin+voinut+rahat+hukata.
03.05.2017 12:43
62 / 66