Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+jos+tulee+lähiaikoina+heitettyä+lusikka+nurkkaan,+niin+jäähän+perillisille+ikävä+tehtävä,+kun+yrittää+päästä+siitä+Skodasta+eroon.
03.05.2017 11:06
Ei+se+naapurinkaan+Skoda+varmaan+naurata+enää+yhtä+paljon+mitä+eilen.+Minulla+on+sininen+peukku,+samanvärinen+kuin+nappurin+uusi+auto.+Se+tuli+viallisesta+kuulakärkikynästä,+kun+vähän+sähläsin...
03.05.2017 10:21
Ja+maine+kasvaa+helpolla,+varsinkin+huonompaan+suuntaan.+Ei+tarvitse+paljoa+löytyä+huonoa,+kun+heti+leimataan,+että+on+tämä+asia+tiedetty+vuosikymmenet.
Mukava+se+on+nyt+naureskella,+kun+ulkona+on+niin+mukava+ilma.+Ihan+oikea+kevätpäivä.
03.05.2017 10:13
Kymmeniä+vuosia+sitten+muistan+olleeni+Skodan+kyydissä.+Siellä+takapenkin+hattuhyllyllä+oli+samanlainen+kolo+mitä+vanhoissa+kuplavolkkareissa+oli.+Sinne+minä+pikkupoikana+jouduin+ja+siellä+haisi+kamalan+pahalle.+Siitä+saakka+Skoda+on+ollut+mielessäin...
03.05.2017 10:11
Eikö+saa+nauraa,+vaikka+nauru+pidentää+ikää.
Meillä+töissä+on+monella+kaverilla+ollut+ongelmia+Skodan+kanssa,+siitä+tämä+aihe+kirposi.+Voihan+se+johtua+siitä,+kun+ne+ovat+viime+aikoina+lisääntyneet+valtavasti.
On+se+vaan+kumma,+kun+ei+millään+saa+mielikuvista+pois+sitä+70-luvun+Skodaa.+Ikävä+huomata+itsensä+tällaiseksi+vanhoihin+asioihin+takertujaksi.
03.05.2017 10:05
Kiitos+paljon+tarjouksesta,+pitkästä+aikaa+voisikin+olla+mukava+käydä+Kotkassa.+Laulettaisiin+yhdessä+vaikka+laulua,+että+Moottoritie+on+kuuma...
03.05.2017 09:56
Tottakai+se+on+on+kulkuväline,+ehdottomasti.
Uskotko+jos+kerron+kirjoittaneeni+tämän+pilke+silmäkulmassani?
03.05.2017 09:52
En+löydä+tästä+sitä+määrättyä+kauneutta,+jota+mielestäni+autossa+pitää+olla,+jotta+voisin+ajatella+hankkivani+sen.+Toki+tiedän+kauneuden+olevan+katsojan+silmässä+ja+ja+makuja+olevan+monia,+mutta+ei+vaan+ole+mun+juttu.
03.05.2017 09:51
On+varmaan+Skodien+ovet+hyvässä+kunnossa,+kun+pari+vuotta+suolavesi+tuolla+ovissa+lilluu?+Lujaa+laatua+tosiaan!
03.05.2017 09:40
Ehkä+minä+sitten+olen+vaan+niin+isänmaallinen,+että+ei+missään+tapauksessa+venäläistä?+Nykymaailmassa+voi+silti+olla+mahdollista+ihastua+ihan+minkä+maalaiseen+tahansa,+vaikka+eskimonaiseen.+Sen+verran+ihmeelliset+netin+kanavat+ovat+olemassa.
03.05.2017 09:25
Ehkä+nyt+kannattaisi+hetki+vielä+harkita+sen+Skodan+suhteen.+On+ne+varmaan+halpoja+hankkia,+mutta+korjauskustannuksiin+menee+usein+ne+säästöt.+Eipä+ole+meikäläinen+kyllä+edes+koskaan+ajanut+Ladalla,+saati+omistanut+sellaista.+Sama+koskee+Skodaa.
03.05.2017 09:20
Olen+huomannut+asian+ja+tunnetusti+suomalaiset+ostavat+sitä+minkä+saa+halvimmalla.+Siinä+listassa+taitaa+olla+myöskin+Skoda+ykkösenä?
03.05.2017 09:12
En+ole+kyllä+koskaan+ymmärtänyt+suomalaismiehiä,+jotka+ottavat+venäläisen+tai+thaimaalaisen+emännän.+Ymmärrän+toki+joskus+olevan+kyse+ihan+oikeasta+rakkaudesta,+mutta+varmasti+useammin+tarkoitusperät+ovat+jotain+muuta.+Minun+mottoni+on,+että+suomalainen+muija+sen+olla+pitää,+jos+ei+löydy+niin+sitten+ollaan+ilman.
Saksalainen+auto+kyllä+useimmiten+hyvä+esim.+Mercedes+Benz.
03.05.2017 09:10
Voi+olla,+mutta+minulle+tulee+Skodasta+mieleen+aina+ne+70-luvun+Skodat,+en+mahda+sille+mitään.
03.05.2017 09:00
Tässä+on+hieno+laulu+ihmisyydestä,+tunteista+ja+kauniista+muistoista.+Tehoaa+ainakin+minuun,+tulee+ihan+kyyneleet+silmiin:
https://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8
03.05.2017 08:56
Hyvä+tietää,+kun+sitten+joskus+teen+päätöksen+aloittamisesta.
24.04.2017 15:55
On+siellä+oikein+kokonainen+taidetehdas.+Lisäksi+on+vielä+oma+kirjailijatalo,+jonka+suuri+kirjailija+saa+vuodeksi+kerrallaan+käyttöönsä.
24.04.2017 15:00
No+hyvä,+että+ei+tuputeta+enempää,+hehee.
Enkä+tosiaankaan+kirjoittanut+tätä+aloitusta+siksi,+että+facebook+myönteiset+alkasivat+kampanjoida+saadakseen+minut+leiriinsä,+vaan+enemmänkin+siitä+syystä,+kun+tiedän+olevan+paljon+ihmisiä,+joita+koko+sosiaalinen+media+ärsyttää+tai+sitten+ei+vaan+kiinnosta.
24.04.2017 13:42
Ehkä+siinä+on+taustalla,+kun+varsinkin+työelämässä+kaikki+uudet+järjestelemät+vievät+aikaa+tuhottoman+paljon?+Kaikenlainen+näprääminen+ja+opiskelu+alkanut+kenties+kyllästyttää.+Ja+mikäli+tarvitsee+harvemmin+jotain+systeemiä,+sen+joutuu+tavallaan+kertaamaan+aina+alusta+uudelleen,+koska+ei+kuitenkaan+voi+muistaa+kaikkea?
24.04.2017 13:29
Historian+lehtien+havinaa.+Oli+pakko+lukea+Waltarin+tanssi+yli+hautojen+romaani,+kun+se+liippaa+todella+läheltä+vanhaa+Porvoota,+jossa+usein+kävelen.+Muutenkin+kaupungin+rikas+historia+on+alkanut+kiinnostaa.+Sanotaan+sen+olevan+merkki+mahdollisesta+pysyvästi+jäämisestä+paikkakunnalle.+Tosin+olen+sellainen+levoton+kulkuri,+että+ei+varmaksi+voi+sanoa+yhtään+mitään.+Eläkepäivät+tulevat+varmasti+muuttamaan+monta+asiaa.
24.04.2017 12:26
63 / 66