Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+siinä+pakko+jotain+hyvääkin+olla,+en+sitä+kiellä.+Täälläkin+jotkut+tuputtavat+jopa+sitä+niille,+jotka+eivät+vielä+ole+menneet.+Oma+poikani+joka+käyttää+kaikkia+mahdollisia+tilejä,+oli+kyllä+sitä+mieltä+ettei+välttämättä+sovi+oikein+isäukon+pirtaan.+Monia+on+näkemyksiä+ja+luultavasti+tulen+varmaan+vielä+kokeilemaan.+En+ole+yhtään+muutosvastainen+ja+vielä+vähemmän+vastarannankiiski.
24.04.2017 12:12
Onneksi+tarkoitukseni+ei+ole+sentään+kirjoittaa+mitään+kuolematonta.
24.04.2017 11:22
Tiedän,+tiedän+suomi24+olevan+myös+sosiaalista+mediaa.+Siksi+rajasinkin+avaukseni+koskemaan+facebookkia,+twitteriä+ja+instagrammia.+Niihin+suurin+osa+60++ihmisistä+ei+kuulu.
24.04.2017 11:10
Ehkä+irvokas+sana+tarkoittaa+meille+kahdelle+eri+asioita?+Lähinnä+tarkoitin+sitä,+että+jos+nyt+vaikka+olisi+kirjoittanut+facebookiin+viimeisiksi+sanoikseen:+"Ja+nyt+pojat+lähdetään+kaljalle".+Jonka+jälkeen+tapahtuisi+onnettomuus+tai+äkillinen+sairaus,+niin+ainakin+minusta+tuntuisi+pahalta+lukea+kyseisen+henkilön+facebookkia.
Ei+kuolleiden+taiteilijoiden+jälkeen+jättämien+taideteosten+lukemisessa,+kuuntelemisessa+ja+kunnioittamisessa+ole+mitään+irvokasta.+Kuuntelen+paljon+esim.+Tapio+Heinosta+joka+kuoli+liian+nuorena+Porvoon+sairaalassa,+jossa+itsekin+käyn+silloin+tällöin.
24.04.2017 11:00
Pitää+paikkansa.
*hymyilee+vienosti*
24.04.2017 08:35
Olen+joskus+miettinyt+tuota,+että+miten+niille+facebookkilaisille+käy,+kun+he+kuolevat.+Olisi+jotenkin+irvokasta,+jos+siellä+yhä+näkyisi+kaikki+menneet+aivan+kuin+tyyppi+olisi+hengissä?+Tällaisilta+suomi24+kaltaisilta+keskustelupalstoilta+kadotaan+itsekseen+määrätyn+ajan+kuluessa.+Ei+tarvitse+itse+huolehtia.+Mainitsemasi+lapsille+testamenttaaminen+on+ainakin+hyvä+varmistus,+ettei+jää+ikuisesti+elämään+virtuaalina.
24.04.2017 08:32
Minulla+on+lisänä+vielä+hieman+kapinallinen+ja+äkkiväärä.
Porvoo+on+hieno+kaupunki,+tulee+heti+syntymäkaupunkini+Porin+jälkeen.
24.04.2017 08:15
Pahinta+mitä+minulle+voisi+tapahtua+olisi,+että+joku+pystyisi+lokeroimaan+minut+jonkin+tyyppiseksi+tai+kuuluvan+johonkin+ryhmään.+Never!
PS.
kirjoittelin+aikaisemmin+tomppa2006+nimimerkillä
24.04.2017 07:53
Tiedän+suomi24+keskustelupalstan+myös+olevan+sosiaalista+mediaa+ja+tiedän+kuinka+paljon+tännekin+voi+hukata+elämästään.+Somella+silti+tarkoitetaan+enemmän+istagram,+twitter+ja+facebook+-tyylisiä+medioita.+Olen+vähän+sellainen+"minkä+teen,+sen+teen+kunnolla"+mentaliteetilla+toimiva+tyyppi,+joten+huolehtisin+ehkä+liikaakin+kaikille+vastaamisesta+yms.
24.04.2017 07:26
Minä+en+myöskään+pidä+siitä,+että+joku+muu+alkaa+viedä+minua.+En+halua+mitään+riippuvuus+suhdetta+sosiaaliseen+mediaan.+Vapauttavaa+kuljeksia+esimerkiksi+ulkomailla+ilman+mitään+sidettä+kotimaahan+tai+tuttaviin.+Kännykkä+äänettömällä+hotellihuoneessa+ja+joskus+illalla+voi+vilkaista+onko+joku+kaivannut.
Nimimerkkini+tarina+liittyy+marjapussin+pelaamiseen.+Toki+varmaan+ehkä+olet+kuullut+siinä+jouduttavan+Porvooseen.+Asustelen+siellä+itse,+joten+olen+jo+joutunut+sinne,+hehee.+Yritin+enskiksi+sovittaa+nikkiini+Porin+poikaa+tai+Porvoon+miestä,+mutta+kaikki+olivat+varattuja+ja+siitä+mieleeni+tuli+tuo+marjapussi.
24.04.2017 06:25
Hetkinen!
Aikuisen+ihmisen+valinta+ei+ole+outo,+mutta+some+on+aikuisen+ihmisen+valinta+ja+jotkut+toiset+voivat+pitää+häntä+outona,+koska+he+itse+eivät+osaa+olla+järkeviä+tai+viisaita.
Voisitko+suomentaa?
24.04.2017 06:18
Sinähän+sen+sanoit.
24.04.2017 06:14
Itse+en+ede+ole+oppinut+vielä+kantamaan+aina+kännykkää+mukana,+sille+ei+vaan+tunnu+löytyvän+aikeata+sijoituspaikkaa+takin+tai+housujen+taskussa.
Uskon+että+Facesta+on+myös+hyötyä+ihmisille,+juuri+nuo+mainitsemasi+tapahtumat+ovat+hyvä+osoitus+siitä.
Aika+hurjalta+tuntuisi+alkaa+toivottelemaan+naapureille+huomenia+tietsikan+kautta.+Siinä+on+ihan+riittävästi,+kun+muistaa+aina+nähdessä+sanoa+ja+töissä+toivottelen+valehtelematta+lähes+sadalle+ihmiselle+huomenta+suullisesti,+joten+eiköhän+se+riitä.
24.04.2017 06:13
Onneksi+meikäläisellä+on+sentään+perustaidot+hallinnassa+netin+suhteen.+Kyse+on+lähinnä+omasta+viitseliäisyydestä.
Varmasti+netin+hankinta+kuuluu+kaikille+tulevaisuudessa,+ilman+sitä+asiat+menevät+liian+hankalaksi.+ja+onneksi+sentään+on+oma+valinta+mitä+tietoja+siellä+muille+jakaa.
Oma+sukuni+on+myös+pieni+ja+ne+asiat+hoidan+ihan+samalla+tavalla+puhelimella+ja+tekstiviestein.
24.04.2017 06:08
En+itse+koe+menettäneeni+mitään,+vaikka+en+olekaan+Facebookissa.+Työpaikalla+asiat+hoidetaan+onneksi+vielä+sähköpostilla+tai+puhelimella.
Enkä+jotkut+tosiaan+pönkittävät+itsetuntoaan+kaiken+maaiman+valokuvilla+yms.
24.04.2017 06:04
Mukava+tavata+samalla+aaltopituudella+oleva.+Ehkä+aito+suomalainen+mies+on+vaan+sellainen,+että+helposti+ei+lähdetä+minkään+uuden+mukaan+eikä+niistä+yleensäkään+tehdä+suurta+numeroa.
Sama+meininki+täällä+noiden+elämänkertojen+suhteen.+Luin+juuri+Mika+Waltarin+ja+nyt+on+menossa+Eppu+Normaalista+kertova+teos.+En+tiedä+onko+ne+niin+suuria+vaikuttajia,+mutta+vaikuttajia+joka+tapauksessa.
24.04.2017 06:02
Heips,
Kyllähän+sinä+minut+tunnet+ja+tiedät+että+olla+hieman+outo.+Ja+sen+myötä+niin+on+myöskin+kysymykseni,+hehee.
24.04.2017 05:55
Voin+lohduttaa,+sillä+että+et+ole+yksin.
24.04.2017 05:54
Tämä+on+melko+lähellä+sitä+mikä+minulle+voisi+olla+sopivinta+juuri+nyt,+aloittaisi+varovasti+Facen+tutustumiseen,+mutta+ei+tavallaan+vielä+luovuttaisi+sieluaan+sille.
24.04.2017 05:53
Hyvä+pointti,+että+ei+ole+heti+aina+tavoitettavissa.+Ihmetyttää+vaan+nämä+puhelimiinsa+tuijottajat,+ilmeisesti+he+sitten+taas+pyrkivät+vastaamaan+välittömästi+tai+ovat+aidosti+kiinnostuneita+älypuhelimestaan.+Minulle+se+on+vielä+vain+työväline.
23.04.2017 12:55
64 / 66