Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+toivotuksista.+
Mä+hiukan+toivoisin,+jotta+tämä+"puoliprinssi"+tekis+vielä+paluun+palstamaille.+En+siitä+syystä,+että+saatas+ajatuksia+lisää+tai+enemmän+sekaisin,+vaan+siksi,+että+olis+kiva+tietää+mistä+riimit+ja+mikä+oli+niiden+tarkotus+vai+oliko+niillä+semmosta.+Mutta+näinhän+ne+dialogi-riimittelyt+ja+muukin+keskustelu+yleensä+loppuu,+seinään+tai+johonkin+muuhun+esteeseen.+Joskus+ehkä+saatetaan+hetken+aikaa+kuvitella,+että+kirjotetaan+sen+oman+ihastuksen+kohteen+kanssa+ja+sitten+huomataan,+että+vikaan+meni.+Harvemmin+kai+täällä+tyypit+kohtaa..
16.05.2020 12:43
Riippuu+siitä,+mitä+riimejä+sä+tarkotat.+Yleensä+oon+laittanu+nimmarilla,+muutaman+kerran+ilman.+Puoliprinssinä+en+oo+puhunu+😉
Kyllä+se+siitä.+Elämä+on+vähän+kuin+Lintsi.+Välillä+mennään+vuoristorataa,+sitten+on+tasasta+(ja+vähän+huokailuttavaaki)+muksupuksussa,+kun+kohta+ollaan+taas+kieputtimen+kyyvis+😄
Mutta+eipä+unohdeta+vekkulaa+😉
Nyt+mä+lähen+vuorostani+tuonne+sateeseen+☔
16.05.2020 11:12
Mun+piti+kommenteeraa+tätä,+mutta+kommentti+hyppäs+väärään+kohtaan.+Muistelen+jollakulla+olleen+samaa+"ongelmaa"+eli+onneks+en+oo+ainut+😉Seuraavaks+multa+varmaan+tippuu+tuo+nimmari+ja+salasana+unohtuu+😄
16.05.2020 10:13
Tiuhtiseni+kuule,+(kun+sulle+huuvetaan😉,+meitä+on+moneksi.+Toiset+heittää+helposti+leikiksi+ja+toiset+ottaa+vakavasti.+Jokaisella+on+omat+syynsä+kirjoitella.+Itse+kirjoittelen+yleensä+huvikseen+ja+aikani+kuluks.+Joskus+purkaakseni+tuntoja+mm.+riimien+muodossa+(aina+ne+eivät+kerro+omasta+elämästä,+etenkään+sen+hetkisestä).+Oon+semmonen,+joka+lähtee+helposti+"leikkiin"+(kevyeen+flirttiin)+mukaan,+myös+live-elämässä.+Sytyn+helposti+ja+sammun+hankalasti.
Toivottavasti+sulla+on+jo+(eilisiltaan+verrattuna)+parempi+olo.+Joskus+on+hyvä+päästellä+ja+antaa+kiukun+tulla+😉
Mukavaa+lauantaita++ja+*virtuaalinen+halaus"+😊
16.05.2020 10:07
Mulla+ei+toimi+viini+ollenkaan,+siis+unilääkkeenä.+Mutta+oon+kyllä+kuullut,+että+joillakuilla+se+toimii+ja+mikä+ehkä+vielä+oudompaa,+niin+joillakin+toimii+myös+kahvi+😅+Itellä+menee+unet+moneks+tunniks,+jos+hörppään+ees+puol+kuppia.
16.05.2020 09:41
Mikä+se+sua+nyt+tuolleen+nyppii?+😉
Mitä+tarkoitat+asiallisella+palstalla?+
Sitä,+että+pysytään+tiukasti+asiassa+(ketjun+otsikossa),+vai+tarkoitatko+mahdollisesti+sanavalintoja+tai+käytöstapoja?
16.05.2020 09:22
Ps.+Katon+just+Euroviisuja+vuodelta+2006+kun+Lordi+voitti.+Olin+ihan+ihmeissäni,+että+onko+siitä+jo+niin+kauan+🤔+No+näyttäs+olevan...
15.05.2020 23:24
Joo,+eipä+mittään.+Tuo+on+aika+tuttua+itellekin+eli+välillä+kiristää+hermot+ja+pinna.+Mulle+ei+sovi+huonot+ja+liian+lyhyet+unet+ollenkaan.+Sillon+ei+tartte+paljonkaan+ärsyttää+kun+hermo+menee.+Joskus+se+ulos+lähteminen+voi+olla+ihan+hyvä+idea.+Raitis+ilma+ja+liikunta+auttaa+varmasti+ainaki+vähän.+Toivottavasti+sun+fiilis+on+jo+huomenna+parempi+😉+Kauniita+unia
15.05.2020 23:22
Mulla+on+jo+kuppi+🥤nurin
15.05.2020 22:57
Lähetäänkö+yhessä+mehtään+huutamaan?+Huuva+sä+siellä,+niin+mä+huuvan+täällä+ja+sitte+kuulostellaan+kumman+ääni+tavottaa+ensin+toisen+😅
15.05.2020 22:54
Sie+taijat+Tiuhti+olla+nyt+pienissä+hormoonihuuruissa+😁+No,+mikäpä+se+mie+oon+kommentoimaan,+kun+ite+oon+vähän+väliä+tai+ainaki+puolet+kuusta+😅
15.05.2020 22:41
Kiitos+tästä+vinkistä+👍+Kävin+vilkaisemassa+ja+luin+jonkin+matkaa+tuota+osa+ykköstä.+Täytyypä+kahlata+nämä+kunnolla+läpi+😊
15.05.2020 21:44
Hieno+kysymyksenasettelu+👍+ja+tämä+tuli+suoraan+sydämestä+😉
Kaikenlaista+on+jäänyt+käteen+ja+jotain+päähänkin.+
Ihanaa+viikonloppua+sullekin+😊
15.05.2020 19:32
Tuopa+se+vielä+siitä+renkaasta+puuttu+😅
14.05.2020 21:49
Parempi+sekin+kun+olis+vanhat+housut+keturallaan+😅
No,+oikeesti+ei+kuulosta+kivalta+🙄+Mä+olen+kans+viime+vuonna+törmännyt+tuohon+saatavuusongelmaan.+No+onneks+ei+kestäny+kun+pari+kuukautta,+mutta+silti.+Odottavan+aika+on+pitkä,+niinhän+ne+sanovat.+
Menkat+on+kyllä+semmonen+keksintö,+jotta+ei+oo+naisten+päästä+tuo+idea+lähteny.+Niistä+kun+pääsee,+niin+sitte+alkaa+kuumat+aallot.+Ilosesti+voi+sitte+surffata+hiki+hatussa+vuoden+päivät.+Sitä+odotellessa.+Tsemppiä+sulle,+mulle+ja+muillekin+naisille+😉
14.05.2020 21:48
Joo,+kyllä+se+joskus+kiristää+pinnaa+niin,+että+mutkalle+menee+😅+Törpöt+pitäs+ohittaa+ku+pujottelussa,+mutta+vaikeeta+se+on+kun+mutkalla+olevat+pinnat+vettää+vanteetkin+kieroon.
14.05.2020 21:38
Sepä+se+😑+Sulla+on+muuten+kiva+ja+vähän+myös+aiheeseen+liittyvä+nimmari+👍😊
14.05.2020 20:18
Oikeessa+oot,+mielummin+kerran+kunnolla,+kuin+monta+kertaa+korjaillen.+Onneks+"paperinpyöritys"+-ammateissa+(joita+itsekin+teen)+korjaaminen+on+kuitenkin+yleensä+mahdollista.+Sitten+on+niitä+ammatteja,+joissa+hosuminen+ja+kiire+saattaa+johtaa+paljon+vakavampiin+juttuihin,+semmoisiinkin+joita+ei+sitten+korjaa+mikään.+Korona-aika+nyt+on+mitä+on+ja+sen+kanssa+tässä+on+mentävä.+Parempia+aikoja+odotellessa.+Tsemppiä+sulle!
14.05.2020 20:15
Ymmärrän+hyvin,+että+tuommonen+kiukuttaa+😑
14.05.2020 20:06
No,+niinkuin+tuossa+ylempänä+laitoin,+niin+ei+tämä+tilanne+(kaiketi)+ole+onneksi+ikuinen+😉
Tuosta+lääkäriin+menemisestä+onkin+ollu+paljon+puhetta,+kun+moni+jättää+nyt+menemättä,+vaikka+vaivaa+oliskin.+No+ainahan+sinne+ei+tietysti+pääse+vaikka+tahtoskin,+paitsi+yksityiselle+jos+on+kattava+työterveys+tai+sitte+ihan+seteleillä.+
Museokorttien+voimassaoloaikaa+ovat+vähän+jatkaneet+👍
https://museot.fi/koronavirus
Mulla+on+kasa+käyttämättömiä+leffalippuja+ja+niidenkin+voimassaoloaikaa+on+onneks+jatkettu.+Jospa+syksymmällä+tai+talvella+pääsis+sitte+leffaanki.
14.05.2020 20:03
219 / 278