Olen ihastunut erääseen naiseen ja tiedän hänen ihastuneen minuun, mutta sain myös tietää hänenkin olevan bottom ja haluaisin kuulla teiltä voiko suhde toimia esimerkiksi seksin osalta jos kummatkin ovat bottom? Myös tietysti voi laittaa kokemuksia, joissa molemmat ovat olleet top niin tästä voi myös muille olla hyötyä. :)
Kaksi bottomia tai toppia suhteessa
141
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä noi tarkoittaa?
- Anonyymi
Mitä ne oli siinä eilisessä Sex-tape ohjelmassa?
- Anonyymi
Homomiesten sanastoa, ei liity naisiin.
- Anonyymi
Miehet näkee seksin ja asiat muutenkin roolien ja hierarkioiden kautta. Tota samaa miesnäkökulmaa taas nykyään yritetään syöttää naisillekin ja jotkut sen varmaan ostaakin, jos ovat tottuneet katsomaan asioita miesnäkökulmasta.
- Anonyymi
No huh😅 Mä jo vähän ihmettelin, kun rn tunnista tämmöistä ollenkaan. Se naisissa on just ihanaa, että roolit vaihtelee ja molemmissa on molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh😅 Mä jo vähän ihmettelin, kun rn tunnista tämmöistä ollenkaan. Se naisissa on just ihanaa, että roolit vaihtelee ja molemmissa on molempia.
Unohda roolitukset ja opettele säkin katsomaan asioita heterokuplan ulkopuolelta, ihan vinkkinä sulle jatkoa ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda roolitukset ja opettele säkin katsomaan asioita heterokuplan ulkopuolelta, ihan vinkkinä sulle jatkoa ajatellen.
Ei kaikki heterotkaan ole noin jäykkiä ja kaavamaisia, hierarkiahöpötykset on muinaisajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki heterotkaan ole noin jäykkiä ja kaavamaisia, hierarkiahöpötykset on muinaisajalta.
Joo mutta aina joku niitä täälläkin ottaa esiin, joten näkyy olevan relevanttia osalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta aina joku niitä täälläkin ottaa esiin, joten näkyy olevan relevanttia osalle.
Mitä ihmeen roolituksia? Tilanteen mukaan on menty ja vaihdellut se jopa hetkittäin kumpi vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko sä opettamaan miten ollaan kunnon oikea lesbo? 😂 anna tulla sitten vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen roolituksia? Tilanteen mukaan on menty ja vaihdellut se jopa hetkittäin kumpi vie.
Anteeksi heteruuteni rippeiden jäänteet arvon taiturit, olen tosi vanhanaikainen ja kömpelö näissä jutuissa, opettelen. Pikkuisen pidempää pinnaa kiitos! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla naispareilla ole mitään tietoisia tai tiedostamattomia rooleja. Joillakin on, toisilla ei ollenkaan. Samoin ei kaikki heteroparitkaan ole samanlaisia. Eikä kaikki heteromiehetkään ole samanlaisia kuten ei kaikki heteronaisetkaan. Eikä homoseksuaalisuutta välttättä näe ulospäin. Osasta näkee, osasta ei. Eikä naisellisuus tarkoita välttämättä heikkoutta, epävarmuutta ja tyhmyyttä, ei välttämättä sinne päinkään. Eikä välttämättä kaikki ole kiinnostuneita leikkimään jotain roolileikkejä olkoon hetero tai homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla naispareilla ole mitään tietoisia tai tiedostamattomia rooleja. Joillakin on, toisilla ei ollenkaan. Samoin ei kaikki heteroparitkaan ole samanlaisia. Eikä kaikki heteromiehetkään ole samanlaisia kuten ei kaikki heteronaisetkaan. Eikä homoseksuaalisuutta välttättä näe ulospäin. Osasta näkee, osasta ei. Eikä naisellisuus tarkoita välttämättä heikkoutta, epävarmuutta ja tyhmyyttä, ei välttämättä sinne päinkään. Eikä välttämättä kaikki ole kiinnostuneita leikkimään jotain roolileikkejä olkoon hetero tai homo.
Yhteiskunnassa on monenlaisia rooleja, työelämä, eduskunta jne. Turha sitä on kieltää.
Femininistiset ja maskuliiniset piirteet ovat kaikissa ihmisissä, ymmärrän.
Tosi erikoinen toi naisten piirteiden luettelo: tyhmyys, epävarmuus, heikkous, en ole koskaan ennen kuullut tuollaisia määritelmiä. Kaikkea oppii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnassa on monenlaisia rooleja, työelämä, eduskunta jne. Turha sitä on kieltää.
Femininistiset ja maskuliiniset piirteet ovat kaikissa ihmisissä, ymmärrän.
Tosi erikoinen toi naisten piirteiden luettelo: tyhmyys, epävarmuus, heikkous, en ole koskaan ennen kuullut tuollaisia määritelmiä. Kaikkea oppii.Kuka haluaisi olla vapaa-aikanaan roolissa, mitä hyötyä siitä olisi? Työelämä on eri asia, siinä hyötynä on palkka.
- Anonyymi
Osalle maailma on hahmotettavissa dikotomioiden ja hierarkioiden kautta, toiset eivät tarvitse niitä. Persoonallisuusero, joka näyttäytyy todennäköisesti muillakin elämänalueilla kuin seksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko sä opettamaan miten ollaan kunnon oikea lesbo? 😂 anna tulla sitten vaan!
Mä voin antaa sulle ilmaisen neuvon, naisia ei saa riitaa haastamalla. Toi pätee suurimpaan osaan. Poikkeuksena on lehmänhermoiset ja tyypit, jotka on valmiita sietämään mitä tahansa seksin takia. Jotkut harvat on väittelynhaluisia ja syttyvät siitä, toi on kuitenkin eri asia kuin lapsellinen riitely.
Jos se musiikinopettaja on tosi kuumana suhun, saattaa olla ettei toi käytös sitä haittaa. Jos ei, sun kannattaa muuttaa lähestymistapaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osalle maailma on hahmotettavissa dikotomioiden ja hierarkioiden kautta, toiset eivät tarvitse niitä. Persoonallisuusero, joka näyttäytyy todennäköisesti muillakin elämänalueilla kuin seksissä.
Olisiko turvallisuushakuisuutta? Kaikki eivät ehkä psyykkisesti kestä avointa vapaata tilannetta ja siksi hakevat rooleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko turvallisuushakuisuutta? Kaikki eivät ehkä psyykkisesti kestä avointa vapaata tilannetta ja siksi hakevat rooleja.
Saahan noin tietenkin tehdä, jos tuntuu hyvältä ja tarpeelliselta. Olen tottunut avoimiin tilanteisiin, jossa kumpi vaan voi lähteä vetämään tilannetta ja vuoro voi vaihtua. Sellainen hetken vietävissä oleminen ja aktiivisuus puolin ja toisin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin antaa sulle ilmaisen neuvon, naisia ei saa riitaa haastamalla. Toi pätee suurimpaan osaan. Poikkeuksena on lehmänhermoiset ja tyypit, jotka on valmiita sietämään mitä tahansa seksin takia. Jotkut harvat on väittelynhaluisia ja syttyvät siitä, toi on kuitenkin eri asia kuin lapsellinen riitely.
Jos se musiikinopettaja on tosi kuumana suhun, saattaa olla ettei toi käytös sitä haittaa. Jos ei, sun kannattaa muuttaa lähestymistapaa.Ok😉🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, heterotkin vaihtelee asentoja, ei enää eletä 1800-luvulla heteropiireissäkään. Ja on sitä osattu ennenkin, Kama Sutra on täynnä erilaisia seksiasentoja heteroille, itse asiassa valikoima on varmaan laajempi kuin lesboilla, kun käytössä on enemmän välineitä eli tämä penis.
- Anonyymi
Osa naisista ei nyt vaan saa aloitetta tehtyä, edes vuoden seurustelun jälkeen.
Ihan oikeasti. Ei olis luulenut.
Voihan sitä opetella semmoiseksi aloitteelliseksikin, taikka molemmat käy kimppuun yhtäaikaa, ettei voi sanoa kuka aloitti.
T: VarjoSusi - Anonyymi
Jotkut pitävät roolijaottelusta ja se on vaan fakta. Jokaisella on omat mieltymykset joita tulee kunnioittaa, joten vastailkaahan asiallisesti, kiitos.
Suhteen toimivuuden saa selville ihan vaan lähtemällä kokeilemaan. Ei kai siinä muu auta. Ei kannata hukkaankaan heittää. :) - Anonyymi
Rekkalesbo on top ja femmelesbo on bottom.
- Anonyymi
Älä puhu pskaa.
- Anonyymi
Vaikka ”rekkalesbo” ulkonäön omaankin en valitettavadti silti ole top:) Olisikin noin helppoa😅
- Anonyymi
Hierarkiat ja pomotus ei onnistu naisten kesken. Harvat naiset on yhtä seksinhimoisia kuin äijät, jotka alistuu naisen kanssa just ton seksinhimon vuoksi heterosuhteessa. Katsokaa marketissa heteropareja, äijä kävelee kärryn kanssa vaimon perässä komentojen mukaan, sama joka paikassa, huushollissa nainen määrää milloin tehdään mitäkin, rahan käytön ja joka maljakon paikan. Äijän rooli tossa on siirrellä kamoja käskyjen mukaan ja niinhän se tekee, koska haluaa seksiä. Jos ukko ei tottele, se vaihdetaan toiseen tai ollaan yksin, noin heteronaiset toimii. Naiset on yleensäkin itsenäisempiä eikä yhtä riippuvaisia parisuhteesta muutenkaan, joten ottavat eron helposti. Naiset ei jousta eikä anna siimaa missään asioissa samalla lailla kuin ukot, koska ei ole siihen motiivia.
Kahden naisen suhteessa toi heteroparien dynamiikka ei toimi, koska molemmat haluaa hallita suhteessa ja huushollissa. Joten on sumplittava ja sovittava asiat järjen kanssa.- Anonyymi
Tohon voi vielä lisätä, että myöhään heränneillä voi olla vääriä kuvitelmia kahden naisen välisestä suhteesta, koska ovat tottuneet entisessä elämässään viemään ukkoaan kuin pässiä narussa. Naisten kanssa toi ei tule onnistumaan.
- Anonyymi
Aikamoista yleistystä. Kyllä löytyy heteropareja joissa mies määrää ja nainen tottelee niin kaupassa kuin kotona. Miksi sitten naispareja ei löytyisi myös joka lähtöön. Vaikea kuvitella suhdetta jossa ei yhdessä sovittaisi pelisääntöjä ja keskusteltaisi muutenkin asioista. Mieluummin olen sinkku kuin huonossa parisuhteessa. Vielä mieluummin olisin toimivassa parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista yleistystä. Kyllä löytyy heteropareja joissa mies määrää ja nainen tottelee niin kaupassa kuin kotona. Miksi sitten naispareja ei löytyisi myös joka lähtöön. Vaikea kuvitella suhdetta jossa ei yhdessä sovittaisi pelisääntöjä ja keskusteltaisi muutenkin asioista. Mieluummin olen sinkku kuin huonossa parisuhteessa. Vielä mieluummin olisin toimivassa parisuhteessa.
Toi oli yleistys, mutta pätee enemmän tai vähemmän suurimpaan osaan porukasta. Niin kuin itsekin totesit, naiset on mieluummin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.
- Anonyymi
Huh 😅 melkoinen setti! Ai että seksi on naiselle vai joku vallan väline. Erikoinen ajatus, mutta ei se mitään, monenlaista.
Joskus voi olla, että nainen suhteessa enempi seksin perään, suostuu raatamaan kotiorjana ja toivoo, että mies joskus siitä hyvästä raottaisi sielunmaasemaansa ja olisi edes jouluna ja syntymäpäivänä kiinnostunut kysymään naisen toiveita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh 😅 melkoinen setti! Ai että seksi on naiselle vai joku vallan väline. Erikoinen ajatus, mutta ei se mitään, monenlaista.
Joskus voi olla, että nainen suhteessa enempi seksin perään, suostuu raatamaan kotiorjana ja toivoo, että mies joskus siitä hyvästä raottaisi sielunmaasemaansa ja olisi edes jouluna ja syntymäpäivänä kiinnostunut kysymään naisen toiveita.Se joka haluaa suhteessa jotain enemmän kuin toinen, on altavastaaja, oli nainen tai mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka haluaa suhteessa jotain enemmän kuin toinen, on altavastaaja, oli nainen tai mies.
Näin se taitaa olla, tasapainoilua.
- Anonyymi
Butchlesbo (poikatyttö) on top, toinen osapuoli bottom.
- Anonyymi
Kuka näitä stereotypioita täällä jatkuvasti jankkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näitä stereotypioita täällä jatkuvasti jankkaa...
Tätä minäkin ihmettelen...
- Anonyymi
Itse olen androgyyni top, ja en kyllä vakavaan suhteeseen lähtisi muun kuin bottom femmen kanssa, koska se nyt vain on sitä mistä pidän.
- Anonyymi
Mitä toi tarkoittaa suomeksi sanottuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toi tarkoittaa suomeksi sanottuna?
Androgyyni on henkilö, joka ei tunne kuuluvansa selvästi kumpaankaan biologiseen sukupuoleen. Androgyyni voi tuntea sukupuoli-identiteettinsä koostuvan maskuliinisten ja feminiinisten ominaisuuksien yhdistelmästä tai mahdollisesti ei kummastakaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Top,_bottom_ja_versatile
https://fi.wikipedia.org/wiki/Butch_ja_femme
Tarvitsetko sivistysapua vielä jonkun muun asian parissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Androgyyni on henkilö, joka ei tunne kuuluvansa selvästi kumpaankaan biologiseen sukupuoleen. Androgyyni voi tuntea sukupuoli-identiteettinsä koostuvan maskuliinisten ja feminiinisten ominaisuuksien yhdistelmästä tai mahdollisesti ei kummastakaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Top,_bottom_ja_versatile
https://fi.wikipedia.org/wiki/Butch_ja_femme
Tarvitsetko sivistysapua vielä jonkun muun asian parissa?Googlasin top ja bottom, naisista ei puhuttu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlasin top ja bottom, naisista ei puhuttu mitään.
Ei sen niin hirveän mustavalkoista tarvitse olla. Käytännöntasolla nuo tarkoittavat sitä, että kumpi vie ja kumpi vikisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen niin hirveän mustavalkoista tarvitse olla. Käytännöntasolla nuo tarkoittavat sitä, että kumpi vie ja kumpi vikisee.
Hieno homma jos kaikkiin kotkotuksiin löytyy seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on että tietää mitä haluaa
- Anonyymi
Mitä nuo yleensä tarkoittaisivat naisten kohdalla? Miehillä tarkoittavat seksiasentoja. En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen puhuvan noista missään. Onko tämä joku nuorison muotivillitys, missä yritetään keksiä pyörä uudelleen...
- Anonyymi
Samaa mietin, aivan vierasta hommaa itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, aivan vierasta hommaa itselle.
Ei selvinnyt ainakaan googlella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei selvinnyt ainakaan googlella.
Ei ole mikään nuorison villitys. Googlaappas sana "Kinky" tai BDSM. Meitä nyt on aina ollut ja aina tulee olemaan. Se, miksi et ole tähän ennen törmännyt on, että aihe edelleen aika vaiettu ja tabu. Oikeanlaista infoa alkaa kuitenkin pikkuhiljaa löytyä. Ja ennen kuin joku säikähtää, niin sanon, että tavallinenkin seksi on vahingollista, jos se tapahtuu painostettuna tai muuten suhde on epäterve. Eli BDSM ei missään nimessä tarkoita, että väkivalta on ok. Terveessä parusuhteessa kokeileminen on turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään nuorison villitys. Googlaappas sana "Kinky" tai BDSM. Meitä nyt on aina ollut ja aina tulee olemaan. Se, miksi et ole tähän ennen törmännyt on, että aihe edelleen aika vaiettu ja tabu. Oikeanlaista infoa alkaa kuitenkin pikkuhiljaa löytyä. Ja ennen kuin joku säikähtää, niin sanon, että tavallinenkin seksi on vahingollista, jos se tapahtuu painostettuna tai muuten suhde on epäterve. Eli BDSM ei missään nimessä tarkoita, että väkivalta on ok. Terveessä parusuhteessa kokeileminen on turvallista.
Ilmeisesti nuo termit ei naisilla tarkoita asentoja, itse olen kuullut vain homomiesten niitä käyttävän. Vaikea hahmottaa noinkin vierasta asiaa. Tässä osa puhuu suhdedynamiikasta, osa seksistä, osa ties mistä. Onhan näissäkin piireissä monenmoista valtavirrasta poikkeavaa ryhmittymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti nuo termit ei naisilla tarkoita asentoja, itse olen kuullut vain homomiesten niitä käyttävän. Vaikea hahmottaa noinkin vierasta asiaa. Tässä osa puhuu suhdedynamiikasta, osa seksistä, osa ties mistä. Onhan näissäkin piireissä monenmoista valtavirrasta poikkeavaa ryhmittymää.
... ja vielä, Top ja Bottom aika laaja käsite ja se saattaa tarkoittaa/pitää sisällään eri asioita eri ihmisille. Pähkinänkuoressa nuo nimet sen jo kertovat, eli "Päällä" ja "Alla". Se voi tarkoittaa, että toinen on dynaamisempi ja toinen vastaanottavaisempi tai se voi tarkoittaa - no melkeenpä mitä vaan, yleisin on varmaan juuri antavan ja vastaanottavan puolijako.
- Anonyymi
Tämähän on asia mikä vähän tarkoittaa eri ihmisille eri asioita, mutta itselleni se on aina tarkoittanut sitä, kumpi on ns hallitseva (dominoiva) osapuoli eli yksinkertaisemmin top ja kumpi alistuva osapuoli eli bottom. Nämä eivät täysin yksinkertaisia asioita ole, mutta itsellä pääasiassa heijastuu seksin lisäksi muussakin elämässä. Ei toki niin vahvasti.
- Anonyymi
Minä tykkään kilteistä naisista.
- Anonyymi
Mistä me se tiedetään, kokeilkaa.
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään enää tavallinen suhde ja normaali seksi..?
- Anonyymi
Suurinta osaa.
- Anonyymi
Nuo BDSM-tyypit ovat niin ahdistuneita seksuaalisuutensa kanssa, että seksuaalienergia ei pääse virtaamaan vapaasti seksikontaktissa, vaan orgasmin saadakseen pitää tällaisen ihmisen kehitellä päänsisäinen kuvitelma, että häntä alistetaan tai hän alistaa.
Itse harrastin tätä nuorempana, koska olen seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena, ja tuollaiset alistusjutut kaivertuivat psyykeeni sieltä. Nåiden sessioiden kautta pääsin eroon seksitraumastani, eikä minun tarvitse enää rakentaa kuvitelmia pääni sisään vaan voin kohdata partnerini ihan tässä ja nyt, ja totaalisesti. Läsnäolo on hyvän seksin salaisuus, ei omiin fantasioihinsa meneminen.
Minusta on kummallista, että jotkut rakentavat seksielämänsä pysyvästi näiden kuvitelmien varaan.- Anonyymi
Voit puhua vain omasta puolestasi. Vaikka sulla on varhaisia traumoja, suurin osa BDSM-ihmisitä on kuitenkin ihan normaalia sakkia. Loppupeleissä kaikki seksi on vaan seksiä, sillä tunne siellä taustalla on sama, oli akti sitten millainen tahansa. Sama kun väittäisi, että lebsoilla on traumoja miehistä, niin siksi ovat kiinnostuneita naisista.
Joillekkin se tuo lisää maustetta tylsyyteen. - Anonyymi
Itselläni ei ole minkäänlaisia traumoja ja lapsuus oli täynnä onnea ja silti pidän ainoastaan BDSM -viritteisestä seksistä. Anekdoottien avulla pystyy perustelemaan ihan mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ei ole minkäänlaisia traumoja ja lapsuus oli täynnä onnea ja silti pidän ainoastaan BDSM -viritteisestä seksistä. Anekdoottien avulla pystyy perustelemaan ihan mitä tahansa.
Kuulostaa aika yksipuoliselta, eikö ala kyllästyttää ja haluta välillä tunteellisempaa rakastelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika yksipuoliselta, eikö ala kyllästyttää ja haluta välillä tunteellisempaa rakastelua?
Kaikki ei kai yhdistä tunnetarpeita seksiin ja hoitavat tunnepuolen jotenkin erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuollainen voi olla kiva lisä maiste sillon tällöin, mutta jos se on sinut tapa, niin tulee mieleeni ko oikeasti löytynytkään seksissä ihanimpia syvempiä tasoja joilla kohdataan kumppani ilman rooleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei kai yhdistä tunnetarpeita seksiin ja hoitavat tunnepuolen jotenkin erikseen.
Kuulostaa kuivalta. Seksi parasta jos tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kuivalta. Seksi parasta jos tunteita.
Ei BDSM mitenkään poissulje tunteita, siellä on tunteita ihan samalla tavalla pelissä. Ihmiset harrastavat seksiä monin eri tavoin. Sama kuin väittäisi ettei kahden naisen välinen kanssakäyminen ole mitään oikeaa rakastelua, koska ei ole yhdyntää, joten miten siellä voisi olla tunteita? Jokainen kokee tunteet ja seksuaalisuuden omalla tavallaan ja jos mun tapa ei ole samanlainen kuin sun niin ei se tarkoita että se olisi vähemmän inhimillistä.
Päinvastoin, mulla on tosi voimakas tunne-elämä, BDSM on ainoa missä voin vapaasti ilmaista itseäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei BDSM mitenkään poissulje tunteita, siellä on tunteita ihan samalla tavalla pelissä. Ihmiset harrastavat seksiä monin eri tavoin. Sama kuin väittäisi ettei kahden naisen välinen kanssakäyminen ole mitään oikeaa rakastelua, koska ei ole yhdyntää, joten miten siellä voisi olla tunteita? Jokainen kokee tunteet ja seksuaalisuuden omalla tavallaan ja jos mun tapa ei ole samanlainen kuin sun niin ei se tarkoita että se olisi vähemmän inhimillistä.
Päinvastoin, mulla on tosi voimakas tunne-elämä, BDSM on ainoa missä voin vapaasti ilmaista itseäni.Miksi et voi ilmaista itseäsi vapaasti muilla tavoilla?
Löytyykö tuohon helposti kumppania? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi ilmaista itseäsi vapaasti muilla tavoilla?
Löytyykö tuohon helposti kumppania?Mikä helvetin kysymys tuo on? Sitä on vaan syntynyt sellaiseksi kun on. Jotkut jutut vaan kuuluu makkarin puolelle tehtäväksi. Lesbot hei, ilmaiskaa tekin itseänne muilla tavoilla jooko, kun joku ei tajua.
Ei kun ollaan vaan omia itsejämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin kysymys tuo on? Sitä on vaan syntynyt sellaiseksi kun on. Jotkut jutut vaan kuuluu makkarin puolelle tehtäväksi. Lesbot hei, ilmaiskaa tekin itseänne muilla tavoilla jooko, kun joku ei tajua.
Ei kun ollaan vaan omia itsejämme.... ja vielä, olen aina ollut sinut itseni kanssa ja sen kanssa, millainen olen ja melkein kymmenen vuotta sitten löysin itselleni sen vastaparin. Mulla ei siis ole ollut mitään ongelmaa. Aidot jutut muutenkin tulevat kohdalle harvakseltaan ja kestävät pitkään. Eli ei missään nimessä kenenkään tule tinkiä siitä, mitä ovat, vain siksi ettei muka muuten löytäisi kumppania. Oman aikansa se ottaa, mutta mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa selkeästi ette sovi toisillenne. Eikä kyllä mulle ole ongelma olla yksinkään. Mä olin kyllä aika nuori jo kun me tavattiin, että ihan joskus ihmettelen että niinkin pian kävi niin. Mutta se kai johtuu siitä, että tiesi jo mitä haluaa ja tiesi, kun osui kohdalle.
- Anonyymi
Ihanasti sinkoilee ajatukset naisilla ja tuohdutaan ja vatvotaan. Minä käsitän niin, että itseni tuntien tykkään olla se joka antaa. Pidän enemmän siitä, että saan antaa toiselle nautintoa. Ehkä enemmän, mitä vastaanottamisesta. Pidän myös vastaanottamisesta, mutta enemmän antamisesta. Olen käsittääkseni top, eli ohjailen enemmän. Kun olen ollut toisen samanlaisen "topin" kanssa, niin nautinnollista on sekin, mutta haluaisin ottaa ohjat käsiin siinä tilanteessa, eikä se tuota ihan yhtä paljon nautintoa, kuin jos itse ohjailisin. Nautintoa kyllä saan, mutta hieman vähemmän. Menee naureskeluksi silloin enemmän. Kun taas olen naisen kanssa, joka haluaa olla vietävissä, niin tilanne on erittäin nautinnollinen molemmille.
Mutta, silloin kun rakastuu, niin asiat menee omalla painollaan. Parisuhteessa kaipaa vaihtelua ja joskus onkin kivaa vaan ottaa vastaan. Joten ei kannata stressata kyllä se sujuu, oli top tai bottom.- Anonyymi
Mistä sun laisia naisia löytyy? Vielä en ole valmis, ehkä vuosi tai kaksi, niin saan elämän siihen kuntoon, että oikeasti voin etsiä puolisoa. Onko sun laiset naiset yleisesti sitoutumis haluisia? Onko sulla ollut pitkiä suhteita? Ikä kiinnostaisi myös.
- Anonyymi
Jos seksistä tulee tylsää ilman kettinkejä, tunnepuoli tosiaan puuttuu, ja tylsyyttähän pelkästä seksistä tulee. Täytyy keksiä kicksejä.
Jos tunnepuoli kytkeytyy mukaan, elämyksestä voi tulla syvä. Mutta se yleensä edellyttää jonkinasteista emotionaalista sitoutumista kumppaniin, ja kykyä välittää se tunne myös silloin kun seksuaalienergiat jyllää päälle. Mutta nuoret taitaa harrastaa nykyään enemmän "panemista" - ennen sitä teki keski-ikäiset äijät.- Anonyymi
Totta ja tuohon bdsm seksiin on vaikea kuvitella yhdistettävän tunteita, ainakaan myönteisiä. Eikö se ole enemmänkin aggressioiden purkamista ja seksuaalisen tarpeen tyydytystä.
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjoitus! Herätessäni lesbouteen huomaan kiinnostuvani poikatytöistä, pelkään, että heillä enemmän jumia heittäytyä rakastavaan suhteeseen. Oma tunnetasoltaan aika minimissä elävä mies ei voisi vähempää kiinnostaa seksi hänen kanssaan, tarvitsen syvempää ja silloin kun sitä on niin on varmasta lujaa menoa, kun tunteet päästää pintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja tuohon bdsm seksiin on vaikea kuvitella yhdistettävän tunteita, ainakaan myönteisiä. Eikö se ole enemmänkin aggressioiden purkamista ja seksuaalisen tarpeen tyydytystä.
Hei haloo! Ei tavallisessakaan seksissä kaikilla liity siihen mitään tunteita.
Ja vaikka olisi BDSM-leikit kyseessä. niin onhan pariskunnalla toisiinsa tunteita kuitenkin. Ja tuon heidän tapansa kokea yhteyttä. Eikä tuo tarkoita automaattisesti aggressioita, mistä sellaista olet saanut päähäsi? Joillekkin esim. sitomisen esteettinen puoli on tärkeä kimmoke.
Jos joku nauttii vaikkaa kivusta, niin sitä voi tuottaa kyllä monella muullakin tapaa kuin riehumalla. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei haloo! Ei tavallisessakaan seksissä kaikilla liity siihen mitään tunteita.
Ja vaikka olisi BDSM-leikit kyseessä. niin onhan pariskunnalla toisiinsa tunteita kuitenkin. Ja tuon heidän tapansa kokea yhteyttä. Eikä tuo tarkoita automaattisesti aggressioita, mistä sellaista olet saanut päähäsi? Joillekkin esim. sitomisen esteettinen puoli on tärkeä kimmoke.
Jos joku nauttii vaikkaa kivusta, niin sitä voi tuottaa kyllä monella muullakin tapaa kuin riehumalla. :DMitä kivun tuottaminen on sitä tekevälle muuta kuin aggression purkamista? Kaikilla on aggressioita mutta yleensä ihmiset oppivat käsittelemään ja purkamaan niitä muilla tavoilla kuin väkivallalla.
Mikä sitomisessa on esteettistä? Eihän sidottu ihminen näytä kauniilta vaan avuttomalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kivun tuottaminen on sitä tekevälle muuta kuin aggression purkamista? Kaikilla on aggressioita mutta yleensä ihmiset oppivat käsittelemään ja purkamaan niitä muilla tavoilla kuin väkivallalla.
Mikä sitomisessa on esteettistä? Eihän sidottu ihminen näytä kauniilta vaan avuttomalta.Sitoa voi esteettisestikin, kurssejakin siihen on olemassa, googlaappas vaikka sana Shibari. Ja avuttomuuskin voi olla kaunista. Eikä kauniilta toki tarvitsekkaan näyttää, joktu pitävät ihan sitomisesta sellaisenaan.
Itse tykkään olla sidottuna, pidän siitä jännityksen tunteesta, kun kontrolli onkin yhtäkkiä toisella.
Eli nämä asiat antavat aina jotain tekijälleen ja sama asia voi merkitä tosi eri juttuja ihmiskotaisesti.
Tekijälle kivun tuotto kumppanille on sama kuin minkä hyvänsä muunkin nautinnon tuotto kumppanille. Tekijä nauttii siitä kun saa antaa nautintoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kivun tuottaminen on sitä tekevälle muuta kuin aggression purkamista? Kaikilla on aggressioita mutta yleensä ihmiset oppivat käsittelemään ja purkamaan niitä muilla tavoilla kuin väkivallalla.
Mikä sitomisessa on esteettistä? Eihän sidottu ihminen näytä kauniilta vaan avuttomalta.Tämä on jälleen kerran mielipideasia. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sidottu nainen on esteettisesti kaunis. Toki pidän siitä, että olen itse sidottuna, mutta myös pidän kuvia joissa on nainen sidottuna esteettisesti kauniina. Toki riippuu paljon kuvastakin, mutta olen paljon sellaisia kuvia nähnyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä kirjoitus! Herätessäni lesbouteen huomaan kiinnostuvani poikatytöistä, pelkään, että heillä enemmän jumia heittäytyä rakastavaan suhteeseen. Oma tunnetasoltaan aika minimissä elävä mies ei voisi vähempää kiinnostaa seksi hänen kanssaan, tarvitsen syvempää ja silloin kun sitä on niin on varmasta lujaa menoa, kun tunteet päästää pintaan.
Ei meillä "poikatytöillä" ole yhtään enempää tai vähempää tunnejumeja kuin naisellisemmillakaan naisilla, jokaisella on omat taustansa ym. Ylipäätään on vähän hassua yleistää ja pitää yllä tämänkään tyylisiä stereotypioita, ihmiset ovat erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä "poikatytöillä" ole yhtään enempää tai vähempää tunnejumeja kuin naisellisemmillakaan naisilla, jokaisella on omat taustansa ym. Ylipäätään on vähän hassua yleistää ja pitää yllä tämänkään tyylisiä stereotypioita, ihmiset ovat erilaisia.
Palstalla on tosiaan erikoista väkeä, näkevät kaiken 1950-luvun heteromaailman roolien kautta. Missä pussissa lienevät eläneen elämänsä. Nämä keskustelut lähinnä huvittaa tai haukotuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos fiksusta vastauksesta!
Olen ollut suurimman osan tähänastisesta elämästäni vain yhden ihmisen kanssa, joten olen todella tietämätön.
Huomaan heti vastauksestasi, että minulla (valitettavasti) luutuneita olettamuksia johtuen kokemattomuudestani ja sitä kautta vielä paljon opittavaa!
Sitomisleikkejä esteettistä puolta en vielä ihan hahmota, (keho ja alastomuus kaunista) mutta osaan ajatella, että tuollaiset valta-asetelma leikit voisivat olla palkitsevia hyvän kumppanin kanssa.
Eipä ihme, että laji on kehitetty kurinalaisesti Japanissa. Sitominen palvelee varsinkin tuollaisessa ympäristössä monia puolia psyykkeessä ja näin ollen vahvistaa ja luottamusta ja edistää tunnepuolelle heittäytymistä tunteiden vietäväksi. Kuvittelen, että hyvässä rakastelu tilanteessa valtaleikkiä voi toteuttaa ilman välineitäkin, kiusata toinen hekuman huipulle ja vielä jatkaa leikkiä jne.Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi yleistys, vain johtuu omista peloista.
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Kiitos fiksusta vastauksesta!
Olen ollut suurimman osan tähänastisesta elämästäni vain yhden ihmisen kanssa, joten olen todella tietämätön.
Huomaan heti vastauksestasi, että minulla (valitettavasti) luutuneita olettamuksia johtuen kokemattomuudestani ja sitä kautta vielä paljon opittavaa!
Sitomisleikkejä esteettistä puolta en vielä ihan hahmota, (keho ja alastomuus kaunista) mutta osaan ajatella, että tuollaiset valta-asetelma leikit voisivat olla palkitsevia hyvän kumppanin kanssa.
Eipä ihme, että laji on kehitetty kurinalaisesti Japanissa. Sitominen palvelee varsinkin tuollaisessa ympäristössä monia puolia psyykkeessä ja näin ollen vahvistaa ja luottamusta ja edistää tunnepuolelle heittäytymistä tunteiden vietäväksi. Kuvittelen, että hyvässä rakastelu tilanteessa valtaleikkiä voi toteuttaa ilman välineitäkin, kiusata toinen hekuman huipulle ja vielä jatkaa leikkiä jne.Niin. Jos ja kun nyt sieltä olet lesbouteen heräilemässä niin kuin itse asian ilmaisit niin ensimmäinen askel varmasti on että jätät sen tunnetasoltaan heikon miehesi ja alat elämään elämääsi itsesi kanssa.
Voihan se olla että olet bi tai bi-curious ja pelkästä kokeilunhalusta kiinnostunut poikamaisista naisista. Seksi naisen kanssa ei tee kenestäkään lesboa. Rakkaus tekee. Anonyymi kirjoitti:
Niin. Jos ja kun nyt sieltä olet lesbouteen heräilemässä niin kuin itse asian ilmaisit niin ensimmäinen askel varmasti on että jätät sen tunnetasoltaan heikon miehesi ja alat elämään elämääsi itsesi kanssa.
Voihan se olla että olet bi tai bi-curious ja pelkästä kokeilunhalusta kiinnostunut poikamaisista naisista. Seksi naisen kanssa ei tee kenestäkään lesboa. Rakkaus tekee.🤔 tärkeän ihmisen jättäminen ottaa aikaa, se on kuin varovaisesti purettava pommi. Tehtävä niin huolellisesti ja tarkasti, ettei räjähdä ja osu lapsiin. Tätä pommia on rakennettu 20vuotta, että ei ihan 9kk pureta.
Minä olen se, joka joutuu yksin purkamaan valkoiset puuvillahanskat kädessä tätä pommia ja yksin kantamaan syyllisyyden oman seksuaalisen heräämiseni tuottamasta tuskasta ympärillä oleville ihmisille. Tämä on todella vaativa tehtävä, elämäni vaikein.
Omilta Intiimeiltä tarpeitani olisin täysin, aivan täysin valmis menemään eteenpäin! Näen ympärilläni vain naisia, siitä ei epäilystäkään. En ole bi. Tämä on asia, josta olen seksuaalisesti itsevarma, vaikka kaikki muu onkin uutta ja vierasta.
Luutuneet luuloni, siitä millaista on olla toisen ihmisen kanssa on näiden vuosien leimaama kokemus, joka on valitettavasti jättänyt minuun jäljen. En tiedä muusta, mutta olen hyvä kuvittelemaan. Järki sanoo, että on muutakin, mutta tunnetasolla teen usein yleistyksiä ja luulen sitä sun tätä.
Olen kiitollinen palstan pitkäjänteisille vastaajille. Muistakaa, että moni ”vika” on minussa, kysymykset voivat olla ”tyhmiä”, niitä minun luuloja ja pelkoja, ei arvostelua tms.
Ps. Ihan poikki tästä päivästä, ei pitänyt kommentoida mitään, tulin vaan alunperin lukemaan. Koko talo nukkuu, minä kissojen kanssa sohvalla. On tämä niin jännää ja ihanaa aikaa, ihan kuin olisin saanut uuden elämän.TiuhtinWau kirjoitti:
🤔 tärkeän ihmisen jättäminen ottaa aikaa, se on kuin varovaisesti purettava pommi. Tehtävä niin huolellisesti ja tarkasti, ettei räjähdä ja osu lapsiin. Tätä pommia on rakennettu 20vuotta, että ei ihan 9kk pureta.
Minä olen se, joka joutuu yksin purkamaan valkoiset puuvillahanskat kädessä tätä pommia ja yksin kantamaan syyllisyyden oman seksuaalisen heräämiseni tuottamasta tuskasta ympärillä oleville ihmisille. Tämä on todella vaativa tehtävä, elämäni vaikein.
Omilta Intiimeiltä tarpeitani olisin täysin, aivan täysin valmis menemään eteenpäin! Näen ympärilläni vain naisia, siitä ei epäilystäkään. En ole bi. Tämä on asia, josta olen seksuaalisesti itsevarma, vaikka kaikki muu onkin uutta ja vierasta.
Luutuneet luuloni, siitä millaista on olla toisen ihmisen kanssa on näiden vuosien leimaama kokemus, joka on valitettavasti jättänyt minuun jäljen. En tiedä muusta, mutta olen hyvä kuvittelemaan. Järki sanoo, että on muutakin, mutta tunnetasolla teen usein yleistyksiä ja luulen sitä sun tätä.
Olen kiitollinen palstan pitkäjänteisille vastaajille. Muistakaa, että moni ”vika” on minussa, kysymykset voivat olla ”tyhmiä”, niitä minun luuloja ja pelkoja, ei arvostelua tms.
Ps. Ihan poikki tästä päivästä, ei pitänyt kommentoida mitään, tulin vaan alunperin lukemaan. Koko talo nukkuu, minä kissojen kanssa sohvalla. On tämä niin jännää ja ihanaa aikaa, ihan kuin olisin saanut uuden elämän.Pps. Nämä kaikki minun tekstit on kaikkien luettavissa. Läheiseni tietää missä kirjoittelen ja esim.kyselee runoilijan perään. Myös puoli sukua saattaa silmäillä näitä rivejä. Vaikka nimimerkin takas anonuyymien kanssa kirjoittelen, tämä on ihan oikean ihmisen elämä ja siinä oleva suuri taitekohta, toivon sen mukaista kunnioitusta, myös teiltä vähän nuoremmilta kirjoittelijoilta.
Kaikenlainen haastaminen ja testaaminen 👍lisää vain omaa etenemistä heräämisessäni, sellaisen otan mieleeni vastaan.🙂TiuhtinWau kirjoitti:
Pps. Nämä kaikki minun tekstit on kaikkien luettavissa. Läheiseni tietää missä kirjoittelen ja esim.kyselee runoilijan perään. Myös puoli sukua saattaa silmäillä näitä rivejä. Vaikka nimimerkin takas anonuyymien kanssa kirjoittelen, tämä on ihan oikean ihmisen elämä ja siinä oleva suuri taitekohta, toivon sen mukaista kunnioitusta, myös teiltä vähän nuoremmilta kirjoittelijoilta.
Kaikenlainen haastaminen ja testaaminen 👍lisää vain omaa etenemistä heräämisessäni, sellaisen otan mieleeni vastaan.🙂*mielelläni
TiuhtinWau kirjoitti:
🤔 tärkeän ihmisen jättäminen ottaa aikaa, se on kuin varovaisesti purettava pommi. Tehtävä niin huolellisesti ja tarkasti, ettei räjähdä ja osu lapsiin. Tätä pommia on rakennettu 20vuotta, että ei ihan 9kk pureta.
Ps. Ihan poikki tästä päivästä, ei pitänyt kommentoida mitään, tulin vaan alunperin lukemaan. Koko talo nukkuu, minä kissojen kanssa sohvalla. On tämä niin jännää ja ihanaa aikaa, ihan kuin olisin saanut uuden elämän.😢😔😌
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Pps. Nämä kaikki minun tekstit on kaikkien luettavissa. Läheiseni tietää missä kirjoittelen ja esim.kyselee runoilijan perään. Myös puoli sukua saattaa silmäillä näitä rivejä. Vaikka nimimerkin takas anonuyymien kanssa kirjoittelen, tämä on ihan oikean ihmisen elämä ja siinä oleva suuri taitekohta, toivon sen mukaista kunnioitusta, myös teiltä vähän nuoremmilta kirjoittelijoilta.
Kaikenlainen haastaminen ja testaaminen 👍lisää vain omaa etenemistä heräämisessäni, sellaisen otan mieleeni vastaan.🙂Kerroitko siis miehellesi, että ihastuit tuntemattomaan nettikirjoittelijaan ?
Muistathan, että sinulla on oikeus pitää kiinni yksityisyydestäsi, rajoistasi ja omista ajatuksistasi. Koskien myös läheisiäsi tai miestäsi, sinun ei tarvitse jakaa esim netissä kirjoitteluasi millään tasolla heidän kanssaan.
Ymmärrän pointin, että sinulla varmasti nyt paljon käsiteltävää elämässäsi, se ottaa aikansa eikä kukaan toinen voi asettaa sille aikarajaa, milloin olet valmis esim suhteeseen naisen kanssa. Se tapahtuu kun olet valmis. :) Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko siis miehellesi, että ihastuit tuntemattomaan nettikirjoittelijaan ?
Muistathan, että sinulla on oikeus pitää kiinni yksityisyydestäsi, rajoistasi ja omista ajatuksistasi. Koskien myös läheisiäsi tai miestäsi, sinun ei tarvitse jakaa esim netissä kirjoitteluasi millään tasolla heidän kanssaan.
Ymmärrän pointin, että sinulla varmasti nyt paljon käsiteltävää elämässäsi, se ottaa aikansa eikä kukaan toinen voi asettaa sille aikarajaa, milloin olet valmis esim suhteeseen naisen kanssa. Se tapahtuu kun olet valmis. :)😔😢😭
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko siis miehellesi, että ihastuit tuntemattomaan nettikirjoittelijaan ?
Ymmärrän pointin, että sinulla varmasti nyt paljon käsiteltävää elämässäsi, se ottaa aikansa eikä kukaan toinen voi asettaa sille aikarajaa, milloin olet valmis esim suhteeseen naisen kanssa. Se tapahtuu kun olet valmis. :)Kerroin runoilijasta miehelleni, jos en olisi, olisi se tuntunut petokselta ja kyllähän noista mun riimeistä näkee, että syyllisyys painaa myös toiseen suuntaan. Vaikka ne on vain tuntemattomalta tuntemattomalle annettuja sanoja on ne totta, muutamaa liian nopeasti kirjoitettua niissä olevaa virhettä lukuunottamatta. Haluan antaa vain oikeaa ja parasta. Muutamalle hyvälle ystävälle, äidilleni ja siskolleni kerroin runoilijasta ihan vain siksi, että tuli tunteita...ehkä olen vähän hassu.
Kiitos tuesta ja etenkin tästä kohdasta: ”Muistathan, että sinulla on oikeus pitää kiinni yksityisyydestäsi, rajoistasi ja omista ajatuksistasi. Koskien myös läheisiäsi tai miestäsi, sinun ei tarvitse jakaa esim netissä kirjoitteluasi millään tasolla heidän kanssaan”. Tämän lauseen pidän nyt mukana matkallani!- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Kerroin runoilijasta miehelleni, jos en olisi, olisi se tuntunut petokselta ja kyllähän noista mun riimeistä näkee, että syyllisyys painaa myös toiseen suuntaan. Vaikka ne on vain tuntemattomalta tuntemattomalle annettuja sanoja on ne totta, muutamaa liian nopeasti kirjoitettua niissä olevaa virhettä lukuunottamatta. Haluan antaa vain oikeaa ja parasta. Muutamalle hyvälle ystävälle, äidilleni ja siskolleni kerroin runoilijasta ihan vain siksi, että tuli tunteita...ehkä olen vähän hassu.
Kiitos tuesta ja etenkin tästä kohdasta: ”Muistathan, että sinulla on oikeus pitää kiinni yksityisyydestäsi, rajoistasi ja omista ajatuksistasi. Koskien myös läheisiäsi tai miestäsi, sinun ei tarvitse jakaa esim netissä kirjoitteluasi millään tasolla heidän kanssaan”. Tämän lauseen pidän nyt mukana matkallani!Vähän hassu?!! Just.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän hassu?!! Just.
No joo, onhan se sellaista haaveilua ja illuusion luomista ihastua omaan mielikuvituksen kehittelemään ihmiseen, mutta kyllä mä silti olen taipuvainen ajattelemaan, että sanoissa näkyy kirjoittajan persoona. Se miten toinen lukee ja tulkitsee asiat suoraa ja rivienväleistä, antaa vastineen, luo tunnelman.
- Anonyymi
Mä taas tarviin syvempää itse yhdynnässä, mutta olenkin hetero ja diggaan peniksiä.
- Anonyymi
Suurin osa heteroista kokee just noin.
- Anonyymi
Nykyään naisille on olemassa alushousuja joissa on kiinni tekopenis.
Saat kunnon syväyhdyntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään naisille on olemassa alushousuja joissa on kiinni tekopenis.
Saat kunnon syväyhdyntää.Kiitos tiedosta. Tälläisten laitteiden käyttö ei lähtökohtaisesti sytytä. On mulla surustimia kotona ollut. Laite on aika kylmän tuntuinen iholla. En hetero aikaankaan tykännyt.
Jos kumppanini haluaisi leikkiä leluilla, voisin ehkä kokeilla, mutta silloin rakastajan pitäisi olla tosi taitava ja tunnetasot kohdillaan.
- Anonyymi
Sopikaa noista asioista keskenänne, ei kuulu ulkopuolisille. Turhaa pilkun viilaamista ei kannata parisuhteessa harrastaa, eikä muuallakaan.
- Anonyymi
Miehekkäät ovat top ja eivät sovi toisilleen.
Femmet ovat bottom ja he voivat sopia toisilleen.- Anonyymi
En ymmärrä sinänsä top-bottom dynamiikkaa, itse olen femme ja se on itselleni vain ulkoinen habitus. Ihan joutavia yleistyksiä, vaikka joillekkin osuukin.
Toki nuo ovat vain eräänlaisia rooleja, joista jotkut nauttivat ja todennäköisesti jokainen top-bottom-ihminen tulkitsee eri tavalla (onko vain seksuaalisuuteen liittyvää vai muuhunkin jne.)
Itse en jaksaisi alistuvaa ihmistä parisuhteessa, koska en halua aikuista(kaan) lasta ja komentelemaan alkava lähtisi minun kämpästä kun leppäkeihäs :’D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä sinänsä top-bottom dynamiikkaa, itse olen femme ja se on itselleni vain ulkoinen habitus. Ihan joutavia yleistyksiä, vaikka joillekkin osuukin.
Toki nuo ovat vain eräänlaisia rooleja, joista jotkut nauttivat ja todennäköisesti jokainen top-bottom-ihminen tulkitsee eri tavalla (onko vain seksuaalisuuteen liittyvää vai muuhunkin jne.)
Itse en jaksaisi alistuvaa ihmistä parisuhteessa, koska en halua aikuista(kaan) lasta ja komentelemaan alkava lähtisi minun kämpästä kun leppäkeihäs :’DButchit tykkäävät aikuisista "lapsista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en jaksaisi alistuvaa ihmistä parisuhteessa, koska en halua aikuista(kaan) lasta ja komentelemaan alkava lähtisi minun kämpästä kun leppäkeihäs :’DTäysin samaa mieltä. Haluan kohdata toisen ihmisen aidosti ilman rooleja tai muuta teennäisyyttä ja tuntuisi epäluontevalta alkaa esittämään jotain näytelmää parisuhteessa.
Olen itsenäinen ja haluan myös kumppanini olevan itsenäinen aikuinen nainen.
Mistä tuo kontrollin tarve tai alistumisen tarve joillakin kumpuaa, ehkä huonosta itsetunnosta tai muusta epävarmuudesta kohdata toinen ihminen aidosti. - Anonyymi
Huomaa että et ole liikkunut sateenkaaripiireissä, etkä nähnyt naispareja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että et ole liikkunut sateenkaaripiireissä, etkä nähnyt naispareja.
Tämä vastaus oli tarkoitettu viestiin:
"Miehekkäät ovat top ja eivät sovi toisilleen.
Femmet ovat bottom ja he voivat sopia toisilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vastaus oli tarkoitettu viestiin:
"Miehekkäät ovat top ja eivät sovi toisilleen.
Femmet ovat bottom ja he voivat sopia toisilleen."Niin miksi tuollaista jaottelua? Itse olen tuntenut vetoa hyvin erinäköisiin ja oloisiin naisiin. Jokin kokonaisuudessa sytyttää. En tykkää jaotella. Miksei monella muullakin olisi samoin?
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi tuollaista jaottelua? Itse olen tuntenut vetoa hyvin erinäköisiin ja oloisiin naisiin. Jokin kokonaisuudessa sytyttää. En tykkää jaotella. Miksei monella muullakin olisi samoin?
Samaamieltä, kokonaisuus ratkaisee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en jaksaisi alistuvaa ihmistä parisuhteessa, koska en halua aikuista(kaan) lasta ja komentelemaan alkava lähtisi minun kämpästä kun leppäkeihäs :’DKuule... Ei bottom tai "alistuva" tarkoita, että he olisivat jotenkin lapsellisia tai "top" tarkoita, että se toinen on joku komentelija. Ne ovat, niin kuin sanoit, rooleja. Kaikilla on sen lisäksi kuitenkin ihan tavallinen arkiminä. Jos kumppani käyttäytyy esimerkiksi tökerösti tai ylimielisesti on suhteessa silloin jotain vikaa, harrasti sitten näitä juttuja tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Haluan kohdata toisen ihmisen aidosti ilman rooleja tai muuta teennäisyyttä ja tuntuisi epäluontevalta alkaa esittämään jotain näytelmää parisuhteessa.
Olen itsenäinen ja haluan myös kumppanini olevan itsenäinen aikuinen nainen.
Mistä tuo kontrollin tarve tai alistumisen tarve joillakin kumpuaa, ehkä huonosta itsetunnosta tai muusta epävarmuudesta kohdata toinen ihminen aidosti.Nuo roolit ovat myös osa sitä ihmistä. Mukaan mahtuu kyllä myös paljon muuta. Kyse ei ole mistään teennäisyydestä. Ne ovat osa ihmisen psyykeä.
Myöskään kontrollointi ja alistaminen ei ole kirjaimellista. Eli se EI tarkoita oikeaa parisuhdeväkivaltaa. Se on asia, josta jotkut nauttivat parisuhteessa. Se ei tarkoita, että sellaiset ihmiset olisivat jotenkin epäitsenäisiä tms. Kuten sanottua, jokaisen parisuhde on erilainen. Jokainen pariskunta tekee siitä omanlaisensa ja jokaisella pariskunnalla on juttunsa, mistä molemmat nauttivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule... Ei bottom tai "alistuva" tarkoita, että he olisivat jotenkin lapsellisia tai "top" tarkoita, että se toinen on joku komentelija. Ne ovat, niin kuin sanoit, rooleja. Kaikilla on sen lisäksi kuitenkin ihan tavallinen arkiminä. Jos kumppani käyttäytyy esimerkiksi tökerösti tai ylimielisesti on suhteessa silloin jotain vikaa, harrasti sitten näitä juttuja tai ei.
Ehkä kirjoitin vähän mustavalkoisesti ja koitan vähän avata ajatustani:
Toki ok jos on ihan suostumuksellista touhua jokaisen tehdä ihan mistä tykkää. Itseäni vain hämmentää, miksi erityisesti tällaisten kinky-juttujen ajatellaan leijailevan omassa todellisuudessa ilman, että sillä olisi mitään tekemistä mainitsemasi arkiminän kanssa. Valtarakenteiden vääristymisen haitallisuus koskee ihan kaikkea, myös seksuaalisuutta. Itseään ja muita voi satuttaa sillä saralla todella pahasti, joten on tärkeää miettiä, mistä halu alistumiseen/alistamiseen tulee ja aiheuttaako sen harjoittaminen pitkässä juoksussa enemmän hyvää vai pahaa.
Lisäksi tämä myös mietityttää: viestistäsi ymmärrän, että sinä ainakin näet top-bottom-ajattelun pelkästään seksuaalisena, ymmärsinkö oikein? Minua kiinnostaisi tietää, voiko se olla myös muuta, kuin seksuaalista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kirjoitin vähän mustavalkoisesti ja koitan vähän avata ajatustani:
Toki ok jos on ihan suostumuksellista touhua jokaisen tehdä ihan mistä tykkää. Itseäni vain hämmentää, miksi erityisesti tällaisten kinky-juttujen ajatellaan leijailevan omassa todellisuudessa ilman, että sillä olisi mitään tekemistä mainitsemasi arkiminän kanssa. Valtarakenteiden vääristymisen haitallisuus koskee ihan kaikkea, myös seksuaalisuutta. Itseään ja muita voi satuttaa sillä saralla todella pahasti, joten on tärkeää miettiä, mistä halu alistumiseen/alistamiseen tulee ja aiheuttaako sen harjoittaminen pitkässä juoksussa enemmän hyvää vai pahaa.
Lisäksi tämä myös mietityttää: viestistäsi ymmärrän, että sinä ainakin näet top-bottom-ajattelun pelkästään seksuaalisena, ymmärsinkö oikein? Minua kiinnostaisi tietää, voiko se olla myös muuta, kuin seksuaalista?Siksipä onkin tärkeää, että näistä asioista on oikeaa informaatiota - eli mitä BDSM on ja mitä se ei ole. Niin kuin sanoit, niin totta kai on hyvä miettiä omalle kohdalle, mitä tuo kaikki merkitsee. Ihmisen on tosiaan hyvä käsittää, että kyse ei ole oikeasta vallankäytöstä, vaan kyse on yhteisestä leikistä, mistä molemmat osapuolet nauttivat. Väkivaltaa ja vääränlaista vallankäyttöä voi tapahtua siltikin, vaikka harrastaisi ihan ns. normaalia seksiä, jos se tapahtuu vastentahtoisesti, jos kumppaniin ei saa yhteyttä, jos hän painostaa, manipuloi tai jos jotenkin muuten tulee hyväksikäytetty olo. Eli pähkinänkuoressa; suhteen laatu määrittää sen kokemuksen eikä se, mitä tehdään. Jos olet suhteessa Sosiopaatin kanssa, tulet joka tapauksessa vahingoitetuksi, vaikka harrastaisittekin "normaalia" seksiä. Jos olet terveessä suhteessa, mitä hyvänsä teettekin, olette molemmat turvassa ja siitä tulee hyvä olo.
Top ja Bottom on eri ihmisille eri juttuja. Eli ihan hyvin voi olla muuta kuin seksuaalista. Siitä jokainen päättää itse omalle kohdalle. Ja mitä tuohon arkiminään tulee, niin kyllähän seksuaalisuus on pääosin monelle yksityisyysasia. Sen lisäksi käydään töissä, koulussa, kaupassa, hoidetaan lapset jne. eletään elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä onkin tärkeää, että näistä asioista on oikeaa informaatiota - eli mitä BDSM on ja mitä se ei ole. Niin kuin sanoit, niin totta kai on hyvä miettiä omalle kohdalle, mitä tuo kaikki merkitsee. Ihmisen on tosiaan hyvä käsittää, että kyse ei ole oikeasta vallankäytöstä, vaan kyse on yhteisestä leikistä, mistä molemmat osapuolet nauttivat. Väkivaltaa ja vääränlaista vallankäyttöä voi tapahtua siltikin, vaikka harrastaisi ihan ns. normaalia seksiä, jos se tapahtuu vastentahtoisesti, jos kumppaniin ei saa yhteyttä, jos hän painostaa, manipuloi tai jos jotenkin muuten tulee hyväksikäytetty olo. Eli pähkinänkuoressa; suhteen laatu määrittää sen kokemuksen eikä se, mitä tehdään. Jos olet suhteessa Sosiopaatin kanssa, tulet joka tapauksessa vahingoitetuksi, vaikka harrastaisittekin "normaalia" seksiä. Jos olet terveessä suhteessa, mitä hyvänsä teettekin, olette molemmat turvassa ja siitä tulee hyvä olo.
Top ja Bottom on eri ihmisille eri juttuja. Eli ihan hyvin voi olla muuta kuin seksuaalista. Siitä jokainen päättää itse omalle kohdalle. Ja mitä tuohon arkiminään tulee, niin kyllähän seksuaalisuus on pääosin monelle yksityisyysasia. Sen lisäksi käydään töissä, koulussa, kaupassa, hoidetaan lapset jne. eletään elämää.Jep, mua vain hämmentää se alistamisen/alistumisen impulssi, koska jostainhan se tulee, vaikka miten turvallisesti toteuttaa. Ehkä mä en vaan aseksuaalina ymmärrä. Toisaalta kyllä en ymmärrä top-bottom-ajattelua muutenkaan suhteessa. No, meitä on erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mua vain hämmentää se alistamisen/alistumisen impulssi, koska jostainhan se tulee, vaikka miten turvallisesti toteuttaa. Ehkä mä en vaan aseksuaalina ymmärrä. Toisaalta kyllä en ymmärrä top-bottom-ajattelua muutenkaan suhteessa. No, meitä on erilaisia.
Sama täällä vaikka en ole aseksuaali, en ymmärrä miksi jollekin tulee halu alistua tai dominoida, varsinkin alistuminen on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä vaikka en ole aseksuaali, en ymmärrä miksi jollekin tulee halu alistua tai dominoida, varsinkin alistuminen on vaikea ymmärtää.
Joskus kuullut, että alistettavana olosta nauttivat jotkut päätöksiä töissään paljon tekemään joutuvat. Ainakin monissa elokuvissa on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kuullut, että alistettavana olosta nauttivat jotkut päätöksiä töissään paljon tekemään joutuvat. Ainakin monissa elokuvissa on näin.
Jaaha, olisiko siinä tapauksessa vastapainoa työlle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mua vain hämmentää se alistamisen/alistumisen impulssi, koska jostainhan se tulee, vaikka miten turvallisesti toteuttaa. Ehkä mä en vaan aseksuaalina ymmärrä. Toisaalta kyllä en ymmärrä top-bottom-ajattelua muutenkaan suhteessa. No, meitä on erilaisia.
Mutta muista, että se ei ole oikeaa alistumista tai alistamista vaan näyteltyä. Jostainhan se tulee, no, jälleen kerran ihmisille tuo voi merkitä moninaisia asioita. Joillekin ihan vaan koko homman tietynlainen sopimattomuus on kimmoke. Toiset tykkäävät verbaalisesta sananvaihdoista tilanteessa - toiset ovat hissukseen muina miehinä - tai naisina. Joillekin homma on puhtaasti dynaamista, toiselle se on rentouttavaa kun joku toinen ottaa ohjat käsiinsä ja tätä listaa voisi vaan jatkaa. Se ei siis yksipuolisesti ole sama asia kaikkien päässä. Jos mietin asiaa omalle kohdalle. mistä oma alistumisen tulee niin kai mä olen muuten elämässä niin pärjäävä ja tulinen, että mun täyty saada olla kiltti jollain muulla saralla sitten. Eli yksityisleämässä. Koen että seksissä saan olla puhtaasti sitten oma itseni, kun muuten elämässä on oltava vahva.
- Anonyymi
Palataanpas Niilin alkulähteille eli mistä kaikki alkoi..
Perustivat pohjoismaisen keskusteluverkoston meille internetin alkuaikoina.
Sinne piti luoda profiili ja yksi kohta oli raksiruttuun oletko top...versatile vai bottom
Muistan , kun itsekkin ihmetteline, että stä?
Aloittaja lienee käynyt stalkkaamassa siellä ihastustaan ,
No piti jotain valita, että pääsee etiäpäin.
Ikinä ei ole tosielämässä tullut vastaan ihmistä, joka kertoisi olevensa joku noista eli semmonen veteen piirretty viiva loppujenlopuksi.
Ja toi sitomistouhu, on yksi osa-alue jota voi vaihtelunvuoksi kokeilla.
90-luvulla oli päheetä näyttää avainnippua missä oli käsirautojen avaimet, kun niitä ei niin helposti saanut silloin.
On estyneitä ihmisiä, joiden kontrolli on erityisen vahva ja semmonen huivitouhu useimmiten auttaa tavoitteisiin pääsemisessä ;P
VS - Anonyymi
Joku tarjosi täällä dildoa peniksen tilalle heteroillekin. Jos olisin mies, loukkaantuisin.
Voiko kova ja kylmä muovi korvata lämpimän, suorastaan kuuman peniksen?!
En käsitä.- Anonyymi
Silkonipenis on joustava ja kädenlämpöinen korvike.
Tämä penis asia on mun yksi pelkoni, hyvä kun otit puheeksi! Koen vetoa androgyynisiin ja maskuliinisiin naisiin ja viihdyn itse nahoissani parhaiten feminiinisenä naisena. Myöhäänheränneenä mietin, että olisikohan kaikista selkeintä etsiä itselleen samantaustainen nainen. Pelkään, että aina itsensä lesboksi tunteneet naiset, voisivat kokea turhaa riittämättömyyden tunteita, tässä penis asiassa, hetero taustainen naisen kanssa. Onkohan tämä mun miete nyt ihan absurdi?
Toisen myöhäänheränneenä, kanssa olisi sanomattakin selvää, että mitään lämpimiä tai kovia kylmiä ulokkeita ei siinä hommassa tarvita, saati kaivata. Itse naisena ajattelen, että onhan ne sormet nyt paljon henkilökohtaisemmista (tuntoaisteineen/herkkyyksineen) ja intiimimmät. kuin yksikään toisen sukupuolen edustajan uloke. Henkilökohtainen mieltymys on, että en halua mitään väline leikkiä, ne jännitteet luodaan ihan muilla keinoilla. Yhteisellä kemialla. Aika paljon tässä viestiketjussa puhutaan rooleista, itse käsittäisin tämän enempi parin kemioiden yhteen sopivuuden kautta. Tarvitaan riittävästi samankaltaisuutta ja erillisyyttä, sekä itsetuntemusta. Se että ollaan Seksuaalisesti suht samoilla levelillä itsevarmuuden suhteen pitää homman mielekkäänä, en jaksais epävarmaa tyyppiä, enkä sellaista, jonka itseluottamusta pitäisi buustata. Määräilevyys🤔, hyvällä tilannetajulla toimii. Aika voimakas sanana, mutta se, jos molemmat tietää mitä tahtoo ja uskaltaa sen mukaan määrätietoisesti tilanteessa edetä on vaan plussaa.
Tässä tuli vähän nyt tälläistä ajatuksen virtaa. Mitä mieltä olette penispelko asiasta?
Mielummin valitsisin kumppanin kemioiden mukaan, kuin miettisin mikä suhteen luomisen kannalta olisi helpointa.TiuhtinWau kirjoitti:
Tämä penis asia on mun yksi pelkoni, hyvä kun otit puheeksi! Koen vetoa androgyynisiin ja maskuliinisiin naisiin ja viihdyn itse nahoissani parhaiten feminiinisenä naisena. Myöhäänheränneenä mietin, että olisikohan kaikista selkeintä etsiä itselleen samantaustainen nainen. Pelkään, että aina itsensä lesboksi tunteneet naiset, voisivat kokea turhaa riittämättömyyden tunteita, tässä penis asiassa, hetero taustainen naisen kanssa. Onkohan tämä mun miete nyt ihan absurdi?
Toisen myöhäänheränneenä, kanssa olisi sanomattakin selvää, että mitään lämpimiä tai kovia kylmiä ulokkeita ei siinä hommassa tarvita, saati kaivata. Itse naisena ajattelen, että onhan ne sormet nyt paljon henkilökohtaisemmista (tuntoaisteineen/herkkyyksineen) ja intiimimmät. kuin yksikään toisen sukupuolen edustajan uloke. Henkilökohtainen mieltymys on, että en halua mitään väline leikkiä, ne jännitteet luodaan ihan muilla keinoilla. Yhteisellä kemialla. Aika paljon tässä viestiketjussa puhutaan rooleista, itse käsittäisin tämän enempi parin kemioiden yhteen sopivuuden kautta. Tarvitaan riittävästi samankaltaisuutta ja erillisyyttä, sekä itsetuntemusta. Se että ollaan Seksuaalisesti suht samoilla levelillä itsevarmuuden suhteen pitää homman mielekkäänä, en jaksais epävarmaa tyyppiä, enkä sellaista, jonka itseluottamusta pitäisi buustata. Määräilevyys🤔, hyvällä tilannetajulla toimii. Aika voimakas sanana, mutta se, jos molemmat tietää mitä tahtoo ja uskaltaa sen mukaan määrätietoisesti tilanteessa edetä on vaan plussaa.
Tässä tuli vähän nyt tälläistä ajatuksen virtaa. Mitä mieltä olette penispelko asiasta?
Mielummin valitsisin kumppanin kemioiden mukaan, kuin miettisin mikä suhteen luomisen kannalta olisi helpointa.Peniksestä ja sormista vielä, että koen naisena kehoni ja sen toisen kehon niin moniulotteisena Ja kokonaisvaltaisena, että seksi varmasti monipuolisempaa ja antoisampaa kuin yksikään penetraatio keskeinen toiminta. Sormet vaeltaa joka paikassa vapaasti.
TiuhtinWau kirjoitti:
Peniksestä ja sormista vielä, että koen naisena kehoni ja sen toisen kehon niin moniulotteisena Ja kokonaisvaltaisena, että seksi varmasti monipuolisempaa ja antoisampaa kuin yksikään penetraatio keskeinen toiminta. Sormet vaeltaa joka paikassa vapaasti.
Ja huulet jne.
TiuhtinWau kirjoitti:
Ja huulet jne.
Sie taijat Tiuhti olla nyt pienissä hormoonihuuruissa 😁 No, mikäpä se mie oon kommentoimaan, kun ite oon vähän väliä tai ainaki puolet kuusta 😅
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sie taijat Tiuhti olla nyt pienissä hormoonihuuruissa 😁 No, mikäpä se mie oon kommentoimaan, kun ite oon vähän väliä tai ainaki puolet kuusta 😅
Ymmärtäähän sen, antaa hänen nauttia "prinssistään", ainakin päiväunissaan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ärsyttävä kommentti. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Kiukultani, mun piti myöhään uuvuttaa itseni vesisateessa ja nyt heräsin neljältä miettimään näitä..
Runoilija sai mun pääni pelkillä sanoillaan jo niin sekaisin.... ja sydämen toivomaan (sulkemaan kaiken muun ulkopuolelle) ja järjen suunnittelemaan .
Nyt yritän vain sopeutus ajatukseen, että taisin vetää lyhyemmän korren. Olen tilanteessa altavastaaja. Olen väärässä ajassa ja paikassa, väärään aikaan ja Runoiluja ei lupaamassaan ajassa koskaan ollutkaan.
Oma pää yrittää lohduttaa, eihän hän edes pitänyt sanojaan. Millainen ihminen puhuu, mutta ei tule paikalle. Ehkä se tosiaan oli suuremmaksi osaksi omaa päiväunimaailmaa.- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Kiukultani, mun piti myöhään uuvuttaa itseni vesisateessa ja nyt heräsin neljältä miettimään näitä..
Runoilija sai mun pääni pelkillä sanoillaan jo niin sekaisin.... ja sydämen toivomaan (sulkemaan kaiken muun ulkopuolelle) ja järjen suunnittelemaan .
Nyt yritän vain sopeutus ajatukseen, että taisin vetää lyhyemmän korren. Olen tilanteessa altavastaaja. Olen väärässä ajassa ja paikassa, väärään aikaan ja Runoiluja ei lupaamassaan ajassa koskaan ollutkaan.
Oma pää yrittää lohduttaa, eihän hän edes pitänyt sanojaan. Millainen ihminen puhuu, mutta ei tule paikalle. Ehkä se tosiaan oli suuremmaksi osaksi omaa päiväunimaailmaa.Mistä oikein puhut? Eli joku tuntematon kirjoitti täällä muutaman runon ja sait käsityksen, että ne oli sulle henkilökohtaisesti osoitettu ja tuntematon on suhun ihastunut? Ja siitä jotenkin päättelit, että sulle on luvattu jotain ja sovittu tapaaminen? Ja nyt olet pois tolaltasi kun mitään ei tapahtunut?
Et voi olla tosissasi tai sitten olet max 12-vuotias. - Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Oma pää yrittää lohduttaa, eihän hän edes pitänyt sanojaan. Millainen ihminen puhuu, mutta ei tule paikalle. Ehkä se tosiaan oli suuremmaksi osaksi omaa päiväunimaailmaa.Pidätkö muita pilkkanasi vai etkö ymmärrä ettei ihmiset kirjoita tänne pokatakseen täältä jonkun. Suurin osa kirjoittaa tänne koska on jo joku nainen mielessä, joku todellisen elämän tuttu nainen ja hänestä on kyse. Tätä palstaa käytetään ja on aina käytetty pääasiassa viestinnän välineenä, luulisi kaikkien noin yksinkertaisen asian ymmärtävän.
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Oma pää yrittää lohduttaa, eihän hän edes pitänyt sanojaan. Millainen ihminen puhuu, mutta ei tule paikalle. Ehkä se tosiaan oli suuremmaksi osaksi omaa päiväunimaailmaa.Voi olla, että se prinssirunoketju oli enemmän eroottinen leikki ta peli, jonka itse sitten otit jostain syystä vakavissasi? Kuka tahansahan siihen saattoi kirjoittaa, motiiveista, joista ei voi tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että se prinssirunoketju oli enemmän eroottinen leikki ta peli, jonka itse sitten otit jostain syystä vakavissasi? Kuka tahansahan siihen saattoi kirjoittaa, motiiveista, joista ei voi tietää.
Näinpä, minä hölmö ja nuorisydän. En koskaan itse jaksaisi vain huvikseni kirjoitella ja eroottinen puoli on ihan täysin kiinni muihin puoliini. Ehkei ihan paras kulma tutustua kehenkään.
Omilla sanoilla on aina merkitystä Ja painoarvoa, oli ne sitten runoja tai muuta proosaa. Hölmönä sitä luulee, että maailma toimisi omalla logiigalla, eipä toimi.
Tulipahan opittua taas jotain. Kuori kasvaa sydämen ympärille ja sitä tulen vielä tarvitsemaan kun, olen kerran näin suojaton ja paatumaton vielä.- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Näinpä, minä hölmö ja nuorisydän. En koskaan itse jaksaisi vain huvikseni kirjoitella ja eroottinen puoli on ihan täysin kiinni muihin puoliini. Ehkei ihan paras kulma tutustua kehenkään.
Omilla sanoilla on aina merkitystä Ja painoarvoa, oli ne sitten runoja tai muuta proosaa. Hölmönä sitä luulee, että maailma toimisi omalla logiigalla, eipä toimi.
Tulipahan opittua taas jotain. Kuori kasvaa sydämen ympärille ja sitä tulen vielä tarvitsemaan kun, olen kerran näin suojaton ja paatumaton vielä.Otapa vähän muutkin ihmiset huomioon, ei tämä palsta ja maailma pyöri ympärilläsi. Muilla on omat asiansa.
Anonyymi kirjoitti:
Otapa vähän muutkin ihmiset huomioon, ei tämä palsta ja maailma pyöri ympärilläsi. Muilla on omat asiansa.
Olet ihan oikeassa, otan jatkossa paremmin muut huomioon!
Anonyymi kirjoitti:
Otapa vähän muutkin ihmiset huomioon, ei tämä palsta ja maailma pyöri ympärilläsi. Muilla on omat asiansa.
Tiuhtiseni kuule, (kun sulle huuvetaan😉, meitä on moneksi. Toiset heittää helposti leikiksi ja toiset ottaa vakavasti. Jokaisella on omat syynsä kirjoitella. Itse kirjoittelen yleensä huvikseen ja aikani kuluks. Joskus purkaakseni tuntoja mm. riimien muodossa (aina ne eivät kerro omasta elämästä, etenkään sen hetkisestä). Oon semmonen, joka lähtee helposti "leikkiin" (kevyeen flirttiin) mukaan, myös live-elämässä. Sytyn helposti ja sammun hankalasti.
Toivottavasti sulla on jo (eilisiltaan verrattuna) parempi olo. Joskus on hyvä päästellä ja antaa kiukun tulla 😉
Mukavaa lauantaita ja *virtuaalinen halaus" 😊TiuhtinWau kirjoitti:
Tulipahan opittua taas jotain. Kuori kasvaa sydämen ympärille ja sitä tulen vielä tarvitsemaan kun, olen kerran näin suojaton ja paatumaton vielä.Mun piti kommenteeraa tätä, mutta kommentti hyppäs väärään kohtaan. Muistelen jollakulla olleen samaa "ongelmaa" eli onneks en oo ainut 😉Seuraavaks multa varmaan tippuu tuo nimmari ja salasana unohtuu 😄
Tiuhtiseni kuule, (kun sulle huuvetaan😉, meitä on moneksi. Toiset heittää helposti leikiksi ja toiset ottaa vakavasti. Jokaisella on omat syynsä kirjoitella. Itse kirjoittelen yleensä huvikseen ja aikani kuluks. Joskus purkaakseni tuntoja mm. riimien muodossa (aina ne eivät kerro omasta elämästä, etenkään sen hetkisestä). Oon semmonen, joka lähtee helposti "leikkiin" (kevyeen flirttiin) mukaan, myös live-elämässä. Sytyn helposti ja sammun hankalasti.
Toivottavasti sulla on jo (eilisiltaan verrattuna) parempi olo. Joskus on hyvä päästellä ja antaa kiukun tulla 😉
Mukavaa lauantaita ja *virtuaalinen halaus" 😊Kyllä tämä tästä🙂. Olitko se sinä niiden riimien takana?
TiuhtinWau kirjoitti:
Kyllä tämä tästä🙂. Olitko se sinä niiden riimien takana?
Riippuu siitä, mitä riimejä sä tarkotat. Yleensä oon laittanu nimmarilla, muutaman kerran ilman. Puoliprinssinä en oo puhunu 😉
Kyllä se siitä. Elämä on vähän kuin Lintsi. Välillä mennään vuoristorataa, sitten on tasasta (ja vähän huokailuttavaaki) muksupuksussa, kun kohta ollaan taas kieputtimen kyyvis 😄
Mutta eipä unohdeta vekkulaa 😉
Nyt mä lähen vuorostani tuonne sateeseen ☔En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä riimejä sä tarkotat. Yleensä oon laittanu nimmarilla, muutaman kerran ilman. Puoliprinssinä en oo puhunu 😉
Kyllä se siitä. Elämä on vähän kuin Lintsi. Välillä mennään vuoristorataa, sitten on tasasta (ja vähän huokailuttavaaki) muksupuksussa, kun kohta ollaan taas kieputtimen kyyvis 😄
Nyt mä lähen vuorostani tuonne sateeseen ☔No voi, olis ollut jopa helpotus, jos tuollainen mukava ihminen olisi ollut puoliprinssin sanojen takana. En muihin riimeihin ole juuttunut.
Kiitos tsempeistä ja hyvää lauantaita ☔️TiuhtinWau kirjoitti:
No voi, olis ollut jopa helpotus, jos tuollainen mukava ihminen olisi ollut puoliprinssin sanojen takana. En muihin riimeihin ole juuttunut.
Kiitos tsempeistä ja hyvää lauantaita ☔️Kiitos toivotuksista.
Mä hiukan toivoisin, jotta tämä "puoliprinssi" tekis vielä paluun palstamaille. En siitä syystä, että saatas ajatuksia lisää tai enemmän sekaisin, vaan siksi, että olis kiva tietää mistä riimit ja mikä oli niiden tarkotus vai oliko niillä semmosta. Mutta näinhän ne dialogi-riimittelyt ja muukin keskustelu yleensä loppuu, seinään tai johonkin muuhun esteeseen. Joskus ehkä saatetaan hetken aikaa kuvitella, että kirjotetaan sen oman ihastuksen kohteen kanssa ja sitten huomataan, että vikaan meni. Harvemmin kai täällä tyypit kohtaa..En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nyt mä lähen vuorostani tuonne sateeseen ☔Joillakin saattaa olla koko elämä yhtä vuoristorataa, omani kauttaaltaan tasainen, kuin Irlanti lampaineen🐑, vain sydämen kohdalla Disneylandi 🌪😉😅
- Anonyymi
Kiitos toivotuksista.
Mä hiukan toivoisin, jotta tämä "puoliprinssi" tekis vielä paluun palstamaille. En siitä syystä, että saatas ajatuksia lisää tai enemmän sekaisin, vaan siksi, että olis kiva tietää mistä riimit ja mikä oli niiden tarkotus vai oliko niillä semmosta. Mutta näinhän ne dialogi-riimittelyt ja muukin keskustelu yleensä loppuu, seinään tai johonkin muuhun esteeseen. Joskus ehkä saatetaan hetken aikaa kuvitella, että kirjotetaan sen oman ihastuksen kohteen kanssa ja sitten huomataan, että vikaan meni. Harvemmin kai täällä tyypit kohtaa..Vaikka et myönnä niin sinä se prinssi olet😄
Kiitos toivotuksista.
Mä hiukan toivoisin, jotta tämä "puoliprinssi" tekis vielä paluun palstamaille. En siitä syystä, että saatas ajatuksia lisää tai enemmän sekaisin, vaan siksi, että olis kiva tietää mistä riimit ja mikä oli niiden tarkotus vai oliko niillä semmosta. Mutta näinhän ne dialogi-riimittelyt ja muukin keskustelu yleensä loppuu, seinään tai johonkin muuhun esteeseen. Joskus ehkä saatetaan hetken aikaa kuvitella, että kirjotetaan sen oman ihastuksen kohteen kanssa ja sitten huomataan, että vikaan meni. Harvemmin kai täällä tyypit kohtaa..En kuvitellut että siellä on mun alkuperäinen ihastus. Ihastui anonyymiin ihan muutamasta sanasta. Sanokoon hölmöksi😌
- Anonyymi
Mikä tossa BDSM:ssä kiinnostaa kun sitä tällä palstalla nykyään mennen tullen jauhetaan. Omissa porukoissa ei kiinnosta ketään. Taitaa täälläkin olla 1-2 jotka ottaa saman asian jatkuvasti esiin ja yrittää saada muitakin kiinnostamaan.
- Anonyymi
Älä muuta viserrä.
- Anonyymi
Tätä palstaa ei jaksa aikuinen ihminen lukea, juttujen taso on kuin murrosikäisillä.
Huomattavasti parempi nyt kuin muutama vuosi sitten.
Millä palstalla on sinun mielestäsi paremmat jutut?- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Huomattavasti parempi nyt kuin muutama vuosi sitten.
Millä palstalla on sinun mielestäsi paremmat jutut?Asiallista palstaa ei ole, ei ole ikuisuuksiin enää ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista palstaa ei ole, ei ole ikuisuuksiin enää ollut.
Millaisista asioista haluaisit keskustella?
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista palstaa ei ole, ei ole ikuisuuksiin enää ollut.
Mikä se sua nyt tuolleen nyppii? 😉
Mitä tarkoitat asiallisella palstalla?
Sitä, että pysytään tiukasti asiassa (ketjun otsikossa), vai tarkoitatko mahdollisesti sanavalintoja tai käytöstapoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810