On tullut aika katsoa vuoden neljää ensimmäistä kuuta silmiin.. Mitä sinulle on jäänyt käteen kuluneelta ajalta?
Ole hyvä toki ja vastaa oikein sydäntäsi käyttäen.. ☺️😎😘
Ihanaa viikonloppua rakkaat naiskanssaihmiset vai miten se nyt oli
17
<50
Vastaukset
Avatessani kalenterin toukokuun kohdalta, tuli esiin mietelause:
”Joskus pienimmät
asiat ottavat suurimman
paikan sydämessäsi”
Silloin mietin hetken, mitäköhän tämä toukokuu tuo tullessaan ja niin kävi, että muutamat puoli Prinssiksi itseään tituleeraavan henkilön lauseet tulivat suoraan kohti ja alkoivat elää minussa omaa elämäänsä todeksi.
Sanojen voima,
tosi ja roima!- Anonyymi
Ensinnäkään kuuta ei katsota silmiin. Toisekseen tökin hyvää sydäntäni käyttäen tänne että paljon elettyä elämää ja rakkautta kanssa ihmisiä kohtaan. Te teette elämisen todella merkitykselliseksi elää. Elämä ois niin paljon hankalampaa ilman sitä jotain missä ei saa jaettua kuitenkaan sitä mitä todella haluaa kaikille sanoa. On välin todella mahdotonta elää elämää ilman sitä tunnetta että kaikki elämälleen merkitykselliset ihmiset tietävät todella olevansa maailman parasta porukkaa. Jos joskus päätän rakastua kerron sen toki teille ensimmäisenä.❤️
Hieno kysymyksenasettelu 👍 ja tämä tuli suoraan sydämestä 😉
Kaikenlaista on jäänyt käteen ja jotain päähänkin.
Ihanaa viikonloppua sullekin 😊- Anonyymi
Väsymystä, työn uuvuttavuutta. Harrastukset ja riennot tauolla vallitsevan tilanteen vuoksi. Halipula. Turhaa ihastumista ilman vastakaikua, hyvää ystävyyttä. Yksinkertaisista asioista nauttimista kuten sauna,luonto, takkatuli, leffat, kirjat jne.
- Anonyymi
Tammikuussa näin lunta. Ajoin sohjossa yksin peläten. Tein töitä. Olin kaikki kuut vailla rakkautta. Yhtenä iltana oli lupa koskettaa - ei anteeksi siis 4 kk aikana, ehkä 6 krt, oli lupa koskettaa. Tein töitä. Nautin siitä että sain (🤫🤭eivoisanoa) vertaistukea päättää löytää oikeanlaista seuraa elämääni joka tulisi arvostamaan minua sellaisena kuin olen aika ollut. On todella sääli että meillä on New normal 😁ja ns 2m social distancing käynnissä, juuri silloin kun olen valmis astumaan yhden metrin eteenpäin. 😎Keep going, doing and poing happies.. Sinä tarjosit vain salmiakkia minä tarjosin koko elämän.. 🙃Silleen sitä vaan jaksaa taas pomppia eteen päin kohti.. Sitä päämääräänsä itse kullakin kutse illakkin..
- Anonyymi
Pyrkimys päästä elämässä eteenpäin sekä henkisellä että materiaalisella tasolla on ollut valtaisa. Ja koko ajan on molemmilla rintamilla tullut kapuloita rattaisiin. Mutta uskon että nimenomaan nämä taistelut jalostavat ihmistä ja kantavat pitkällä tähtäimellä hedelmää.
- Anonyymi
Olen puhdistanut elämääni 😊Enkä vain kotia viimeisen kahden kuukauden aikana maalis - huhtikuussa. Vuoden aloitus oli hyvin rauhallinen ja lempeätä aikaa.
- Anonyymi
Kun vuosi vaihtui sain viettää sen uskomattoman ihanan ja suloisen ystävän kanssa lähekkäin.
Kovasti hakenut, peilailu pintaa, tunteilleni kaikista jotka ovat olleet minusta, edes ystävinä kiinnostuneita.
Yhden todella tärkeän ihmisen menetin, koska ystävyys lipsui liian läheiseksi.
Etäisyyde ottaminen ja avoin keskustelu meidän välillä on toiminut ja pikku hiljaa saadaan ystävyys takaisin.
Vaarallista peliä huomaamatta pelannut.
Kadottanut hetkittäin oman normaalin minuuteeni, ollakseni enemmän unelmieni kaltainen.
Pitkä, syvä, yksipuolinen ihastuminen työkaveriin polttanut, kuin happo.
Tunteiden viilentämiseen olen käyttänyt paljon mielikuva harjoituksia ja kirjoittanut tuntemuksia itselleni.
En tahdo päätyä tilanteeseen, että alan inhota häntä tai itseäni hänen seurassaan.
Yrittänyt lempeästi tyynnyttää tunteet ja säilyttää, sen hyvän, minkä hän minussa esiin on tuonut.
Paljon kaikkea, ja polku on pitkä.
Itseä rakastan, etsin rakkautta.- Anonyymi
Työpaikkaihastukset on vaikeita, kun ei voi edetä ja toinen kuumottaa. Varsinkin, jos on yksipuolista niin yhtä tuskaa. Vaan ei sen helpompaa, jos on molemminpuolista ja ei voi edetä. Niin ja tunteesta irtipääseminen niin hidasta ja vaikeaa. Tuttua on.
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikkaihastukset on vaikeita, kun ei voi edetä ja toinen kuumottaa. Varsinkin, jos on yksipuolista niin yhtä tuskaa. Vaan ei sen helpompaa, jos on molemminpuolista ja ei voi edetä. Niin ja tunteesta irtipääseminen niin hidasta ja vaikeaa. Tuttua on.
(Eiköhän molemmin puolisessa voi aina edetä, mutta eteneminen saattaa olla tuskallisen hidasta, jos askeleet pitää ottaa muut ihmiset ja asiat huomioiden. )
Kiinnostavaa! Kertoisitko lisää minkälaisia mielikuvaharjoituksia ja kirjoituksia?
Tarvitsisin personal trainerin omasta, luultavasti toivottomasta ihastuksesta irti pääsemiseksi 😏- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Kiinnostavaa! Kertoisitko lisää minkälaisia mielikuvaharjoituksia ja kirjoituksia?
Tarvitsisin personal trainerin omasta, luultavasti toivottomasta ihastuksesta irti pääsemiseksi 😏Miettinyt mahdollista elämää yhdessä ja niitä meidän eroavaisuuksia.
Sellaisia pieniä arki eroja, jotka voisi parisuhteessa muodostua isoiksi ongelmiksi.
Niiden kautta tyynnyyttänänyt tunteitani häneen.
En tahdo, enkä voisi muuttaa itseäni toisen vuoksi toisenlaiseksi.
Se, millaiseksi kuvittelen meidät yhdessä vaatisi liian paljon uhrauksia molemmilta.
Ihailen häntä etäältä, ja tyydyn elämääni tässä ja nyt.
Hän aiheuttaa minussa, niin vahvoja tunteita, että kirjoitan niistä aiheutuvia reaktioita pieneen kirjaan.
En koskaa tule hänelle enempää kertomaan, kun mitä olen jo sanonut.
Tuntee minut sen verran hyvin, että varmasti lukenut minua, ja tietää tarinan.
Helppoa ei ole ollut luopua jostain niin kauniista unelmasta.
Olen onnellinen, että olen saanut kokea tämän kaiken. Anonyymi kirjoitti:
Miettinyt mahdollista elämää yhdessä ja niitä meidän eroavaisuuksia.
Sellaisia pieniä arki eroja, jotka voisi parisuhteessa muodostua isoiksi ongelmiksi.
Niiden kautta tyynnyyttänänyt tunteitani häneen.
En tahdo, enkä voisi muuttaa itseäni toisen vuoksi toisenlaiseksi.
Se, millaiseksi kuvittelen meidät yhdessä vaatisi liian paljon uhrauksia molemmilta.
Ihailen häntä etäältä, ja tyydyn elämääni tässä ja nyt.
Hän aiheuttaa minussa, niin vahvoja tunteita, että kirjoitan niistä aiheutuvia reaktioita pieneen kirjaan.
En koskaa tule hänelle enempää kertomaan, kun mitä olen jo sanonut.
Tuntee minut sen verran hyvin, että varmasti lukenut minua, ja tietää tarinan.
Helppoa ei ole ollut luopua jostain niin kauniista unelmasta.
Olen onnellinen, että olen saanut kokea tämän kaiken.Hyvä, tuota voisi kokeilla! Minä vain en juurikaan tunne häntä, mutta voisin alkaa hahmotella hänestä ja elämästään mielikuvaa joka tekisi suhteestamme mahdottoman 😌 Sen sijaan että kuvittelen kaikenlaista miksi varmasti kuuluisimme ja päädymme vielä yhteen 🙄
- Anonyymi
En edelleenkään oo päässyt ihastumisesta työkaveriin yli. Tuntuu et hän vihaa mua.
Toisaalta ihastumisen tunne on laimentunut koska en vaan halua enää ihastua koska ei siitä tuu mitään- Anonyymi
Miksi vihaisi, ei se ole syy vihata että itsellä ei ole tunteita.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tulee mieleen tämä korona ja sen vaikutukset elämääni. Työuupumus / sen lähellä oleminen päättyi töiden loppumiseen koronan takia. Nyt olen lähinnä lepäillyt pari kuukautta ja yrittänyt toipua.
En ole nähnyt ihastustani koronan takia pariin kuukauteen. Tämä ihastuminenkin tuntuu aika epätoivoiselta ja turhalta.
Olen todella ahdistunut. Tuntuu, että syksyynkin on ikuisuus. Voisipa nukahtaa ja herätä syksyllä seuraavan kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810