Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+me+olemme+
Sormet+sormien+lomassa
Hetkessä+hiljaa
Viimeisen+kerran+
Yhtä.
14.06.2019 20:17
Kiitos+😊+Oispa+vaan+kiva+kun+saatais+muittenkin+riimejä+nippuun+😉
12.06.2019 17:30
Ei+se+poistu
ei+käskemällä+lähde
Ei+vaikka+pyytäisi
polvillaan+anelisi
Siinä+se+on
ja+pysyy+
Paikallaan+jumittaa.
06.06.2019 17:13
😂+Miepä+oon+jo+yli+40+enkä+aattele+nykyään+ennää+oikein+mittään.+Josko+nyt+ennenkään+aattelin.+
Mukavaa+päivää+kaikille+ja+joka+ikäselle+😉
01.06.2019 10:21
Nostanpa+ketjua+😉
26.05.2019 09:07
Ei+mua+pieni+filosofointi+haittaa+ollenkaan+😂+Oli+ihan+mun+yks+lemppariaine+koulussa.+Varmasti+on+hyvä+antaa+se+mahdollisuus,+ehkä+toinenkin.+Aletaan+vaan+viikonlopun+viettoon+😄
24.05.2019 15:46
Mä+oon+ihan+onneton+kaikissa+ihastus-+ja+rakkaushommissa,+mutta+vastaan+nyt+silti+😂+Oon+aika+paljolti+samaa+mieltä+kuin+Zander+tossa+yllä.+Eli+aattelen+niin,+että+ei+kannata+hötkyillä+ittesä+eikä+muittenkaan+kanssa.+Ihan+varmasti+rakastut+vielä+😊+Ja+jos+elämääsi+ei+pukkaa+romanssia+tänä+kesänä,+niin+ehkä+seuraavana+😉+Tsemppiä+sulle!+💕
24.05.2019 09:28
Mä+en+oo+koskaan+osannu+kovin+hyvin+erottaa+valehtelijoita+tottuuven+puhujista.+Yleensä+nuo+rehellisyys/epärehellisyys+asiat+tuppaa+kyllä+selviimään+sitten+ajan+mittaan.+Siinä+vaiheessa+saattaa+kyllä+olla+tullu+jo+sitä+särkynyttä+sydäntä+ja+muuta+ikävää+😐
24.05.2019 09:20
Oot+aivan+oikeessa.+Turha+on+oottaa+ja+vielä+vähemmän+vaatia+toiselta+jos+ei+pysty+itekkään.+Mulla+onkin+tuo+menny+vähän+silleen,+että+muutaman+kerran+oon+saanu+ikkäänkuin+takasi,+sitä+epärehellisyyttä+nääs.+Mun+äiti+anto+mulle+sillon+kun+olin+teini+semmosen+ohjeen,+että+jos+ei+pysty+kertomaan+totuutta,+nii+sitten+kannattaa+mielummin+olla+hiljaa+ku+ladata+valhetta.+En+oo+tuota+neuvoa+pystyny+täysin+noudattamaan,+enkä+ite+asiassa+tiiä+mitä+mieltä+tuosta+ees+olisin.+Mikäs+se+on+sinun+mielipittees?+😉+Kyllä+mä+tossa+kohtaa+kun+sulle+tuota+edellistä+kysymystä+laitoin,+vähän+jo+arvailin+jotta+rakkautta+toivoisit+kesän+tuovan+😄+Onhan+ne+kivoja+tunteita+ne+ihastumiset+ja+rakastumiset...
23.05.2019 22:32
Mistäs+se+tämä+nytte+kumpuaa?+😉
23.05.2019 21:46
Tuossahan+sitä+olis+tavotetta+ihan+riittävästi,+ainakin+meikäläiselle+😉+Mä+en+näet+oo+tässä+elämässä+ollu+aina+ihan+rehellinen+ittelleni,+enkä+aina+kaikille+muillekaan.+Hanskat+oon+heittäny+niin+monta+kertaa+tiskiin,+että+voisin+sannoo+jotta+on+varmana+tullu+puhasta.+Kesä+(ja+elämä)+voi+aina+yllättää+ja+harvoin+sitä+etukätteen+tietää,+että+onko+yllätys+mieluinen+vai+jottai+muuta.+Eihän+se+sitten+ois+enää+yllätyskään+😉+Jos+saisit+ihan+vapaasti+laittaa+tilausta,+niin+mimmosia+kesäyllätyksiä+toivoisit?+😊
23.05.2019 21:38
Oivoi+mikä+harmillinen+asia+sinut+tänne+toi+🙁+Hyvä+kuitenkin,+että+elämäsi+on+nytten+uomillaan.+Aikansahan+nuo+(sydän)surutkin+ottaa+ennenkuin+hellittää.+Mulla+on+kans+jonkin+verran+kokemusta+siitä+kun+sydän+särkyy.+Asiat+kun+ei+aina+mene+niinkuin+tahtois+tai+kuvitteli+niiden+menevän.+Jotenkin+yritän+aina+uskoa+semmoseen+yhden+kamun+lausahdukseen,+jonka+mulle+kerran+sano,+kun+mulla+oli+aika+isoja+huolia+sekä+myös+surua.+Se+lausahus+mennee+kutakuinkin+näin..+Asioilla+on+tapana+järjestyä+ja+vielä+parhain+päin.
23.05.2019 17:21
Joo,+muutama+vuos+sitten+oli+tosiaan+pikkusen+enemmän+elämää,+mutta+nyt+tosissaan+lähes+kuollutta.+Mä+kirjottelin+täällä+ekoja+kertoja+(ilman+nimmaria+tosin)+joskus+lähemmäs+9+v.+sitten+ja+muistelen,+jotta+sillon+oli+vielä+aika+vilkastakin.+
Kiva+kuitenkin+kun+sä+oot+täällä+☺️+Jokainen+elon+pilkahdus+on+aina+plussaa+😉+Mikäs+se+sinut+Zander+tänne+palstoille+toi?++Jonkinmoinen+tuen+tarve+vai+joku+muu?+Mä+oon+kukkunu+täällä+viime+aikoina+oikeestaan+ilman+minkäänlaista+syytä.+Joskus+aiemmin+kirjottelin+kun+oli+niin+kovat+ihastustuskat+😁
22.05.2019 20:38
Olipas+kiva+aloitus+😊+Toivottavasti+kaipaamasi+nimmari+hokaa+viestisi+ja+postisi.+Pidän+molempia+peukkuja+😉
Tää+palsta+(niinkuin+myös+bi-puoli)+on+kyllä+muutoin+niin+hiljanen,+että+vois+hieman+Taikakuuta+mukaillen+todeta,+jotta+hiljainen+on+palsta+lesbojen+😂+Mukavaa+kesää!
https://youtu.be/RIvKtnr1jGg
21.05.2019 19:21
Meren+aaltoina+ihoasi+hyväilen+
Auringon+säteinä+sinua+lämmitän
Vienona+tuulena+puhallan+poskellesi+
Hiljaisuudessa+kuiskaan
"rakastan+sinua".
18.05.2019 08:54
Olihan+se+löytövaihe+ihan+kiva+😊,+mutta+en+ois+ihan+varma+siitä,+kuinka+mukavaa+tai+epämukavaa+tässä+nykysessä+suhteessa+nyt+on.+Tässä+nyt+on+kuitenkin+toistaseks+oltu,+kun+ei+oo+muutakaan+osattu.+Tuo+sun+nimmaris+on+muuten+aika+nasta+kans.+Vaskitsahan+on+sellanen+
uhanalaisluokitukseltaan+silmälläpidettävä+laji+(googletin+😉).+Niin+sanosin,+että+tuo+nimmari+sopii+sulle+ku,+miten+se+nyt+sanottiin,+no+vaikka+nenä+päähän.+Jotta+ihmettelen+kovin,+jos+ei+sua+joku+neito+kohta+kyytiin+nappaa.++Toivottavasti+lodjus+täyttyy+vauhdilla.+Vaikka+eiks+sitä+silleenki+sanota,+että+yks+riittää+jos+se+on+se+oikee.+Mukavaa+päivää+ja+tsemppiä+etsintöihin+😊
12.05.2019 12:44
Heippa+vaskitsa-+😊
Nyt+kun+kerran+muutenkin+kukun+täällä,+niin+viskaan+sulle+tässä+viestiä.+
Mä+en+meinaa+heittää+sun+lodjuusi+mittään,+kun+kerran+suhteessa+jo+olen+😉mutta+oli+pakko+tähän+kommenteeraa,+jotta+aivan+paras+kirjotus+pitkään+aikaan+😊+Toivottavasti+sulla+käy+se+flaksi+vielä+neitojenki+kans!+Mulla+on+semmonen+kutina+(mikä+ei+johdu+mistään+epämääräsestä),+jotta+kyllä+se+vielä+käy+😊
12.05.2019 01:30
Oon+ihan+samaa+mieltä+sun+kanssas+tässä+kohtaa+😉+Ja+tosiaan,+ei+kannata+jatkaa.+Menöö+muuten+taas+pilalle+hyvä+ketju.+Mukavaa+päivää!+😊
11.05.2019 14:29
Enhän+se+mie+päätä,+että+mikä+täällä+on+sallittua+ja+mikä+ei+😉+Muttei+tuo+tekoällikään+näytä+aina+olevan+ihan+varma+siitä,+jotta+mikä+on+ok+ja+millon+painas+deletee.+Huumorin+kukkiminen+on+mun+mielestä+tosi+ok,+jos+ne+vaan+kukkii+oikiilla+tavalla.
11.05.2019 14:03
Tartun+sun+käteen
tai+annan+sun+olla+
Viereeni+vedän+
tai+loittonen+vähän+
Hellästi+suutelen+
tai+pääni+pois+käännän+
Päätös+on+sinun+
Jäänkö+nyt+tähän
11.05.2019 13:41
235 / 278