Vappu Pimiä paljastaa TTK-finaalin jälkeisen juhlan seurauksista: "Karonkan jälkeen en..."

15

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tää vaan niin iso tapahtuma että pitää oikeen uutisissa mainita😱

• Anonyymi

Onko se jotenkin sinulta pois?

• Anonyymi

No vappu maksaa mökin kiinteistöverona valtiolle takaisin. Tulojaan. Ja lapsilisiä. Ei hätää valtio ottaa aina takaisin jotain kautta. Niinku tiemaksut ja muut verot.

• Anonyymi

Tämä tanssii tähtien kaa!! Kokoajan puidaan kirjoitellaan kellä on suhinaa!!! En ole juurikaan kattellu ! Tämä on tänäpäivänä kytätään kuka kulki missäkin ja kenen kaa💃🤨🕺!

• Anonyymi

Nussii Tähtien kanssa voisi lopettaa.

• Anonyymi

Stalinin aikana sai valita samoin itse maan minkä maan tehtaaseen menee töihin. Niinku kirgisiasta voi mennä Viroon tehtaalle. Tai Viru vakoiluhotelliin. Niinku meillä kiinalaiset esittää thaimaalaista . Ja siivoo ja myy riisiä. Sushia .

• Anonyymi

vappu pimiä paljastaa ukkoni on pimiä.

• Anonyymi

Ensi kaudelle voi viahtaa tuomariston ja Vapun.

Älkää ostako vapun viini jota tuottaa Etelä-Afrikasta, kuulemma heikkolaatuista ja valvonta ontuu.
      Ongelmia myös työvoiman kanssa ja maksaa kuuelmma pientä liksaa epäily myös lapsityövoimasta.

Lööpeissä luki on joutuntu syyniin. Rahaa pitää tulla vaikka ovista ja ikkunoista mutta näin ne yrittäjät sumuttavat köyhää kansaa.

Kuronen kuulemma yrittäjäkumppani. Saisivat hävetä jos ei maksa edes kunnon palkkaa ja työolot heikkoja.

Näin se yrittäjä toimii, marjanpoimijat ja muut eli lisää heikennykisä Ek, yrittäjät ja hallitus ajaa suomeenkin. Myös vaikuttaa eläke.etuihin paljon.

Ensi kaudelle Ernestin kanssa vaikka Tuija Pehkonen ja uudet tuomarit. Liikaa samoja vuodesta toiseen ja ohjelma voisi uudistua tähtipareiki Isaac ja Kastanja/tai Kastanja tuomaroimaan ja Helena pois.

• Anonyymi

Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa.

• Anonyymi

"Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa."

Mikä vıtun sanaoksennus tuo oli? Olivatko nuo vain satunnaisia sanoja perätysten? Joku sai epileptisen kohtauksen ja paiskoi kouristuksen vallassa näppäimistöä summamutikassa?

• Anonyymi

Vappu on oikeesti hihhuli..tosi on

• Anonyymi

Vai oletko toista mieltä ????

• Anonyymi

On Vappu jo tehnyt työnä ttkssa. Niin kovaa huutoa ja kamala kiire. Sellaseen väsyy, katsojakin.

• Anonyymi

Vappu on ihana.

• Anonyymi

Kyllä Vappu Pimiä voisi jo antaa tilaa muillekin. Mutta ei niin ei !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe