Vappu Pimiä paljastaa TTK-finaalin jälkeisen juhlan seurauksista: "Karonkan jälkeen en..."

14

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tää vaan niin iso tapahtuma että pitää oikeen uutisissa mainita😱

• Anonyymi

Onko se jotenkin sinulta pois?

• Anonyymi

No vappu maksaa mökin kiinteistöverona valtiolle takaisin. Tulojaan. Ja lapsilisiä. Ei hätää valtio ottaa aina takaisin jotain kautta. Niinku tiemaksut ja muut verot.

• Anonyymi

Tämä tanssii tähtien kaa!! Kokoajan puidaan kirjoitellaan kellä on suhinaa!!! En ole juurikaan kattellu ! Tämä on tänäpäivänä kytätään kuka kulki missäkin ja kenen kaa💃🤨🕺!

• Anonyymi

Nussii Tähtien kanssa voisi lopettaa.

• Anonyymi

Stalinin aikana sai valita samoin itse maan minkä maan tehtaaseen menee töihin. Niinku kirgisiasta voi mennä Viroon tehtaalle. Tai Viru vakoiluhotelliin. Niinku meillä kiinalaiset esittää thaimaalaista . Ja siivoo ja myy riisiä. Sushia .

• Anonyymi

vappu pimiä paljastaa ukkoni on pimiä.

• Anonyymi

Ensi kaudelle voi viahtaa tuomariston ja Vapun.

Älkää ostako vapun viini jota tuottaa Etelä-Afrikasta, kuulemma heikkolaatuista ja valvonta ontuu.
      Ongelmia myös työvoiman kanssa ja maksaa kuuelmma pientä liksaa epäily myös lapsityövoimasta.

Lööpeissä luki on joutuntu syyniin. Rahaa pitää tulla vaikka ovista ja ikkunoista mutta näin ne yrittäjät sumuttavat köyhää kansaa.

Kuronen kuulemma yrittäjäkumppani. Saisivat hävetä jos ei maksa edes kunnon palkkaa ja työolot heikkoja.

Näin se yrittäjä toimii, marjanpoimijat ja muut eli lisää heikennykisä Ek, yrittäjät ja hallitus ajaa suomeenkin. Myös vaikuttaa eläke.etuihin paljon.

Ensi kaudelle Ernestin kanssa vaikka Tuija Pehkonen ja uudet tuomarit. Liikaa samoja vuodesta toiseen ja ohjelma voisi uudistua tähtipareiki Isaac ja Kastanja/tai Kastanja tuomaroimaan ja Helena pois.

• Anonyymi

Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa.

• Anonyymi

"Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa."

Mikä vıtun sanaoksennus tuo oli? Olivatko nuo vain satunnaisia sanoja perätysten? Joku sai epileptisen kohtauksen ja paiskoi kouristuksen vallassa näppäimistöä summamutikassa?

• Anonyymi

Vappu on oikeesti hihhuli..tosi on

• Anonyymi

Vai oletko toista mieltä ????

• Anonyymi

On Vappu jo tehnyt työnä ttkssa. Niin kovaa huutoa ja kamala kiire. Sellaseen väsyy, katsojakin.

• Anonyymi

Vappu on ihana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1888
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      996
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe