Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koitin+ihan+tosissaan+olla+hiljaa+(ja+kauan+koitinkin),+mutta+eihän+se+multa+luonnistu+😂+Voiskos+arvon+anonyymit+olla+ihan+silleen+hissukseen+huutelematta,+jossei+oo+mittään+tähellistä+asiaa+😉+Vaikka+eihän+tää+nyt+taaskaan+mulle+kuulu.+Tsemppiä+rakkauden+etsintään+alottajalle+😊
11.05.2019 13:39
No+niin,+taas+opin+jottain+uutta+😊+Piti+googlata,+kun+en+ollu+tuommosta+termiä+ennen+kuullukkaan.+Ihan+oli+mielenkiintoinen+juttu+😉
04.05.2019 18:52
Ihan+kun+myös+oltas+tavattu+joskus+ennenkii+😂+🤣+Saatan+tietty+erehtyä.+Kerrankos+sitä+jokkainen.
04.05.2019 14:21
😂+Jahas.+
http://www.poyroot.fi/kauppa/oikias_olemisen_pirempi_oppimaara/
Mukavaa+lauantaita+😊
04.05.2019 12:36
😂+Saatto+olla+niinkii+tai+ehkä+jäi+vähän+auki.
29.04.2019 15:54
Mä+en+ennää+tiiät+mitä+kautta+ja+kuinka+halluut,+niin+laittelen+sulle+kaikilla+tavoilla+nyt+sitte+😉
28.04.2019 21:25
Mä+voin+vastata+tähän+vaan+silleen+yleisellä+tasolla+😉+Mun+tunteet+saa+roihuun+jos+vastapuoli+on+keskustelutaitoinen,+huumorintajuinen+ja+ystävällinen+toisia+kohtaan.+Ulkonäöllisiä+asioita+on+vaikea+sanoa,+koska+oon+ihastunut+aika+erilaisiin+tyyppeihin.+Mutta+(kuten+aloittajallakin)+luonnollisuus+ja+aitous+on+iso+plussa.+Sitten+ei+tarttekaan+muuta+kuin+sen+kivan+katseen+ja+kauniin+hymyn,+niin+johan+notkahtaa+polvet+mulla+😂
28.04.2019 12:01
Sä+olit+mun+mielessä+koko+yön+ja+unet+jäi+taas+vähiin+😉+Laitoin+sulle+postia.+Toivottavasti+tuli+perille.
28.04.2019 09:29
Mä+muutenkin+vähän+pelkään+sitä,+jotta+saadaan+ehkä+molemmat+kohta+bannit+tänne+palstoille+😂++Toivottavasti+saat+unta+❤️+HSNEH+eli+J.+Tapioo+vähän+lainaten,+haluun+sua+niin+että+halkeen.+Mut+kyl+mä+tykkään+kans+😉
27.04.2019 23:40
Mä+oon+nytte+ihan+ok+ja+vähän+enemmän+levollinen+vaikka+kuuma+on+edelleen+😉+Laittasin+sulle+yhden+linkin+mutta+en+kehtaa+ja+tiiän+että+se+lähtis+samantein+veks+😂+Se+ei+oo+tubeliin+ollenkaan+😉+Sinne+mä+en+taida+enää+tänään+jaksaakaan+mennä,+sattuneista+syistä+😂
27.04.2019 23:33
Sitä+ennen+mun+on+vissiin+pakko+tehä+jotain+muuta.+Ja+sen+ajan+mä+aattelen+vain+sua+😉
27.04.2019 23:04
Mä+meen+nyt+sinne+tubeliin+ennenku+lähtee+taju+😅
27.04.2019 23:02
Suukotella+sua+sinne+ja+saada+sut+ihan+märäks+ja+kuumaks.+😘
27.04.2019 22:59
Se+tässä+oli+mulla+vähän+niinku+tarkotuskin+😂+Täällä+mä+vapisen+ku+haavanlehti,+kuumissani+🔥,+kosteena+💧ja+haluaisin+vain+sua
27.04.2019 22:55
Jos+saisin+valita+tubelin+ja+sun+väliltä+nii+ei+ois+ollenkaan+vaikeeta.+Kyllä+mä+sua+kattelisin+ja+koskettelisin+PALJON+mieluummin+ku+näitä+näppäimiä+😘
27.04.2019 22:51
Mä+oon+jo+ehtiny+villiintyä+täysin+enkä+ehkä+kesyynny+enää+koskaan+😂+Koitan+nyt+saada+ajatusta+muualle+ja+meen+tubelin+ihmeelliseen+maalimaan.+Ettin+sulle+ehkä+jonku+biisinkin+jos+tältä+tilaltani+kykenen+😉+Jos+ehit+koisaan+ennenku+linkkiä+pukkaa+nii+kuuntele+sitten+kun+kerkiit+😂+Kosteita+unia+😘
27.04.2019 22:49
Jaha+😂+Kuuma+ja+kostee+villiviini+pisti+sitten+homman+poikki+😂😅+Mä+kun+just+sain+ajatuksissani+kädet+sun+takapuolelle+lannenotkoon+ja+olin+aikeissa+maistaa+sun+kosteikkoas+😉
27.04.2019 22:37
No+täähän+se+auttoki+mun+tilaa+😅😂
27.04.2019 22:29
Oo-la-laa,+elikkästen+sää+oon+pikapuoliin+puhtonen+villiviini+💕😅
Oli+se+eka+neito+kämpillä,+mutta+kun+siellä+oli+siis+se+urosmerkkinenkin+ja+ne+ei+oo+nytte+viime+hetkinä+mua+niin+sytyttänyt,+ne+miehet+nääs+😉+Ihan+toista+kuin+sun+kanssas+😅+Täällä+on+nyt+kylppärin+peilit+huurussa+ja+naapuri+kävi+äsken+kyselemässä,+että+onko+täällä+kämpillä+mimmoset+asteet,+kun+heillä+kuulemma+nousee+lämmöt.+Siirtyy+vissiin+ton+kämppien+välisen+seinän+kautta+lämpöö+ny+sinnekin.+No+eipä+tuu+heillekään+kylmä.+Eli+kuumana+käyn+🔥suhun😉+ja+💧:na+😂
27.04.2019 21:46
Sulla+kesti+niin+kauan,+että+mä+jouduin+hakeen+ensiapua+itelleni+😂+Kävin+eka+pimpotteleen+naapurin+Niinan+kelloja+mutta+sillä+oli+mies+kotona,+eikä+mua+kiinnosta+kolmen+kimpat+ollenkaan.+Siittä+sitten+ravasin+hirveellä+kiireellä+kotikulman+Kaijan+luo,+jonka+kanssa+päästiin+alkusoittoon+(esileikkiin)+mutta+tyssäs+homma+sitten+siihen,+kun+aloin+hokea+väärää+nimmee+😉+Potkas+mut+siittä+sitte+pihalle+ja+nytte+oon+siis+takasi+himpessä.+Seuraavaks+meinasin+mennä+höyrystään+kylppäriä.+Tiiätkö+kun+tuli+🔥+ja+vesi+💧+kohtaa+😉+Onks+sulla+siellä+kaikki+ok?+😂
27.04.2019 20:47
236 / 278