Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sää+taisit+mennä+jo+vai+ehitkö+jo+tullakin+😂+Jäin+vaan+miettimään,+että+kannattaakohan+sun+lähtee+polulle+tuolleen+kuumissas+😉+Karkaat+vielä+jonkun+toisen+lenkkeilijän+piälle+himojen+vallassa+😂+Talvella+se+ois+kyllä+kätsää,+kun+ei+tarttis+olla+ees+valmista+polkua,+kun+sää+sulattasit+sellasen+hankeen+mennessäs.+Ei+tarttis+sitte+kolailla+ollenkaan+vaan+vois+vaan+ottaa+colaa+ja+kattoa+ku+neito+hoitaa+homman+😂+Kyllä+mä+sua+sitten+mielellään+lämmittelisin+jos+oisit+päässy+viileneen+siellä+polkutalkoissa+😉
Mullakin+alkaa+täällä+kohdat+vähitellen+lämpeen+ja+posket+punottaan+😅+Mutta+en+taija+nyt+millään+keritä+sinne+sun+tykö+kun+ois+muuta+hommaa.+Toisella+kertaa+sitten+😉
27.04.2019 19:02
Oliks+tää+luppaus+😉
Mä+oon+jo+perillä+kun+tulin+suorinta+reittiä.+Oisin+mä+kyllä+voinu+vetästä+pitemmänkin+mutkan+taikka+u-käännöksen+jos+oisit+vaan+pyytäny.+Nii+ja+kertonu+osottees+sun+muut+😂
Tohon+sun+edellistä+edelliseen+viestiis+sen+verran,+jotta+mulle+käy+kaikki.+Mä+voin+olla+sulle+siveyden+sipuli,+villi+valkosipuli+tai+jotain+niitten+väliltä.+Ihan+niinku+neito+tahtoo+😉+Mussa+kun+on+näitä+erilaisia+puolia+ja+laitoja,+enkä+oo+ihan+mutkatonkaan+😂+Et+kerrot+vaan+niin+mie+sitten+soppeudun+siun+tahtoos.+Voidaan+mennä+kyllä+myös+ihan+tilanteen+ja+fiiliksen+mukkaanki++🙃+
Kylläpä+muuten+väsyttää.+Ei+viittis+päikkäreitä+ottaa+kun+saattaa+sitten+mennä+yöunet+niinku+viime+yönä+😂+Jotain+muuta+voisin+ottaa+ja+antaaki+mutta+vaan+Sulle+😉
27.04.2019 17:09
No+en+mä+ihan+kauheasti+pode,+vähän+kyllä+😉++Oon+edistyny+reissussa+jo+aika+hyvän+matkaa,+vaikken+ylinopeutta+oo+liioin+mennykkään.+Jos+sää+oisit+oottelemassa+mua+siellä+mihkä+oon+menossa,+niin+saattas+olla+vähän+painavampi+kaasujalka+ja+tulis+ehkä+muutama+tolppaselfie+matkalla+😂
Nyt+en+aatellu+itteeni+kuvauttaa,+kun+niissä+fotoissa+on+vissiin+aika+kovat+hinnat.+Halvemmaks+tulee+sellanen+kuvauskoppiki,+mistä+mulla+tuli+nyt+mieleen+😘+koppi.+Miten+lie+tälleen+ajatus+harhailee+😉
27.04.2019 13:32
Mä+lähen+nyt+tonne+liikenteen+hulinaan,+vaikkei+täälläpäin+niin+kauheesti+liikennettä+oo+😉+Tässä+sulle+tämmönen+biisi+päivään+https://youtu.be/JH_cM59JY34
Tykkään+ite+tästä+tosi+paljon,+niinkuin+myös+Susta+😊
27.04.2019 10:19
...+LauantaiTA.+Kattos+kun+kirjootankin+ihan+piäleen+😊
27.04.2019 08:29
Mä+oon+ollu+jo+hereillä+hetken.+Tänään+tarttis+lähteä+takaisin+etelään+eli+myös+kauemmas+susta+🙄+Ja+mulla+on+nyt+silmät+vähän+ristissä+kun+uni+ei+meinannu+tulla+millään.+Mua+kyllä+väsytti,+mutta+oli+liikaa+ajatuksia+päässä+ja+tietynlaista+tunnetta+kehossa.+Mietin+muun+muassa+sitä,+että+tarvittis+mun+ottaa+tälleen+(rutkastikin)+vanhempana+vähän+vastuuta+siitä+mitä+kirjottelen+ja+muutenkin+🙄+Mulla+heittää+nyt+tunteet+vähän+joka+suuntaan,+siis+oikeesti.+Mä+oonkin+ollu+viime+vuosina+aikamoinen+tuuliviiri,+mutta+onneks+ees+välillä+on+vähän+tyynempää.
Nyt+tarttee+alkaa+laittaa+kamaa+kasaan+ja+varmaan+hotkastakin+jotain+ennenku+lähen+tien+päälle.+
Lämmintä+ja+mukavaa+lauantaina+Aava_meri+💕
27.04.2019 08:27
En+tartte+mäkään+tänä+yönä+peittoa,+ainoostaan+Sua+tarttisin+😉+Puoliyö+on+hyvä+alku+😂+Tosin+etsää+nukkuis+vielä+hetkeen+jos+oisin+nyt+siellä+sun+peittos+alla.+Antasin+mä+tietty+sun+jossain+vaiheessa+levätäkin,+mutta+saattasin+sitten+herättää+taas+jossain+vaiheessa+silleen+nätisti+😉+Vaikka+silleen+mihin+just+annoit+luvan+😉+Öitä
27.04.2019 00:09
Kauniita+unia+😘+Pidä+ittes+kuumana+😅+Mä+hohkan+nii,+että+lämpiää+varmaan+koko+kämppä+parilla+asteella+😂
26.04.2019 23:54
Siis+ihan+vaan+siks+että+pitäis+joskus+nukkuakin+😉
26.04.2019 23:47
Mä+kyllä+lupaan+pyhästi+laittaa+sulle+jatkossa+vaan+runoo+ja+riimiä.+Oon+vähän+avuttomassa+tilassa+nyt,+eikä+tämmönen+oikeen+sovi+tulla+tavaks+😂
26.04.2019 23:46
Sori+mun+piti+nielaista+välissä+kun+luin+ton+😅+Saattaisin+tykätä+😉+ja+tehdä+samoin+sulle.+Niin+siis+tietenki+vain+jos+antaisit+luvan+😉+Mä+veikkaan+että+kohta+on+useempi+huolestunut+täällä+tenttaamassa😂
26.04.2019 23:43
Jos+saisin+valkkaa+mun+kädelle+nyt+paikan+niin+siellähän+se+ois,+sun+sisäreidellä+ja+kohta+😅
26.04.2019 23:33
Sulla+saattais+nyt+kyllä+palaa+näpit.+Jos+musta+ei+muutamaan+päivään+kuulu+nii+tiiät+syyn,+palovammat+sormissa+😂
Mulla+on+aivan+tajuttoman+kuuma
26.04.2019 23:30
Ei+se+oo+sitte+enää+salaisuus+😉+Haluaisin+olla+nyt+siinä+sun+vieressä+ja+laittaa+käden+sun+peittos+alle.
26.04.2019 23:20
En+ollenkaan+pahalla+tavalla+😉
26.04.2019 23:14
Mun+mielessä+on+nytten+vaan+ne+sun+housut,+jotka+haluaisin+riisua+ja+sitten+😅
26.04.2019 23:12
Ai+sä+ootki+valveilla+😉+En+mä+sitte+mihkään+mee,+enkä+ois+menny+muutenkaan.+Mulla+tekee+tää+kirjotuskin+kyllä+vähän+vaikeeta+😂
26.04.2019 23:08
Ymmärräksää+mihin+sää+mut+kohta+ajat+😂+Veikkaisin+ite,+että+hulluuteen+tai+sitte+kostoks+tonne+lesbo+tsättiin+😂
26.04.2019 23:06
Oon+ollu+vaaka-asennossa+jo+aika+pitkän+tovin.+Muut+vissiin+koisaa+mut+mua+ei+nukuta+😅+Säkin+varmaan+vedät+jo+sikeitä+ja+jätit+mut+tänne+yksin+hohkaamaan+😂
26.04.2019 22:59
En+oo+ollenkaan+tuhma+😂+Arvaa+ootinko+sua+😂+Mulla+on+kans+nyt+TOSIkuuma+🔥ja+vähän+muutaki+😉
26.04.2019 22:56
237 / 278