Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+itseasiassa+ehkä+vähän+enemmänkin+kuuma+😂
https://youtu.be/8gZT7MaJdWE
26.04.2019 21:53
No+huh,+mä+jo+vähän+huolestuin+😉
Siepä+se+oot+sitten+ollu+kiltti+flikka.+Mä+olin+nuorena+kai+vähän+semmonen+hermojen+testaaja.+Ei+sun+mulle+mitään+housuja+tartte+laskee.+Mä+voin+kyllä+hoitaa+sen+sun+puolesta+ja+riisua+muutenkin+jos+sulle+tulee+kovin+kuuma+😂+Mä+itseasiassa+tekisin+just+nyt+mielelläni+niin,+että+onkos+sulla+kuuma?+😉+Mulla+on+vähän+😂
26.04.2019 21:43
Jaha+se+taitaa+neito+olla+jo+raitilla+rälläämäs+kun+ei+oo+kuulunu+mittään+😂+No+ihan+vaan+kävin+vilkasemas+kun+oli+ikävä+😉+Mites+se+ny+sanottiin...+koitahan+pittää+housut+jalassas+ja...+miut+mielessäs+😂
26.04.2019 20:19
Ihan+kiva+kun+hempeilet+😉+
Mä+en+ollu+nuoruudessa+kovinkaan+kunnollinen.+Linnaan+(Rikosseuraamuslaitos)+en+oo+vielä+ikinä+joutunu+enkä+toisaalta+päässykään+(Pressan)+mutta+harmaita+hiuksia+oon+aikanaan+aiheuttanu+varmaan+molempien+vanhempien+päähän+😂
Nytten+oon+iän+myötä+kyllä+kovinkin+rauhottunu,+kun+on+ollu+vähän+pakko.+Luonne+on+kyllä+edelleen+ihan+yhtä+leiskuva+ja+sitten+kun+pinna+palaa+niin+se+yleensä+palaa+kunnolla.+Se+sitten+sekä+kuuluu+että+näkyy.+Jotta+jos+mua+tahtoo+tahallaan+ärsyttää,+niin+kannattaa+pitää+ainaki+korvatulpat+taskussa+😂+Toisaalta+mulla+on+myös+harvinaisen+hyvä+mököttämisen+taito+😉+
Ootko+sä+suuttuessas+enemmän+semmonen+hiljanen+mökö+vai+huutava+hepuli?+
Meinaatkos+tänään+lähteä+raitille+tai+miks+sitä+nyt+teidän+sukupolvi+kuttuu?+😉+Mä+oon+tänään+ollu+jo+niin+paljon+liikenteessä,+että+nyt+aattelin+vaan+ottaa+hiljakseen+eli+töllöä+tuijotellessa+ja+tyyppien+kanssa+seurustellessa+menee+tää+ilta.
26.04.2019 18:41
Ei+oo+huolta.+Perrees+en+niin+ehkä+kehtois+tuijottoo,+että+ei+tartte+siitäkään+kenenkään+olla+huolissaan+😂+
https://youtu.be/gVW2da4392E+😉
26.04.2019 16:37
Jepu,+enmää+Sua+hunningolle+päästä+😉
26.04.2019 12:27
Ps.+Mun+mielestä+on+ihan+ok+ja+itseasiassa+hyväkin,+että+tuot+huolesi+esille.+Tartteehan+noiden+nuorien+perään+vähän+kattoaki,+jotteivät+vaan+vahingossa+jouva+ihan+hunningolle.
+Terkuin+vanha+nainen+hunningolla+😉
26.04.2019 09:39
Uskaltaisko+tähän+vastata,+kun+ei+oo+mulle+😉+Viimekshän+siitä+tuli+vähän+tiukkaa++kysymystä+ku+erehyin.+No+miepä+otan+riskin+kun+en+osaa+olla+hiljaakaan.+Paan+sitte+korvat+kii+jos+alkaa+meteli.+
Niin,+täällähän+se+meikäläisen+historia+ja+nykytilanne+on+(pikkasen+tiivistettynä)+luettavissa+😉+Eipä+näitä+kirjotuksiaan+kumittamaankaan+pysty,+enkä+mä+liioin+muutoksia+tai+poistoja+tekis+vaikka+saisin+mahiksenki.+Muutamia+emojeita+voisin+kyllä+karsia,+kun+on+paikotellen+aika+värikästä+😉+
Sitä+mä+en+vaan+ymmärrä,+että+mistä+ton+mieshomman+tuohon+vetäsit.+Muut+ymmärrän.+No+samapa+tuo.+Uskoa+saa+ja+arvuutella+mitä+kukakin+tahtoo+😉+Mukavaa+päivää!
26.04.2019 09:28
Kiitti+❤️Olo+on+himpun+parempi.+Väsymys+tosin+painaa+aika+rankasti+päätä+tyynyyn.+Oonkin+jo+poikkeuksellisesti+tähän+aikaan+vaaka-asennossa+punkassa.+Jos+sais+lähettää+jonnekin+toiveen,+niin+ottaisin+mielelläni+jonkun+tähän+viereen.+Saat+ihan+ite+arvata+kenet+😉
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia.
25.04.2019 22:13
❤️
25.04.2019 17:54
Vierelläsi+tässä+oon
Otan+sinut+kainaloon
Kättäsi+sun+pitelen
Kyyneleitä+estelen
Uneen+sinut+silitän
Suukon+annan+hellimmän.
25.04.2019 17:44
Mä+oon+nytte+ihan+karmeen+surullinen+😢+No+elämä+on+tämmöstä.+Ala-+ja+ylämäkee😟
25.04.2019 13:45
Ei+oo+kuule+väliä+onko+hempeetä+vai+ihan+täyttä+prnoo,+unet+on+jo+menny,+varmaan+lopullisesti+😂+Mutta+kohta+ne+menee+sultakin,+kunhan+mää+tuun+takasi+sinne+etelään+😉+Ja+Sua+vain+mä+aattelen.+Ei+ees+käväse+aatoksissain+muut+😂
Mukavaa+päivää+sullekin!
https://youtu.be/50F5wp84wAg
25.04.2019 10:28
Sanoillasi+sivalsit
Tunteeni+halki
Sydämeni+rikki+viiltelit
Palasiksi+revit
Rakkauden+raatelit
Hetkessä+kaiken+
Tuhosit+pois.
24.04.2019 23:55
Laitetaan+vielä+tohon+"sormes"+tilalle+seuraavassa+säkeistössä+💋+😂
24.04.2019 23:51
Koska+mä+oon+niin+sekasin+ja+väsyny,+niin+päätin+lainata+vähän+Ketosta.+Eli+tässä+sulle+riimiä.+Mä+alan+nyt+kans+koisaan.+
🎶+Olisitpa+sängyssäni
Lantees+vasten+lanteitani
Olisitpa+sylissäni+
Koskettaisit+kuumuuttani.+
Vieläkin+iltaisin+kun+sängyssäin+mä+valvon+vain,+niin+mietin+missä+sormes+liikkuikaan.+
🎶😂
24.04.2019 23:47
Ps.+Meinaatko+jäähä+sinne+etelään+venaamaan+😂+Kandee+sitten+ottaa+useempi+päivä+vappaata+ja+unohtaa+se+paluulippu+toistaseks+😉
24.04.2019 23:09
Harjotus+tekee+mestarin+😂+Aika+hempeetä+oli+sun+viimeaikaisiin+verrattuna+🤣+Öitä!
24.04.2019 23:06
Mä+koitan+nyt+keretä+vastaamaan+sulle+ennenku+koisaat+vaik+mahotontahan+se+on+ku+10uutiset+meni+jo+😝+
Jeps,+jos+hiljenen+niin+tiiät+syyn+😂+Siinä+tapauksessa+mulla+on+varmaan+sekä+pasmat+että+hormoonit+sekasi+😉
Nytten+sulla+ois+hyvä+hetki+lähtee+etelään+ku+mä+oon+Sawos+😂+Voidaan+sitten+nähä+puolessa+matkaa,+kun+ollaan+molemmat+palaamassa+takas.+Paitti+että+eihän+me+tietty+nähä,+koska+sun+reittis+vie+suoraan+sinne+sun+päämäärääs+ja+mulla+tulee+niitä+mutkia+matkaan+jo+ennen+puoliväliä.+Että+se+siittä+sitte.+
Tässä+sulle+vuorostaan+hyvän+yön+biisi+😂https://youtu.be/cucuEkQGhT0
24.04.2019 22:37
Sää+vedit+mut+melkeen+sanattomaks,+mutta+kuten+huomaat,+niin+et+vielä+ihan+täysin+😂+Muutama+täällä+palstoilla+on+sitä+kyllä+joskus+toivonukki,+siis+että+meikäläinen+hiljenis.+Teet+siis+palveluksen+tyypeille+jos+saat+mut+kokonaan+(mykäks)😂+Siinäpä+sulle+hommaa+muitten+touhujes+kylkeen+😂+Mä+oon+jo+perillä+siellä+mihin+oli+tarkotuskin+tulla.+Joskus+on+menny+kyllä+toisaalleki+eli+ei+ollenkaan+sinne+kun+oli+alunperin+tarkotus.+Toisinaan+on+menny+myös+ns.+pitkäks.+Päädytkö+sä+yleensä+päämäärääs+vai+löydätkö+ittes+omituisista+paikoista?
24.04.2019 20:00
238 / 278