pyrr
Vapaa kuvaus
pyrr
Aloituksia
32
Kommenttia
13
- 057
Terhi! Kokkolan vahakapinetti!
Oltiin Ismon, Nooran ja Olofin kanssa lähellä infopistettä kunnes näin sinut. Laita Pudasjärven K- marketin ilmoitustaul147Terhi! Tänään alennuksessa tuoretta lohta 5.90 e kilo
Föglön föglöbutikenin fisulaarista :) minä, Häntsy, Orvokki ja Hegesiippos ollaan tiskin takana pakkailemassa :) ehkä nä094Terhi! Korkeasaareen Juhannus!
Oltiin Ismon, Leilan ja Kimmon kanssa katsomassa ensin klo 13.00 kissapetoja ja 14.00 pesukarhua. Selvittelimme seuraava060Terhi! Kukkaismarkkinoilla 16.5
Oltiin Tanjan, Sampon, ja Mikon kanssa geokätköilemässä kunnes näin sinut. Laita A4 paperille ilmoitus Föglön Föglöbutik040Terhi! 25.04 Alajärven tiennoilla
Olimme Jennan, Ollin ja Jasminen kanssa matkalla Alajärvelle, pysähdyttiin hetkeksi infopisteelle katsomaan karttaa kunn253Terhi! 14.04 Kon-Tiki museo Oslo
Olimme Jarkon, Hannelen ja Kaisan infopisteellä kunnes näin sinut. Jos näet tämän laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaul059Terhi! 11.4 käärmenäyttely Pyhtäällä
Olimme Ismon, Lennartin ja Piian kanssa lähellä eturivia kunnes näin sinut ja käärmeen. Jos näet tämän laita Föglön Fögl069Terhi! Jumppatuokio 7.4 Sipoossa
Olimme Jarin, Ismon ja Leilan kanssa puutelineillä. Jos näit meidät laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaululle A4 paperi165Terhi! Naantalin kaivohuone!
Klo 15.26 olimme Sepon, Annetan ja Päivin kanssa tiskillä kunnes tapasimme! Jos muistat osoitteni niin laita se Föglön F060Terhi! Hotel Abora Catarina
Oltiin toukokuun kolmannella viikolla Ismon, Katjan ja Villen kannsa aulassa ja juttelin kanssasi. Jos näit tämän laita084- 12531
Terhi! M/S Moby Dada 14.11
Olimme Ismon, Hegesiippoksen ja Jarnan kanssa tax-free myymälässä noin klo 15.04 - 15.20 Fazerin suklaalevyjen kohdalla.074Terhi! Saappaanheittokisat 7.8
Oltiin Kinnulassa Ismon, Hegesiippoksen, Jarnan kanssa nokian saapaiden myyntikojussa klo. 14.37 - 14.46 jos näit tämän197Terhi! M/S Megastar 9.11
Oltiin Sepon ja Kirsin kanssa rulettipyödän luona klo. 18.30 jos näit tämän laita post-it lappu Citymarketin ilmoituslul070Terhi! Jämsänkosken nuorisotalo 8.11
Oltiin Sepon ja Kaijan kanssa lounaalla kunnes ilmestyit paikalle. Lähetä faksi jos näet tämän.086Terhi! Rymättylän koiranäyttely 30.10
Oltiin siinä Pedigree kojun läheisyydessä, minä, Arhippa ja Lyly, jäin miettimään sinua.185Terhi! 25.10 S-market Siilinjärvi
Olin Hegesiippoksen, Arskan ja Myrkin kanssa pakastealtailla, jos näet tämän lähetä faxi.3157Terhi! M/S Romantika 18.10
Istuit siinä Starlight Palacen edessä ja vaihdettiin katseitamme useaan kertaan, kavereina oli Ensio, Torkko ja Hegesiip179Lumikki! Katsoit minua niin
jotenkin syvällisen kauniisti tänään. Odotako jotain muutakin kuin katseita?4234