Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. HytinäJos+nyt+oikein+tarkkoja+ollaan,+edesmennyt+mieheni+tuli+minun+varjollani+tänne+asumaan.Hän+olisi+joutunut+muutoin+kohorttiosastolle+vanhainkotiin+loppuelämäkseen.Hän+ja+minä+olimme+eristyksissä+täällä+kotona+sairaalabakteerin+takia.Minä+24/7+omahoitajanaAuttajat+tulivat+kiireestä+kantapäähån+puettuina,+kun+hoisivat+mieheni+jalkoja+tai+pesivät+hänet+suihkussa.Kaikki+muut+hoidin+minä.Edes+huoltomies+ei+tullut+käymään+bakteerin+pelossa.Mies+nukkui+pois.+Minä+romahdin.Minun+olisi+siis+heti+pitänyt+pakata+kamppeeni+ja+lähteä.Kela+oli+erimieltä.Sain+eläkeläisen+asumistuen,+vaikka+olin+työtön.Kelanpäätös+johtui+leskeydestäni.Nämä+ovat++puuverhoiltuja+70-luvun+rivareita.Kukatahansa+voi+muuttaa+näihin+asumaan.Ei+täällä+tällähetkelläkään+asu+kuin+yksi+henkilö+joka+ei+pääse+itsemäisesti+liikkumaan.Ei+nämä+ole+mitään+palvelutaloja.Nytkin+on+kaksi+kaksiota+tyhjillään.++Täällä+on+säännöt+ja+niitä+on+kaikkien+noudatettava.Tupakkapaikka+on+10+metriä+talosta.Minä+voin+tietty+muuttaa+autiolle+saarelle+kolmen+koiran+ja+kahden+kissan+kanssa.Mutta+niinkauan+kun+asun+täällä,+vedän+erittäin+tiukkaa+linjaa+omalla+reviirilläni.7+vuotta+annoin+olla,+mutta+en+enää.Joka+epäkohdasta+pistän+sähköpostin+laulamaan+päättäjille.
  2. Ano+9:10Mikä+sanaseppo.