Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
2lesken
2lesken
2lesken
Vapaa kuvaus
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6302
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tell
Voihan+sen+niinkin+ilmaista.
Kun+tarpeeksi+kauan+täällä+pallolla+elää,+niin+joku+jättää+tämän+maallisen+vaelluksen.
Se+voi+olla+sitten+bonusta+jollekin,+vaikka+rahan+muodossa.
02.10.2020 19:42
Ano/Kylmä
Minut+on+66+vuotta+sitten+kastettu+ja+liitetty+ev.lut+kirkkoon.+
Ei+kukaan+lupaani+kysellyt.
En+ole+koskaan+kirkosta+eronnut.
Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi.
Sanoo+käsky.
Jonkin+turvallisen+tunteen+kirkkoon+kuuluminen+tuo.
Kun+itsellä+ei+ole+läheisiä,+niin+olen+ilmoittanut+seurakuntamme+papin+lähiomaisekseni.
Hänelle+ilmoitetaan+kuolemastani.
Jos+kuolen
Mitä+taas+itse+ajattelen+asioista,+on+toinen+juttu.
Onko+ne+kirkon+opin+mukaan+tai+jotain+muuta.
Ei+minun+tarvitse+tehdä+kenellekään+tiliä.
Elän+sen+mukaan,+että+tiedän+mikä+on+oikein+ja+mikä+väärin.
En+nyt+veljeäni+mitenkään+painostanut.
Kerroin+edunvalvojana+faktat.
Nythän+en+puhu+asiasta+enää+mitään,+kun+hänen+taloutensa+tuli+kuntoon.
02.10.2020 05:00
Tell
Olen+8+vuotta+putkeen+käynyt+niin+paljon+sairaaloissa,+teho-osastoilla,+kohortissa.palvelukodeissa.
En+ihan+nyt+niitä+hoitoja+toivo+vielä+itselleni.
Edesmenneen+mieheni+kuolemasta+tulee+tänään+kuluneeksi+7+vuotta.
Vein+kukan+kirkon+pihalla+olevalle+Muualle+haudattuen+hautakivelle.
29.09.2020 17:17
Ano/Beng
Kun+olen+täällä+maalla+kotona,+en+käytä+mitään+kosmetiikkaa.
Täällä+maalla+en+ole+kenenkään+nähnyt+käyttävån+maskia+kaupassa+tai+torilla.
Kerran+viikossa+lähden+liikenteeseen+ja+silloin+käytän+
Biodroga+voidetta+
Loreal,+true+match++meikkivoidetta.
Puhdistan+ne+kotona+Biodroga+puhdistusvaahdolla+ja+kasvovedellä.
Maskia+käytän+palvelukodissa+tai+siellä+ulkona+ja+kantiinissa.
Bussissa+istuu+lukiolaisia.
Lähes+kaikki+syövät+karkkia,+pizzaa+tai+juovat+siipijuomaa.
Kukaan+ei+käytä+maskia.
Velipoika+voi+jo+paremmin.
Soittelin+tuossa+hetki+sitten.
29.09.2020 14:43
Tell
Käyn+sen+ihanuuden+takia.
Kun+ihminen+hoitaa+minua+ja+rentouttaa+kasvohieronnalla.
Ainahan+sitä+nypittävää+löytyy+vaikka+kulmakarvoista.
En+todellakaan+käy+usein.
29.09.2020 14:24
Ano+Eilen+23:27
Minulla+on+sellainen.
Metsurikoulut+on+käyty.
Mitä+se+koronaan+auttaa?
29.09.2020 10:28
Ano/Ben
Kirjoitukseni+oli+turhautumista+tähän+aiheeseen.
Tiedän+että+pakko+sitä+maskia+on+pitää.
Olen+hakenut+veljeäni+joka+viikko+ulos.
Laittanut+maskin,+desinfioinut+kädet.
Veljellähän+ei+tarvitse+olla,+jostain+ihme+syystä,+maskia.
Luvalla+olemme+saaneet+mennä+kanttiiniin+kahville.
Siis+veli+on+juonut,+minä+en.
Eilen+menin+jälleen+tuomisteni+kanssa+veljeä+hakemaan+ulos.
Maski+tiiviisti+kasvoilla.
Hoitaja+tuli+yksin+ja+sanoi,+että+veljeni+om+sairastunut.
Ei+voi+tulla,+enkä+pääse+katsomaan.
Pelästyin+tosi+paljon.
Ja+edelleen+olen+hermona.
Tuli+silloin+joku+turhautumisen+paikka.
Jos+hänellä+nyt+on+korona,+kaikki+suojatoimenpiteet+ovat++ollut+turhia.
29.09.2020 10:25
Ano+Eilen+12:43
Et+tainnut+lukea+aloitusta.
Minulla+ei+ole+ollenkaan+ryppyjä.
Käytän+hajusteettomia+voiteita.
Naamioina+on+tuorekurkkuviipaleet.
Kuorintana+keltuainen-hunaja-kaurahiutalemösöä.
Ulkoilen+raittiissa,++metsäisessä+ja+merellisessä+ilmastossa.
En+ole+ikinä+tupakoinut.
Viinankäyttö+tyystin+loppunut.
Iho+on+voinut+hyvin.
Maskin+käytön+jälkeen+huonontunut+suun+ympäristöstä+ja+poskista.
29.09.2020 10:11
Eiköhän+tämän+ikäisillä+ole+vähintäin+lukulasit.
On+maski+ja+lasit,+että+näen+kännykkää+käyttää.
Pakko,+jos+meinaan+istua+samassa+pöydässä+palvelutaloasukkaan+kanssa.
29.09.2020 09:57
Jälkkäri
Mikä+ihmeen+syy+pitää+ymmärtää?
29.09.2020 06:25
Tell
Ehkä+en+ihan+vertaisi+persiitä+ja+naamaa.
Aika+kivan+näköinen+naama+kun+otetaann+maski+välillä+pois.
Jos+talkkina+käytetään+perunajauhoja+ja+rasvana+tummelia.
Ei+ihan+lasten+katseltavaa.
29.09.2020 06:24
Ano+Eilen+22.45
Täytyypä+tehdä+sloggeista+maski.
Rintsikat+ovat+historiaa.
29.09.2020 06:19
Alan+uskomaan,+että+maskista++
ei+ole+mitään+hyötyä.
Palvelukodissa+hoitohenkilökunta+käyttää+visiiriä.
Senkin+on+sanottu+olevan+hyödytön.
Taitaa+olla+vedätystä+koko+maski-buumi.
28.09.2020 16:31
Ano+9:10
Mikä+sanaseppo.
28.09.2020 10:38
Ano+10:10
Mistä+ostan+kankaan+ja+mikä+on+laatu?
28.09.2020 10:36
Ano+8:21
Vastaat+kuitenkin+maski-ihottumaa+koskevaan+ketjuun.
Etkä+tiedä+mistään+mitään.
Suosittelen+palstaa+huuhaa
28.09.2020 08:54
Ano
Mitä+tarkoitat,+että+toimitaan+normaalisti?
Menen+tänään+palvelukotiin+hakemaan+veljeäni+ulos.
Normaalisti+en+laita+maskia.
Nyt+on+pakko.
Tai+sitten+velipoika+on+aina+sisällä.
Kukaan+muu+ei+hae+häntä+ulos.
Alanko+yhtä+itsekkääksi?
28.09.2020 07:43
Ostin+apteekista+kertakäyttömaskeja.
Sama+juttu.+Ihottuma.
Ostin+eripaikoista.
Palvelutalossa+on+kotimaista+laatua+olevia+pestäviä+maskeja.
Kaikista+ihottuma.
Naamani+ei+kestä+näköjään+mitään+suojusta.
27.09.2020 18:56
DW
Saan+palvetutalosta+maskin.+Luulisi+olevan+ammattilaislaatua.
27.09.2020 17:33
Ano+13:03
Sinua+se+jaksaa+hymyilyttää.
Oikea+päivänsäde.
26.09.2020 15:51
181 / 316