Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. ISIS+on+tuhottu.+Minkähänlaisen+terroristi-ilmiön+USA+seuraavaksi+kouluttaa+ja+rahoittaa?
  2. Vai+että+ihan+tuolla+lailla...+Olipa+näppärä+vastaisku.+Mihin+puheenaihe+on+muuttunut?+Sinähän+tämän+veit+henkilökohtaiselle+tasolle,+kun+triggeröidyit+mun+kommenteista.+Sitä+saa+mitä+tilaa.+Sulla+on+koko+ajan+ollut+mahdollisuus+keskustella+itse+aiheesta,+mutta+päätit+jatkaa+vähempiälysellä+tasolla.+Voitko+vastaukseesi+perustella,+missä+valehtelin+ja+missä+ja+miten+jäin+kiinni.Russofobia+on+perusteetonta+pelkoa+Venäjän+oletetuista/pelätyistä+aikeista+vallata+Suomi.+Russofoobikon+fobian+saa+näkyviin+mm.+kirjoittamalla+Venäjästä+jotain,+mikä+ei+noudata+valtavirtauskonnon+dogmeja,+esim.+kertomalla/myöntämällä/hyväksymällä,+että+Venäjä+on+joissain+asioissa+Suomea+parempi+ja+kehittyneempi.+Olit+täysin+avoin,+kun+reagoit+aggressiivisesti+ja+vihamielisesti+mun+kommenttiin+"Venäjä+kyykyttää+Suomen+parissa+päivässä",+ja+pääasiassa+kiukkusi+purkautuminen+minuun+paljasti+mikä+olet.+Ei+tämä+sen+vaikeampaa+ole.+Jotkut+ihmiset+on+vain+niin+helppolukuisia+ja+läpinäkyviä.+Enkä+minä+pidä+sua+vihollisena,+tai+ketään+valtavirtauskonnon+seuraajaa.+Samassa+veneessä+tässä+ollaan,+mutta+näemme+ja+koemme+vain+maailman+eri+tavoilla.+Kyllä+vihollisuuksien+julistaminen+on+ollut+teikäläisten+ulosannin+vahvistamista.+Tehän+meitä+eriäviä+näkökulmia+ja+mielipiteitä+esittäviä+ihmisiä+olette+tuomitsemassa+kovaan+ääneen+ehdottomuuksillanne+ja+samalla+levitätte+russofoobista+propagandaakin.+Älykästä?+Ei+nämä+minun+keksintöjäni+ole.+Puen+vain+sanoiksi+sen,+miten+te+käyttäydytte+ja+esiinnytte.+Enkä+minä+itseäni+sinua+älykkäämmäksi+sanoisi,+ellei+sitä+voisi+keskustelun+tasosta+ja+luonteesta+päätellä.+Tämänkin+voit+helposti+korjata.+Älykkyydellä.+Miksi+siis+piilottelet+kykyjäsi+ja+tyydyt+höpisemään,+että+"siksi+ei+paljon+kannata+kirjoittaa+vakavasti"?+Tässähän+on+kyseessä+vakavat+asiat,+mutta+sinä+et+"ota+asiaa+vakavasti",+koska+haluat+näyttää+mulle+kaapin+paikan+"leikkimällä+tyhmää"?!+Eihän+tuo+ole+älykästä+ollenkaan.+Tottakai+älykäs+olisi+heti+alkumetreillä+älynnyt+käyttää+kykyjään+vaientamaan+tällaisen+"valehtelevan+trollin"+ja+älykäs+olisi+käyttänyt+siihen+vahvistettuja+faktoja+ja+vasta+sitten+ryhtynyt+murskaamaan+"vihollisensa"+muilla+someterrorismin+keinoilla,+mikäli+kokisi+sellaisen+tärkeäksi.Mikä+on+mun+oma+eunukkijuttu?+Mitään+mahdollisuuksia+olla+edes+hieman+perustelevampi?+Pieruhuumorilla+tarkoitan+kyvyttömyyttä+käsitellä+itselleen+kipuilua+aiheuttavia+asioita,+joka+purkautuu+ala-arvoisena+vitsailuna+ja+ilkkumisena,+aggressioina+yms.+Pieruhuumoritasoinen+tapaus+saattaa+yrittää+myös+esim.+luoda+teennäistä+tilannetta,+jossa+hän+uskottelee+olevansa+se+älykkäämpi+osapuoli+ja+hänen+"vihollisensa"+olevan+se+todellinen+itsensä.+Se+vajavainen+älykkyys+näkyy+niin+monella+tavalla.+Ja+koska+kehittyy+se+paisekin,+niin+mikset+sinäkin?+Ethän+halua+olla+paisettakin+surkeampi+tapaus,+ethän?+Mutta,+jos+sun+automaattisesta+vihastastasi+huolimatta+yritetään+palata+aiheeseen,+niin+voisitko+esittää+vahvistettua+tietoa,+että+Venäjä+ei+kykene+kyykyttämään+Suomea+parissa+päivässä,+tai+yleensä+nopeasti.+Kaikki+vahvistettu+data+kelpaa+minulle.+Henkilökohtaisuuksiin+menevä+vihakirjoittelu+katkaisee+kaikki+järkevät+kytkennät+ja+loppu+onkin+pelkkää+ala-arvoista+sanailua+ja+kilpailua,+kumpi+keksii+pilkkaavamman+vitsin.+Tässä+lajissa+mm.+Div.44+on+ammattilaistrolli.+Minun+mielipiteeni+ja+näkemykseni+on+tähän+asti+perustunut+sotastrategiaa,+sekä+Suomea+ja+Venäjää+tuntevien+ihmisten+analyyseihin+ja+päätelmiin.+Sen+sijaan,+että+haet+nautintoja+minua+vastaan+hyökkäämisestä+ja+trollaamisesta,+voisit+osoittaa+nämä+analyysit+vääräksi+ja+välittää+sen+tiedon+minulle,+jolloin+olemmekin+yllättäen+samaa+mieltä+edes+yhdestä+asiasta.
  3. Jos+kopioit+termejä+tms.+sinua+huomattavasti+älykkäämpien+kirjoittelijoiden+kommenteista,+niin+kannattaisi+ensin+opiskella+termin+merkitys,+jotta+ymmärrät,+mitä+se+tarkoittaa+ja+missä+yhteyksissä+sitä+käytetään+ja+miksi.+Ja+miksi+alennut+matalaotsaiseen+pieruhuumoriin?+Eikö+susta+muuhun+ole?+Mieti+nyt+oikeasti+sun+mielenterveyttäs.+Sulla+kilahti+vain+sen+takia,+että+joku+puhkaisi+sun+pyhän+russofoobisen+kuplasi,+eikä+julistanut+sun+"hyväksymällä"+tavallasi+"totuutta".+Voi+hyvä+ihme,+poika.+Miten+sullakin+nämä+keskustelut+on+muuttuneet+niin+henkilökohtaiseksi+väännöksi,+että+itse+asia+saattaa+jäädä+sivuseikaksi+ja+kommentit+muuttuu+muutaman+sanan+surkeiksi+huumoriviritelmiksi.+Paljon+hukkaanheitettyä+energiaa,+kun+kuitenkin+joka+erässä+löydät+itsesi+kanveesista.+Mutta+hatun+nosto+sille,+että+jaksat+nousta+sieltä+ja+yrität+sitkeästi+löytää+jonkun+uuden+huonon+vitsin.SNAP!XD