Muistakaa Populismi ei koskaan kerro ratkaisua asioihin !

Populismi ei ole puolue se on vain jonkin asian kiukutellua vailla määränpäätä.
He eivät kerro ratkaisua ja heistä ei ole sitä ratkaisemaan. Ne on vain epäonnistuneita
masentuneita ja monesti sosiaalisesti häiriintyneitä ihmsiä, joita käytetään hyväksi
poliittisessa mielessä. Keskustelelemalla epäkohdista ja kertomatta ratkaisua tai
syytä kyseiseen asiaan.

Ne eivät tule koskaan kertomaan vastausta kysymykseen ja ne valehtelevat ja
suurentelevat asioita ja käyttävät hyväksi yksinkertaisia ja tyhmiä ihmisiä ja tämä on
selvästi nähtävissä suomessa jo siitä syystä, että ne on maalaisia ja suurin osa niistä ei
ole pärjännyt kaupungeissa ja ne elävät siltäkin osalta jo ihan omassa maailmassa.

Minä Kävin viime viikolla Hampurissa ja huomasin, että se on todella kaksi vastakohtaa
ihmisistä ja samaa sanoin Viron kansanedustaja virosta, että maaseudun ja Tallinnan ero
on huomattava, kuin kaksi eri kansaa samassa maassa. Ajatelkaa, kuinka Teidän pää pyörii
kun tulette kaupunkiin ja moniko kuulemma edes uskaltaa ajaa autoa kaupungissa ?

Laitan Linkin alapuolelle, koska Populismi puolueet kyttää keskustelupalstoja.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on euroopan parlamentin jäsenten mielipiteitä:
      https://www.youtube.com/watch?v=ugIFuqrMD0Q

      Voin rehellisesti sanoa, että huutaa päin persun näköä, niin että sen tukka menee taakse
      päin äänen voimasta, että Mitä sitten jos Euroopan parlamentti menee suomen valtion
      edelle !

      Minä ja minun lapseni voivat asua ja olla missä päin eurooppaa tahanasa ja se on meidän
      maa. Eurooppa on meidän kansa ja eurooppa on meidän koti ja eurooppa on meidän
      isänmaa ja eurooppa on meidän turvamme ja eurooppa on meidän eläkkeemme turva ja
      eurooppa on meidän lapsille mahdollisuus ja Eurooppa ja euroopan unioni takaa meidän
      Yksilönoikeudet ja euroopan unioni takaa meille tasa-arvon ja viimeisenä ja korkeimpana
      Euroopan unioni takaa meille Vapauden !

    • Miksi räyhiksillä oli kiire uudistaa 'populismi' -käsite mahdollisimman vaaralliselta ja pahalta kuulostavaksi kirosanaksi? Liittyikö populismiin jokin uhka valtapelille, joka oli nopeasti vaiennettava? Viha- ja valhekulttuuritoiminnassa vihollisen raiskaaminen on ihan arkipäiväistä operointia, oli kyse mistä tai kenestä tahansa, joka mustasukkaisesti koetaan uhaksi omalle valtapelilleen... saman raiskaamisenhan on kokenut mm. 'isänmaallisuus' ja 'perussuomalainen'. Sullakin on niistä ollut varsin kirjavia, vaikkakin täysin aivottomia, ihan omia määritelmiä, jotka ei perustu todellisuuteen, vaan viha- ja valhekulttuuritoimintaan. Minusta tuo sun pyhä vihasi on noloa.

    • No mitä Populismi sitten on, kun kerran mainitsit sanan ?

      • No miksi itse mainitset populismin, mutta aina vihaan perustuvana uudelleenmuotoiluna? Miksei jokin asia voisi olla juuri sitä mitä se on, eikä vääristellä "viholliseksi" kokemiaan asioita omaksi edukseen?


    • Kerro sitten minulle miten sinä turvaat omaisuuden ja sijoitusten arvon ja miten
      turvaat euromääräisen eläkkeen tai ainakin sen saman ostovoiman ja miten
      turvaat asumisen euroopassa ja eurooppalaisen terveysturvan ja sosiaaliturvan ?

      NÄISTÄ ASIOISTA MINÄ ÄÄNESTÄN JA MILJOONAT MUUT MYÖS !
      Mä haluan vain tietää miten minä saan turvattua tämän ja jos sinä et siitä välitä, niin
      sinä olet perseaukinen kommunisti eikö niin, vielä isänmaallinen kommunisti eikö niin ?
      Ollaanko nyt kerrankin samoilla linjoilla ... Täällä aika moni miettii samaa ja aika monella
      on junteissakin jonkinnäköinen tönö... Ja sä jätkä voit olla varma, että ne ei todellakaan
      äänestä persua ei vaikka olisit matupää persu sen syvimmästä kohtaan.

    • ENKÖ MINÄ OLLUT OIKEASSA VAI ?
      LÄPIPÄÄ PERSU KÄVI VIELÄ ITSE LUKEMASSA !

    • Kun et ymmärrä populismia ollenkaan, vaan ainoastaan sen uudelleenmäärittelyn kirosanana ja haukkumasanana, niin ei voi odottakaan, että osaisit kirjoittaa jotain järkevää. Ja kun et osaa edes keskustella, vaan räävit kiihkomielisesti turpaasi ja elät vihan ja valheiden täyttämässä mielikuvitusmaailmassas. Ei sua kukaan ota tosissaan, eikä halua edes keskustella sun kanssa mistään. Koitapa aikuistua ja sivistyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe