Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Lauseen+"ai+sori"+jälkeen+on+sekavaa+höttöä.+Mitä+haluat+sanoa?
  2. ...sanoo+kiukkuinen+somesoturi,+jonka+"fak-tat"+on+lähtökohtaisesti+elämämkoululaisen+IMHOkitinää.+Edelleenkään+päätelmä+ei+ole+minun.+Joudunko+toistamaan+saman+vielä+tämänkin+toiston+jälkeen?+Mitä+tekemistä+henkilökohtaisuuksiin+menevällä+kitinälläsi+on+Venäjän+armeijan+nopeuden+kanssa?+Miksi+itsepintaisesti+siirrät+keskustelua+jatkuvalla+syötöllä+huonon+huumorin+kautta+minuun?+Eihän+alkukantainen+elämöinti+itse+asioita+miksikään+muuta.+Vai+oletatko,+että+kun+sitkeästi+toimii+niin+kuin+Goebbels+opetti,+niin+kitinäsi+jää+päällimmäiseksi+ja+"totuudeksi"?+Toinen+munauksesi+on+se+jo+kliseeksi+muuttunut+keino,+eli+"vihollisen"+nolaamisyritykset.+Miten+se+muuttaa+tässä+tapauksessa+Venäjän+armeijan+nopeutta?+Aivan+niin,+ei+mitenkään.+Miten+te+radikalisoituneet+räyhikset+päädyitte+tuohon+asennevammaiseen+tilaan,+että+joistain+asioista+pitää+vaieta+ja+jos+joku+puhuu+niistä+asioista,+niin+ne+on+trolleja?+Ei+minua+ainakaan+pelota+yhtään+keskustella+asioista+realistisella+tasolla,+eikä+minun+tarvitse+valehdella+itselleni,+eikä+minun+järkeni+mukaan+realistisesti+asioihin+suhtautuminen+ole+trollausta.+Kyllä+se+trollaus+on+ihan+teikäläisten+leipätyötä,+kun+pitää+foobisesti+luoda+keinotodellisuutta.+Perustat+siis+vihapuheesi+arvailujen+varaan.+Aika+alkeellista.+Et+tajunnut+ollenkaan,+mitä+tarkoitin+Stalinin+naamalla,+kun+älysi+ei+riittänyt+yhdistämään+sitä+asiaan,+joka+oli+varsin+selkeästi+esillä;+olet+jäävi+kitisemään+naamattomana+määkimisestä,+kun+itse+kitiset+täällä+naamattomana.+LuLXD
  3. ...
  4. "On+toki+muistettava,+että+EU-vihaajat+uskovat+kaikki+Unkarin+väitteet,+kunhan+ne+ovat+valetta"Yleistäminen,+vääristely,+valehtelu,+sekä+yksitoikkoinen+leimaaminen+näyttää+olevan+alati+vahvistuva+käytösmalli+EU-,+USA-+ja+NATO-mielisessä+aineksessa,+joka+kertoo+heidän+olevan+samalla+ala-arvoisella+tasolla+niiden+kanssa,+joiden+koetaan+olevan+"syy/peruste"+heidän+toiminnalleen+ja+mielipiteilleen,+mutta+silti+ylemmyyttä+kokien.+Vihakirjoittelijoiden+käytöksessä+on+havaittavissa+huolestuttavia+piirteitä,+kuten+egoismi,+ylemmyyden+harha,+sekä+kyvyttömyys+kunnioittaa+ihmistä+ja+ihmisyyttä+sellaisenaan.+Sen+sijaan+omat+mielipiteet+ja+näkemykset+on+pakotettu+zombifioivaan+muottiin,+joka+luo+heille+korvaavat+ulkopuoliset+mielipiteet,+joiden+mukaan+opitaan+kokemaan+on/off+-tyylisesti,+kuka+on+"oikeamielinen"+ja+kuka+"väärämielinen".+Tällaiseen+alentuminen+jakaa+maailmaa+ja+zombifioi+ihmisen+hyväksikäyttäjien+helpoksi+käyttötavaraksi.+(Katsokaa+ja+todetkaa+itse+se+vastauksista,+joissa+nähdään+lähes+aina+vain+kaksi+vaihtoehtoa:+joko+olet+puolellamme,+tai+sitten+Venäjän+puolella...+on/off...+ja+sitä+seuraa+voimakkaasti+vakiintuvat+reaktiot+ja+käytöstavat)"On+toki+muistettava..."+=+mikä?+Yleistetty+"totuus",+joka+sisältää+mitä+tahansa,+kunhan+siinä+kritisoidaan/syytetään+"eu-vihaajia",+"ryssänmielisiä"+jne."EU-vihaajat"+=+yleisnimitys+niille,+joiden+koetaan+olevan+"vihollisia".+Psykoosi?+Vainoharha?"EU-vihaajat+uskovat"+=+yleistys,+johon+he+itse+uskovat+sokeasti?+Harhaisuus?"EU-vihaajat+uskovat+kaikki+Unkarin+väitteet"+=+automaattinen+yleistävä+uskomus+(ja+asenne),+jonka+todenperäisyyteen+ei+ole+tehty+sekuntiakaan+työtä.+Todenperäisyyden+selvittämisellä+ei+tällaisissa+tapauksissa+ole+edes+merkitystä,+koska+se+muodostuu+jo+etukäteen+ennakkoasenteista,+valtavirrassa+esiintyvistä+vakiintuneista+uskomuksista+jne."...kunhan+ne+ovat+valetta"+=+vihakirjoittelijan+automaattinen+negatiivinen+ennakkoasenne+"vihollisen"+ajattelutavasta,+moraalista+jne+=+Sokeus+nähdä+itsensä+syyllistyvän+juuri+niihin+virheisiin,+joista+"vihollista"+syyttää?+Tyhmyys?+Mielenterveysongelma?Vihakirjoittelija+=+maksettu+trolli?+Puolensa+valinnut+ja+myöhemmin+omaksunut+puolensa+puolueellisen+ja+vinoutuneen+maailmankuvan?+Ei+näe+metsää+puilta?+Itsensä+tai+uskomansa+asian+kyseenalaistaminen,+selvittäminen,+tutkiminen+yms.+heimokoodissa+kielletty?+Pakotettu+noudattamaan+tiettyä+ennaltasovittua+linjaa,+tai+muuten...?
  5. Miksi+valehtelet?+Kävit+Hampurissa+1+mbps+nopeudella+omalla+työtuolillasi+istuen.+Jutuistasi+päätellen+se+pitää+paikkansa,+että+kärsit+jostain+psykoosisairaudesta.+Saathan+siihen+hoitoa?