Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lauseen+"ai+sori"+jälkeen+on+sekavaa+höttöä.+Mitä+haluat+sanoa?
08.03.2019 09:37
...sanoo+kiukkuinen+somesoturi,+jonka+"fak-tat"+on+lähtökohtaisesti+elämämkoululaisen+IMHOkitinää.+
Edelleenkään+päätelmä+ei+ole+minun.+Joudunko+toistamaan+saman+vielä+tämänkin+toiston+jälkeen?+
Mitä+tekemistä+henkilökohtaisuuksiin+menevällä+kitinälläsi+on+Venäjän+armeijan+nopeuden+kanssa?+Miksi+itsepintaisesti+siirrät+keskustelua+jatkuvalla+syötöllä+huonon+huumorin+kautta+minuun?+Eihän+alkukantainen+elämöinti+itse+asioita+miksikään+muuta.+Vai+oletatko,+että+kun+sitkeästi+toimii+niin+kuin+Goebbels+opetti,+niin+kitinäsi+jää+päällimmäiseksi+ja+"totuudeksi"?+Toinen+munauksesi+on+se+jo+kliseeksi+muuttunut+keino,+eli+"vihollisen"+nolaamisyritykset.+Miten+se+muuttaa+tässä+tapauksessa+Venäjän+armeijan+nopeutta?+Aivan+niin,+ei+mitenkään.+
Miten+te+radikalisoituneet+räyhikset+päädyitte+tuohon+asennevammaiseen+tilaan,+että+joistain+asioista+pitää+vaieta+ja+jos+joku+puhuu+niistä+asioista,+niin+ne+on+trolleja?+Ei+minua+ainakaan+pelota+yhtään+keskustella+asioista+realistisella+tasolla,+eikä+minun+tarvitse+valehdella+itselleni,+eikä+minun+järkeni+mukaan+realistisesti+asioihin+suhtautuminen+ole+trollausta.+Kyllä+se+trollaus+on+ihan+teikäläisten+leipätyötä,+kun+pitää+foobisesti+luoda+keinotodellisuutta.+
Perustat+siis+vihapuheesi+arvailujen+varaan.+Aika+alkeellista.+Et+tajunnut+ollenkaan,+mitä+tarkoitin+Stalinin+naamalla,+kun+älysi+ei+riittänyt+yhdistämään+sitä+asiaan,+joka+oli+varsin+selkeästi+esillä;+olet+jäävi+kitisemään+naamattomana+määkimisestä,+kun+itse+kitiset+täällä+naamattomana.+
LuLXD
07.03.2019 21:33
Jos+nyt+kuitenkin+välttäisit+noiden+perversioiden+viljelyä+sivistyneessä+porukassa.
07.03.2019 20:23
...kitisee+Stalinin+naamalla+esiintyvä+somehahmo.+Ei+näin.+
Milloin+näistä+keskusteluista+tuli+sulle+noin+henkilökohtaista,+että+pitää+ihan+kokea+mielipahaa+ja+kiukkua+ja+alentua+vittuiluun,+huonoon+huumoriin+ja+muuhun+asiaankuulumattomaan?+Sun+"realistiset+taustatkaan"+ei+liity+aiheeseen+millään+tavalla.+Miksi+yrität+päteä+sellaisella?+
Sun+kommenttisi+on+virheellinen.+Asia+koski+Venäjän+armeijan+nopeutta+ja+missä+ajassa+Suomi+pistetään+kyykkyyn.+Kun+armeijan+liikekannallepano+tapahtuu,+niin+sen+ensimmäinen+vaihe+tuskin+on+"ilma-alusten+huoltaminen+ja+korjaaminen,+sekä+vainajien+löytäminen+maastoetsinnöissä".+
Jos+väkisinkin+haluat+kokea+keskustelut+kilpailuksi,+niin+valitse+keinosi+paremmin.+Yritä+edes+käyttäytyä+keinotekoisen+somehahmosi+roolin+mukaisesti.+Ellei+sitten+tarkoituksena+ole+esiintyä+pellenä.
07.03.2019 20:05
Jos+mun+kommentit+on+ponnettomia+ja+ei+viiltäviä,+niin+miksi+kuitenkin+käyttäydyt+kuin+sulla+olisi+järkyttäviä+kipuja?+Katsos+kun+rivien+välissä+ihminen+saattaa+kertoa+juuri+sen,+mitä+mielessään+tuntee+ja+kokee+ja+tekstissä+pyrkii+todellisuudesta+mahd.+kauas.+Kuten+jo+sanoin,+olet+niin+läpinäkyvä.
AuTs!XD
07.03.2019 19:08
Persukommari+on+sun+luoma+mielikuvitusolento,+joten+kukaan+ei+voi+tietää+sellaisten+talousohjelmista.
07.03.2019 18:55
Millainen+on+anttifantin+psykoosi,+jossa+kuullaan+aivojen+piereskelevän?+Onko+Tolulla+tai+Bostikilla+osuutta+asiaan?+Näin+muuten+kerran+tsadissa+kaks+anttifanttia+puistonpenkillä.+Ne+tuijotti+leuka+auki+Erikeepperi-pulloa+ja+ölisi+jotain+et+"saaks+täst+olot?!"+
LuLXD
07.03.2019 18:35
...
07.03.2019 17:04
Mitä+selvännäkijästä?+Ei+tämä+ole+ole+Rajatieto+-palsta.+Tämä+on+NATO-palsta.+En+minä+ole+luvannut+mitään+"ihmiskuntaa+järisyttävää+paljastusta"?+Koska+itse+olit+viimeksi+selvinpäin?
07.03.2019 17:02
Miksi+tarvittaisiin+selvännäkijän+taikatemppuja+pukemaan+sanoiksi+sen,+mitä+itse+itsestäs+näytät?+Katsoppas,+kun+käyttäydyt+kuin+idiootti+ja+sen+käytöksen+muuttaa+tekstimuotoon,+niin+mistä+on+kyse?+Realistisesti+sinusta.+Kerro+nyt+omin+sanoin,+miten+paljon+sua+harmittaa,+kun+todellisuus+lyö+koko+ajan+nenuun.
LuLXD
07.03.2019 16:05
Eikö+tämä+ole+NATO-palsta?+Alkukantaiset+vitsit+-palsta+on+tuolla+päin+------->+joten+otappa+suunta+sinne.
07.03.2019 15:53
Radikaali+elämämkoululainen+kirjoitti+nimimerkkini+taas+väärin.+Kysy+äidiltäsi,+miten+kirjoitetaan+eu-r0-kriit-ti-nen.+
Kuten+sanoinkin,+EU-,+USA-+ja+NATO-mieliset+mm.+valehtelee+ja+vääristelee.+Olihan+sun+pakko+se+todistaa.
LeLXD
07.03.2019 15:48
Triggeröitymisen+hedelmiä.+Rivien+välistä+paistaa+läpi+ahdistava+yksinkertaisuus,+joka+purkautuu+aggressiivisena+näppiksen+takomisena.
HeHe:D
07.03.2019 14:41
Vielä+kun+perustelet+väitteesi+"kaltaisesi+typerys,+joka+uskoo+valemedian+levittämiä+juttu+EU:sta".
07.03.2019 14:24
Et+ymmärtänyt+keskustelun+luonnetta+ja+ydintä.+Ja+sitten+sorruit+pätemään+jollain+perusasialla,+jonka+nyt+satuit+löytämään+tekosyyksi+vaikenemiselle.
LoLXD
07.03.2019 14:22
No+niin.+Nyt+ollaan+totuuden+äärellä!+Kiitos!
07.03.2019 13:43
Ei+perusteluita+väitteilleen+taaskaan.+Mikä+näitä+vihakirjoittelijoita+oikein+ajaa?
07.03.2019 12:21
Ei+vastauksia,+eikä+perusteluita.+Suht+yleinen+käytösmalli+vihakirjoittelijoiden+parissa.+Olisit+nyt+edes+vittuillut+tai+jotain.
HeH:P
07.03.2019 12:20
"On+toki+muistettava,+että+EU-vihaajat+uskovat+kaikki+Unkarin+väitteet,+kunhan+ne+ovat+valetta"
Yleistäminen,+vääristely,+valehtelu,+sekä+yksitoikkoinen+leimaaminen+näyttää+olevan+alati+vahvistuva+käytösmalli+EU-,+USA-+ja+NATO-mielisessä+aineksessa,+joka+kertoo+heidän+olevan+samalla+ala-arvoisella+tasolla+niiden+kanssa,+joiden+koetaan+olevan+"syy/peruste"+heidän+toiminnalleen+ja+mielipiteilleen,+mutta+silti+ylemmyyttä+kokien.+
Vihakirjoittelijoiden+käytöksessä+on+havaittavissa+huolestuttavia+piirteitä,+kuten+egoismi,+ylemmyyden+harha,+sekä+kyvyttömyys+kunnioittaa+ihmistä+ja+ihmisyyttä+sellaisenaan.+Sen+sijaan+omat+mielipiteet+ja+näkemykset+on+pakotettu+zombifioivaan+muottiin,+joka+luo+heille+korvaavat+ulkopuoliset+mielipiteet,+joiden+mukaan+opitaan+kokemaan+on/off+-tyylisesti,+kuka+on+"oikeamielinen"+ja+kuka+"väärämielinen".+Tällaiseen+alentuminen+jakaa+maailmaa+ja+zombifioi+ihmisen+hyväksikäyttäjien+helpoksi+käyttötavaraksi.+
(Katsokaa+ja+todetkaa+itse+se+vastauksista,+joissa+nähdään+lähes+aina+vain+kaksi+vaihtoehtoa:+joko+olet+puolellamme,+tai+sitten+Venäjän+puolella...+on/off...+ja+sitä+seuraa+voimakkaasti+vakiintuvat+reaktiot+ja+käytöstavat)
"On+toki+muistettava..."+=+mikä?+Yleistetty+"totuus",+joka+sisältää+mitä+tahansa,+kunhan+siinä+kritisoidaan/syytetään+"eu-vihaajia",+"ryssänmielisiä"+jne.
"EU-vihaajat"+=+yleisnimitys+niille,+joiden+koetaan+olevan+"vihollisia".+Psykoosi?+Vainoharha?
"EU-vihaajat+uskovat"+=+yleistys,+johon+he+itse+uskovat+sokeasti?+Harhaisuus?
"EU-vihaajat+uskovat+kaikki+Unkarin+väitteet"+=+automaattinen+yleistävä+uskomus+(ja+asenne),+jonka+todenperäisyyteen+ei+ole+tehty+sekuntiakaan+työtä.+Todenperäisyyden+selvittämisellä+ei+tällaisissa+tapauksissa+ole+edes+merkitystä,+koska+se+muodostuu+jo+etukäteen+ennakkoasenteista,+valtavirrassa+esiintyvistä+vakiintuneista+uskomuksista+jne.
"...kunhan+ne+ovat+valetta"+=+vihakirjoittelijan+automaattinen+negatiivinen+ennakkoasenne+"vihollisen"+ajattelutavasta,+moraalista+jne+=+Sokeus+nähdä+itsensä+syyllistyvän+juuri+niihin+virheisiin,+joista+"vihollista"+syyttää?+Tyhmyys?+Mielenterveysongelma?
Vihakirjoittelija+=+maksettu+trolli?+Puolensa+valinnut+ja+myöhemmin+omaksunut+puolensa+puolueellisen+ja+vinoutuneen+maailmankuvan?+Ei+näe+metsää+puilta?+Itsensä+tai+uskomansa+asian+kyseenalaistaminen,+selvittäminen,+tutkiminen+yms.+heimokoodissa+kielletty?+Pakotettu+noudattamaan+tiettyä+ennaltasovittua+linjaa,+tai+muuten...?
07.03.2019 12:09
Miksi+valehtelet?+Kävit+Hampurissa+1+mbps+nopeudella+omalla+työtuolillasi+istuen.+
Jutuistasi+päätellen+se+pitää+paikkansa,+että+kärsit+jostain+psykoosisairaudesta.+Saathan+siihen+hoitoa?
07.03.2019 11:12
36 / 40