Tätä kannattaa miettiä

AitoMaito

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViherKommariSdp

      Kommunistit ovat selkeästi fasistit, miksei anarkisti voi olla fasisti ?

      • sanoks_se_ees_niin

        Yritit sanoo.........???????

        Kaikkee Internetissä väittää hemmot milloin Kustaa Vaasan milloin Henrik Suuren ja milloin Churchillin sanomaks. Aivoja saa käyttää. Ettei vaan ois tarkoitusperiä varten kuumasta ilmasta sepiteltyä sävelleltyä paskaa? HALOO!


    • HaamuTakala
    • Antifasismi on muoti-ilmiö, jolla ei ole mitään tekemistä fasismin vastustamisen kanssa. Toimintaa ajaa väkivallan ihannointi ja sen kokeminen oikeutetuksi. Anorakki ja huppariheimojen parissa toiminta pohjautuu joukkotyhmyydestä sikiävään kiihkomielisyyteen.

      • brorpå

        Mutta vasismia silti vastustamme alati ja jyrkästi! -Revi siitä :)


      • brorpå kirjoitti:

        Mutta vasismia silti vastustamme alati ja jyrkästi! -Revi siitä :)

        Fasismin vastustajien täytyy sitten muuttaa johonkin fasistiseen maahan, jos haluavat perusteltua toimintaa. Suomessa antifasismille ei ole tilausta.


      • mitäs_trollit_valittaa

        Ette ihan päässy laimeimpien trollien listalle, mutta yrittää vielä voitte. Lähellä olette.

        Olikos jotain, johon pohjata aivopierunne? Vai oliko hirvee hinku päästä mölisee jotain?


      • mitäs_trollit_valittaa kirjoitti:

        Ette ihan päässy laimeimpien trollien listalle, mutta yrittää vielä voitte. Lähellä olette.

        Olikos jotain, johon pohjata aivopierunne? Vai oliko hirvee hinku päästä mölisee jotain?

        Millainen on anttifantin psykoosi, jossa kuullaan aivojen piereskelevän? Onko Tolulla tai Bostikilla osuutta asiaan? Näin muuten kerran tsadissa kaks anttifanttia puistonpenkillä. Ne tuijotti leuka auki Erikeepperi-pulloa ja ölisi jotain et "saaks täst olot?!"

        LuLXD


      • eurokr_itkupotkuraget
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Millainen on anttifantin psykoosi, jossa kuullaan aivojen piereskelevän? Onko Tolulla tai Bostikilla osuutta asiaan? Näin muuten kerran tsadissa kaks anttifanttia puistonpenkillä. Ne tuijotti leuka auki Erikeepperi-pulloa ja ölisi jotain et "saaks täst olot?!"

        LuLXD

        Aa eli sä nimim. eur0kriittinen oot oikeesti joku 10v? Ulosanti on sen mukaista. Kiitti, et kerroit.

        Jätäpäs internetti täyskasvusille kunnes oot varttunut ja muistahan käydä peruskoulukin kunnolla läpi, ettei tuu tommosia kohtauksia kuin sulla just tuli.


      • eurokr_itkupotkuraget kirjoitti:

        Aa eli sä nimim. eur0kriittinen oot oikeesti joku 10v? Ulosanti on sen mukaista. Kiitti, et kerroit.

        Jätäpäs internetti täyskasvusille kunnes oot varttunut ja muistahan käydä peruskoulukin kunnolla läpi, ettei tuu tommosia kohtauksia kuin sulla just tuli.

        Olet erehtynyt, koska järkesi on 10-vuotiaan tasolla. Jos olisit aikuinen terve ihminen, olisit tajunnut mitä tarkoitan. Koska olet matalaotsainen räyhis, joka löysi itsensä provosta, niin tottakai menee tunteisiin, ja sehän näkyy sun kommentissa. Monesta asiasta voi päätellä henkisen iän, mutta, enpä usko että edelleenkään tajuat, mistä oli kyse.


    • Anonyymi

      Tänä päivänähän anarkistit ja antifa ovat skinejäkin pahempia fasisteja itse ihan käytännössä. Ihan samaa paskaa.

    • Minä olen rasistifasistinatsi eikä minulle kukaan ole vittuillut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe