Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koskas+se+Jeesuksen+seuraaminen+alkaa?
Vai+maallisetko+estää?
Oletko+antanut+keisarille+jo+sen+mikä+hänelle+kuuluu?
Olet+valinnut+rahan+ja+Jumalan+väliltä?
Vai+sivuutatko+kaiken+Jeesuksen+opetuksen/seuraamisen?
19.04.2019 17:38
Itsekäs+ihminen/liha.
19.04.2019 17:33
Kenties+yhteystyö+voipi+toimia+jos+Jeesus+on+Opettajasi.
Tilanteesi?
19.04.2019 16:07
Sellaista+se+on+,+onneksi+voi+asua+maaseudun+rauhassa+kaukana+"hälinästä"+.
19.04.2019 13:49
Kannabis+on+muuten+erinomainen+"henkisenä+työkaluna"+kun+lähetään+selvittään+alitajunnan+mysteereitä+,+suosittelen+mutten+jokapäiväiseksi+traditioksi.
19.04.2019 05:54
Tiedän+itse+ettei+se+olisi+ollut+oikeutettua+vaan+epäreilua+ja+julmaa.
18.04.2019 21:33
Tunnistaa+sen+mihin+itse+syyllistyy?
18.04.2019 08:37
Ei+elämä+ole+tylsää,+tämä+on+erittäin+mielenkiintoista+mielestäni.
Perseestä+oli+silloin+kun+yritin+miellyttää+maailmallisia+,+periaatteita+,+normeja+,+lakeja+jne...
Käydä+töissä,+elää+samaa+unelmaa+kuin+puolet+pallon+väestöstä,+jne+jne+jne.
Elämä+on+ihan+parasta+,+orjuudessa+lähinnä+tukalaa.
18.04.2019 07:04
Telepaattinen+yhteys.....
Olen+kyllä+kokenut+telepatiaa+elämäni+aikana+useita+kertoja+ja+olemme+todenneet+sen+myös+todistajien+kanssa.
Jumalassa+eläminen+ei+ole+telepatiaa+ja+on,+telepatia+määritelmä+on+vain+osa+kaikesta+kun+sen+erottelee/lokeroi+pois+kokonaisuudesta.
Jumalassa+ollaan+,+siihen+antaudutaan+,+ollaan+tuomitsematta+,+se+luo+kiitollisuuden+ja+armollisuuden+ihmisen+ajatteluun+syvästi....ihminen+toki+kokee+tuon+lähinnä+mielentilana+,+suuren+oivalluksen+jälkeen+hän+pääsee+kurkistamaan+valheiden+verhojen+läpi+totuuteen+ja+alkaa+kasvamaan+siihen.
Kyse+on+vapautumisen+oivalluksesta+,+ihminen+on+kahlinnut+itsensä+asioille+ja+kulkee+niiden+mukaan+eikä+oman+todellisen+itsensä.
Feat+;+Jeesus+Kristus.
18.04.2019 06:58
Juuri+tämän+takia+en+jaksa+asiasta+tivata+kanssasi+,+elämme+eri+ulottuvuuksissa...tavallaan.
Onnea+jatkoon.
17.04.2019 23:44
Kiitos+,+taitaa+olla+seuraava+suunta+lähimmälle+hevostallille+ottaan+vähän+oppia+alkeista+:)
17.04.2019 22:02
Rahan,+älylaitteen+ja+passin+liitto+jota+täytyy+pitää+mukana+jos+haluat+kaupungeissa+"pärjätä".
Siksi+omavaraisuuteen+kohti+kallistuminen+kannattaakin+aloittaa+pikkuhiljaa....5g+on+ihan+kulman+takana+ja+sitten+se+alkaakin.
17.04.2019 06:58
Tarvitse+muuta+kun+kaupunkiin+mennä+niin+näkee+laittomuuden+olevan+valloillaan+jo.+Rahan+valta+ajaa+ihmisiä+päättämään+asioista+vailla+omaa+mieltä.
Vai+mitä+oikein+odotat+,+suomen+lakien+mukaista+laittomuutta+vai+?+:D
17.04.2019 06:20
Minähän+havaitsen+ja+annan+todistukseni+siitä.
Jos+se+on+mielestäsi+häiriötila+niin+minkä+minä+sille+mahdan+:D+
Vai+voisiko+olla+että+sinut+on+opetettu+pitämään+tällaisia+asioita+häiriötilana+ilman+minkäänlaista+omaa+kosketusta+asiaan?+
Sokeaa+uskoa?+:D
17.04.2019 06:10
"Vertaisarvioituja+artikkeleita.+Oikeaa+tutkittua+ja+todistettua+tietoa."
Eli+valmis+tarina+mihin+voit+tyytyväisenä+uskoa...bravoo.
Kaikki+ei+kuitenkaan+niin+tee+,+kuten+en+minäkään,+vaaditaan+näet+vielä+se+oma+todistus+kuin+voidaan+varmaksi+sanoa.
"Ei+kannabis+sairauksia+paranna+(aivan+kuten+ei+mikään+kipulääkekään).+Voi+toki+helpottaa+oloa+ja+oletankin+että+tiedät+mikä+kemiallinen+vaikutus+kannabiksella+on+aivoissa?"
Helpottaa+toki.
Tiedän+myös+vaikutuksen+mutta+tuollainen+tarinointi+kemiallisista+vaikutuksilla+aivoihin+on+taas+tiedemiesten+tarinoita+joihin+sinä+kokematon+asioista+voit+uskoa+jälleen+kerran...kyseessä+on+sinulle+uskonto+,+sokea+sellainen+nähtävästi.
"Sellainen+mitä+ei+voida+osoittaa+olevaksi+millään+havaintomekanismilla.+Sinähän+näihin+jumaliin+uskot,+luomiseen+sekä+suunniteluun.+Olettaisin+että+silloin+sinulla+on+jokin+kuva+siitä+missä+tämä+jumala+luuraa+ja+miten+tarkalleen+tällainen+luomisen+mekanismi+toimii.+Taikoiko+jumala+kaiken+tyhjästä+vai+miten+homma+hoitui?"
Me+käsitämme+näet+Jumalan+hiukan+eri+tavoin+,+minulle+Jumala+on+mahdollinen+jokainen+hetki+ja+näkyypä+hänen+luomuksensakin+kokoajan+,+joten+taiteilijan+henki+vaikuttaa+kokoajan.
Sinä+haluat+osoitella+sormella+eri+paikkoihin....ja+jos+tiedemies+kuorosi+sanoisi+että+jumala+on+niin+varmaan+uskoisit+yhtä+sokeaati+kuin+kaiken+muunkin+tiedehömpän?
"Nyt+puhut+teistä+uskovaisista.+Koulutuksen+taso+korreloi+uskonnollisuuden+kanssa+ja+mitä+huonompi+käsitys+ja+tieto+todellisuudesta+henkilö+omaa+sen+todennäköisemmin+hän+on+altis+näille+tarinoille.+"
En+puhu.
"Hauskasti+sanottu+henkilöltä,+joka+sokeasti+uskoo+lähi-idän+alueen+kansantarinoihin"
Ainoastaan+Jeesuksen+opetukseen+,+opetus+ymmärrätkö?+Opetuksen+aihe+?+Eikö+mene+jakeluun+?+:D+
No+mutta+turhaan+minä+sinulle+tästä+aiheesta+enempää+,+olet+oman+maailmankatsomuksesi+rajoittama+ja+kasvanut+siihen+mikä+olet+,+valveutuminenkin+on+mahdollista+,+kuuntele+vaikka+entisen+puolustusministerin+Yrjö+Kallisen+luento.
17.04.2019 06:00
Varmaan+voisi
17.04.2019 05:44
Kaikki+on+hyvin+kokoajan+ainoastaan+itsekäs+mieli+pirstaloittaa+sen+moniksi+ongelmiksi.
17.04.2019 00:23
Haikaileminen+ainakin+loppuu
17.04.2019 00:20
"Uskon+koska+minulla+on+hyvät+perustelut+uskoa.+Kyseessä+on+tutkittu+asia+eikä+minun+tarvitse+asiaan+uskoa+sokeasti."
Perustelut+ovat+??+Tarinoita?
Tutkittu+varma+juttu+ja+et+usko+kuitenkaan....hmm+selkee.
"Kun+kivut+yltyvät,+kovinkin+uskovainen+hylkää+jumalansa+rukoilun+ja+KONTTAA+kiltisti+lääketieteen+apajille?+Miksi+näin+on?+Aivan+koska+lääketiede+tarjoaa+tutkitusti+ja+todistetusti+parhaimman+avun+sairauksiin."
Eiköhän+kannabis+riitä.
"Toisaalta+minä+en+usko+näkymättömiin+jumalaolentoihin.+Jos+sinä+kykenesit+rationaaliseen+ja+kriittiseen+ajatteluun,+huomaisit+että+sinulla+ei+näille+uskomuksillesi+ole+hyvää+perustetta."
Minkälainen+on+näkymätön+jumalaolento+kun+kerran+kirjoitat+sellaisesta?+Minä+en+ole+....
Uskothan+sinäkin+näkymättömiin+tiedemiehiin+ja+heidän+päättelyihinsä+vai+oletko+tavannut+henk.koht+ja+ollut+tutkimuksissa+mukana?+
Kaltaisiasi+sanon+järjestelmän+lapsiksi+,+siniset+silmät+ja+helposti+ohjattavissa...ajatukset+on+samaa+mitä+puolella+täällä+eikä+ihme...klooni+,+ei+omaa+ajatusta+laisinkaan.
17.04.2019 00:18
Ei+mitään+koskaan+puutu+vaan+elämä+täydellistyy+ollessaan+kokonainen.
17.04.2019 00:10
53 / 73