Neweri
Vapaa kuvaus
"Aktion T4 " kokeilun uhri.
Aloituksia
12
Kommenttia
46
inhokki tv-sarja
Mikä on sun inhokki tv-sarja ja miksi? Mun inhokki tv-sarja on "muinaiset avaruusolennot". Siinä ohjelmassa on niin pal1125tukehtumisvaara
Kenelle kannattaa osoittaa valitus jos hammasteknikon perseily on aiheuttanut potilaalle tukehtumisvaaran. Tai mistä saa677Irti kaikesta
Ehkä yli viisikymppisenä vielä sen verran energiaa, että on mahdollista hankkia itselleen täysin uusi elämä ja ympäristö075Jokainen vastaa omista tekemisistään.
Jps hammasteknikko varastaa minulta toista tuhatta eruroa ja toteuttaa perversionmsa minuun, enkä ole sen jälkeen pystyn13145Kuinka pitäisi toimia.
Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. Mulla9100Afrikkaan tulevaksi talveksi
Olen pitemmän aikaa suunnitellut Afrikan matkaa ja aikomukseni on mennä ensin sambiaan ja myöhemmin Malawiin. Paluulippu0688Koiran hautakivi
Huomenna pitäisi aloittaa koirani hautakiven tekeminen. Suunnittelin hakkaavani kiveen koirani kuvan, sekä elämän kierto075Lopettelemassa korujen tekemistä.
Olen vuosia valmistanut erilaisia hopeakoruja, joita olen käyttänyt näyttelyissä ja esitellyt mesuilla ym. Nyt olen kuit063Hyvä operaattori?
Minulla on telia operattorina ja ei oikein toimi. Katkeillut koko olemassaolonsa ajan, enkä pysty sillä kirjautumaan alm5136Pitkällä lentomatkalla viihtyminen
Pyysin yhtä kaveria mukaan lähtemään kanssani Aguascaientesiin Meksikoon. Kaveri sanoi että hän lähtisi kanssani minne047Kuinka kertoisin?
Olen naimisissa ja meillä on neljä yhteistä lasta. Nuorin lapsista on muuttamassa pois kotoa ja vanhemmat lapset ovat jo13642Kivaa selvinpäin
Lopetin joskus alkoholin käytön, vakken sitä hirvittävästi ennenkään käyttänyt. Kuitenkin aina juhlimiseen ja hauskanpi10104