Vapaa kuvaus

Harrastuksena www-suunnittelu, ristikoiden ratkonta ja kuntoliikunta. Digipiirtämistäkin pitäisi ehtiä harrastamaan, mutta se on jäänyt.

Aloituksia

267

Kommenttia

7703

1. Sanariksen+foorumi+on+monessa+suhteessa+kokemukseni+perusteella+huono+paikka+aloittelevalle+Punaisen+Pelikaanin+ratkojalle.+Tosin+vaikuttaa,+että+tilanne+on+hieman+parantunut.+Ainakin+nimimerkin+Elva+kyselyihin+suhtaudutaan+ystävällisesti.Ensinnäkään+aloittelevan+ratkojan+ei+kannata+juuri+lainkaan+arvostella+foorumissa+yhtään+mitään.+Korkeintaan+selkeän+virheen+voi+tuoda+esille,+mutta+silloin+on+oltava+hyvin+varma+asiasta.+Pitää+esittäytyä+mahdollisimman+nöyränä.Kun+kysyin+paljon,+jotkut+alkoivat+valittaa,+että+kysyn+liikaa.+Näin+kävi+myös+silloin,+kun+jälkikäteen+kysyin+juuri+ratkaisujen+lähettämisen+jälkeen+ongelmakohtia.+Aina+joku+valitti,+että+esitän+kerralla+liian+paljon+kysymyksiä.Tuota+kysymysten+esittämistä+pystyin+itse+vähentämällä+tekemällä+listaa+käytetyistä+jekuista.++Viimeisimmissä+ei+tarvinnut+oikein+kysyä+mistään.+Laitoin+listan+julkiseksi+ja+olen+täydentänyt+sitä.+Lista+löytyyhttps://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/kovisristikoiden-oveluudet/Varmaan+on+tullut+uusiakin+jekkuja.+En+ole+listaa+vähään+aikaa+päivitellyt.+Päivitysehdotuksia+saa+esittää.Minulla+kyllä+riittää+kärsivällisyyttä+kysymyksiin,+sillä+tiedän,+miten+hankalia+Punaisen+Pelikaanin+ristikot+voivat+olla,+jos+niitä+ei+ole+ennen+ratkonut.