Starbucks Helsingin Rautatieasema- uusi maailmanjärjestys

Anonyymi-ap

Kävin tänään Helsingin rautatieasemalla starbucksissa yrittämässä ostaa kahvia; "emme myy, jos sinulla ei ole korttia tai mobiilimaksua, emme voi myydä kahvia".

Miettikää mitä asiakaspalvelua tuollainen on? Lyhyen keskustelun aikana kassaa nolotti oikeasti todella paljon ja sanoi kainostellen että on saanut palautetta muiltakin. Itse en kehtaisi olla töissä paikassa jossa asiakaspalvelu on noin ala arvoista.

Suomen Stanbuckseilla ei nyt niin hyvin mene että olisi vara valita asiakkaita; ohan starbucks kahvilat lopettaneet Jumbossa, Sellossa, Myyrmäessä, Isossa Omenassa sekä Itäkeskuksessa. Espnaladin kahvilassakin oli keskipäivällä todella hiljaista.

Starbucks on Espresso Housen ohella yksi niistä yrityksistä jotka ajavat maailmanhallitusta sekä uutta maailmanjärjestystä. Olet vain yksi pieni lastu laineilla -et asiakas!

134

2389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kävisi tuolla muutoinkaan. Kannattaa vähän miettiä mihin rahojaan laittaa

• Anonyymi

Sama en ole ikinä käynyt enkä käy. Hirveä tragedia ostaa ylihintaista kahvia haisevalla asemalla ja onhan siinä muitakin tuutteja mistä saa.

Itse kävin apteekissa ostamassa yskänlääkettä ja oli niitä vaihtoehtoja joista yksi oli täysin outoa tuotesarjaa mitä en ollut ikinä ennen nähnytkään, näytti amerikkalaiselta. Farmaseutti kehotti valitsemaan tietysti kalleimman kodeiinipitoisen ja kertoi muiden olevan suht tehottomia. No olisinhan toki ostanut jos olisi rahat riittäneet, joten otin halvimman.

Ei voi sanoa, että kovin tehokas troppi oli, eli lääkkeenä saa myydä ihan mitä vaan litkua.

Perustankin itse tuohon Marskin kulmalle kojun jossa myyn märästä vessapaperista pyöriteltyjä ihmepillereitä "kaikkiin vaivoihin". Varmaan sekin on jo täysin sallittua meidän luvatussa maassa.

Vitun kapitalistirikolliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama en ole ikinä käynyt enkä käy. Hirveä tragedia ostaa ylihintaista kahvia haisevalla asemalla ja onhan siinä muitakin tuutteja mistä saa.

Itse kävin apteekissa ostamassa yskänlääkettä ja oli niitä vaihtoehtoja joista yksi oli täysin outoa tuotesarjaa mitä en ollut ikinä ennen nähnytkään, näytti amerikkalaiselta. Farmaseutti kehotti valitsemaan tietysti kalleimman kodeiinipitoisen ja kertoi muiden olevan suht tehottomia. No olisinhan toki ostanut jos olisi rahat riittäneet, joten otin halvimman.

Ei voi sanoa, että kovin tehokas troppi oli, eli lääkkeenä saa myydä ihan mitä vaan litkua.

Perustankin itse tuohon Marskin kulmalle kojun jossa myyn märästä vessapaperista pyöriteltyjä ihmepillereitä "kaikkiin vaivoihin". Varmaan sekin on jo täysin sallittua meidän luvatussa maassa.

Onhan siellä asemalla ÄRRÄ:kin mistä saa ihan kotimaisen paahtimon kahvia ja parempaa on takuulla laadultaan ja turvallisuudeltaan kun vähempi myrkkyjä tai peräti luomukahvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se farmaseuttihan opasti sinua mutta itse valitsit toisin. Aika usein parempi maksaa enemmän, ei kuitenkaan aina. Se kodeiinipitoinen jos maksaa 15e ja se halvin noin 10e, niin sen verran niissä on hintaeroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yskänlääkettä- huumeeksiko sitä ostat...

yskään kannattaa ekana kokeilla sitruunaa, esim sitruunamehua ja hunajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Startrbfucks on maailmanlaajuine ketju kuten monet muutkin, niille on ihan sama miten Suomessa kauppa käy-... Uuden maailmanjärjestyksen luominen on heille pääasia- Blackrock ehkä omistaa tuonkin puljun, kuten koko Suomen nykyään?

maailmalla kun kulkee oppii kuitenkin arvostamaan näitä jenkkien mäkdonaladseja , starbuckseja, burger kingejä jne..... kun muuten saattaa olla aika epämääräsen olisia paikkoja joista ostella....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yskä paranee yskimällä. Siinä mitää roppia tarvita. Ehkä konjakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Startrbfucks on maailmanlaajuine ketju kuten monet muutkin, niille on ihan sama miten Suomessa kauppa käy-... Uuden maailmanjärjestyksen luominen on heille pääasia- Blackrock ehkä omistaa tuonkin puljun, kuten koko Suomen nykyään?

maailmalla kun kulkee oppii kuitenkin arvostamaan näitä jenkkien mäkdonaladseja , starbuckseja, burger kingejä jne..... kun muuten saattaa olla aika epämääräsen olisia paikkoja joista ostella....?

"jenkkien mäkdonaladseja , starbuckseja, burger kingejä jne..."

Hiton pahan makuisia ovat kaikki edm. En tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siellä asemalla ÄRRÄ:kin mistä saa ihan kotimaisen paahtimon kahvia ja parempaa on takuulla laadultaan ja turvallisuudeltaan kun vähempi myrkkyjä tai peräti luomukahvia.

Ärrän kahvi on seisonutta kuraa. Starbucksissa kahvi tehdään oikein ja suoraan kuppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäriltä kysyin hyvää yskänlääkettä. Vastaus, samaa maustettua sokerivettä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäriltä kysyin hyvää yskänlääkettä. Vastaus, samaa maustettua sokerivettä kaikki.

Suolavedellä voi kurlata kurkkua. Ja kuten jo ehdottiin, sitruunaa ja hunajaa. Myös inkivääri voi auttaa. Tärkeintä on kuitenkin kipeänä levätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se farmaseuttihan opasti sinua mutta itse valitsit toisin. Aika usein parempi maksaa enemmän, ei kuitenkaan aina. Se kodeiinipitoinen jos maksaa 15e ja se halvin noin 10e, niin sen verran niissä on hintaeroa.

Niin en minä häntä syytäkään. Sitä en hyväksy, että yskänlääkkeeksi myydään millään hintaa troppeja joilla ei mitään vaikutusta, sehän on huijausta. Mutta onhan niitä yskiäkin montaa sorttia, oma taisi olla koronaa, niin eipä varmaan tehoa halvat eikä ollut rahaa parempaan yksinkertaisesti. En minä osaa sanoa mikä on lopullinen totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en minä häntä syytäkään. Sitä en hyväksy, että yskänlääkkeeksi myydään millään hintaa troppeja joilla ei mitään vaikutusta, sehän on huijausta. Mutta onhan niitä yskiäkin montaa sorttia, oma taisi olla koronaa, niin eipä varmaan tehoa halvat eikä ollut rahaa parempaan yksinkertaisesti. En minä osaa sanoa mikä on lopullinen totuus. Ja halvin Ratiopharmin oli jotain 6,70 €. Ehkä se jotenkin auttoi, kuiva yskä loppui, mutta alkoi limaa irrota vaikka sanoi esite, että kuivaan yskään vaan. Mutta yskiminen jatkui ihan kauheana ja vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reseptivapaat yskänlääkkeet onkin aivan turhia namisiirapeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en minä häntä syytäkään. Sitä en hyväksy, että yskänlääkkeeksi myydään millään hintaa troppeja joilla ei mitään vaikutusta, sehän on huijausta. Mutta onhan niitä yskiäkin montaa sorttia, oma taisi olla koronaa, niin eipä varmaan tehoa halvat eikä ollut rahaa parempaan yksinkertaisesti. En minä osaa sanoa mikä on lopullinen totuus. Ja halvin Ratiopharmin oli jotain 6,70 €. Ehkä se jotenkin auttoi, kuiva yskä loppui, mutta alkoi limaa irrota vaikka sanoi esite, että kuivaan yskään vaan. Mutta yskiminen jatkui ihan kauheana ja vieläkin.

Ei se halvempi yskänlääke ollut vessapaperia. Kyllä sekin joitakin auttaa, ja jos se olisi täysin hyödytöntä niin ei sitä turhaan hyllyissä pidettäisi kun ei kukaan pian ostaisi sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää vain muistaa sylkäistä mätälieju ulos, eikä nielaista sitä, niin kuin yksi höpsö neuvoi tekemään, kun roskikseen rykäisin. Kaikkea ne jotkut syövätkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se halvempi yskänlääke ollut vessapaperia. Kyllä sekin joitakin auttaa, ja jos se olisi täysin hyödytöntä niin ei sitä turhaan hyllyissä pidettäisi kun ei kukaan pian ostaisi sitä.

Ostin äsken apteekista shampoota hiustenlähtöä vastaan. Myyjä suositteli yhtä kallista putelia. Kertoi vaikuttavan aineen siinä olevan kofeiinia. Sanoin, että samahan se on sitten kaataa kahvia päähänsä. Myyjä vain hymyili. Samaisessa shampoossa on sodium laurel sulfaattia, myrkkyä. Se ei varmaan sitten imeydy päänahan läpi, mutta kofeiini imeytyy;)

En tiedä, miten kallista nuo aromikkaat valmiskahvit ovat, mutta oletan, että yhden kupillisen hinnalla saa ainakin yhden kahvipaketin, näillä kohotetuilla hinnoillakin, mahdollisesti parikin. Itse tehdyn voi säätää juuri sellaiseksi kuin haluaa.

• Anonyymi

Voit käydä siellä pieraisemassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärrällä on hyvä kahvi ja tuoretta👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

s24 poisti- hunaja ja sitruuna, esim sitruunamehu hyvä kurkulle

• Anonyymi

Sello, Myyrmäki ja Iso Omena- noissahan kaikissa jo tapettiin ihmisiä...

Varmaankin Starbuksiakin omistaa Blackrock-yhtiö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sello, Myyrmäki ja Iso Omena- noissahan kaikissa jo tapettiin ihmisiä...

Varmaankin Starbuksiakin omistaa Blackrock-yhtiö?

eli kapitalismisontaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kahvilassa kannattaa käydä? https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048777/ilmalampopumppu-asumisoikeusasunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri sanoi minulle samaa, yskänlääkkeet on kalliita sokeriliemiä. Hunajaa ja kuumaa vettä suositteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, yskä paranee yskimällä ja nuha lähtee nussimalla ja nälkä naimalla.

• Anonyymi

Ei yllätä. ei puutu kuin pride lippu.

• Anonyymi

Boikot. Parempaa kahvia kotimaisista.

• Anonyymi

kotimaiset kahvipavut on parhaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kotimaiset kahvipavut on parhaita

Ei Suomessa muuten kasva kahvipapuja . Tiedoksi vaan 🤭

• Anonyymi

Sellaiseksi on maailma mennyt ettei köyhä saa enää euron kahvimukia kouraansa edes rautatieasemalta.

• Anonyymi

Ja euron juusto takaisin🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja euron juusto takaisin🤬

50 centtiä juustopurilaisesta ja samanverran kahvista ja pehmiksestä vohvelilla voisin maksaa.

• Anonyymi

Kysy viranomaisilta, onko laillista tuollainen. Virallinen maksuväline on hyväksyttävä.

• Anonyymi

Ei sinne päinkään. Palvelun tarjoaja saa valita mikä virallisen maksuvälineen hyväksyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinne päinkään. Palvelun tarjoaja saa valita mikä virallisen maksuvälineen hyväksyy.

Noin se menee. Nykyään jo firmojen ovessa on näkyvästi esillä mitä maksuvälinettä voi käyttää ja käteistä eivät kaikki yritykset enää sen kalliin käsittelyn takia hyväksy.

Kannattaa siis katsoa tarkkaan minkä kynnyksen yli menee ettei sitten kassalla tule noloja tilanteita kun sitä vaadittavaa äppiä ei löydy ja luottokortti on ihan outo käsite.

Käteisen käytön kalleus on pankkikonsernien syytä eli turha sitä on yrittäjiä syyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se menee. Nykyään jo firmojen ovessa on näkyvästi esillä mitä maksuvälinettä voi käyttää ja käteistä eivät kaikki yritykset enää sen kalliin käsittelyn takia hyväksy.

Kannattaa siis katsoa tarkkaan minkä kynnyksen yli menee ettei sitten kassalla tule noloja tilanteita kun sitä vaadittavaa äppiä ei löydy ja luottokortti on ihan outo käsite.

Käteisen käytön kalleus on pankkikonsernien syytä eli turha sitä on yrittäjiä syyttää.

Ei, parempi on mennä sinne kassalle ja tuhlata yrityksen aikaa, koska hehän ongelman ovat aiheuttaneet. Samoin voi mennä Clas Ohlssonille, koota kaikenlaista kallista kärryyn ja tarjota käteistä. Parempi kuitenkin vain tavaraa, jota oikeasti tarvitsee; jos he vaikka hyväksyisivätkin selvän rahan sinun tapauksessasi.

• Anonyymi

Star sucks.

• Anonyymi

Kannattaa heti tehdä kuluttajasuojaviranomaiselle valitus starbucksista!

Puhelinnumero ja osoite netistä.

Kalliossa sijaitsi ainakin vielä n. 20 vuotta sitten ko. virasto.

• Anonyymi

Nykyään ilmoituksen voi helposti tehdä netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ilmoituksen voi helposti tehdä netissä.

Valittaa mistä? Mitään lakeja ei ole rikottu. Suomessa on lukuisia kahviloita ja liikkeitä jotka eivät ota vastaan käteistä, eikä siinä ole mitään laitonta.

Tervetuloa nykyaikaan oravannahkojen tarjoajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valittaa mistä? Mitään lakeja ei ole rikottu. Suomessa on lukuisia kahviloita ja liikkeitä jotka eivät ota vastaan käteistä, eikä siinä ole mitään laitonta.

Tervetuloa nykyaikaan oravannahkojen tarjoajat.

EUssa on suunnitteilla direktiivi käteisen hyväksymisestä kaikkialla - pakollisena.

• Anonyymi

Syrjinnästä ilmoa kuluttaja-asiamiehelle.

• Anonyymi

En tiedä onko joku myyntipakko, että jos on perustanut liikeyrityksen niin on pakko myydä eikä saa mennä konkurssiin koska ei myy.

• Anonyymi

Kannattaa myös valittaa heti jos jonkun liikkeenpitäjä ei puhu suomea vaan tarjoaa vain englanniksi niin valitus samantien kuluttajasuojaan.

• Anonyymi

Ai pitää vaan puhua vaikka ei osaisikaan eikä siitä ei saa mitään tolkkua?

• Anonyymi

Ei ole kai pakko ostaa? Jos ei kerran edes tartte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulee Suomeen yrittäjäksi pitää osata suomea. Mahd. nopeasti. Sujuvasti oppii vieraan kielen ko. maassa asuessaan kolmessa vuodessa jos opiskelee sitä alituiseen ja käyttää sitä jatkuvasti. Toisessa maassa ollessa viidessä vuodessa vain opiskellen sitä mutta ei niin paljoa käytännössä käyttäen/puhuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulee Suomeen yrittäjäksi pitää osata suomea. Mahd. nopeasti. Sujuvasti oppii vieraan kielen ko. maassa asuessaan kolmessa vuodessa jos opiskelee sitä alituiseen ja käyttää sitä jatkuvasti. Toisessa maassa ollessa viidessä vuodessa vain opiskellen sitä mutta ei niin paljoa käytännössä käyttäen/puhuen.

Parempi se on jos alkaa heti yrittäjäksi ja vasta sitten opettelee suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka viitsii opetella suomea, jos suomalaiset eivät kielitaitoa vaadi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ilahduttavaa huomata yhdessä korealaisessa pikaruokalassa, että myyjä ei osannut englantia lainkaan, mutta suomea ihan riittävästi. Ruokakin oli hyvää. Palvelu tuli hymyn kera ja auliisti, ja antoi lisäarvoa lounaalle. Monen kaukoitäläisen oma kieli on samantapaista ääntää kuin suomi, ja jos tekee listan olennaisimmista sanoista, joita työssään tarvitsee, tulee kyllä ymmärretyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ilahduttavaa huomata yhdessä korealaisessa pikaruokalassa, että myyjä ei osannut englantia lainkaan, mutta suomea ihan riittävästi. Ruokakin oli hyvää. Palvelu tuli hymyn kera ja auliisti, ja antoi lisäarvoa lounaalle. Monen kaukoitäläisen oma kieli on samantapaista ääntää kuin suomi, ja jos tekee listan olennaisimmista sanoista, joita työssään tarvitsee, tulee kyllä ymmärretyksi.

Siis opettelee pienen listan.

• Anonyymi

Obduktoreillehan asiakkaat on ruhoja mistä elämä kuivunut.

• Anonyymi

Nettikaupoissakin on myyjän tarjoamat maksuvälineet joista se on valittava.

• Anonyymi

Kampin K marketissa muuten on edelleen kahvi 1e ja nykyään jopa ihan kiva sisustus. Aseman starbucksissa ei pysty edes istua

• Anonyymi

Kampin Alepa sen sijaan on nostanut pienen kupin hinnaksi 1,20 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kampin Alepa sen sijaan on nostanut pienen kupin hinnaksi 1,20 euroa.

Ihan samaan tapaan esim. Kampin R-kioskeilla on kahvin hinta kalliimpi kuin muissa kauempana keskustassa olevissa saman ketjun myymälöissä. Syynä yksinkertaisesti se, että liiketilan vuokrat on oleellisesti korkeammat. Se pakottaa pyytämään myös palveluista korkeampaa hintaa.

Myös vaikkapa partureita kannattaa etsiä kaupungeissa ydinkeskustan ulkopuolelta ja syynä siinäkin liiketilojen vuokrat.

• Anonyymi

Yhdestä puolen kilon kahvipaketista kotona saa 50 kupillista.
      Termari? Pullo villasukassa mukaan?Maitokahvi kylmänä?
      Jos kahvi maksaa 10 euroa, kupillisen hinnaksi tulee 20 senttiä.
      Jos saa tarjouksesta 5 eurolla, hinta laskee puoleen.

Toki oma kulutukseni perustuu mukeihin. Varmaan mukillisen hinta tarjouskahvilla olisi jotain 25 senttiä.

• Anonyymi

Veikkaan, että räyhäsit siellä ja uhkailit myyjiä. Niin yleensä sinun kaltaiset toimivat.

Veikkaan sinun elämän olevan haastavaa jos et käytä ollenkaan sähköistä maksutapaa. Itse en ainakaan haluaisi käteisellä maksella laskuja.

Jos sinulla on luottokortti, niin koko tästä vuodatuksesta lähtee pohja.

• Anonyymi

Käteisellä laskuja? Nehän menevät nykyään suoraan tililtä, kun on sopimuksen suoraveloituksesta tehnyt???

• Anonyymi

Luottohäiriöisetkin saa debitkortin. Tilillä vaan pitää olla katetta.

• Anonyymi

Käteistä käyttävät lähinnä rikolliset pestessään rahaa. Rahalla ostaminen pitää kieltää kokonaan

• Anonyymi

Kun vie palautuspulloja, saa takaisin niin likaisia kolikoita, että tavallisen kunniallisen ihmisenkin on pakko pestä ne kynsiharjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vie palautuspulloja, saa takaisin niin likaisia kolikoita, että tavallisen kunniallisen ihmisenkin on pakko pestä ne kynsiharjalla.

Missä saa kolikoita pulloista? Yleensä tulee vain kuitti, jonka voi käyttää ostosten yhteydessä.

• Anonyymi

Eli aika suuri osa meistä on sitten rikollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä saa kolikoita pulloista? Yleensä tulee vain kuitti, jonka voi käyttää ostosten yhteydessä.

Kassalta saa pyytäessä kolikoita kuittia vastaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Alkosta ainakin saa, jos ei halua sitä kuitin summa ostoksiinsa käyttää.

Ihmiset ovat oudosti aivopestyjä nykyään eivätkä tiedä vaihtoehdoista mitään.

• Anonyymi

Kävin itsekin aiemmin starbucksissa, vaikka hinta aika kova kahvikupille. Kun luin tuosta, lopetan käymisen tähän. Helsingin keskustassa jää jäljelle arnolds, Roberts Coffee, r-kioskit jne.

• Anonyymi

Roberts Coffee on hurrifirma, joten jäljelle jää Arnolds, R-kioskit jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roberts Coffee on hurrifirma, joten jäljelle jää Arnolds, R-kioskit jne.

Pittääpä poiketa ko. kuppilasa kahavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pittääpä poiketa ko. kuppilasa kahavilla.

.. siis, Roberts Coffee.

• Anonyymi

Clas Ohlson on toinen rikollisorganisaatio. Fyysinen raha on tae siitä että se sentään on oikeaa rahaa. Miettikää nyt kun ns. eliitti omistaa miljardeja, niin niiden rahathan ovat olemassa pelkällä näyttöpäätteellä ja huijaamalla kerrytettyjä. Rahan digitalisoiminen on sekin vain yksi askel kohti globaalia orjuusdiktatuuria. Orwell suorastaan r*nkkaisi nähdessään globaalin yhteiskunnan tilan.

• Anonyymi

Pian tulee se 'kehon toimintoja käyttävä digitaalinen valuutta', jonka Microsoft patentoi numerolla 060606 vuosia sitten. Saat sirun kautta kehotuksen vaikka juosta paikallasi kymmenen minuuttia. Jos tottelet, tilillesi kilahtaa digirahaa. Jos taas et ole edes ottanut sirua, tai mikä se systeemi onkin, et voi ostaa etkä myydä. Tilille louhittu 'raha' on käytettävissä vain kuukauden ajan. Kukaan ei voi säästää rahaa. Paitsi tietysti se ökyrikas 'eliitti'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian tulee se 'kehon toimintoja käyttävä digitaalinen valuutta', jonka Microsoft patentoi numerolla 060606 vuosia sitten. Saat sirun kautta kehotuksen vaikka juosta paikallasi kymmenen minuuttia. Jos tottelet, tilillesi kilahtaa digirahaa. Jos taas et ole edes ottanut sirua, tai mikä se systeemi onkin, et voi ostaa etkä myydä. Tilille louhittu 'raha' on käytettävissä vain kuukauden ajan. Kukaan ei voi säästää rahaa. Paitsi tietysti se ökyrikas 'eliitti'.

Sitten me varastetaan ja/tai pistetään pystyyn anarkia 💪. Eduskunnassa asiat pitäisi ratkaista siten että sen tahto menee läpi kumpi voittaa toisen fyysisessä mittelössä missä ei saisi olla mukana mitään kättä pidempää. Viidakon lait. Näinhän luontokin toimii. Ja yhteiskunnan sekoboltsisuus ja nimenomaan MORAALITTOMUUS vastaavat muutenkin jo lähes viidakon elämää.

Onneksi toisinajattelijoiden osuus kasvaa päivä päivältä, eli täsmennyksen vuoksi lampaista siirtyy toisinajattelijoiden joukkoon enemmän ihmisiä. Tällöin lampaiden lukumäärä tai ainakin osuus vähenevät. Jossain kohtaa tulee vastaan se kriittinen raja ja vallankumous jos näin tulee tapahtumaan, ja sitä eliitti pelkää enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

• Anonyymi

Kahvit voi keittää kotonaankin. Ei kai kukaan mitään amerikantiskivettä halua juoda?

• Anonyymi

Kotona ei näe sitä ihmisten kirjoa, joka kulkee Eliel Saarisen aseman kautta. Kuka menee minnekin ja kuka mitäkin kieltä tai murretta puhuen. Meitä on totisesti moneen junaan!

Kotona näkee samat lärvit joka päivä.

• Anonyymi

Onkos noi joitakin viherhippi hampunkäryttäjien maailmanparannus baareja.
      Ne joutaakin lopettaa.

• Anonyymi

kävin itsekin juttelemassa noissa Helsingin keskustan "uuden maailmanjärjestyksen" -kahviloissa. (Starbucks, Espresso House ja Fazer-kahvilat) myyjät olivat jotenkin häpeissään, enkä heitä syytäkään. Ilmaisin vain mielipiteeni tästä. Tietenkään en osta noista mitään.
      Nuukana totean että "säästyipähän rahaa". (kamppi K-kauppa, 1e kahvit) kuten tuolla jo todettiin

• Anonyymi

aloittajan kaltaisia tarvitaan lisää. muutos tarvitaan.

• Anonyymi

Vain huumedealerit makselee enää käteisellä.

• Anonyymi

Ei jokainen 75-vuotias eläkeläinen ole ”huumedealer” ainakaan Suomessa. Itänaapurissa voi olla.

• Anonyymi

Mitä tehdään sitten kun tulee yhteyskatkoja, millä varmistetaan että kortin tilillä on katetta?

• Anonyymi

En koskaan mene mihinkään "ketjukahvilaan", vaan valitsen pieniä yksityisiä kahviloita, niitä onneksi Hesassa riittää. Vieraspaikkakuntalaiset eivät tietenkään niitä välttämättä löydä ja jos on menossa junalle ei ole aikaa lähteä etsimäänkään. Mutta tuohon se elämä on kai menossa, käteisestä rahasta yritetään päästä eroon, ja ainakin nuorille se sopii hyvin ja onhan tulevaisuus nuorten, ei meidän ikäloppujen.

• Anonyymi

Kahvila sekä käsityöläisoluthipsteröinti ovat hiipumassa korkean hintatasonsa vuoksi.

• Anonyymi

ClanOhlsson ei ota enää käteistä vastaan.

• Anonyymi

Eikö Ohlssonin klaanikaan enää… Eipä silti, hurrifirma sekin.

• Anonyymi

Giagantti pitää asiakasrekisteriä ihmisten hetulla!!!!!

Ostat mitättömän laitteen ja
      SEN KAUPAN HINTANA ON SINUN HENKILÖTUNNUS.
      Miksi? Ne perustelee sen ”saat sitten kuitin …. takuun… täällä tallessa..”

Power on lähtenyt samalle linjalle.

TÄÄ JATKUU, JA ETENEE ELLETTE SANO
      NIILLE
      EI.

• Anonyymi

Naaman hinta. Ne ottaa kuvan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

R-kioskista saa kahvia käteisellä 👌👍

• Anonyymi

Tietysti ihan ensimmäiseksi ihmetyttää, että miksi ihmeessä joku edes ostaa sumppinsa jostain ylikansallisesta ja törkyhintaisesta lafkasta, varsinkin kun vaihtoehtojakin on. Starbucks on varmaan viimeinen firma, mistä kahvia ostaisin, mieluummin olen sitten vaikka ilman.

Toiseksi, olen yllättynyt, että joihinkin vielä armon vuonna 2025 uppoaa höpinä jostain uudesta maailmanjärjestyksestä. Ihmisten yksinkertaisuus se aina vaan jaksaa hämmästyttää ja kummastuttaa tätä pientä kulkijaa.🤣

• Anonyymi

Onko se kallis hinnoiltaan?

• Anonyymi

Kerran olen juonut amerikkalaista Starbucksia ja toista kertaa en halua.
      Makuasia, mutta minusta maistui vanhalle kitkerälle sumpille.

• Anonyymi

Paska ja ylihintainen kahvila, välttäkää.

• Anonyymi

Starpuksin kahvi on pahaa. En osta sitä millään maksuvälineellä. Vieressä on R-Kioski josta saa Juhla mokkaa edullisesti.

• Anonyymi

Turistit tuntevat kuitenkin ketjun ja käyvät mielellään tutussa paikassa. Tarkoitan turisteilla länsimaalaisia, japanilaisia ja eteläkorealaisia ym., eikä itärajan yli tulleita loikkareita. Suomella on nyt hyvä brändi kun tämä on NATO-maakin.

• Anonyymi

Ylipäätään kahvi onkin ns. parempien ihmisten nautintoaine. Olisi ikävää jos kahvilassa olisi jonoksi asti köyhiä kaivelemassa killinkejä pomppansa taskuista.

• Anonyymi

Me köyhät käymmekin vain kahviloissa ja ravintoloissa, joissa on hovimestari ohjaamassa pöytään ja joissa toimii pöytiintarjoilu, vaikka tilaisi vain sen yhden kahvikupposellisen.
        Konjakki tosin maistuu hyvältä sen kahvin seurana.

• Anonyymi

Rautatientorilla voisi olla Kansanruokala, josta köyhät saisivat parilla eurolla hernesoppaa, teetä ja vanikkaa.

• Anonyymi

Keitän kahvin kotona koska kahviloiden hinnat korkeita.

• Anonyymi

Pitääkö sinne yleensä mennä ??

• Anonyymi

kuka täällä suojelee starbucksia. tällaisessa ketjussa 6 poistoa. missä järki?

• Anonyymi

BOIKOTTIIN!!!

• Anonyymi

Ostin Starbuksin cappuchino kylmäkahvin kaupasta . Se ainakin oli tosi hyvää !

• Anonyymi

Eiks se olis helpompaa vaan vaihtaa kahviĺaa, eikä valittaa täällä.....

• Anonyymi

Kellä nyt enää on edes käteistä mukana.....? Rikollisilla....?

• Anonyymi

Minulla on. En ole rikollinen enkä eläkeläinen. Sinä päivänä, kun teikäläisten ylistämät korttimaksut eivät toimikaan, nauran vahingoniloisesti ja käyskentelen seurueineni ravintolaan kaffille. Tippiä jätän runsaasti siitä ilosta, että vielä on olemassa paikkoja, joissa palvellaan maksavaa asiakasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on. En ole rikollinen enkä eläkeläinen. Sinä päivänä, kun teikäläisten ylistämät korttimaksut eivät toimikaan, nauran vahingoniloisesti ja käyskentelen seurueineni ravintolaan kaffille. Tippiä jätän runsaasti siitä ilosta, että vielä on olemassa paikkoja, joissa palvellaan maksavaa asiakasta.

Juuri näin! Tehkää se jo nyt, asioikaa vain ja ainoastaan paikoissa mihin kelpaa oikea raha. Ne puljut saa mennä konkurssiin mitkä ei rahaa halua ottaa vastaan.
        Tämä sama kävi niitten kasvishöpöjuttujen kanssa, lafkat mitkä tyrkytti pelkkää kasvissoopaa meni konkurssiin tai joutuivat muuttamaan menuaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Tehkää se jo nyt, asioikaa vain ja ainoastaan paikoissa mihin kelpaa oikea raha. Ne puljut saa mennä konkurssiin mitkä ei rahaa halua ottaa vastaan.
        Tämä sama kävi niitten kasvishöpöjuttujen kanssa, lafkat mitkä tyrkytti pelkkää kasvissoopaa meni konkurssiin tai joutuivat muuttamaan menuaan.

Ne joilla ei ole muuta kuin käteistä maksuvälineenä, saavat kuolla nälkään!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on eri asia jos korttipäätteet ei toimi, mutta muuten on idioottimaista maksaa käteisellä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka rikollinen myöntää sitä olevansa....?🤣🤣🤣

• Anonyymi

ihmiskunnan orjuuttaminen on menolaan.
      Globalistieliitin etujärjestö Maailman talousfoorumi (WEF) ajaa yhä useampia naisia työelämään – ja useampia lapsia päivähoitoon. Äskettäin julkaistu ”Global Gender Gap Report 2025” on osa maailmanlaajuista pyrkimystä ”kohti sukupuolten tasa-arvoa”, mikä tarkoittaa satojen miljoonien naisten painostamista työelämään.
      WEF:n mukaan ”taloudellinen osallistuminen ja mahdollisuudet” tarkoittavat miesten ja naisten täydellistä tasa-arvoa työelämässä. Tämä tarkoittaa, että miesten ja naisten tulisi olla työelämässä samassa suhteessa perhe-elämän tarpeista riippumatta. Mv-lehti

• Anonyymi

Luuseri valtin lippu heiluu sielä vielä täyttä häkää yäk.

• Anonyymi

Käynnissä on Neuvostoliiton sisällissota. Yhtä paha olisi liehuttaa Äiti Venäjän lippua. Suomen lippuja ei kaiketi edelleenkään näy missään?

• Anonyymi

Onhan myös muita kahviloita jotka ovat lopettaneet käteisen vastaanottamisen, jostain luin että on valmisteilla laki joka kieltää nämä toimet?

• Anonyymi

Voihan sen kahvin ostaa muualta

• Anonyymi

Konkurssi kypsä taitaa olla raha ei kelpaa valitettavasti

• Anonyymi

En ole käynyt mutta jokainen joka siellä on käynyt on kertonut että kahvi ei ole edes hyvää. Kotona juodaan kahvit ellei sitten ole joku paikka mikä myy todella halvalla.

Paras diili oli Uudenkaupungin satamassa kun pieni paikka myi järjettömän kokoisen possumunkin, joka oli niin suuri että jäi osa syömättä ja kahvin kahdella eurolla.

• Anonyymi

kuka maksaa 3.80 e kahvista jota ei voi edes ostaa rahalla. ? ei ihme että paikka on tyhjillään usein

• Anonyymi

aha. täälä on starbucksin puolustajat (7 poistettua viestiä)

• Anonyymi

no täällä jotkut puolustavat nwo;ta. arkoja asioita kai

• Anonyymi

älä kuule jalallas astu tuohon kahvilaketjuun. toivon ainakin sitä. jos ei raha kelpaa niin on niitä hyviä kahviloita muitakin.

• Anonyymi

Samaa tekee Fazer kahvilaketju sekä Espresso House. boikotoikaa

• Anonyymi

Tuollainen kyseenalainen kansainvälinen jätti yritys vähät välittää meidän piipityksistä täällä. levittäytynyt käytännössä kaikkialle maailmaan

• Anonyymi

ei kannata vierailla tuolla. kuten ylempänä mainittu, on Helsingissä paljon hyviä kahviloita joissa rahakin kelpaa .

• Anonyymi

yksinkertainen viesti; vältä tätä

• Anonyymi

vältä siis starbucksia?

• Anonyymi

ai sä edes yrität käydä tuolla. miksi mennä? kalliskin?

• Anonyymi

Ei muuta kun boikottiin tuollaiset.

• Anonyymi

mitä ihmettä tuolla ramppaatte jos ei rahakaan kelpaa?

• Anonyymi

siellä Stockanniin vieressä kävi vielä eurot. hyvä starbucks. olette suomen toivo

• Anonyymi

Paras kahvi tulee kotona omasta Nespresso keittimestä,paljon halvemmalla,ja siihen omatekoinen korvapuusti.Ei tarvi "kuluttaa" niin paljon kuin Orpo vaatii, kun ei ole siihen varaakaan.

• Anonyymi

Maailman tyhmin juttu lopettaa käteisen käyttö, kertoo paljon asioitten ymmärtämättömyydestä.

• Anonyymi
      UUSI

ei kannata lähteä sekaantumaan tuohon rikolliseen toimintaan ja syrjivään asiakkaiden valitsemiseen millään tavalla. tehkää asioista ilmoituksia tasa-arvovaltuutetulle(ihmisiä tulee kohdella tasa-arvoisesti) ei kaikilla ole pankki kortteja

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      76
      8955
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5624
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      129
      5067
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      20
      3913
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3480
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      56
      3398
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2741
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2721
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      64
      2711
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1757
    Aihe