Vapaa kuvaus

Keskustelija foorumilla vuodesta n. 2005.

En ole uskonnon järjestöjen jäsen 2006 jälkeen.

Raamatun syrjää ja Raamatun kantta on omassa himassa harrastuksena.

Kirjoitan kun jaksan hengellisiä aiheita.

En pidä uskonnon johtajia missään. Minulla ei ole moraalista, ei taivaallista, ei juridista velvollisuutta kenenkään alaiseksi.
Johtajuus-alaistaito-sopimuksia solmin vain työsopimuksien muodossa, ja koskee työsopimuksen perustehtävää.
Suomessa jokaisella alaisella on työsopimus mistä päättelee sitten mitä on sopinut osapuolien välillä ja alaisentaito vaatimuksensa.

Aloituksia

0

Kommenttia

11

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Miksi+olisi+harhaoppia?
  2. Lisäys;Jouduin+tarinan+kohteeksi+jossa+olen+kuulemma+rakastunut+esimiehiini,+kouluttajiini,+sukulaisiini+ja+omaisiini.+Tällaisella+ei+ole+todellisuuden+pohjaa.+Minulla+ei+ole+elämässä+kuuden+vuosikymmenen+varrella+ollut+ainuttakaan+sanaa+suhteessa+esimiehiin+ja+kouluttajiini,++kummankaan+sukupuolen+kesken,+joissa+olisi+ollut+kyse+seksuaalisuudesta+tai/ja+parisuhteesta.+Samanlaiset+puheet+rakastumisista+sukulaisiini+ja+omaisiini+-ovat+tietenkin+lähinnä+mielisairaalaan+tai+terapiaan+joutavien+juttuja.+-+Tottakai+minä+rakastanut+olen+erilaisista+syistä+ihmisiä.+Rakastaminen+ja+rakastuminen+ovat+kaksi+eri+asiaa.Esimiehiä+pidän+vain+jos+minulla+on+työsopimus,+ja+koskee+työsopimukseni+perustehtävää.+Näin+on+ollut+aina+kaikessa+ajassa.+Työn+perustehtävistä.Jos+minun+sperman+lento+kiinnostaa,+niin+voin+sanoa+että+uskon+ettei+61-+vuotiaiden+miesten+sperman+lennosta+pidä+murehtia.+Ei+61+vuotiaat+niin+suuren+puutteen+alaisina+ole.Jos+asia+koskee+pillun+nuolemista,+niin+uskon+että+minua+koskeva+tiukkojen+pimujen+aikakausi+asiayhteydessä+(lipomisessa+ennen+yhdyntää)+kuuluu+omaan+aikaansa+1974-1985+väliseen+aikaan+35-45+vuoden+taakse+16-26+ikävuosiini.Olen+1984+eronnut+luterilaisesta+kirkoosta.+Olen+liittynyt+uudelleen+Jumala+uskon+myötä+luterilaiseen+kirkkoon+n.+1995.Adventtikirkon+jäsen+olen+ollut+2000+alusta+noin+6+vuoden+ajan,+josta+erossa+1.6.2006+lukien.+Kaikissa+Raamattua+lukevissa+piireissä+on+tosissaan+uskon+pyhittämiä+ihmisiä,+-Jumalan+-Jeesuksen+rakastajia.En+ole+koskaan+ollut+jäsen+muissa+uskonnon+järjestö-yhdistys+toiminnoissa.+Jokainen+erilaisten+uskontojen+järjestöjen+jäsen+on+saanut+viettää+oman+henkilökohtaisen+uskonelämänsä+perheineen+minun+sanakaan+puhumatta+vuosikymmenien+varsilla.-Minulla+on+ihka+omaa+harrastusta+ja+Raamatun+syrjää,+ja+harkitsen+seuraavan+kerran+uskonnon+järjestöjen+jäsenyyksiä+ensi+vuosikymmenen+2020+jälkeen+joskus+2030+luvun+aikana.Ihmiset+joutuvat+ristiriitoihin+aina+missä+ihmisiä+on+yhdessä,+ja+jokaisen+olevaisen+henkilökohtainen+polku+on+kivikkoinen,+kapea,+mutkainen,+täynnä+polkuja+joissa+ei+ole+tienviittoja+selvästi+merkittyinä.+Olin+liian+ahkera+suorittaja+ja+olen+mm.+siis+mm.+liikarasitus+syistä+jättänyt+järjestöyhdistystoiminnan+2006.Demokratian+vastuut+olen+kantanut+joka+päivä,+kun+vastuita+on+ollut.+Demokratian+vastuut+alkavat+ja+päättyvät+määräajoin+1-4+vuoden+välein.
  3. Minä+en+vietä+kyläakkojen+kanssa+yhteisiä+naittajaisia,+taikka+yhteistä+yksityis-+intiimi-+asioita.+-En+kenenkään+muunkaan+kanssa.En+ole+valtuuttanut+ketään+missään+ajassa+itsenäisiin+naittajaisiin+-joissa+ei+minulla+ole+puolen+päivän+-ei+yhden+illan+hyvää+seuraa.Olen+perseestä+neitsyt,+enkä+siitä+huolimatta+halua+-ole+halunnut+miestä+puolisoksi.+Jokainen+on+minun+seurassani+aina+säilynyt+persiestä+neitsyenä.+Minulla+ei+ole+ainuttakaan+homorakkaus-suhdetta+elämässäni+ollut.Kummankaan+sukupuolen+peräsuoleen+ja/+tai+peräsuolen+puolelle+ei+ole+mitään+intiimiä+toimintaa+koskaan+suhteissa+ollut.Vietän+mahdollisimman+nautinnollisia+poikamiespäiviäni+ylhäisessä+yksinäisyydessäni+poikuuskammiossani.+Niin+on+parempi+kuin+nykyajan+naisen+kanssa+huonossa+parisuhteessa.+Minun+rakkauteni+ovat+hipsineet+jonnekin,+ja+alkaa+olla+myöhä+-parhaat+naimisen+aikakaudet+jo+takanapäin.Olen+sitä+mieltä+että+peräsuolista+kiinnostuneet+miehet+ovat+61+ikävuoteen+mennessä+pitäneet+aina+lukuisia+peräsuolisuhteita.On+mahdotonta+olla+peräsuolesta+kiinnostunut+jos+61+vuotiaana+ei+ole+ainuttakaan+peräsuolisuhdetta+ollut.Haluan+viettää+elämäni+viimeisen+1/3+-kolmanneksen+rauhassa+ilman+yksityiselämään+tunkeilua+röyhkeillä+puheilla+ventovieraiden+tai+hyvän+päivän+tuttujen+taholta.En+ole+puhunut+kenenkään+yksityis,+intiimi,+perheasioita.En+ole+neuvotellut+kenenkään+tyttäriä+toisen+ja+kolmannen+persoonan+kanssa+missään.En+ole+velvollisuuksissa+menneiden+vuosikymmenien+ex-heiloihini.+Näillä+on+omat+parisuhteet,+ja+ollut+omat+parisuhteet,+ja+ovat+tavallisesti+jo+puoli+vuosisataa+nussittuja+naisia+-parisuhteensa+jo+nähneitä.>>+Toivon+että+61+vuotias+poikamies+saa+olla+jo+kyläakkojen+ja+muidenkin+yksityiselämään+liittyvältä+tunkeilulta+rauhassa+kaikessa+puheessa+mikä+liittyy+ihmisten+vyötäröön+ja+naimiseen.+Toivon+että+jokanaisen+ihka+omassa+ukossa+olisi+tarpeeksi+naima-asioita.+>>>+Minulla+ei+ole+moraalista,+ei+juridista+ei+taivaallista+syyllisyyttä+1980+luvun+nuorten+ihmisten+käyttäytymishäiriöihin,+erilaisista+syistä+johtuneisiin+sekavuustiloihin,+äkillisiin+mielenhäiriöihin,+harkitsemattomuuksiin-.+yms.+Minut+on+syytetty+ja+tuomittu+rattijuopumuksesta+1985-1986+kerran,+ei+mistään+muusta+ole+tuomittu.-+1980+luvun+nuorten+ihmisten+ko.+em.+käytöshäiriöt+kuuluvat+omaan+aikaansa+1980+luvulle,+ja+synnin+surun,+moralisoimisen+ja+syytteen+aikakausi+on+kuulunut+omaan+aikaansa+1980+luvulle,+ja+1980+luvun+viimeisien+vuosienkin+osalta+päättynyt+viimeistään+1990+luvun+puoleen+väliin+tultaessa+-neljännesvuosisata+aikaisemmin+verrattuna+tähän+päivään+2019.Nuorten+seksissä+minulla+ei+ole+mitään+tekemistä,+-minun+kaikki+seksikontaktit+ovat+vähintään+50-+villityksen+ikäisiä+ihmisiä+tänään+2019.+Olen+YLI+30+vuoden+ajan+torjunut+jokaisen+varhaisnuoren+seksitarjoilun.+Minulla+ei+ole+koskaan+ollut+nuori-setä-seksi-harrastuksia.-+Kyllä;+-+yli+30+vuoden+ajan+torjunut-.+>+1980+vuosikymmenen+nuoruuteni+päivät+kuuluvat+nuoruuteni+päiviin+yli+30+vuoden+taakse.Olen+useiden+vuosikymmenien+aikana+noudattanut+oikeusvaltiossamme+lakisäädöksiä+hyvämoraalisena+miehenä.Minut+on+syytetty+ja+tuomittu+kerran+rattijuopumuksesta+1985-1986.+En+ole+rattijuopumusta+enempää+rikollinen+ollut.+Oikeusvaltio+Suomessa+syyteoikeuden+ulkopuolella+olevat+on+pidettävä+syyttöminä.+Rikokseen+syyllistyneenä+ei+ole+kukaan+jos+ei+sakkolappua+voi+rikoslakien+nojalla+vähintään+kirjoittaa.Vähintään+sakkolappu+pitää+pystyä+kirjoittamaan+rikokseen+syyllistyneelle+ollaksensa+rikokseen+syyllistynyt.