Katolisten piispojen perhettä

Anonyymi

Finlandiassa oli keskiaikainen katolisuus kuninkaiden ja keisarien aikakaudella.

Minä olen Suomen merkittävimpien kahden katolisen piispan kanssa samaa perhettä.

Minulla on yhteinen isä piispa Mangnus Maunu Tawastin, sekä Piispa Konrad Bitzin kanssa. Maunun piispn virkakausi oli noin 40- vuotta, ja Konrad oli piispana noin 30 vuotta.

Piispoista löytyy esim. Wikipediasta tietoa.

Konrad Bitzin isä I sukupolvessa; -Minun isä XX eli 20:ssa sukupolvessa oli Finlandian korkein johtaja; Henrik Bidz, Ritari, Valtaneuvos, Etelä-suomen laamannikunnan laamanni, k. 1458. Turun linnan päällikkö eli Finlandian korkein johtaja kuninkaan armosta, ritari. s. n. 1393 tai jälkeen, k. 03.08.1458 - 10.12.1458 välillä. -Olen tässä perhetaulussa piispa Konradin veli. Meillä on piispan kanssa yhteinen isä ja äiti.

Maunu Tawast oli Finlandian eli Suomen suurin keskiajan katolisuuden piispa.
Minulla ja Maunulla on yhteiset vanhemmat XXI eli 21:ssa sukupolvessa XXI Olof Nilsson Tawast till Mellola, Rälssimies, ritari ja Hämeenlinnan linnanherra,
Suontaan herra, s. noin 1332, k. ennen 17.3.1402. Lapset; Lapset:
Nils Tawast. Tauluun 459.
Magnus = Maunu II Tawast, Piispa, s.
14.10.1357 Alasjoki, k. 9.3.1452 Raisio
Lars Tawast
Jöns Tawast. Tauluun 434.
Margareta Tawast
Birrgitta Tawast, k. jälkeen 1439
Rangnild Tawast, k. ennen 1433
Katarina Tawast, k. jälkeen 1455
Kristina Tawast, k. 1439
Ingrid Tawast.

71

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai Jarihan se siinä kertoilee itsestään. Mukavaa päivän jatkoa!

    • Anonyymi

      Sukurasitteena saadaan usein myös mielisairaus.

      • Anonyymi

        "Paremmissa piireissä" tosiaankin tämä sisäsiittoisuus on ongelmana, jolloin kaikenlainen narsismi ja psykopatia siirtyy isältä pojalle. Tämän vuoksi koko maailma onkin pahan vallassa. Hyvänä esimerkkinä tästä on Pohjois-Korea, jossa myös "jumaluus" periytyy isältä pojalle.

        Narsismille onkin ominaista ihailun tarve ja illuusio omasta kaikkivoipaisuudestaan. Tämäkin hotellimies on omissa silmissään aivan erityislaatuinen yksilö, jonka ajatukset pyörivät jatkuvasti oman navan/persereiän ympärillä, jota hän jaksaa lakkaamatta mainostaa tälläkin palstalla. Onni onnettomuudessa kuitenkin on se, ettei hän ole onnistunut siirtämään "aateluuttaan" jälkipolville ahkerasta yrittämisestään huolimatta. Evoluutio onkin ilmeisesti pitänyt huolen siitä, että kun sisäsiittoisuutta on harrastettu tarpeeksi kauan, niin joidenkin yksilöiden kohdalla se aiheuttaa tuhkamunaisuutta. Meidän onneksemme.


    • TAULU 453; XX Henrik Bidz, Valtaneuvos, Etelä-suomen laamannikunnan laamanni, ritari, k. 1458. Turun linnan päällikkö, ritari, laamanni ja valtaneu-
      vos, s. n. 1393 tai jälkeen, k. 03.08.1458 - 10.12.1458 välillä.
      Vanhemmat taulusta 454 Kort Bitzer, s. Saksa ?, k. jälkeen 1395 ja Kristina Magnusdotter.

      Puoliso: Anna Klausdotter Djäkn , Tau-
      lusta 451, 452, s. 1410 Nynas, Nousis. Anna Djäkn oli kaikkein mahtavin keskiajan Finlandian Suomen ylimmän johtajan Klaus Djäknin tytär.

      Vanhemmat taulusta 438 Klaus Lydekesson Djäkn,
      s. 1379 Turku, k. 7.3.1437 ja Kirstina Jönsdotter
      Garp, k. 22.1.1435 Nousiainen.
      Lapset:
      Konrad Bitz, Piispa Suomessa 1460-89, k.
      13.3.1489
      Erik Bitz, Laamanni, k. 1464
      Brigitta Bitz, k. 17.2.1470
      Klaus Bitz. Tauluun 451.

      • Anonyymi

        Onko Jaxi aatelinen ja vankan adventismiaivopesun käynyt uhri?
        On ainakin omissa sfääreissään adventismiuskon tiellä.


    • … Tarkoitan edellisessä että Anna oli kaikkein mahtavimman keskiajan Finlandian ylimmän johtajan tytär.

    • Satun polveutumaan keskiajan Suomen kaikkein ylhäisimmistä olennoista. Lukuisista kansanjohtajista ja uskonnollisista johtajista -ylhäisperheistä jotka ovat saapuneet Sakasta Tanskan ja Ruotsin kautta. Ylhäisaatelisten kaikkein mahtavin perhe-suku oli Flemingit. Polveudun ensimmäisestä todistettavasti Suomessa tunnetusta Flemingistä. Minulla ja marsalkka Mannerheimilla on yhteinen isä kuninkaan asemies Henrik Fleming.

      Flemingien perhettä olen Klaus Djäknin tyttären Margateta Djäknin avioliiton kautta polveutumassa. Myös Anna Djäkn oli äitini keskiajata. Tyttärien äiti isä Klaus Djäkn oli varmasti kaikkein mahtavin Finlandian johtaja kuninkaan armosta.

      Djäknin tyttäret naivat maan mahtavimpien ylhäisaatelien perheistä. He pitivät sitten hallussaan keskiajalla Finlandian korkeimpia johtajien virkoja politiikassa, uskonnossa ja tuomarikunnassa. Kuningas ei koskaan päässyt näiden ihmisten ohitse käskynjaossaan.

    • Toki niistä muitakin ihmisiä polveutuu.

      Nuijasotapäällikkö Jaakko Ilkka on myös minun keskiaikainen isä XI sukupolvessa.

    • Anonyymi
    • Polveudun tuplasti Klaus Djäknin tyttäristä, sekä Margaretan että sekä Annan kautta.

      Klaus Djäkn oli pahamaineinen, mutta mahtavin Suomen keskiajan johtajista.

      Kirkonmiehet eivät tavallisesti lisääntyneet, -Djäknillä oli kolme poikaa joista ei suku kirkonmiesasian vuoksi jatkunut. Puolesta tusinasta Djäknin tyttäristä jatkui ylhäisten suvut.

      Piispat eivät lisääntyneet, ja ei ole mahdollista päästä piispa Mangnuksen tai piispa Konradin lapseksi, mutta samat vanhemmat minulla on molempien piispojen kanssa.

      TAULU 438; XXI: Klaus Lydekesson Djäkn, Käskynhaltija Turun linna 1411-1434, s. 1379, k. 7.3.1437. Klaus Lydekenpoika Djäkn (Claus Lydekesson Diekn, k. 1435) oli saksalaissyntyinen Turun linnan vouti (n. 1409-1435) oli erityisen varakas mahtimies. Klaus Djäkn oli ehkä kaikkein mahtavin keskiaisen Finlandian Suomen ylin johtaja kuninkaan armosta.

      - Margareta (Märta/Martta) Klauntytär, jonka ensimmäinen puoliso oli Jonne Olavinpoika Tavast-sukua, kuollut ennen 1439, piispa Maunun veli, Tämä tytär sai maata Varsinais-Suomesta, ja hänestä polveutuu Kuitian kartanonherrain dynastia (Fleming). Etunimi Klaus oli jo perinteinen Martan vävyn Henrikki Flemingin suvussa, ja se toistuu siellä runsain lukumäärin jälkeenpäinkin (esimerkiksi marski Klaus Fleming.

      - -Anna Klauntytär, jonka puoliso oli valtaneuvos Henrikki Bidz. Tämä tytär sai Nousiaisten Nyynäisten maat. Nyynäisten omistajaksi nousee(ilmeisesti kaupan tm kautta) valtaneuvos Klaus Petterinpoika Fleming, joka ei polveudu näistä. Sittemmin Klausin poika Henrikki nai Martta Klauntyttären tyttären eli Annan sisarentyttären.

      • Anonyymi

        "Kirkonmiehet eivät tavallisesti lisääntyneet"

        Eivät kai, koska suurin osa oli kaappihomoja. Siihen aikaan ei tarvinnut vakuutella perseneitsyyttään, koska kirkkoisät saivat uskoteltua kansalle, että todellä pyhät miehet pysyivät naimattomina uskonsa vuoksi. Kukaan ei siis ihmetellyt mitään.


    • Anonyymi

      Mitenkäs ihmeessä täällä olisi ollut keskiajan katolilaisuus, keisarien ajalla, kun Suomi liittyi Venäjään 1721?? Eihän keisarien aika ollut enää keskiaikaa.

      • Suomi on ollut vahvasti katolinen vielä 1700 luvulla. Uskonpuhdistus on vähitellen alkanut samaan aikaan kuin muuallakin vaikka onkin 1500 luvun alun Lutherista alkuisin.

        Suomeen katolisuus on paljolti tullut poliittisten tuulien myötä.

        Ortodoksisuus on ollut Suomessa vahvoilla myös paljon.


      • Ihmettelin joskus miksi polveudun niin lukuisista keskiaikaisten kivikirkkojen kirkkoherroista mainittujen lisäksi?!

        Siihen on yksi selitys, -Ortodoksipapit lisääntyivät. Katolisuudessa ei välttämättä kaikki papit ole totelleet naimattomuuskäskyä, mutta katolinen piispa ei lisääntynyt. On kuninkaan armosta suuri kunnia olla kahden keskiaikaisen Suomen suurimpien piispojen Mangnus Maunu II Tawastin ja Konrad Bitzin kanssa samaa perhettä niin että minulla on molempien piispojen kanssa samat vanhemmat jotka olivat keskiaikaisten linnojen päälliköitä ja Suomen korkeimmat johtajat. Kuningasta lähin kaikkein suurin Finlandian eli Suomen johtaja oli samalla Turun linnan päällikkö. Tawasteilla on Turun Tuomiokirkossa oma näkyvä hautapaikka kirkon sisällä. Klaus Djäkn on hänkin haudattu kunniapaikalle alttarin eteen keskelle Turun Tuomiokirkon käytävän alle. Konrad Bitzin isä oli Hämeen kivilinnan päällikkö.
        Myös Ahvenanmaalla on ollut ylhäisten maata ja linna. Polveudun Kastelholman linnan päälliköstäkin. Isoilla päälliköillä oli kivilinnakkeet ja linnat keskiaikaisessa Suomessa.
        Minun isä XI Jaakko Ilkka lähti sotaan kapinajohtajaksi Marsalkka Flemingin Turun linnan sotilasleiriä vastaan, koska Flemingin ylhäisaatelisuuden sotilaiden ylläpito kävi niin kalliiksi talonpojille. Ruoan hankinta perheelle oli talonpojille rankkaa työtä. Kun Flemingin sotilaat keräsivät ruokaveroa niin että talonpoikien aitat tyhjentyivät ja -perheet näkivät nälkää -talonpoikien kova raataminen oli turhaa, kun perheet nälissään, kasvoi talonpoikien raivo ylhäisaatelisten Turun linnaleiriä vastaan. Jaakko Ilkka oli osa Suomen puolustusta ratsutilallaan joka oli valtava residenssi 1 km Koskenkorvan ristiltä Ilmajoen kirkolle. Kaksi aittaa on jäljellä palaneesta valtavasta talosta. Jaakko oli ökyrikas mies, ja vallesmanni, hän oli kruunun palveluksessa ja Fleming oli Jaakon esimies. Jaakko oli ollut yhdessä sotaretkellä Venäjälle Flemingin kanssa yhdessä. Jaakon sydän heltyi esimiestään vastaan riistettyjen talonpoikien puolelle. Jaakolla ei ole polveutumista ylhäisaatelisista, eikä hänen I vaimoansa tunneta, mutta mahdollista on sitä kautta.
        Polveudun myös nuijasodan aikaisesta Ilmajoen kirkkoherrasta Matti Stuutista. Matti oli naimisissa Hämeenkyrön kirkkoherran Gregorius Michaelius Stuteuksen tyttären kanssa, ja Matin sukunimi on sitten ilmeisesti otettu Gregoriuksesta, Matti on "Matti Laurinpoika" sinetillä virallisissa asiakirjoissa. Gregoriuksesta polveutuminen on sitten Satakunnan lukuisista Stuteus/ Mulle papeista, mutta pirukaan ei ota selvää virallisessa tutkimuksessa 100% varmuudella kriittisessä tutkimuksessa Gregoriuksen isiä. Mulle/ Stuteus pappeja on Satakunnassa ollut lukuisia.

        >>> Suomen keisarin vallan aika ei ollut pitkä. Keisarin ja kuninkaiden valtakaudella tarkoitan maailman valtoja yleensä.

        >> Kuitenkin Suomen katolisuus on poliittisten tuulten mukana tullut -vaatimuksesta Saksasta. Ortodoksisuus on ollut keskiaikaisessa Finlandiassa monen kivikirkon missio, ja pienten puukirkkojen pappien missio. Nämä naivat ja lisääntyivät.


      • Jaxinhotelli kirjoitti:

        Ihmettelin joskus miksi polveudun niin lukuisista keskiaikaisten kivikirkkojen kirkkoherroista mainittujen lisäksi?!

        Siihen on yksi selitys, -Ortodoksipapit lisääntyivät. Katolisuudessa ei välttämättä kaikki papit ole totelleet naimattomuuskäskyä, mutta katolinen piispa ei lisääntynyt. On kuninkaan armosta suuri kunnia olla kahden keskiaikaisen Suomen suurimpien piispojen Mangnus Maunu II Tawastin ja Konrad Bitzin kanssa samaa perhettä niin että minulla on molempien piispojen kanssa samat vanhemmat jotka olivat keskiaikaisten linnojen päälliköitä ja Suomen korkeimmat johtajat. Kuningasta lähin kaikkein suurin Finlandian eli Suomen johtaja oli samalla Turun linnan päällikkö. Tawasteilla on Turun Tuomiokirkossa oma näkyvä hautapaikka kirkon sisällä. Klaus Djäkn on hänkin haudattu kunniapaikalle alttarin eteen keskelle Turun Tuomiokirkon käytävän alle. Konrad Bitzin isä oli Hämeen kivilinnan päällikkö.
        Myös Ahvenanmaalla on ollut ylhäisten maata ja linna. Polveudun Kastelholman linnan päälliköstäkin. Isoilla päälliköillä oli kivilinnakkeet ja linnat keskiaikaisessa Suomessa.
        Minun isä XI Jaakko Ilkka lähti sotaan kapinajohtajaksi Marsalkka Flemingin Turun linnan sotilasleiriä vastaan, koska Flemingin ylhäisaatelisuuden sotilaiden ylläpito kävi niin kalliiksi talonpojille. Ruoan hankinta perheelle oli talonpojille rankkaa työtä. Kun Flemingin sotilaat keräsivät ruokaveroa niin että talonpoikien aitat tyhjentyivät ja -perheet näkivät nälkää -talonpoikien kova raataminen oli turhaa, kun perheet nälissään, kasvoi talonpoikien raivo ylhäisaatelisten Turun linnaleiriä vastaan. Jaakko Ilkka oli osa Suomen puolustusta ratsutilallaan joka oli valtava residenssi 1 km Koskenkorvan ristiltä Ilmajoen kirkolle. Kaksi aittaa on jäljellä palaneesta valtavasta talosta. Jaakko oli ökyrikas mies, ja vallesmanni, hän oli kruunun palveluksessa ja Fleming oli Jaakon esimies. Jaakko oli ollut yhdessä sotaretkellä Venäjälle Flemingin kanssa yhdessä. Jaakon sydän heltyi esimiestään vastaan riistettyjen talonpoikien puolelle. Jaakolla ei ole polveutumista ylhäisaatelisista, eikä hänen I vaimoansa tunneta, mutta mahdollista on sitä kautta.
        Polveudun myös nuijasodan aikaisesta Ilmajoen kirkkoherrasta Matti Stuutista. Matti oli naimisissa Hämeenkyrön kirkkoherran Gregorius Michaelius Stuteuksen tyttären kanssa, ja Matin sukunimi on sitten ilmeisesti otettu Gregoriuksesta, Matti on "Matti Laurinpoika" sinetillä virallisissa asiakirjoissa. Gregoriuksesta polveutuminen on sitten Satakunnan lukuisista Stuteus/ Mulle papeista, mutta pirukaan ei ota selvää virallisessa tutkimuksessa 100% varmuudella kriittisessä tutkimuksessa Gregoriuksen isiä. Mulle/ Stuteus pappeja on Satakunnassa ollut lukuisia.

        >>> Suomen keisarin vallan aika ei ollut pitkä. Keisarin ja kuninkaiden valtakaudella tarkoitan maailman valtoja yleensä.

        >> Kuitenkin Suomen katolisuus on poliittisten tuulten mukana tullut -vaatimuksesta Saksasta. Ortodoksisuus on ollut keskiaikaisessa Finlandiassa monen kivikirkon missio, ja pienten puukirkkojen pappien missio. Nämä naivat ja lisääntyivät.

        Isoisäni äiti IV sukupolvessa; > Susanna Rein Hietikko
        → Johannes Rein
        → Anna Lisa Hakala Rein
        → Liisa Jacobsdotter Ilkka
        → Hedvig Hakala
        → Marketta Jaakontytär Välkki
        → Kristiina Pietarintytär Kohlu
        → Maria Maija Kylmäjyrä
        → Susanna Mikintytär Kylmäjyrä
        → Mikki Jaakonpoika Ilkka
        → Jaakko Pentinpoika Ilkka 1545-1597.

        Ollaksensa jonkun jälkeläinen pitää tällä tavalla polveutua isä-äiti-linjassa alaspäin.


      • Jaxinhotelli kirjoitti:

        Ihmettelin joskus miksi polveudun niin lukuisista keskiaikaisten kivikirkkojen kirkkoherroista mainittujen lisäksi?!

        Siihen on yksi selitys, -Ortodoksipapit lisääntyivät. Katolisuudessa ei välttämättä kaikki papit ole totelleet naimattomuuskäskyä, mutta katolinen piispa ei lisääntynyt. On kuninkaan armosta suuri kunnia olla kahden keskiaikaisen Suomen suurimpien piispojen Mangnus Maunu II Tawastin ja Konrad Bitzin kanssa samaa perhettä niin että minulla on molempien piispojen kanssa samat vanhemmat jotka olivat keskiaikaisten linnojen päälliköitä ja Suomen korkeimmat johtajat. Kuningasta lähin kaikkein suurin Finlandian eli Suomen johtaja oli samalla Turun linnan päällikkö. Tawasteilla on Turun Tuomiokirkossa oma näkyvä hautapaikka kirkon sisällä. Klaus Djäkn on hänkin haudattu kunniapaikalle alttarin eteen keskelle Turun Tuomiokirkon käytävän alle. Konrad Bitzin isä oli Hämeen kivilinnan päällikkö.
        Myös Ahvenanmaalla on ollut ylhäisten maata ja linna. Polveudun Kastelholman linnan päälliköstäkin. Isoilla päälliköillä oli kivilinnakkeet ja linnat keskiaikaisessa Suomessa.
        Minun isä XI Jaakko Ilkka lähti sotaan kapinajohtajaksi Marsalkka Flemingin Turun linnan sotilasleiriä vastaan, koska Flemingin ylhäisaatelisuuden sotilaiden ylläpito kävi niin kalliiksi talonpojille. Ruoan hankinta perheelle oli talonpojille rankkaa työtä. Kun Flemingin sotilaat keräsivät ruokaveroa niin että talonpoikien aitat tyhjentyivät ja -perheet näkivät nälkää -talonpoikien kova raataminen oli turhaa, kun perheet nälissään, kasvoi talonpoikien raivo ylhäisaatelisten Turun linnaleiriä vastaan. Jaakko Ilkka oli osa Suomen puolustusta ratsutilallaan joka oli valtava residenssi 1 km Koskenkorvan ristiltä Ilmajoen kirkolle. Kaksi aittaa on jäljellä palaneesta valtavasta talosta. Jaakko oli ökyrikas mies, ja vallesmanni, hän oli kruunun palveluksessa ja Fleming oli Jaakon esimies. Jaakko oli ollut yhdessä sotaretkellä Venäjälle Flemingin kanssa yhdessä. Jaakon sydän heltyi esimiestään vastaan riistettyjen talonpoikien puolelle. Jaakolla ei ole polveutumista ylhäisaatelisista, eikä hänen I vaimoansa tunneta, mutta mahdollista on sitä kautta.
        Polveudun myös nuijasodan aikaisesta Ilmajoen kirkkoherrasta Matti Stuutista. Matti oli naimisissa Hämeenkyrön kirkkoherran Gregorius Michaelius Stuteuksen tyttären kanssa, ja Matin sukunimi on sitten ilmeisesti otettu Gregoriuksesta, Matti on "Matti Laurinpoika" sinetillä virallisissa asiakirjoissa. Gregoriuksesta polveutuminen on sitten Satakunnan lukuisista Stuteus/ Mulle papeista, mutta pirukaan ei ota selvää virallisessa tutkimuksessa 100% varmuudella kriittisessä tutkimuksessa Gregoriuksen isiä. Mulle/ Stuteus pappeja on Satakunnassa ollut lukuisia.

        >>> Suomen keisarin vallan aika ei ollut pitkä. Keisarin ja kuninkaiden valtakaudella tarkoitan maailman valtoja yleensä.

        >> Kuitenkin Suomen katolisuus on poliittisten tuulten mukana tullut -vaatimuksesta Saksasta. Ortodoksisuus on ollut keskiaikaisessa Finlandiassa monen kivikirkon missio, ja pienten puukirkkojen pappien missio. Nämä naivat ja lisääntyivät.

        … XVIII: = 18:sta sukupolvessa Nils Sluk til Grelsby, Ahvenanmaan tuomari, Grelsbyn Finnströmin kartanon kartanonherra, Kastelholman komentaja, k. 1505,.

        Sluk perheet/suku olivat Ahvenanmaan tuomareita.


    • Anonyymi

      Kukas sen kissan hännän nostais jos ei kissa itse?

      • Sinäkö kuvittelet että kissan hännän nostoista olisi kyse.

        Olen pitkin elämän varsitiellä törmännyt luuloissaan ja kuvitelmissaan ihmisiin, jotka eivät koskaan vaivaudu tiedustelemaan miten asian laita mahtaa olla.

        Uskonnon piirissä on paljon myös tulkitsijoita ja johtopäätöksiensä tekijöitä joiden intuitio pitäisi olla sitten muiden moraali ja velvollisuus.

        Täällä ei ole Sinulle alamaista.


    • Anonyymi

      Voisiko joku poistattaa tämän itserakkaaan ääliön ketjun?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti asianomaisella on vahva adventismitausta
        poikuuden ja neitsyyden viitekehyksessä.
        Pastori antoi virallisen neitsyystodistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti asianomaisella on vahva adventismitausta
        poikuuden ja neitsyyden viitekehyksessä.
        Pastori antoi virallisen neitsyystodistuksen.

        Tämän ketjun aihe liittyy siis vahvasti adventismiin ja on adventistien hyväksymä, kun ei sitä kerran kukaan adventistikaan halua poistattaa.

        No mitäpä asia sitten minulle kuuluu. Loistakoon tämäkin valo kansalle, joka pimeydessä vaeltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aihe liittyy siis vahvasti adventismiin ja on adventistien hyväksymä, kun ei sitä kerran kukaan adventistikaan halua poistattaa.

        No mitäpä asia sitten minulle kuuluu. Loistakoon tämäkin valo kansalle, joka pimeydessä vaeltaa.

        Katolisuus on aiheena.

        Kaksi Suomen keskiajan huomattavinta piispaa, jotka sattuvat molemmat olemaan minun kanssa samaa perhettä siten että minulla on molempien ko. piispojen kanssa samat vanhemmat kuninkaan armosta.

        Eläköön kuningas.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Katolisuus on aiheena.

        Kaksi Suomen keskiajan huomattavinta piispaa, jotka sattuvat molemmat olemaan minun kanssa samaa perhettä siten että minulla on molempien ko. piispojen kanssa samat vanhemmat kuninkaan armosta.

        Eläköön kuningas.

        "Katolisuus on aiheena."

        Juu...

        "Kaksi Suomen keskiajan huomattavinta piispaa, jotka sattuvat molemmat olemaan MINUN KANSSA samaa perhettä siten että MINULLA ON molempien ko. piispojen kanssa samat vanhemmat kuninkaan armosta."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Katolisuus on aiheena."

        Juu...

        "Kaksi Suomen keskiajan huomattavinta piispaa, jotka sattuvat molemmat olemaan MINUN KANSSA samaa perhettä siten että MINULLA ON molempien ko. piispojen kanssa samat vanhemmat kuninkaan armosta."

        Suurta on ollut armollisen kuninkaan armo.

        Kauan eläköön kuningas!


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Suurta on ollut armollisen kuninkaan armo.

        Kauan eläköön kuningas!

        Sukurutsaisia narsisteja ne on.

        Onneksi evoluutio on pitänyt huolen siitä, että sinusta on tullut tuhkamuna (tai kaappihomo), niin ei tuo "aateluus" enää jatku sinun kauttasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukurutsaisia narsisteja ne on.

        Onneksi evoluutio on pitänyt huolen siitä, että sinusta on tullut tuhkamuna (tai kaappihomo), niin ei tuo "aateluus" enää jatku sinun kauttasi.

        Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä.
        On ollut helpompaa laskea muutamat lanttini yksin kuin tapella nykyajan naisen kanssa muutaman lantin käytöstä jatkuvasti.
        Perseestä olen neitsyt, ja ystävät vuosikymmenien varsilla säilyneet seurassani persiestä neitsyeinä aina.
        Olen sitä mieltä että peräsuolista kiinnostuneilla 61- vuotiailla miehillä on ollut lukuisia peräsuoleen liittyviä suhteita 61- ikään tultaessa. En ehdi enää kaappiin homoksi enkä peräsuolirakkauteen - muuttamaan siis mieltymyksiäni 61 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä.
        On ollut helpompaa laskea muutamat lanttini yksin kuin tapella nykyajan naisen kanssa muutaman lantin käytöstä jatkuvasti.
        Perseestä olen neitsyt, ja ystävät vuosikymmenien varsilla säilyneet seurassani persiestä neitsyeinä aina.
        Olen sitä mieltä että peräsuolista kiinnostuneilla 61- vuotiailla miehillä on ollut lukuisia peräsuoleen liittyviä suhteita 61- ikään tultaessa. En ehdi enää kaappiin homoksi enkä peräsuolirakkauteen - muuttamaan siis mieltymyksiäni 61 vuotiaana.

        "Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä."

        No kuinkas nyt aatelisten jälkeläisestä on tullut noin köyhä luuseri, vaikka geeniperimä on mitä parhainta A-luokkaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä."

        No kuinkas nyt aatelisten jälkeläisestä on tullut noin köyhä luuseri, vaikka geeniperimä on mitä parhainta A-luokkaa?

        Maksan kuluni mitä kulutan -syön, juon, shoppailen ja vuokraan.

        500 000 suomalaista on samalla tulotasolla minun kanssani, etten ole "köyhä luuseri" joka poikkeaisi 500 000 muusta suomalaisesta vastaavalla tulotasolla olevasta.

        En erotu muista suomalaisista mitenkään "köyhemmäksi" tässä suhteessa.

        Kuinka hyvin ihmisillä on töitä?
        Nuorista suuri osa suomalaisista on paljolti ilman työtä ollut jatkuvasti.
        Viettävät sinkku elämää vakiintumatta.

        Ei se tänään ole niin kuin 1920-1940 syntyneillä sukupolvilla että on joka aamu saanut lähteä työhön. 1980 luvulta lähtien ei ole joka aamu suuri joukko suomalaisia lähtenyt aamuisin työhön.

        Harvemmin suomalainen vakiintuu jos ei työpaikat vakiinnu niin että olisi riittävä vakaus työelämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä."

        No kuinkas nyt aatelisten jälkeläisestä on tullut noin köyhä luuseri, vaikka geeniperimä on mitä parhainta A-luokkaa?

        Vietän siis eläkepäiviäni, -en ole työtön.

        Minulla ei ole moraalista eikä juridista velvollisuutta olla työmarkkinoilla laillisen eläkkeeni vuoksi.
        500 000 muuta eläkeläistä on siis samalla tulotasolla kanssani.
        En ole siis työttömien tulotasolla.

        Maksan kuluni mitä syön, shoppailen ja vuokraan. Juomisetkin siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ei ole ollut varaa elättää perhettä."

        No kuinkas nyt aatelisten jälkeläisestä on tullut noin köyhä luuseri, vaikka geeniperimä on mitä parhainta A-luokkaa?

        Vietän siis perseestä neitsyenä eläkepäiviäni.

        Jokainen mies on säilynyt persiestä neitsyenä minun seurassani aina.

        Persiestä neitsyenä maksan itse mitä kulutan, syön, juon, vuokraan.

        Minulla ei ole ollut koskaan ainuttakaan homorakkaus-suhdetta persiestä neitsyenä -siis persiestä.

        Minulla ei ole juridista taikka moraalista velvollisuutta olla kenenkään naimaspekulaatioissa ja henkilökohtaisten ihanteiden vaatimuksissa.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Maksan kuluni mitä kulutan -syön, juon, shoppailen ja vuokraan.

        500 000 suomalaista on samalla tulotasolla minun kanssani, etten ole "köyhä luuseri" joka poikkeaisi 500 000 muusta suomalaisesta vastaavalla tulotasolla olevasta.

        En erotu muista suomalaisista mitenkään "köyhemmäksi" tässä suhteessa.

        Kuinka hyvin ihmisillä on töitä?
        Nuorista suuri osa suomalaisista on paljolti ilman työtä ollut jatkuvasti.
        Viettävät sinkku elämää vakiintumatta.

        Ei se tänään ole niin kuin 1920-1940 syntyneillä sukupolvilla että on joka aamu saanut lähteä työhön. 1980 luvulta lähtien ei ole joka aamu suuri joukko suomalaisia lähtenyt aamuisin työhön.

        Harvemmin suomalainen vakiintuu jos ei työpaikat vakiinnu niin että olisi riittävä vakaus työelämässä.

        "500 000 suomalaista on samalla tulotasolla minun kanssani, etten ole "köyhä luuseri" joka poikkeaisi 500 000 muusta suomalaisesta vastaavalla tulotasolla olevasta.

        En erotu muista suomalaisista mitenkään "köyhemmäksi" tässä suhteessa."

        No mutta eihän sinua voida verrata aivan tavallisiin köyhyysrajalla eläviin suomalaisiin pulliaisiin, sillä sinullahan on aateliset sukujuuret ja korkealaatuisemman geeniperimän vuoksi sinulla luulisi olevan kaikki edellytykset hankkia omaa aatelista tasoasi vastaava elintaso???

        Moni aivan tavallinen köyhäkin on pystynyt hankkimaan perheen ja ponnistelemaan ylös sieltä köyhyydestään, joten miten on mahdollista, ettei aatelisten jälkeläinen onnistu nousemaan edes keskiluokkaan?


    • Anonyymi

      Niin, voihan sitä maallista arvomaailmaa verrata, kuka mistäkin on ja onko pappi, tai piispahekumaa siinä matkassa.
      Paljon eri suuntia eli samahenkisenä jossainvaiheessa. Onhan Ruotsin puolella haahuillu lähetystyössä ja yhteisymmärryksessä Ortodoksikin.
      Mutta, luterilaiset pistivät Suomessa narukiikkuun katoliset ja siitä alkoi uskonpuhdistus täällä. Eli tavallaan on valtaapitävät halunneet jättää pelon kansaan, tai viholliseen vaikka seivästämällä peräaukosta elävänä ja ripustamalla nämä tuloporteille. Se puhuttaa vihollista, kun esikunta on paalutettu tuloportille.
      Siinä moni on kääntynyt, mitä historianlukua on haikuna saanut vilkaista.
      Eli kirjoittajan katolisen kiillon on narukiikuissa pantu kansalle pelotukseksi marttilaisten puolelta ja se toimi. Nyt kumarretaan marttilaisuutta, ei niinkään kiillotettua katolista. Ja eihän sitä tiedä, että jos se vaimo kävikin naapurin Paavon siementä hakemassa suolaksi sukuhaaraan, eikä piispan pyhyys tavoitakaan.
      Vai siitäkö se neitsyysongelma on esissä.

      Tuskin ketään kiinnostaa sukutaulut ihmisen puolelta, vaikka kuinka pitkät liperit esittäisi laintauluja ja niihin kompastuu. Se vain on näreet.

      Täällä kiinostaa vain tämäpäivä 1844- jälkeen huomioimatta edes lutterin 155? luvun Jeesuksen odottelut, tai 1988 esitykset jossain muualla maassamme. Nyt kiinnostaa adventismin panettelu ja sieluvammaiset roikkuu ovilla suu makoisasti irvistellen, että tämä kiinnostaa. Siellä on elleni nuri milläkin tavalla, ja vaikka seisominen kristuksen edessä ilman suojaa omassa pyhydessä. SE on rassauksen hekumat.
      Nämä panettelijat ovat jo perseensä puhkoneet, eivätkä ole neitseitä, vaan perkeleen panemia ja sen siemenen siittämänä elävät ja ovat vihaa täynnä.
      Heitä kiinnostaa vain siemensä kasvu ja mulkku pystyssä sitten hekunoivat ja ottavat toisiltaan siemenet suihinsä, että perkeleen siemenen maku suussa sitten kirjoittajvat.

      He eivät edes osaa Kristuksesta puhua. Siksi tämä palsta on sairasta täynnä olevaa ja jota nyt lähestytään maallisen kielen vertauskuvin, että tuntisivat sen, kuinka vieras mulkku on heidän suunsa lävistänyt ja heistä itsestään on tullut pimeyden mukkuisia ihmisiä, ei muita, ja se on sairasta se.

      • Anonyymi

        Se on hyvä ettei Jaxin "aatelissuku" jatku.
        Adventtikirkko saa perinnöksi Jaxin elämäntyön, "hotellin" ja polkupyörän kun aika jättää.


      • Anonyymi

        "perkeleen siemenen maku suussa sitten kirjoittajvat."

        Vain aivopestyt ja harhaiset hihhulit uskovat balttilaisen mytologian ukkosenjumalaan ja muihin taruolentoihin.

        "että tuntisivat sen, kuinka vieras mulkku on heidän suunsa lävistänyt"

        Puhu vain omasta puolestasi. Hyvin näytät olevan asiaan perehtynyt.


      • Anonyymi

        Sä oot sekaisin! Uskonto on sekoittanut sinun pääsi ja uskonharhat ovat tehneet sinusta mielisairaan.


    • Anonyymi

      Vietän eläkepäiviäni.

      • Anonyymi

        Viettelen poikuus ja neitsyyspäiviäni "aatelisena" maailman viettelyksissä ja lihan himoissa.
        - tähän ei usko adventtikirkon naispapitkaan


      • Anonyymi

        "Ymmärrettävistä" syistä...


    • Anonyymi

      Sanoi mies, jonka suu on täynnä spermaa, mutta pakaralihasten välissä on huonosti pyyhitty ruskea aukko.

      • Anonyymi

        Ainut elämän viisain Jaxin ratkaisu oli erota adventtikirkosta.
        Turhaa rahanmenoa sanoi Jaxi.


      • Hyi helvetti juttujasi.

        Ei ole minun harrastuksiani ollut miesten spermalla läträäminen koskaan.


    • Olen äärettömän jaloverinen, ja siksi olen vapaaherrana ilman työrasituksia.

      Minä en tiedä mitä "työ" on, luulin ensin että sitä voi syödä, mutta olen joskus kuullut hämärän muistikuvani mukaan että jotkut tekevät "työtä."

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen äärettömän jaloverinen, ja siksi olen vapaaherrana ilman työrasituksia."

        Mielisairailla on usein hyvin suuret luulot itsestään. Kuuluu taudin kuvaan.

        https://www.hameensanomat.fi/teema/prinsessa-pyoritti-mielisairaalassa-omaa-hoviaan-kellokoskella-annettiin-ensimmaisena-suomessa-yha-kaytettavaa-sahkosokkihoitoa-osa-hoidoista-oli-hengenvaarallisia-924000/

        Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?

        Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia -2 kpl työsopimuksia
        alais-esimiessuhteessa?


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?

        Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia -2 kpl työsopimuksia
        alais-esimiessuhteessa?

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.

        Miksi ihmisten pitää olla Sinulle "-anonyymille" terveitä?

        Pitääkö olla työkykyisinä Sinulle täällä ihmiset?

        Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.

        Onko Sinun suuruutesi niin valtavaa että "anonyymi" vaatii ihmisten terveyttä foorumeilla?

        Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?

        - Saako ihmiset olla minkälaisella keinolla suojassa ja turvassa laittomalta lääkäriltä?
        Minkälaisia keinoja, että saa olla laittomalta lääkäriltä joka tekee diagnoosena anonyyminä foorumeilla?

        Ilmoitanko poliisille, vai nostanko syytteen nimimerkillä kirjoittajan tunnistamisen kautta? -Että ihmisen pitää olla Sinulle terveenä foorumilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.

        Kannattaa nyt jotakin muuta Sinun touhuta kuin luulla että Sinulla on työvoimaa työsuhteessa täällä foorumilla.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Onko Sinun suuruutesi niin valtavaa että "anonyymi" vaatii ihmisten terveyttä foorumeilla?

        Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?

        - Saako ihmiset olla minkälaisella keinolla suojassa ja turvassa laittomalta lääkäriltä?
        Minkälaisia keinoja, että saa olla laittomalta lääkäriltä joka tekee diagnoosena anonyyminä foorumeilla?

        Ilmoitanko poliisille, vai nostanko syytteen nimimerkillä kirjoittajan tunnistamisen kautta? -Että ihmisen pitää olla Sinulle terveenä foorumilla.

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Sinun pitää nyt ymmärtää olevasi julkisella foorumilla, jossa minulle ei ole ainuttakaan ihmistä nimimerkkien takana. Pelkkiä kirjaimia.
        Tämä foorumi on lässynlässyn, pelkkää propagandaa ja protestia jossa kukaan ei tee koskaan asiallista aloitusta, ei vastaa asiallisesti,- ei mitään halua selvittää itselleen Raamatun kysymyksiä - sellaisia kirjoituksia on koko foorumi täynnä. Ovat joidenkin muiden piirien kuin adventtikirkon piirien ihmisiä tekemässä protestia. Jokunen ns. adventisti on jotakin ihmistä vahtimassa, käsityöläispaapat - mummot, hekumansa huipulla ryhtyneet ihmisen johtajaksi, tai joku teologian kandidaatti nimimerkkien takaa.

        Minusta olisi viisasta että uskonnolliset palstat kokonaan lopetettaisiin.

        Voitko kuvitella että eräs ns. adventismin vainoaja oli ottanut facebook kaverin minun 1970 luvun puolessa välissä olleesta opettajasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Käsitä hyvä ihminen että Sinun pitää julkisella foorumilla valita mitä itse luet. Ei ryhtyä syyttämään ihmistä. Minullakin on vain kirjaimia. Olet tuota tautien määritystä harrastanut täällä vuosikaudet eli kunniankoukkausrikollisuutta.
        Millään et saa tungettua ainokaiseen aivosoluusi ettei tämä on tohtori-kysymys-vastaus-palsta eikä täällä ole Sinulle alaista eikä alamaista.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Käsitä hyvä ihminen että Sinun pitää julkisella foorumilla valita mitä itse luet. Ei ryhtyä syyttämään ihmistä. Minullakin on vain kirjaimia. Olet tuota tautien määritystä harrastanut täällä vuosikaudet eli kunniankoukkausrikollisuutta.
        Millään et saa tungettua ainokaiseen aivosoluusi ettei tämä on tohtori-kysymys-vastaus-palsta eikä täällä ole Sinulle alaista eikä alamaista.

        Käsitä itse, että Sinullakin on jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelet. Ellet ymmärrä tätä, vaikka sinulle toistuvasti asiasta huomautetaan, niin joko olet todella röyhkeä ja itserakas paskiainen tai sitten syyntakeeton.

        Koskapa et myönnä olevasi syyntakeeton (harhainen), niin silloin jäljelle jää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Onko parempi?

        Sukuluetteloista ja organisaatiokysymyksistä kirjoittelemiselle löytyy varmasti omatkin foorumit ja pakkomielteisistä p-neitsyysongelmistasi ja nuoruusvuosiesi lipomisjutuista ym ällötyksistä voit mennä kirjoittelemaan jollekin pornosivustolle. Sieltä löydät itsellesi samanhenkistä seuraa.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Onko Sinun suuruutesi niin valtavaa että "anonyymi" vaatii ihmisten terveyttä foorumeilla?

        Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?

        - Saako ihmiset olla minkälaisella keinolla suojassa ja turvassa laittomalta lääkäriltä?
        Minkälaisia keinoja, että saa olla laittomalta lääkäriltä joka tekee diagnoosena anonyyminä foorumeilla?

        Ilmoitanko poliisille, vai nostanko syytteen nimimerkillä kirjoittajan tunnistamisen kautta? -Että ihmisen pitää olla Sinulle terveenä foorumilla.

        "Ilmoitanko poliisille, vai nostanko syytteen nimimerkillä kirjoittajan tunnistamisen kautta?"

        Ehkäpä sinun kannattaisi toimia juuri noin, niin saattaisit jopa saada apua p-neitsyys-, juoruilu-, pakkonaittamis- ym ongelmiisi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsitä itse, että Sinullakin on jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelet. Ellet ymmärrä tätä, vaikka sinulle toistuvasti asiasta huomautetaan, niin joko olet todella röyhkeä ja itserakas paskiainen tai sitten syyntakeeton.

        Koskapa et myönnä olevasi syyntakeeton (harhainen), niin silloin jäljelle jää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Onko parempi?

        Sukuluetteloista ja organisaatiokysymyksistä kirjoittelemiselle löytyy varmasti omatkin foorumit ja pakkomielteisistä p-neitsyysongelmistasi ja nuoruusvuosiesi lipomisjutuista ym ällötyksistä voit mennä kirjoittelemaan jollekin pornosivustolle. Sieltä löydät itsellesi samanhenkistä seuraa.

        " toistuvasti asiasta huomautetaan,...." ?!

        Käsitä hyvä ihminen ettei minulla ole velvollisuutta ottaa mitään vastaan anonyymin takaa.

        Täällä ei ole mitään virkaa Sinulla eikä muillakaan.

        Käsitä tämä.

        Usko jo että minä en ryhdy Sinulle sairaaksi enkä miksikään muuksikaan.

        Olen täysijärkinen olevainen tein tämän vuosikymmenen puolessa välissä kokonaisen yliopistotyövuoden nuorten kanssa keskiarvolla kiitettävä 4, asteikolla 1-5. Erinomaisia 5, kiitettäviä 4, hyviä 3, arvosanoja 70 opintopisteen verran kurssitenteissä ja essee kirjoituksessa kolmen vuoden aikana harrastuspohjaisissa opinnoissa.

        En muutu Sinulle työsuhteeseen että saisit kritisoida minun terveyttä, enkä maksa palkkojasi jos sattuisit olemaan jossakin palveluksessa. Minun työuupumukseni aikoinaan on ollut työuupumus, ei aivosolujen katotautia eikä aivosolujen näivetystautia.

        Kirjoita mitä itte lystään, valvon itse sen laillisuuden mitä kirjoitan , enkä ole yhdenkään uskonnon organisaation, en edes kylän tylppäaisaisten yhdistyksen jäsen.

        Usko jo etten ole palveluksessa. Vietän eläkepäiviäni.

        Turhaa lähetellä minulle huomautuksiasi.

        Ota vaikka paskahousut ensiksi pois jaloistasi ja rekisteröi ensiksi nimimerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.

        En tee uskonnon organisaation työtä, enkä ole koskaan ollut palkkalistoilla uskonnon organisaatioissa, enkä pidä esimies-johtaja-syyttäjä-tuomareita uskonnon organisaatioissa enkä missään muuallakaan. Terveyspalvelut hoidan samalla tavalla kuin kaikki muutkin ihmiset -en nimimerkeiltä kansalaisfoorumeilla.

        En ole terveysvastuussa Sinulle, koska et ole työnantajani. Minulla on laillinen oikeus eläkepäivilläni sairastaa mahdolliset tauditkin. Aikanaan eläkeläiset nääkähtävät tauteihinsa. Yksikin ukko nääkähti syöpään kotona nojatuoliinsa. -Ei ole tilivelvollisuutta Sinulle anonyymille.

        Ei tämä tämän vaikeampi asia ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä kuuluu tärkeilevien tosikkojen taudinkuvaan, oletko tietoinen?"

        Tietääkseni sellaisille ei ole mitään sairausdiagnoosia, toisin kuin suuruusharhoista kärsiville työkyvyttömyyseläkkeellä oleville mielenterveysongelmaisille.

        "Entä laittomien johtajien jotka luulevat alaisia itsellensä ilman työsopimuksia"

        En tiedä tällaisenkaan ryhmän taudinkuvista, kun en ole ollut juurikaan sellaisten kanssa tekemisissä. Jotkut paranoidiset tärkeilijät kuvittelevat kyllä näkevänsä sellaisia kaikkialla.

        Älä vaan yritä minulle johtajaksi.

        Minä potkaisen seuraavaa henkilöä joka yrittää minulle johtajaksi tarjoamatta minulle työsopimusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Tässä Sinulle muistilistaa;

        1. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden palkkahenkilöstöistä.
        2. Järjestö/yhdistystoiminnan jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
        3. Kunnallispoliittisen puoluepaikkajakojen henkilöiden itsenäinen toimivalta on äänestyslappu/äänestysnappula toimielimissään.
        4. Kansanedustajien itsenäinen toimivalta maan ylimmässä toimielimessä on äänestysnappulat toimielimissään.
        5. Jokaisella alaisella Suomessa on työsopimus.

        Suomessa ei tehdä laillisia päätöksiä mistä ei subjekti jota asia koskee saisi tiedon, ja muutoksenhakuoikeuden.

        Keisarien aika on ohitse. Alamaisia ei laillisin keinoin saa rahalla eikä sopimuksillakaan.


      • Jaxinhotelli kirjoitti:

        Tässä Sinulle muistilistaa;

        1. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden palkkahenkilöstöistä.
        2. Järjestö/yhdistystoiminnan jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
        3. Kunnallispoliittisen puoluepaikkajakojen henkilöiden itsenäinen toimivalta on äänestyslappu/äänestysnappula toimielimissään.
        4. Kansanedustajien itsenäinen toimivalta maan ylimmässä toimielimessä on äänestysnappulat toimielimissään.
        5. Jokaisella alaisella Suomessa on työsopimus.

        Suomessa ei tehdä laillisia päätöksiä mistä ei subjekti jota asia koskee saisi tiedon, ja muutoksenhakuoikeuden.

        Keisarien aika on ohitse. Alamaisia ei laillisin keinoin saa rahalla eikä sopimuksillakaan.

        Lisäys....


        Suomessa jokainen syyteoikeuden ulkopuolelle oleva on syytön ja pidettävä syytöminä.

        Syyteoikeuden ulkopuolella ovat mm. kaikki ne joille ei sakkalappuakaan voida rikoslakien nojalla kirjoittaa .

        Jos Suomessa on rikokseen syyllisiä, pitää pystyä vähintään sakkolappu rikoksesta kirjoittamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsitä itse, että Sinullakin on jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelet. Ellet ymmärrä tätä, vaikka sinulle toistuvasti asiasta huomautetaan, niin joko olet todella röyhkeä ja itserakas paskiainen tai sitten syyntakeeton.

        Koskapa et myönnä olevasi syyntakeeton (harhainen), niin silloin jäljelle jää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Onko parempi?

        Sukuluetteloista ja organisaatiokysymyksistä kirjoittelemiselle löytyy varmasti omatkin foorumit ja pakkomielteisistä p-neitsyysongelmistasi ja nuoruusvuosiesi lipomisjutuista ym ällötyksistä voit mennä kirjoittelemaan jollekin pornosivustolle. Sieltä löydät itsellesi samanhenkistä seuraa.

        Älä huomauttele enää, äläkä tohtoroi enää niminerkin takaa.

        Minä en koskaan arvostele ihmisiä täällä.
        Olen Raamatun kirjoituksien kommentoinnissa, tai kirjoittelen lössynlässyn.

        On eläkeläisjarrastuksia - en työsuhteessa Sinuun.

        Potilaaksikin ollaksensa pitää olla ensin potilasasiakkaan oma tahto.

        En pidä suuruuksia eläkepäivilläni.
        Vietän eläkepäiviäni.

        En riennä käsityöläisyhdistys paappojen ja mommojenkaan alaiseksi.

        Vietän eläkepäiviäni, jossa et saa Sinäkään mitään asemaa minuun

        En ole hakenut johtajan paikkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmoitanko poliisille, vai nostanko syytteen nimimerkillä kirjoittajan tunnistamisen kautta?"

        Ehkäpä sinun kannattaisi toimia juuri noin, niin saattaisit jopa saada apua p-neitsyys-, juoruilu-, pakkonaittamis- ym ongelmiisi...

        Kansalaisfoorumilla Sinun täytyy itse valita mitä luet. Ei moittia muita.

        Ihmiset huvittelevat foorumeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Olen lainkuuliainen kansalainen joka jag minä olen noudattanut oikeusvaltiossa lakisäädöksiä usean vuosikymmenen aikana. Minut on syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta 1985-1986 yhden kerran. - Ei mistään muusta ole syytetty eikä tuomittu, enkä pidä rikoksien suorittamista omallatunnollani.

        Ime vaikka jonkun persettä mutta älä tohtoroi täällä ihmisiä tai ja minua kunnianloukkausrikollisella tavalla.



        Sinulle ei ole täällä potilaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Minun tai ja muidenkaan velvollisuus ei ole olla tai rientää Sinulle sairaaksi tai tautiseksi yhdistyksiin tai järjestöön -organisaatioon.

        Kaikki tautimääritykset diagnoosit Sinun on tehtävä ihka omalla lääkäri vastaanotollasi -ja potilaiden pitää itse suostua ja olla tietoisia tohtoroinnistasi.

        Täällä ei ole velvollisuutta sairastella Sinun tarpeitasi varten.

        Kansalaiset viettävät vapaa aikojaan täällä foorumilla, -eivät ole nimimerkin tarpeitasi varten, eivätkä alaisia Sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsitä itse, että Sinullakin on jotain vastuuta siitä, mitä kirjoittelet. Ellet ymmärrä tätä, vaikka sinulle toistuvasti asiasta huomautetaan, niin joko olet todella röyhkeä ja itserakas paskiainen tai sitten syyntakeeton.

        Koskapa et myönnä olevasi syyntakeeton (harhainen), niin silloin jäljelle jää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Onko parempi?

        Sukuluetteloista ja organisaatiokysymyksistä kirjoittelemiselle löytyy varmasti omatkin foorumit ja pakkomielteisistä p-neitsyysongelmistasi ja nuoruusvuosiesi lipomisjutuista ym ällötyksistä voit mennä kirjoittelemaan jollekin pornosivustolle. Sieltä löydät itsellesi samanhenkistä seuraa.

        Jos kusisin kauppiaan lihatiskiin, tai varastaisin auton, en millään konstilla voisi välttyä oikeuden tuomiolta jos syytettäisiin.
        Ainoa keino olisi paeta ulkomaille vuosiksi kunnes almanakka olisi sovittanut tekoni.

        Olen lainkuuliainen kompetentti ns. luonnollinen henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Millä perusteella suuruutesi ilman minulla olevaa työsopimusta esittää laitonta kielenkäyttöä (kunnian loukkaamista) -Millä perusteella ilman työsopimusta?"

        Millä perusteella Sinulla on jatkuvasti oikeus rikkoa palstan sääntöjä kirjoittamalla ketjukaupalla omista asioistasi ja sellaisista asioista, jotka eivät kuulu tänne? Oletko jotenkin "erityinen", muiden yläpuolella niin, etteivät säännöt koske Sinua?

        Millä perusteella Sinulla on oikeus toistuvasti käyttää erittäin ruokotonta ja muita loukkaavaa kieltä uskonnollisella palstalla?

        Millä perusteella Sinun ei tarvitse välittää siitä, kun muut valittavat Sinun huonosta käytöksestäsi ja pyytävät sinua lopettamaan?

        Eikö Sinussa mielestäsi ole koskaan mitään vikaa, vaan kaikki Sinua kritisoivat ovat "esimiehiä"? Normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu ottaa vastaan kritiikkiä, jos se on aiheellista ja muuttaa myös käytöstään sen mukaan.

        Millä oikeudella Sinä loukkaat ihmisiä arvostelemalla heidän ulkonäköään esim haukkumalla lihavia naisia läskeiksi, jotka inhottavat ja oksettavat sinua? Mitä Sinun mieltymyksesi kuuluvat tälle palstalle? Voit hyvin pitää ne omana tietonasi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Naisten - miesten työasioihin ei kuulu ihmisten siviilisäätyjen muutosasiat. Pitää katsoa työssopimuksesta mistä on sopinut osapuolien välisesti.

        En rakasta ketään, enkä ole ns. homoksi koskaan ryhtynyt.

        Ei ole homorakkaussuhteita ainuttakaan koskaan ollut.

        Olen vanhapoika jo, enkä nai puoli vuosisataa nussittuja parisuhteensa jo nähneitä naisia.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        " toistuvasti asiasta huomautetaan,...." ?!

        Käsitä hyvä ihminen ettei minulla ole velvollisuutta ottaa mitään vastaan anonyymin takaa.

        Täällä ei ole mitään virkaa Sinulla eikä muillakaan.

        Käsitä tämä.

        Usko jo että minä en ryhdy Sinulle sairaaksi enkä miksikään muuksikaan.

        Olen täysijärkinen olevainen tein tämän vuosikymmenen puolessa välissä kokonaisen yliopistotyövuoden nuorten kanssa keskiarvolla kiitettävä 4, asteikolla 1-5. Erinomaisia 5, kiitettäviä 4, hyviä 3, arvosanoja 70 opintopisteen verran kurssitenteissä ja essee kirjoituksessa kolmen vuoden aikana harrastuspohjaisissa opinnoissa.

        En muutu Sinulle työsuhteeseen että saisit kritisoida minun terveyttä, enkä maksa palkkojasi jos sattuisit olemaan jossakin palveluksessa. Minun työuupumukseni aikoinaan on ollut työuupumus, ei aivosolujen katotautia eikä aivosolujen näivetystautia.

        Kirjoita mitä itte lystään, valvon itse sen laillisuuden mitä kirjoitan , enkä ole yhdenkään uskonnon organisaation, en edes kylän tylppäaisaisten yhdistyksen jäsen.

        Usko jo etten ole palveluksessa. Vietän eläkepäiviäni.

        Turhaa lähetellä minulle huomautuksiasi.

        Ota vaikka paskahousut ensiksi pois jaloistasi ja rekisteröi ensiksi nimimerkki.

        "Käsitä hyvä ihminen ettei minulla ole velvollisuutta ottaa mitään vastaan anonyymin takaa."

        Surkea tekosyy vältellä omaa vastuutasi omasta käytöksestäsi.

        "Olen täysijärkinen olevainen tein tämän vuosikymmenen puolessa välissä kokonaisen yliopistotyövuoden nuorten kanssa"

        Yliopistossa opiskelu ei ole mikään todiste siitä, että ihmisellä on kaikki palikat järjestyksessä. Tiedän itsekin akateemisesti kouluttautuneita, jopa pari lääkäriä, joilla on vakava mielenterveyden ongelma, joiden johdosta ovat olleet jopa sairaalahoidossa. Jotkut menevät sinne välillä omasta tahdostaan lataamaan akkujaan.

        https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi_rissanen_vietti_vuosia_mielisairaalassa_ja_vaitteli_myohemmin_tohtoriksi

        "Minun työuupumukseni aikoinaan on ollut työuupumus, ei aivosolujen katotautia eikä aivosolujen näivetystautia."

        Otapa selvää asioista, niin tiedät mistä puhut. Ei mielisairaus tai mielenterveyden häiriöt tarkoita sitä, että on tyhmä. Henkilö voi olla hyvinkin älykäs ja oppimiskykyinen. Ongelmat voivat esiintyvät jollakin muulla elämänalueella, esim käytöksessä ja ihmissuhteissa.

        "Kirjoita mitä itte lystään, valvon itse sen laillisuuden mitä kirjoitan"

        Niin minäkin teen. En ota Sinusta johtajaa tai esimiestä itselleni.

        "Turhaa lähetellä minulle huomautuksiasi."

        Lähettelen, jos huvittaa. En kysy lupaa Sinulta.

        "Ota vaikka paskahousut ensiksi pois jaloistasi ja rekisteröi ensiksi nimimerkki."

        En ota vastaan vaatimuksiakaan Sinulta. Palstalle kirjoittelemisen edellytyksenä ei ole rekisteröidyn nimimerkin ottaminen. Sinä et laadi palstan sääntöjä, vaan rikot niitä kylläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Käsitä hyvä ihminen ettei minulla ole velvollisuutta ottaa mitään vastaan anonyymin takaa."

        Surkea tekosyy vältellä omaa vastuutasi omasta käytöksestäsi.

        "Olen täysijärkinen olevainen tein tämän vuosikymmenen puolessa välissä kokonaisen yliopistotyövuoden nuorten kanssa"

        Yliopistossa opiskelu ei ole mikään todiste siitä, että ihmisellä on kaikki palikat järjestyksessä. Tiedän itsekin akateemisesti kouluttautuneita, jopa pari lääkäriä, joilla on vakava mielenterveyden ongelma, joiden johdosta ovat olleet jopa sairaalahoidossa. Jotkut menevät sinne välillä omasta tahdostaan lataamaan akkujaan.

        https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi_rissanen_vietti_vuosia_mielisairaalassa_ja_vaitteli_myohemmin_tohtoriksi

        "Minun työuupumukseni aikoinaan on ollut työuupumus, ei aivosolujen katotautia eikä aivosolujen näivetystautia."

        Otapa selvää asioista, niin tiedät mistä puhut. Ei mielisairaus tai mielenterveyden häiriöt tarkoita sitä, että on tyhmä. Henkilö voi olla hyvinkin älykäs ja oppimiskykyinen. Ongelmat voivat esiintyvät jollakin muulla elämänalueella, esim käytöksessä ja ihmissuhteissa.

        "Kirjoita mitä itte lystään, valvon itse sen laillisuuden mitä kirjoitan"

        Niin minäkin teen. En ota Sinusta johtajaa tai esimiestä itselleni.

        "Turhaa lähetellä minulle huomautuksiasi."

        Lähettelen, jos huvittaa. En kysy lupaa Sinulta.

        "Ota vaikka paskahousut ensiksi pois jaloistasi ja rekisteröi ensiksi nimimerkki."

        En ota vastaan vaatimuksiakaan Sinulta. Palstalle kirjoittelemisen edellytyksenä ei ole rekisteröidyn nimimerkin ottaminen. Sinä et laadi palstan sääntöjä, vaan rikot niitä kylläkin.

        Ota nyt vakavasti jo että kirjoitan mitä itse lystään, enkä ota Sinulta käskyjä.

        On aivan turhaa minulle lähetellä mitään moitetta.

        Usko nyt jo ettei tämä ole tohtori.fi

        Ota vakavasti että suksit vittuun minun terveyttäni arvostelemasta anonyymin takaa.


        Jos olet kirkon palveluksessa, niin paiski hommia. Minä en ole alaisesi. Vietän eläkepäiviäni, enkä ota ainuttakaan päälliköksi.

        Ota vakavasti jo.

        Luuletko saatanan kusipää etten minä osaa tautieni kanssa lääkärille.

        Vuosikausia vittuilee ihmisen terveydestä anonyymina.

        Ota vakavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Käsitä hyvä ihminen ettei minulla ole velvollisuutta ottaa mitään vastaan anonyymin takaa."

        Surkea tekosyy vältellä omaa vastuutasi omasta käytöksestäsi.

        "Olen täysijärkinen olevainen tein tämän vuosikymmenen puolessa välissä kokonaisen yliopistotyövuoden nuorten kanssa"

        Yliopistossa opiskelu ei ole mikään todiste siitä, että ihmisellä on kaikki palikat järjestyksessä. Tiedän itsekin akateemisesti kouluttautuneita, jopa pari lääkäriä, joilla on vakava mielenterveyden ongelma, joiden johdosta ovat olleet jopa sairaalahoidossa. Jotkut menevät sinne välillä omasta tahdostaan lataamaan akkujaan.

        https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi_rissanen_vietti_vuosia_mielisairaalassa_ja_vaitteli_myohemmin_tohtoriksi

        "Minun työuupumukseni aikoinaan on ollut työuupumus, ei aivosolujen katotautia eikä aivosolujen näivetystautia."

        Otapa selvää asioista, niin tiedät mistä puhut. Ei mielisairaus tai mielenterveyden häiriöt tarkoita sitä, että on tyhmä. Henkilö voi olla hyvinkin älykäs ja oppimiskykyinen. Ongelmat voivat esiintyvät jollakin muulla elämänalueella, esim käytöksessä ja ihmissuhteissa.

        "Kirjoita mitä itte lystään, valvon itse sen laillisuuden mitä kirjoitan"

        Niin minäkin teen. En ota Sinusta johtajaa tai esimiestä itselleni.

        "Turhaa lähetellä minulle huomautuksiasi."

        Lähettelen, jos huvittaa. En kysy lupaa Sinulta.

        "Ota vaikka paskahousut ensiksi pois jaloistasi ja rekisteröi ensiksi nimimerkki."

        En ota vastaan vaatimuksiakaan Sinulta. Palstalle kirjoittelemisen edellytyksenä ei ole rekisteröidyn nimimerkin ottaminen. Sinä et laadi palstan sääntöjä, vaan rikot niitä kylläkin.

        Pidä huoli siitä että oli viimeinen kerta kun tituleeraat ihmistä sairaaksi anonyymina.

        Olet harrastanut tuota vuosikausia.

        Minulla ei ole taivaallisia, ei moraalisia eikä juridisia velvollisuuksia olla Sinulle terve tai sairaana.

        Usko pois.


      • Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

        Pidä huoli siitä että oli viimeinen kerta kun tituleeraat ihmistä sairaaksi anonyymina.

        Olet harrastanut tuota vuosikausia.

        Minulla ei ole taivaallisia, ei moraalisia eikä juridisia velvollisuuksia olla Sinulle terve tai sairaana.

        Usko pois.

        Pidä urpo turpasi kiinni, kun sinulla ei ole mitään järjellistä sanottavaa.
        Ketään ei kiinnosta sinun perseneitsyytesi tai 50-60 villityksesi. Rallattele niin paljon kuin lystäät tai ole rilluttelematta. Emme halua kuulla sinun paskajorinoitasi.


    • Minä en vietä kyläakkojen kanssa yhteisiä naittajaisia, taikka yhteistä yksityis- intiimi- asioita. -En kenenkään muunkaan kanssa.
      En ole valtuuttanut ketään missään ajassa itsenäisiin naittajaisiin -joissa ei minulla ole puolen päivän -ei yhden illan hyvää seuraa.
      Olen perseestä neitsyt, enkä siitä huolimatta halua -ole halunnut miestä puolisoksi. Jokainen on minun seurassani aina säilynyt persiestä neitsyenä. Minulla ei ole ainuttakaan homorakkaus-suhdetta elämässäni ollut.
      Kummankaan sukupuolen peräsuoleen ja/ tai peräsuolen puolelle ei ole mitään intiimiä toimintaa koskaan suhteissa ollut.
      Vietän mahdollisimman nautinnollisia poikamiespäiviäni ylhäisessä yksinäisyydessäni poikuuskammiossani.
      Niin on parempi kuin nykyajan naisen kanssa huonossa parisuhteessa. Minun rakkauteni ovat hipsineet jonnekin, ja alkaa olla myöhä -parhaat naimisen aikakaudet jo takanapäin.
      Olen sitä mieltä että peräsuolista kiinnostuneet miehet ovat 61 ikävuoteen mennessä pitäneet aina lukuisia peräsuolisuhteita.
      On mahdotonta olla peräsuolesta kiinnostunut jos 61 vuotiaana ei ole ainuttakaan peräsuolisuhdetta ollut.
      Haluan viettää elämäni viimeisen 1/3 -kolmanneksen rauhassa ilman yksityiselämään tunkeilua röyhkeillä puheilla ventovieraiden tai hyvän päivän tuttujen taholta.
      En ole puhunut kenenkään yksityis, intiimi, perheasioita.
      En ole neuvotellut kenenkään tyttäriä toisen ja kolmannen persoonan kanssa missään.
      En ole velvollisuuksissa menneiden vuosikymmenien ex-heiloihini. Näillä on omat parisuhteet, ja ollut omat parisuhteet, ja ovat tavallisesti jo puoli vuosisataa nussittuja naisia -parisuhteensa jo nähneitä.
      >> Toivon että 61 vuotias poikamies saa olla jo kyläakkojen ja muidenkin yksityiselämään liittyvältä tunkeilulta rauhassa kaikessa puheessa mikä liittyy ihmisten vyötäröön ja naimiseen. Toivon että jokanaisen ihka omassa ukossa olisi tarpeeksi naima-asioita.
      >>> Minulla ei ole moraalista, ei juridista ei taivaallista syyllisyyttä 1980 luvun nuorten ihmisten käyttäytymishäiriöihin, erilaisista syistä johtuneisiin sekavuustiloihin, äkillisiin mielenhäiriöihin, harkitsemattomuuksiin-. yms. Minut on syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta 1985-1986 kerran, ei mistään muusta ole tuomittu.
      - 1980 luvun nuorten ihmisten ko. em. käytöshäiriöt kuuluvat omaan aikaansa 1980 luvulle, ja synnin surun, moralisoimisen ja syytteen aikakausi on kuulunut omaan aikaansa 1980 luvulle, ja 1980 luvun viimeisien vuosienkin osalta päättynyt viimeistään 1990 luvun puoleen väliin tultaessa -neljännesvuosisata aikaisemmin verrattuna tähän päivään 2019.
      Nuorten seksissä minulla ei ole mitään tekemistä, -minun kaikki seksikontaktit ovat vähintään 50- villityksen ikäisiä ihmisiä tänään 2019. Olen YLI 30 vuoden ajan torjunut jokaisen varhaisnuoren seksitarjoilun. Minulla ei ole koskaan ollut nuori-setä-seksi-harrastuksia.
      - Kyllä; - yli 30 vuoden ajan torjunut-. > 1980 vuosikymmenen nuoruuteni päivät kuuluvat nuoruuteni päiviin yli 30 vuoden taakse.
      Olen useiden vuosikymmenien aikana noudattanut oikeusvaltiossamme lakisäädöksiä hyvämoraalisena miehenä.
      Minut on syytetty ja tuomittu kerran rattijuopumuksesta 1985-1986. En ole rattijuopumusta enempää rikollinen ollut. Oikeusvaltio Suomessa syyteoikeuden ulkopuolella olevat on pidettävä syyttöminä. Rikokseen syyllistyneenä ei ole kukaan jos ei sakkolappua voi rikoslakien nojalla vähintään kirjoittaa.
      Vähintään sakkolappu pitää pystyä kirjoittamaan rikokseen syyllistyneelle ollaksensa rikokseen syyllistynyt.

      • Lisäys;

        Jouduin tarinan kohteeksi jossa olen kuulemma rakastunut esimiehiini, kouluttajiini, sukulaisiini ja omaisiini. Tällaisella ei ole todellisuuden pohjaa. Minulla ei ole elämässä kuuden vuosikymmenen varrella ollut ainuttakaan sanaa suhteessa esimiehiin ja kouluttajiini, kummankaan sukupuolen kesken, joissa olisi ollut kyse seksuaalisuudesta tai/ja parisuhteesta. Samanlaiset puheet rakastumisista sukulaisiini ja omaisiini -ovat tietenkin lähinnä mielisairaalaan tai terapiaan joutavien juttuja. - Tottakai minä rakastanut olen erilaisista syistä ihmisiä. Rakastaminen ja rakastuminen ovat kaksi eri asiaa.

        Esimiehiä pidän vain jos minulla on työsopimus, ja koskee työsopimukseni perustehtävää. Näin on ollut aina kaikessa ajassa. Työn perustehtävistä.
        Jos minun sperman lento kiinnostaa, niin voin sanoa että uskon ettei 61- vuotiaiden miesten sperman lennosta pidä murehtia. Ei 61 vuotiaat niin suuren puutteen alaisina ole.
        Jos asia koskee pillun nuolemista, niin uskon että minua koskeva tiukkojen pimujen aikakausi asiayhteydessä (lipomisessa ennen yhdyntää) kuuluu omaan aikaansa 1974-1985 väliseen aikaan 35-45 vuoden taakse 16-26 ikävuosiini.
        Olen 1984 eronnut luterilaisesta kirkoosta. Olen liittynyt uudelleen Jumala uskon myötä luterilaiseen kirkkoon n. 1995.
        Adventtikirkon jäsen olen ollut 2000 alusta noin 6 vuoden ajan, josta erossa 1.6.2006 lukien. Kaikissa Raamattua lukevissa piireissä on tosissaan uskon pyhittämiä ihmisiä, -Jumalan -Jeesuksen rakastajia.
        En ole koskaan ollut jäsen muissa uskonnon järjestö-yhdistys toiminnoissa. Jokainen erilaisten uskontojen järjestöjen jäsen on saanut viettää oman henkilökohtaisen uskonelämänsä perheineen minun sanakaan puhumatta vuosikymmenien varsilla.-
        Minulla on ihka omaa harrastusta ja Raamatun syrjää, ja harkitsen seuraavan kerran uskonnon järjestöjen jäsenyyksiä ensi vuosikymmenen 2020 jälkeen joskus 2030 luvun aikana.
        Ihmiset joutuvat ristiriitoihin aina missä ihmisiä on yhdessä, ja jokaisen olevaisen henkilökohtainen polku on kivikkoinen, kapea, mutkainen, täynnä polkuja joissa ei ole tienviittoja selvästi merkittyinä. Olin liian ahkera suorittaja ja olen mm. siis mm. liikarasitus syistä jättänyt järjestöyhdistystoiminnan 2006.
        Demokratian vastuut olen kantanut joka päivä, kun vastuita on ollut. Demokratian vastuut alkavat ja päättyvät määräajoin 1-4 vuoden välein.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2505
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1609
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1373
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      318
      955
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      860
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe