Adventtikirkko uskoo olevansa lopun ajan jäännösseurakunta.
Miten tämä uskomus sopii yhteen kirkon ekumeenisten pyrkimysten kanssa?
Eikö tavoitteena ole kuitenkin se, että kaikki luopiokirkot palaisivat äitikirkon syliin eli adventisteihin?
Vai palaavatko adventistit katolisen kirkon syliin?
Kumpia Jeesus ja apostolit olivat: katolisia vai adventisteja?
Teoria vs. käytäntö
9
<50
Vastaukset
Hei_
Evankeliumia on vuosisatoja ja -vuosituhansia jo Jeesus Kristus pelastuksen missiota taivaan kannen alla puhuttu ja suoritettu.
Jokainen olevainen joka ns. "pelastuu" pelastuu omassa uskossa rakkaudessa Jumalaan -Jeesukseen -Raamatun lupauksen mukaan.
- Tällaisia ihmisiä on yksilöinä kaikenlaisissa Raamattua lukevissa piireissä.
1863 rekisteröity Adventtikirkko on yksi ns. protestanttisista järjestöistä.
Adventtikirkossakin on yksilöitä jotka ns. "pelastuu" -Raamatun lupauksen mukaan.
Järjestöillä -organisaatioilla on eroa uskomuksissa ja teologiassa. Teologinen tiedekunta on maailman vanhin tiedekunta.
Olevaiset ja ex. olevaiset eli nykyisin olemattomat ex- olevaiset ovat olleet oman tietomääränsä rajoissa kaikkena aikana kaikessa.
Ei tämä tämän vaikeampaa ole.
En ole itse Adventtikirkon kirjoilla, -aika jolloin olin tekemisissä Adventtikirkon kanssa oli minulle aktiivista Raamatun kysymyksien selvittelyn aikakautta.
Adventtikirkko ei ole yhtynyt maailman syntiin, ja kirkon teologia on vastuullista, tiedollista ja hengellistä.
Jokaista uskonnon organisaatiota koskee samankaltaiset ihmisten rajoitukset -siellä missä ihmisiä on yhdessä syntyy aina ristiriitojakin, ja olevaisten onnistuminen tyytyväisyydessä on yksilöllistä.
Adventtikirkossakin on siis osa "viimeisien aikojen" ns. "jäännöstä."
Ei tämä tämän vaikeampaa ole.- Anonyymi
Adventismi hyväksyy vääräuskoisten huijaamisen (sunnuntain pyhittäjät).
- Anonyymi
Aloittajalla puurot ja vellit sekaisin.
- Anonyymi
>> Adventtikirkko uskoo olevansa lopun ajan jäännösseurakunta.
Niin se onkin.
>> Miten tämä uskomus sopii yhteen kirkon ekumeenisten pyrkimysten kanssa?
Keskustelemalla opetamme muille totuutta.
>> Eikö tavoitteena ole kuitenkin se, että kaikki luopiokirkot palaisivat äitikirkon syliin eli adventisteihin?
Adventistit eivät ole äitikirkko, josta muut olisivat lähteneet pois.
>> Vai palaavatko adventistit katolisen kirkon syliin?
Emme.
>> Kumpia Jeesus ja apostolit olivat: katolisia vai adventisteja?
Raamatun perusteella adventisteja.- Anonyymi
Jeesus ei ollut adventisti. Jeesus ei ollut edes kristitty!
Jeesus oli pesunkestävä juutalainen?
Ainoa oikea Raamatun usko on rakkaus Jumalaan - Jeesukseen.
- Ei ole muuta oikeata-.
Uskontojen organisaatioiden teologia ei ole ihmisen velvollisuus järjestöjen oppierot teologiassa.
Adventtikirkon Raamatun tutkimus on kuitenkin erinomaista. Olen aikoinaan Raamatun kysymykset selvittänyt ja tiedän miten suuresta ja työläästä kakusta on kyse.
Kaikilla ei ole niin runsaasti aikaa kuin minulla oli istua himassa nenä Raamatussa - kysymyksissä kiinni.
Uskontojen seurakuntien ja organisaatioiden toiminnassa olevaiset yksilöllisesti voivat kompastella tuhannessa erilaisessa asiassa olevaisten toiveiden ja tarpeiden, tiedon, ymmärtyksen -riippumattomuuden ja riippuvuuksien asioissa ryhmän rajapintoihin nähden suhteessa.
Puolessa minuutissa voi tapahtua tuhanmesta eri syystä mitä tahansa kun ihmiset yhdessä.Pyhät jätökset. Koiran kakkakin on pyhempää kuin ellenistien pyhät jätökset.
- Anonyymi
Teologinen tiedekunta on maailman vanhin tiedekunta... Mitä tällä on tekemistä tieteen kanssa?
Paimentolaiskansojen tarun kerrontaa. Ei se muuta ole, vaikka voissa paistaisi sen raamatun.
Nykyisin valehtelu on otettu mr. Trumpin tavaramerkiksi. Advarit tykkäävät, kun heille kerrotaan totuus. "Adventtikirkko uskoo olevansa lopun ajan jäännösseurakunta."
Kaikki kirkkokunnat, lahkot ja kultit kertovat olevansa se ainoa oikea yhteisö. Muut uskonnot kun ovat harhaan johdettujen reppanoiden eksytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259