Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jascal
profiilit
Jascal
Jascal
Vapaa kuvaus
Veren lohikäärme, säälimätön kivun ruhtinas. 🧛
Aloituksia
1
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lapset,+ihana+tekosyy+kun+tahtoo+lukea+lastenkirjoja+tai+katsoa+heille+suunnattuja+ohjelmia.+=)
Viikonloppu+aamuisin+ja+pikku+kakkosen+aikoihin+lapset+ovat+poistuneet+paikalta+kun+vanhempi/vanhemmat+katsovat+näitä+ohjelmia.+Lapsien+nukahtaessa+vähin+äänin+pyritään+heidän+hyllystään+ottamaan+matkaan+se+Nalle+Puh-kirja+ilman+rapinaa+ja+kolinaa+etteivät+herää.+Mikäli+heräävät,+voi+hyvällä+omatunnolla+ottaa+kaikki+satukirjat+ja+valkoisella+valheella+kertoa+niiden+myymisestä/pois+lahjoittamisesta.
07.04.2020 08:28
"+ja+me+voidaan+vihdoin+vaan+olla+muksujen+kanssa+ja+hoitaa+pelkät+kotihommat.+Lähes+lomaa+ja+miehet+hoitaa+tän+paskan+plus+tuo+rahat+kotiin!"
Todellisuudessa+se+muksujen+hoito+ja+kotihommatkin+jää,+tai+ainakin+siirtyy+miehelle+hänen+tullessaan+töistä+kotiin.+Oikeasti+se+lapsi+on+perhepäivähoitajalla+tai+tarhassa,+eikä+mitään+kotitöitä+ole+edes+tehty.+<-+Tätä+ei+ainoastaan+ole+nähty+ja+kuultu+satoja+kertoja,+tästä+on+myös+omakohtaista+kokemusta.+=)
Voit+pariutua+sen+ehdottelijan+kanssa+ja+pyöräyttää+pari+muksua,+vastuuttaa+kaiken+ehdottelijalla,+pitää+lapsia+päivähoidossa+ja+jättää+likaisia+sukkia+ja+kalsareita+lattialle+tai+jatkossakin+hankkia+toimeentulosi+itse.
07.04.2020 07:41
Mikäli+kirja+on+riittävän+mielenkiintoinen,+niin+tuollaisen+800-1500+sivuisen+ahmii+viikossa+pikkunälkään.+Riskinä+on+että+muut+asiat+jää+tekemättä+tai+sitten+ruoka+palaa+pohjaan,+autolla+ajetaan+ojaan+ja+kirja+kastuu+suihkussa.+=)+
Sitten+on+sellaisia+puuduttavia+teoksia+joita+missään+nimessä+ei+saa+lukea+mukavassa+asennossa.+Useamman+tunnin+päästä+kun+herää+niin+huomaa+edelleen+olevan+ensimmäisellä+sivulla.
07.04.2020 06:49
Noilla+eväillä+luulisi+jaksavan+parkettia+kuluttaa.+😂+Kuluttakaa+te+parkettia+niin+mä+käyn+pöydänalle+sammumaan+niin+saa+portsari+Timo+tehdä+töitä+ja+patukoita+mut+valtion+taksin+kyytiin.+😁😋+Pitäisi+aina+ottaa+yksi+iso+kolmonen+ja+sammua+kun+se+pikku+kakkonen+loppuu.
06.04.2020 20:44
Eilen+katsoin+klassikon+vuodelta+89,+batman.+Pidän+erityisesti+Nicholsonin+roolisuorituksesta.+Edellisestä+kirjasta+on+liian+kauan+aikaa.
06.04.2020 20:35
Suolaisia+pähkinöitä?+🙄🤣🙈
06.04.2020 20:28
Surkea+palvelin+sivustolla,+tietokoneessani+oli+jotain+vikaa+tai+olin+erittäin+innostunut+pöytäseurueesta.+😁+Eiköhän+sullekin+paikka+löydy+samasta+pöydästä.+😉
06.04.2020 18:52
Wohoo.+wo-ho-hoo,+jippii,+jee,+jes.+
Milläköhän+tavalla+tuo+olisi+paras+pöytä?+Äkkiseltään+90%+pöytäseuralaisista+ei+sano+yhtään+mitään.+Sehän+voi+olla+vaikka+huonoin+pöytä,+jos+minä+olen+uhri+ja+loput+harrastavat+ihmisten+paloittelua.+
Mikäli+he+kaikki+ovat+naisia,+turvallisuussyistä+tarvitsee+pukeutua+huntuun+ja+vain+nyökkäillä+jos,+siis+kun+keskustellaan+kuinka+huonoja+miehet+ovat.+=)
06.04.2020 17:19
Wohoo.+wo-ho-hoo,+jippii,+jee,+jes.+
Milläköhän+tavalla+tuo+olisi+paras+pöytä?+Äkkiseltään+90%+pöytäseuralaisista+ei+sano+yhtään+mitään.+Sehän+voi+olla+vaikka+huonoin+pöytä,+jos+minä+olen+uhri+ja+loput+harrastavat+ihmisten+paloittelua.+
Mikäli+he+kaikki+ovat+naisia,+turvallisuussyistä+tarvitsee+pukeutua+huntuun+ja+vain+nyökkäillä+jos,+siis+kun+keskustellaan+kuinka+huonoja+miehet+ovat.+=)
06.04.2020 17:19
Eiköhän+kaikilla+ole+kokemusta+virtuaaliseksistä,+näin+ainakin+olettaisin.+Ne+kokemukset+eivät+sovellu+tälle+palstalle.+=)
06.04.2020 09:07
"Hän+tekee+tuskin+lainkaan+töitä,+viettää+iäisyyksiä+Facebookissa+ja+Instagramissa,+pelaa+jatkuvasti+pelejä+ja+avaa+sitten+WhatsAppin,+kirjoittaa+työkavereilleen+ja+nauraa+typerille+meemikuville,+joita+he+lähettelevät,+nainen+kuvaa."
Nainen+oli+vain+harmissaan,+kun+miehelle+maksetaan+noista+palkka.+Tuohan+selvästi+on+kyseisen+miehen+ansiotyö+ja+työpohjaisia+sovelluksia.+Itse+en+käytä+facebookia+tai+instagramia,+mutta+kyllä+työnkuvaan+kuuluu+netflix,+steam+ja+mobiilipelit.+=)
06.04.2020 08:53
Valitettavasti,+siis+onneksesi+en.+Käyn+täällä+silloin+tällöin+työ-+ja+vapaa-ajalla.+Toisinaan+useammin,+toisinaan+harvemmin.+Öisin+pyrin+nukkumaan+ja+aamulla+on+todennäköisemmin+mobiilipeli+kuin+verkkosivu+auki.
06.04.2020 07:28
Itsellä+nykyisin+on+erikseen+päiviä+kalenterissa,+jossa+pelkästään+siitä+paperin+pyörittämisestä+maksetaan.+Se+useimmiten+on+kaikille+muille+hyvin+tuottavaa+kuin+itselleni.+Itse+kostun+siitä+vähiten,+maksava+asiakas/tilaaja+kostuu+siitä+jotakin,+hyvällä+onnella+paljonkin.+Firma+taas+kostuu+siitä+eniten,+koska+laskuttavat+siitä+noin+kolminkertaisesti.+
Turhaa+työtä+ei+kyllä+ole,+tai+no+tavallaan+on.+On+töitä+joita+arvostetaan+liikaa+ja+töitä+joita+arvostetaan+liian+vähän.+Ns.+turhaa+työtä+on+sellainen+kun+henkilö+a+tekee+paikassa+a+jotain,+henkilö+b+tekee+paikassa+b+jotain+ja+henkilö+c+odottaa+palkka+juosten+x-tuntia+että+a+ja+b+saa+tehtyä+sitä+jotain.+C+on+käytännössä+backup+joka+vain+odottaa+ja+lopulta+testaa+että+homma+on+paketissa.+Siinä+c+parhaimmillaan+nukkuu+sen+6h+odottaen+puhelinsoittoa+palkan+juosten.+
Hienoa+että+on+hyviä+muistoja+konttorityöntekijöistä.+Siellä+on+naisporukka+tehnyt+töitä+huonossa+sisäilmassa,+sisäsiittoisella+porukalla+ja+kun+sinne+on+raikas+tuulahdus+(lue:+sinä)+tullut+käymään+ovat+saaneet+uutta+virtaa+ja+virkistyneet+samalla+kun+sukkahousut+ovat+aloittaneet+jaloissa+pyörimisen.+=)+Nykyäänkin+aika+perinteinen+skenaario,+kun+johonkin+tilaan+tulee+uusi+kasvo+niin+raikas+tuulahdus+käy+ja+juttu+lentää,+poikkeuksena+jos+tilaan+tuleva+uusi+kasvo+tulee+samalle+osastolle+töihin.
06.04.2020 06:54
Itsekin+toisinaan+pääsen+pyörittelemään+papereita,+mutta+harmillisesti+en+koskaan+etänä.+Sekin+paperinpyörittäminen+on+hyvin+tuottoisaa.+😏
05.04.2020 21:04
Harmillisesti+minäkään+en+voi+vaikka+haluaisin.+Laitteet+ja+ohjelmistot+mitä+tarvitsen+työssäni+maksaa+sen+verran+että+tulee+halvemmaksi+olla+edes+ajattelematta+etätöitä.+Pelkästään+yhden+ohjelman+lisenssi+tulisi+maksamaan+tonnin+puhumattakaan+laitteista+ynm.+😁
05.04.2020 20:56
Helposti+ja+"helposti".+Paperinpyörittäjät,+toimistotyöntekijä+ynm.+pienet+ja+isot+pamput+tuki-+ynm.+aloilla+varmasti+helposti.+Suomesta+löytyy+paljon+kouluja,+suurin+osa+opettajista+jakaa+koulutehtäviä+verkon+kautta.+Mikäli+sinulla+on+muu+ylähengitystieinfektio+kuin+korona,+niin+eiköhän+se+hoidu+verkossa+se+tapaaminen+kotona+oleskelevan+lääkärin+tai+sairaanhoitajan+kanssa.+Sairaslomatodistus+tulee+sitten+sähköisesti+tai+postilla.+Pankit+ja+virastotkin+varmasti+menee+minimillä.
05.04.2020 20:49
Saattaisi+olla+lintujen+itsesuojeluvaisto.+Peto+kun+vaanii+esim.+asfalttiviidakossa,+täytyy+olla+hiljempaa+ettei+joudu+syödyksi.+Nyt+kun+petoja+ei+näy,+uskalletaan+elää+linnun+elämää.+😁
05.04.2020 20:36
Tainnut+ainoastaan+tulla+witren+sivulla+tuo+vastaan+kun+olen+toimistokalusteita+katsonut,+muuten+en+muistaisi+noita+nähneeni.+Ohimennen+saattanut+olla+prismassa+jos+on+kodin+tarvikkeita+käynyt+katsomassa.+Mikäli+en+ihan+väärin+muista,+niin+yhdellä+eläintarvikekauppiaalla+on+tuollaisissa+lemmikkien+tarvikkeet+ja+ruuat+lajiteltuna.+Taidan+useimmiten+käydä+kaupoissa+joissa+lähinnä+myydään+elintarvikkeita,+verkkokaupassa+en+käy+muovikipposivustolla.
05.04.2020 20:29
Ei+löydy+tuollaista.+Tuollaiseen+voi+halutessaan+laittaa+mitä+tahtoo,+kunhan+se+sinne+mahtuu.+Varmaankin+kätevä+säilytysrasia+niin+johto-+kuin+kynsilakkakokoelmalle.+Jos+nyt+vaikka+hamstraa+hammasharjoja+ja+käsisaippuoita+voi+ne+tuollaiseen+laatikkoon+tunkea+odottamaan+myöhempää+käyttöä.
05.04.2020 20:07
https://youtu.be/tAGnKpE4NCI
Laitetaan+klassikko,+siinä+on+jopa+sanomaa+vaikka+tällekin+palstalle+ja+sen+käyttäjille.
05.04.2020 16:51
61 / 66