Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+olisit+hän,+et+ehkä+kyselisi+mun+Jaska+yhteyksiä.+Tietäisit,+että+olen+huono+käyttämään+somea+ja+mulla+on+ollut+Facebookin+profiilikuvana+Tenavat+elokuvan+kuva,+jossa+leikisti+istun+Jaskan+vieressä.+Tosi+lähellä☺️
Nimimerkkillä:+sensimmäisenä+jonossa+oleva😅
04.10.2021 07:01
Kiitos+vinkistä!+Vaikuttaa+katsomisen+arvoiselta+👍
08.05.2021 22:01
Tapauskohtaista,+voi+se+tietty+näinkin+olla.
02.05.2021 18:21
Näin+se+varmasti+on.+Hienosti+sanottu!
02.05.2021 17:41
Lista+saattaa+muilta+osin+teidän+kohdalla+toteutua,+mutta+kunnioitusta+siitä+puuttuu+ja+sen+mukana+kaikki+muukin+(illuusio),+jos+varattu...+tai+sitten+se+on+ajan+kysymys,+että+saa+asiat+järjesteltyä.+Tuollaisissa+kuvioissa+kuitenkin+on+suuri+riski+alkaa+elää+kaksoiselämää.+Äkkiä+etäisyyttä+ja+ihan+konkreettisesti.+
Suuri+rakkaus+jaksaa+kyllä+odottaa+etäällä,+että+toinen+saa+oman+elämänsä+asiat+rauhassa+järjestykseen,+jos+se+on+aitoa.
02.05.2021 11:06
Kuulostaa+turhan+lopulliselta,+mahtaako+olla+ihan+noin+:D
01.05.2021 19:26
Kiitos+kun+tiputat+suolaa+suoraan+mun+haavaan,+mitään+muutahan+ei+ole+syliini+tippumassa+(ehkä+ihan+vielä)+Olen+onnellinen+runkkari+:D
29.04.2021 21:05
Näitä+vanhoja+omia+ajatuksia+on+kiva+lukea,+saa+huomata,+että+syvimmät+asiat+sydämessä+ei+muutu.
28.04.2021 22:07
Raamattu+ja+risti+merkkaisi,+että+toinen+on+syvästi+sitoutunut+ja+haluaa+osoittaa+sen+lahjan+muodossa.
Sellaiselle+naiselle+jolle+voisi+ajatella+vievänsä+raamatun+ei+kannata+viedä.+Niitä+saattaa+olla+jo+kodissa+monta+eri+käännöstä+ja+kielellä.+Kaunis+ajatus,+mutta+ei+välttämättä+toimi.+
Ristiinkin+voisi+olla+hyvä+liittyä,+joku+teidän+rakkaustarinaan+liittyvä+syvempi+merkitys,+niin+voisi+ehkä+toimia.+
Arvostaisin+kovasti+noin+symbolisia+lahjoja.+Ajattelen+kuitenkin,+niin+että+jokin+”vaatimattomampi,+ei+niin+alleviivaava”+lahja+on+hyvä,+jos+sellaisen+jostain+syystä+haluaa+antaa.+
Toi+hunaja+oli+söpö,+kun+joku+oli+laittanut.+Vois+hymyilyttää.+Lakana+kainalossa+hunajapurkin+kanssa+😄+...ei+yhtään+alleviivasi+mitään.
25.04.2021 20:44
Äh,+ärsyttää+että+menin+tällaiseen+viestiketjuun+vastaamaan,+ennenkö+luin+koko+ketjua.+No+meni+jo.
25.04.2021 14:45
Luin+väsyneenä+viestin+väärin.+Luulin,+että+tarkoitettiin+naisystävän+lapsuudenkotiin+ensimmäistä+kertaa+menemistä.+
Pakkasin+ihan+paineissa+kaikenlaista+tavaraa+mukaan+😂
Ensimmäistä+kertaa+naisystävän+kotiin+mennessä+en+miettisi+mitään+viemisiä,+en+siis+yhtään+mitään!+Siinä+olisi+enemmän+jotain+muuta,+kuin+virallista+kyläilyä.+
No+joo,+tietenkin+huomioisin+mahdolliset+lapset+ja+lemmikit+jotenkin.
25.04.2021 14:41
Minäkin+hyppäsin,+pointti+oli+vastata+edellisen+viestiin.+
Voisihan+sen+niinkin+kiteyttää,+että+suhde+oli+hyvä.+Kuitenkin,+jos+ajassa+saisi+mennä+taakse+päin+valitsisin+toisin.
Haluan+parisuhteessa+tähdätä+pitkälle,+sillä+uskon+elämän+mittaukseen+hyvään+parisuhteeseen.+Hyvässä+suhteessa+eritahtisuus+vetää+(puolin+ja+toisin)+toista+kasvuun.+Olisin+niin,+että+kaksi+askelta+eteen+yksi+taakse.
22.04.2021 06:52
Olen+syntynyt+26.7.82,+milloin+sinä+🎂
22.04.2021 06:41
Siitä+lähtien,+kun+sinä+asetit+esimerkit.+Mun+logiigalla+hyvä+suhde+jatkuu+ja+siitä+tulee+pitkä.+Pitkä+hyvä+suhde.+
Ajattelen,+että+ero+on+epäonnistuminen+(väärä+valinta),+sillä++uskon+elämän+mittaisen+suhteen+olevan+mahdollinen.+Aistit+ihan+oikein!+Ajattelen+myös,+että+ero+on+onnistuminen.+Suhteessa+opin+paljon,+sain+kehittyä+ja+kasvaa.+Kasvoi+omaksi+itseksi,+ulos+(väärästä)+suhteesta.+Kiitos+sen+suhteen!+
Tein+puolison+valinnan+sen+hetkisen+ymmärryksen+varassa.+Nyt+ymmärrän+paremmin+ja+toimin+tämänhetkisen+viisauden+mukaan.+”Tiedän+paremmin,+teen+paremmin”+metodi+siis+toimii.
21.04.2021 21:52
Kuvitellusta+(elämänmittaisesta)+kuumatkasta+voi+helposti+tulla+(muutaman+vuoden)+kioskireissu,+jos+ei+tiedosta+onko+matkalle+lähdettäessä+oman+mielenmaiseman+kartta+utilitaristinen+vai+puhtaan+hedonistinen.+
Itse+arvostan+enempi+pitkänäköisyyttä,+kun+”nopeita+palkintoja”,+vaikka+en+täysin+mustavalkoinen+näissä+arvokysymyksissä+olekaan.
21.04.2021 07:42
Niin,+onhan+se+silloin+onnentäymystä+uudelleen+ja+uudelleen,+jos+toisen+kanssa+hyvän+voi+yhdessä+löytää.
21.04.2021 07:05
Hei+hei+huoli+pois
+En+ole+jahkailija+tyyppiä,+mulla+on+eksipliittiset+sävelet,+jäitä+hatussa+ja+jarrut+pohjassa+😊.
20.04.2021 18:52
🤔kurja+kuulla,+että+onni+toisen+varassa,+ei+ole+lohtulaiseita+tähän.+Toivottavasti+olet+vielä+onnellinen+jotenkin🙂
20.04.2021 07:09
Ei+kukaan+ole+mihinkään+kadonnut+ja+kyllä+on+hellyyttä+antaa,+uppeluksiin+asti.
20.04.2021 07:05
Tavallaan+se+ei+ollut+vaikeaa,+koska+olin+ollut+alusta+asti+täysin+rehellinen+avoin+ihastuksesta,+en+tiputtanut+pommia.+Oli+myös+helppo+olla+avoin+ja+rehellinen,+koska+tiesin,+että+kaikki+muu+satuttaa+vielä+enemmän.+Mun+suurimmat+kamppailut+oli+siinä,+voinko+olla+niin+itsekäs,+että+mun+seksuaalinen+suuntaaminen+rikkoo+lasten+ydinperheen.+Helpottavaa+erosta+teki+aikuisille+sen,+että+minusta+ei+ole+seksiin+miehen+kanssa,+näin+ex-+kumppani+vapaa+elämään+omaa+hetero+elämää.
18.04.2021 23:42
1 / 48