Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsannut,,,

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-alttarilla-matti-ei-vaikene-enaa-rehellinen-tilitys-epaonnistuneesta-suhteesta-elisaan?s24

31

2687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elisalla oli kympin naisena oikeus haluta täydellistä suhdetta ja kun Matti ei kyennyt täyttämään hänen vaatimuksiaan oli luonnollista ettei Elisa halunnut enää tuhlata kallista aikaa epäonnistuneeseen suhteeseen, Tinderissä oli jo silloin kymmeniä parempia ehdokkaita odottamassa koeajoa. Elisa tulee vielä saamaan seksiä pursuavan romanttisen suhteen top ten könsikkään kanssa.

• Anonyymi

"kosketus on tärkeää ja tunteet kehittyvät sitä kautta"

Jos sitä aletaan "lääppimään" ennen kuin on tunteet ja rakkaus alkanut kehittyä se menee seksileikkisi ja siitä tuskin hyvää seuraa.
        ------------
        "Matti puolestaan on kertonut, että hänen pitää tuntea ihminen ennen kuin läheisyyttä voi olla"

Näin on, ensin pitää tuntea yhteenkuluvaisuutta.

Meillä 1971 , siis vanhaan aikaan pääsin ensimmäisenä iltana samaan sänkyyn , minua ei lähetetty 30 km päähän kotiini. Mutta, oltiin 3 kk vaatteet päällä ja sängyssä tietysti vanhennettiin, mutta sängyssä pidettiin vain kädestä kiinni.
        Siitä muodostui oikea rakkaus ja R-tarina jatkuu yhä. Joka päivä paljon suukotteluja ja ilman vaatteita lähellä oloa.

omasta kokemuksesta voin sanoa, se oikean kyllä havaitsee heti, mutta paljaalle iholle ei kannata antaa valtaa , se vie ehkä väärille teille.

• Anonyymi

Tällaiset ohjelmat on todella miel.... krrrooohhh.... byyhhh..... jne. jne. 🫩😵‍💫😵😖😡🤬

• Anonyymi

Elisa oli kyllä hirveä rakkikoira, ei antanut toiselle mitään mahdollisuutta, kun ei menty niin kuin hän olisi halunnut. Pitäisi muistaa, että tilanteessa on aina kaksi, eikä vika ole pelkästään toisessa, kuten Elisa moneen kertaan paukutti. Epämiellyttävä nainen!

• Anonyymi

Outo nainen, varmaan niin nymfomaani, että joka jätkän kanssa täytyy saada.

Myös asenne ja luonne oli hyvin omituinen sekä persoona. Mistä näitä itseriittosia ihmiisä sikiää ja hän antoi kyllä itsestään todella oudon kuvan.

Minä minä tyyppiä ja puhuu, puhuu ja miksi häne i ole tuohon ikään löytänyt sitä oikeaa eikä lapsiakaan ole. Sangen outoa.

• Anonyymi

No vähän on erikoista että mies kuin mies niin heti vaan sänkyyn pitää heti päästä. Kyllähän se normaali suhde lähtee tutustumisesta ja ennen kaikkea siitä yhteisestä kemiasta. Mut ilmeisesti hän tutustuu miehiin ensin sängyn kautta eli miehen persoonalla ja sen persoonan yhteensopivuudella ei sitten mitään väliä? Vähän outoa kyllä jos nyt ihan vakavaa parisuhdetta olis hakemassa.

• Anonyymi

Ei ihme että Elisa on sinkku. Ja parisuhteet kaatuu. Paneminen jos on vaan sen mielessä niin sääliksi käy.

• Anonyymi

Niin pää pitää käydä yhteen ennenkuin laitetaan alapää yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pää pitää käydä yhteen ennenkuin laitetaan alapää yhteen.

Nyrkkikyllikki ensisijaisesti! Hahahaaahhaaha!

• Anonyymi

Mun mielestä matti oli typerä. Elisa olisi kepuuttanut Matin ja halunnut ihan normaaleja asioita. Ihmettelen yleensä miksi Matti meni koko ohjelmaan. Ihmettelen miksi Elisa oli siellä koska hänen kaltainen nainen kyllä saisi miehen ihan normaalissa kohtaamisessa. Ihmettelen netti deittailua muutenkin. Itse olen elänyt aikaa kun ei ollut nettiä eikä edes omia kännyköitä. Mitä eroa on ajassa ennen 1990 lukua verrattuna tähän aikaan. Helpompi on pettyä livessä kuin temusta tilatun markan paketin kohtaamisessa.

• Anonyymi

Tuon ikäiset naiset on vaarallisia.

Tuttavani oli samanlainen. Lapsen kaipuu niin suuri. Isyys silvitettiin DNA testeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon ikäiset naiset on vaarallisia.

Tuttavani oli samanlainen. Lapsen kaipuu niin suuri. Isyys silvitettiin DNA testeillä.

Onpas vaarallista ja kamalaa, jos joku vielä tekee lapsia Suomeen, jossa syntyvyys on ennätysalhainen.

• Anonyymi

elisan kannattaa jatkossakin vaan hakea ne miehet vaan baarista, niinkun ennenkin.

• Anonyymi

En ottaisi ikinä tuommosta minä minä ja minä,kaikki heti vaan

• Anonyymi

Vahvasti epäilen että Matti on näitä suklaaluukun rassaajia joka ei edes itselleen tunnusta taipumustaan. Kyllä muuten Elisan kaltainen nainen olisi saanut hänet houkuteltua hääyönä lemmeleikkeihin.

• Anonyymi

"Kyllä muuten Elisan kaltainen nainen olisi saanut hänet houkuteltua hääyönä lemmeleikkeihin."

kokemuksesta voin sanoa että ihanan näköinen ja ihanteellisen painoinen nainen voi olla tosi todellisuudessa olemukseltaan ja puheissaan todella pettymys.
        Se merkitsee sittenkin enemmän mitä puhuu, jopa siinäkin tapauksessa vaikka mies etsisi yhden illan seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä muuten Elisan kaltainen nainen olisi saanut hänet houkuteltua hääyönä lemmeleikkeihin."

kokemuksesta voin sanoa että ihanan näköinen ja ihanteellisen painoinen nainen voi olla tosi todellisuudessa olemukseltaan ja puheissaan todella pettymys.
        Se merkitsee sittenkin enemmän mitä puhuu, jopa siinäkin tapauksessa vaikka mies etsisi yhden illan seuraa.

no se elisa ei ole nähnytkään ihanteelisen painoista tai ihanan näköistä naista.

• Anonyymi

Elisa haluaa Aadolfin

• Anonyymi

Elisasta Evaksi ja kalapuikon kainaloon

• Anonyymi

Noh kyllä olen Matin kaa samaa mieltä! Et hetikö olis pitäny ??? Kyllä ne tunteet kehittyy jos on vetovoimaa!!

• Anonyymi

Matilla oli sentään aivan normaali suojeluvaisto.
      Itsekin olen monta kertaa katunut kun en ole mennyt nuorena ja vapaan heti sänkyyn ja nauttinut siitä yöstä. Nyt +80v olen nähnyt heidän elämäänsä ja onneksi oli suojeluvaisto silloin nuorena.

• Anonyymi

Jättäisi nyt sentään ne rohkaisuryypyt ottamatta.

• Anonyymi

Matti oli ja toimi ihan hyvin mutta, mutta se Matin "Vaimo" voi mahoton minkälaista käyttäytymistä. Lesbo se on ottakaa naiset koppi.

• Anonyymi

Elisan kaikki suhteet on kaatuneet ja tulevat epäonnistumaan jatkossakin. Ihan hirvee muija luonteeltaan. Yäks 🤮🤮 Niin täynnä itseensä vaikkei itse ole mikään kedon ruusu, arvostelee muita. Kattosi kurppa peiliin. Panokavereita saa jatkossakin, niitähän sillä on riittänyt. Mutta vaimoksi ei tästä otuksesta ole. Sen näki koko Suomi.

• Anonyymi

Kukaan ei ole varmasti pakottanut ketään tuohon ohjelmaan. Se että muutamat yksilöt olivat huomattavasti tasapainottomia, parisuhteen tavoittelu hukassa. Taisi olla heilläkin pyrkimys päästä joksikin valtakunnan julkikseksi, muutamat ryssivät senkin mahdolisuuden totaalisesti. Sitten kun nähdään omat ryssimiset niitä käydään selittelemään, että sellaista !!!!!

• Anonyymi

Toi Elina on hirveä. Kauhee julkisuus tyrkky. Pitäs nyt jo naamansa kiinni ja häipyisi mahdollisimman kauas. Elinan isän ois pitänyt käyttää kortsua. Ois maailma parempi paikka.

• Anonyymi

Elina pysy tinderissä patjana älä yritä kunnollisia miehiä. Ei ne tollasta koske tikullakaan.

• Anonyymi

Matti vaikuttaa olevan aivan huipputyyppi! Ei tarvitse kauan olla yksin, ja saa olla siniset hiukset- taiteellinen ihminen, hieno herkkä sielu.

Julia koki samantyyppisiä ongelmia, toinen suunnitteli kovasti tulevaisuutta, kun pitäisi tutustua. Ja koki myös arvosteluja ulkonäöstä, kaunis fiksu nainen, se oikea tulee pian vastaan.

• Anonyymi

Olipa vaikuttava esitys Matilta. Ihan kateelliseksi vetää.... Kun jos tuollainen mies on sinkku, niin nyt tiedän että minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Ei tuossa iässä naisena lapsia enää hankita, Matin lapset kohta jo aikuisia. Epäsopiva pari kaikin puolin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      253
      9464
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      152
      7702
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      153
      5296
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      152
      4963
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      58
      4670
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      105
      4350
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      133
      4182
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      170
      2003
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1879
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      290
      1656
    Aihe