Juhlitko pikkujouluja?

Itsellä oli yhdet pikkujoulut tänä vuonna. Nyt väsyttää...

Kun vaeltaa marraskuun tuiverruksessa, niin muistaa miksi on kesän lapsi.

Onneksi se kesä sieltä tulee taas ensi vuonna. 😎

29

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En. kun ei ole kavereita.

• UUSI

Onko ihan oma valinta vai kohtalon oikkuja? Itselle suurin oivallus on ollut se, että opettelee olemaan itsekseen ja myös "bilettämään" yksin. Kun osaa nauttia omasta seurasta ja löytää omat vahvuudet, niin on ehkä helpompi tutustua toisiin ihmisiin ja löytää samanhenkistä porukkaa kavereiksi / ystäviksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Onko ihan oma valinta vai kohtalon oikkuja? Itselle suurin oivallus on ollut se, että opettelee olemaan itsekseen ja myös "bilettämään" yksin. Kun osaa nauttia omasta seurasta ja löytää omat vahvuudet, niin on ehkä helpompi tutustua toisiin ihmisiin ja löytää samanhenkistä porukkaa kavereiksi / ystäviksi.

Ei ketään kiinnosta pitää yhteyttä ja itsekin lopetin kauan aikaa sitten yhteydenpidon kun aina olin se joka ekana jotakin kysyy. Ystävyys ei niin toimi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta pitää yhteyttä ja itsekin lopetin kauan aikaa sitten yhteydenpidon kun aina olin se joka ekana jotakin kysyy. Ystävyys ei niin toimi.

Ei niin, totta. Asioiden pitää olla vastavuoroisia. Olen kuullut aika monen suusta tuon saman nykyään, kun porukka on vain somessa. Entä sitten ne tyypit, joita ei some kiinnosta? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuommoinen ole ystävyyttä eikä kaveruutta. Parempi yksin

• Anonyymi
        UUSI

En ole juhlatuulella, siksi jää tänäkin vuonna pikkujoulut juhlimatta. Olen fiilis ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi pikkujoulua, kun ei ole varsinaista jouluakaan?

Ja eiku pannarin kimppuun nyt.

• UUSI

No eihän kaikki vietä jouluakaan, totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No eihän kaikki vietä jouluakaan, totta.

Niin. Kaikille ei tule joulu. Ikävä asia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kaikille ei tule joulu. Ikävä asia.

Niin tai kaikki eivät vietä sitä vaikka uskonnollisista syistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin tai kaikki eivät vietä sitä vaikka uskonnollisista syistä.

Juurikin näin. Itselläni hieman toisenlainen syy.

• Anonyymi
      UUSI

En osallistu pikkujouluihin.

Haluan ajoissa nukkumaan enkä halua katsella juopuneita. Etenkin työpaikan pikkujoulut voivat olla ihan prseestä. Aina jotkut tappelevat joko keskenään tai haukkuvat paikalla olevan pomon, tai jonkun työkaverinsa... Osa yrittää kiipeillä toistensa selkään ja toiset kiipeävät. Kiva sitten katsella samaa känniääliöporukkaa vähintään viitenä päivänä viikossa töissä koko vuoden 🙈

xLiner

• UUSI

Varsinkin selvinpäin on avartavaa seurata tätä suomalaista juomakulttuuria baarissa...

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Varsinkin selvinpäin on avartavaa seurata tätä suomalaista juomakulttuuria baarissa...

😬 yyh. Jätän väliin. 😂

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Ei meillä vaan tuommoista. Joku voi käyttää alkoholia holtittomammin, mutta kukaan ei riehu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😬 yyh. Jätän väliin. 😂

xLiner

Suotakoon se sinulle. 😁

• Anonyymi
      UUSI

Yhdet kahdet ainakin. Holittomat.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Yhdet pikkujoulut tiedossa. Onneksi toiset on samaan aikaan niin en voi osallistua molempiin.

• Anonyymi
      UUSI

pikkujoulu on pikku-pimmppi.

• UUSI

Kyllä minäkin seksistä tykkään, mutta ei se pimppara sentään joka asiaan liity.

• UUSI

En ole tainnut olla koko elämäni aikana, kun 3-4 pikkujouluissa. En oikein ole jouluihminen muutenkaan.

• UUSI

Oletko uusi kirjoittaja täällä? Tervetuloa.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Oletko uusi kirjoittaja täällä? Tervetuloa.

En ole. Mä löysin vaan laskulaatikkoa putsatessa vuosien säilöstä salasanan nimimerkille. Kohta vuoden vanhalle. 😅

Jasu

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

En ole. Mä löysin vaan laskulaatikkoa putsatessa vuosien säilöstä salasanan nimimerkille. Kohta vuoden vanhalle. 😅

Jasu

No minä vähän mietin, että montako Jasua täällä on.. 😅

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Jasu

Jos toi kuva hämää, niin mimä siinä oon. Mulla on vaan parta napattu photoshopaten naamariksi karvattomalle kuonolleni. Ja piirroskuvana, niin ei kaikki ala kadulla kattoo kieroon. Toi se on ilman partaa. 😋

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Jos toi kuva hämää, niin mimä siinä oon. Mulla on vaan parta napattu photoshopaten naamariksi karvattomalle kuonolleni. Ja piirroskuvana, niin ei kaikki ala kadulla kattoo kieroon. Toi se on ilman partaa. 😋

Juu. ☺️

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No minä vähän mietin, että montako Jasua täällä on.. 😅

Tietääkseni vain minä, ainakin tunnisteella. 😄

• Anonyymi
      UUSI

En oikein ole juhlatuulella.

• Anonyymi
      UUSI

Luojan kiitos ei ole. Työpaikan pikkujouluissa en ole koskaan edes käynyt paikalla, joten niitä ei lasketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      125
      6649
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      57
      5723
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      83
      4457
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      90
      4345
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      138
      4154
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1476
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      371
      1351
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      29
      1288
    9. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1287
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      38
      1034
    Aihe