Itsellä oli yhdet pikkujoulut tänä vuonna. Nyt väsyttää...
Kun vaeltaa marraskuun tuiverruksessa, niin muistaa miksi on kesän lapsi.
Onneksi se kesä sieltä tulee taas ensi vuonna. 😎
Juhlitko pikkujouluja?
29
192
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En. kun ei ole kavereita.
Onko ihan oma valinta vai kohtalon oikkuja? Itselle suurin oivallus on ollut se, että opettelee olemaan itsekseen ja myös "bilettämään" yksin. Kun osaa nauttia omasta seurasta ja löytää omat vahvuudet, niin on ehkä helpompi tutustua toisiin ihmisiin ja löytää samanhenkistä porukkaa kavereiksi / ystäviksi.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Onko ihan oma valinta vai kohtalon oikkuja? Itselle suurin oivallus on ollut se, että opettelee olemaan itsekseen ja myös "bilettämään" yksin. Kun osaa nauttia omasta seurasta ja löytää omat vahvuudet, niin on ehkä helpompi tutustua toisiin ihmisiin ja löytää samanhenkistä porukkaa kavereiksi / ystäviksi.
Ei ketään kiinnosta pitää yhteyttä ja itsekin lopetin kauan aikaa sitten yhteydenpidon kun aina olin se joka ekana jotakin kysyy. Ystävyys ei niin toimi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta pitää yhteyttä ja itsekin lopetin kauan aikaa sitten yhteydenpidon kun aina olin se joka ekana jotakin kysyy. Ystävyys ei niin toimi.
Ei niin, totta. Asioiden pitää olla vastavuoroisia. Olen kuullut aika monen suusta tuon saman nykyään, kun porukka on vain somessa. Entä sitten ne tyypit, joita ei some kiinnosta? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuommoinen ole ystävyyttä eikä kaveruutta. Parempi yksin
- AnonyymiUUSI
En ole juhlatuulella, siksi jää tänäkin vuonna pikkujoulut juhlimatta. Olen fiilis ihminen.
- AnonyymiUUSI
Miksi pikkujoulua, kun ei ole varsinaista jouluakaan?
Ja eiku pannarin kimppuun nyt.- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No eihän kaikki vietä jouluakaan, totta.
Niin. Kaikille ei tule joulu. Ikävä asia.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kaikille ei tule joulu. Ikävä asia.
Niin tai kaikki eivät vietä sitä vaikka uskonnollisista syistä.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin tai kaikki eivät vietä sitä vaikka uskonnollisista syistä.
Juurikin näin. Itselläni hieman toisenlainen syy.
- AnonyymiUUSI
En osallistu pikkujouluihin.
Haluan ajoissa nukkumaan enkä halua katsella juopuneita. Etenkin työpaikan pikkujoulut voivat olla ihan prseestä. Aina jotkut tappelevat joko keskenään tai haukkuvat paikalla olevan pomon, tai jonkun työkaverinsa... Osa yrittää kiipeillä toistensa selkään ja toiset kiipeävät. Kiva sitten katsella samaa känniääliöporukkaa vähintään viitenä päivänä viikossa töissä koko vuoden 🙈
xLinerVarsinkin selvinpäin on avartavaa seurata tätä suomalaista juomakulttuuria baarissa...
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Varsinkin selvinpäin on avartavaa seurata tätä suomalaista juomakulttuuria baarissa...
😬 yyh. Jätän väliin. 😂
xLiner - AnonyymiUUSI
Ei meillä vaan tuommoista. Joku voi käyttää alkoholia holtittomammin, mutta kukaan ei riehu.
- AnonyymiUUSI
Yhdet kahdet ainakin. Holittomat.
Vilma - AnonyymiUUSI
Yhdet pikkujoulut tiedossa. Onneksi toiset on samaan aikaan niin en voi osallistua molempiin.
- AnonyymiUUSI
pikkujoulu on pikku-pimmppi.
En ole tainnut olla koko elämäni aikana, kun 3-4 pikkujouluissa. En oikein ole jouluihminen muutenkaan.
Mu5tasydän kirjoitti:
Oletko uusi kirjoittaja täällä? Tervetuloa.
En ole. Mä löysin vaan laskulaatikkoa putsatessa vuosien säilöstä salasanan nimimerkille. Kohta vuoden vanhalle. 😅
JasuJasu2025 kirjoitti:
En ole. Mä löysin vaan laskulaatikkoa putsatessa vuosien säilöstä salasanan nimimerkille. Kohta vuoden vanhalle. 😅
JasuNo minä vähän mietin, että montako Jasua täällä on.. 😅
Jasu2025 kirjoitti:
JasuJos toi kuva hämää, niin mimä siinä oon. Mulla on vaan parta napattu photoshopaten naamariksi karvattomalle kuonolleni. Ja piirroskuvana, niin ei kaikki ala kadulla kattoo kieroon. Toi se on ilman partaa. 😋
Jasu2025 kirjoitti:
Jos toi kuva hämää, niin mimä siinä oon. Mulla on vaan parta napattu photoshopaten naamariksi karvattomalle kuonolleni. Ja piirroskuvana, niin ei kaikki ala kadulla kattoo kieroon. Toi se on ilman partaa. 😋
Juu. ☺️
Mu5tasydän kirjoitti:
No minä vähän mietin, että montako Jasua täällä on.. 😅
Tietääkseni vain minä, ainakin tunnisteella. 😄
- AnonyymiUUSI
En oikein ole juhlatuulella.
- AnonyymiUUSI
Luojan kiitos ei ole. Työpaikan pikkujouluissa en ole koskaan edes käynyt paikalla, joten niitä ei lasketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.834457NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1384154Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3711351
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291288- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381034