Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sydämellinen!+Käytöskukka,+sun+biisi+valinnat+ruokkii+kaikkea+haavemaista.+Vähän+ku+seisoisi+suolla+uppoaisi+ja+haluaisikin+vähän+upota.
17.06.2020 16:54
Eiköhän+meissä+kaikissa+ole+puolemme+ja+jaksamista.+Kun+vaan+kohtaisikin+ihmisen,+jonka+kanssa+ne+huonoimmat+puolet+sietää+toisissaan+parhaiten+😉👍
17.06.2020 16:50
Eipä+mitään,+siveempi+vastaan+otettu.+👍
17.06.2020 16:46
Oi+miten+kutsuvaa+ja+kaipaavaa!+😶
17.06.2020 16:43
Ei+kadehtimista,+tietäisit+vaan+miten+jumissa+olen+ollut+tähän+asti.+😅
17.06.2020 16:37
Pare+laittaa+hautumaan,+sit+jos+suree+monennetta+vuotta+samoja+asioita,+on+hautonut+liian+pitkään+ja+tartteis+tehdä+jottain.
17.06.2020 16:35
Miksi+et+muuta,+mikä+on+pahin+tunne?
17.06.2020 12:21
Kauanko+vitkuttelit+kaapissa+ja+yrititte+suhdetta?+Vaaditkohan+itseltäsi+kerralla+vähän+liikoja?+Se+on+niin+luonteesta+kiinni+miten+hyppää+tai+heittäytyy.
17.06.2020 12:17
Nyt+alkaa+mennä+sellaiseksi+kysymykset,+että+tarvittaisiin+terapia+huone+😉
Perheellisenä+vaakakupissa+on+paljon+ja+kuviot+on+niin+moninaiset.+Kuitenkin+jos+vuosia+joutuu+panttaamaan+itseään+onko+sekään+kokonaiskuvan+kannalta+paras+vaihtoehto,+tuskimpa.+Tasapainottelua,+kukaan+ulkopuolinen+ei+voi+kuitenkaan+paljon+sanoa,+tai+tietää.+
Mitään+suunnitelmia+ja+etenemistä+ei+voi+tehdä,+jos+ei+ole+oikeasti+tullut+tuloksiin:
1)+Mitä+en+enään+siedä++tai+halua?+
2)+Mitä+haluan?
3)Voinko+saada+tässä+suhteessa+toteutua+se+mitä+olen/haluan+(oikeasti!)?+
4)+Onko+minulla+oikeus+haluta+omassa+elämässä+enemmän,+vai+uhraudunko+ja+miten+pitkälle+olen+valmis+luopumaan+omista+tarpeista?+
5)+Miten+teen+asioiden+eteen+ja+missä+järjestyksessä?+
6)+Mitä+tapahtuu,+jos+en+tee+mitään?
17.06.2020 12:10
En+voi+pusuja+jaella+mihin+sattuu,+mut+nyt+saatte+Poikkeuksellisesti+tälläiset+kaverilliset,+kumpainenkin+😙😙,+kauniita+tosi+unia!
...jospa+vähän+helpottaisi+kiukkuihin+ja+suruihin+ja+mun+tähän+hyper+oloon😅
Yhdelle+erityisen+hyvä+sanaiselle+haluaisin+lähettää+tälläisen+😘,+mut+taitaa+olla+parempi,+etten+sitä+vielä+tee😌.
16.06.2020 23:37
Nyt+on+pakko+mennä+😴,+huomiseen!
16.06.2020 22:58
Ajoitukset+on+hyvä+olla+aina+kohdillaan+😂,+näistä+meillä+tais+ollakin+keskestelua...😅
16.06.2020 22:53
Voi+hitsit,+olis+niin+paljon+virtaa+ja+energiaa+höpötellä+täällä,+aikaa+ei+😬+samassa+määrin+kuin+intoa!
16.06.2020 22:38
Hetkinen+hetkinen+nyt+nainen🤔,+kai+sitä+nyt+aina+jotain+voi+itsensä+hyväksi+tehdä?+
En+tiedä+sun+murheistasi,+onhan+niitä+vähän+isompiakin,+joille+ei+sitten+voi+mitään😔,+muuta+kuin+yrittää+olla+itselleen+hyvä.+Kerro+jos+voidaan+jotenkin+auttaa,+jaksamista😌!
16.06.2020 19:54
Ps.+mulle+saa+vinkata+kaiken+mahdollisen+materiaalin,+kirjoista+elokuviin+jne..+imen+kuin+kuiva+sieni+ja+tulen+niin+onnelliseksi,+kun+asiat+tuntuu+niin+omalta,+akut+saa+virtaa.
16.06.2020 19:44
Hei+joo,+kerro+ihmeessä,+mieti+tarkkaan+mitä+toivot+ja+mihin+uskot😊👍
Hyvä+Kiitoskukka,+kun+vinkkasit+Pirkko+Saision.+Olin+väärässä,+yritin+vuosi+sitten+lukea+hänen+Epäröintejä+kirjaa,+mutta+en+sillloin+päässyt+siihen+sisälle.+Nyt+imaisin+yhdeltä+istumalta+Kainin+tyttären+ja+huh+miten+hieno,+mä+en+kestä😀!+Siis+ihan+hengästyin+joissakin+kohdissa,+kun+osui.+En+niistä+kaikista+teoksista+tykkää+(hetoro+näytelmät),+mutta+tässä+riittävästi+tarttumapintaa,+just+itseä+läheltä+viiltävää+uskonnollista+tematiikkaa.
Olen+ollut+kaksi+vuotias,+kun+hän+tämän+kirjoitti.+Aikaa+kestävää+taidetta,+lyyrinen+ja+ihmisen+sisimpiä+tuntoja+käsittelevä+🥂+Wau!+Kolahti+omaan+elämäntilanteeseen+hyvin.+Kainin+tytär+kertoo+Saision+itseltään+salatusta+rakkaudesta+naiseen+(mun+mielestä+vietistä,+lesboudesta).
Taidankin,+nyt+viihtyä+Pirkon+seurassa+tovin+😄
+Oi+oi+oi,+siinä+oli+hienoja+kuvauksia+soittimista+ja+viulusta🎻,+sellosta,+pienosta,+kauniista+miehistä+jne.+Eote+sulle+kun+yritin+vastata+siihen+yhteen+ketjuun+pitkästi+ja+henkilökohtaisesti,+olisin+kirjoittanut+siinä,+että+olen+aina+vihannut+kahta+soitinta,+toinen+on+viulu+ja+toinen+säkkipilli,+niin+nyt+Pirkko+avasi+nekin+tässä,+miksi.+Mä+olen+aivoiltani+niin+lesbo+😅😂+anteeksi+nyt+kun+olen+niin+hyper+innostunut,+mutta+hyvä+taide-elämys+sytyttää!+Hyvänen+aika+mä+ihastun+ihmisiin+sanojen+kautta+😂,+ei+siinä+Elsassa+mittään,+mutta+Pirkossa+kyllä😁
16.06.2020 19:40
Tsempit+täältäkin👍😊ilmeestä+päätellen+sul+on+jo+parempi+mieli.
16.06.2020 19:08
(...tämä+on+niin+totta,+heterosuhteessa+eläminen+voi+traumatisoida,+jos+on+pakottanut+itsensä+sellaiseen,+mikä+ei+ole+itselle+oikeaa,+eikä+hyvää!)
16.06.2020 11:36
Kyllä+se+taitaa+niin+olla,+että+ei+ole+kukaan+toinen+toista+neuvomaan,+jokainen+tekee+omat+valintansa+ja+päätöksensä,+niinhän+se+paras+on.+(Monesti+olen+eksynyt,+kun+liikaa+kuunnellut+ympärillä+olevaa+hälyä+ja+vastannut+muiden+odotuksiin).+
Tsemppiä😊👍,+oli+muuten+tosi+järkeviä+ajatuksia!+
🎵https://youtu.be/sWP2ygOCMbY
16.06.2020 11:18
Sinä+näet+sen+kaiken+minussa...+😔☺️
Jippu+-Eva+(Nukutaan+kielletyllä+iholla)+
🎵++https://youtu.be/2VmbT0pvjcI
16.06.2020 10:58
16 / 48