Laitan mökin pystyyn, kun oon nyt niin tykästynyt mökkielämään 😊 Järvi on vieressä ja sinne soppii pulahtaa jos alkaa tunteet kuumenemmaan 😄
Hirsimökki höpinäketju
184
56
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne mökkiin nyt biisi. Sain elämältä paljon. ❤
- Anonyymi
Iha sama kenen esittämänä 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha sama kenen esittämänä 😀
Nii sori, biisin nimi on: Elämälle kiitos ☺❤
Anonyymi kirjoitti:
Nii sori, biisin nimi on: Elämälle kiitos ☺❤
👍 Kiddo! Meinasin sulle jo aamusella ehdotella 😉 Luitko ajatukseni?
Kyllä, täällä nukkuu niin makiasti ja pitkään. Hiljaista on muuten mutta linnut älämöivät läpi yön. Tulpat tarvii korviin 😅Kyllä, mie luen sun kaikki ajatukset (äskenkin), jotta ooppa varuillas 😄 Nyt tässä ollaan taas kaupunkilaishiirenä ja suoraan sanottuna ei yhtään huvittas...
Käytöskukka kirjoitti:
Ja pulahdinkin jo 😊🐬💦
Joo, mie hokasin mökin ikkunasta jotta pulahit 😉
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joo, mie hokasin mökin ikkunasta jotta pulahit 😉
😁
Samat fiilikset. Parikin kesäpäivää mökillä tuntuu kuin ois lomalla ollut. Ja nyt arki kutsuu... 🙄
Toivottavasti sulla oli kiva lomaviikko.Käytöskukka kirjoitti:
😁
Samat fiilikset. Parikin kesäpäivää mökillä tuntuu kuin ois lomalla ollut. Ja nyt arki kutsuu... 🙄
Toivottavasti sulla oli kiva lomaviikko.Oli mulla ihan ok lomaviikko. Muutaman viikon kun nyt jaksas taas hommata niin sitte ois taas lommaa ja ehkä mökkeilyäkin. Täytyy huomenna taas kipasta heti työpäivän päätyttyä polulle, jottei tunnu tää kaupungissa olo niin kauheelta 🙄 Onkohan ne nuo sawolaiset geenit, kun ei oikein tahtos asettua taas tänne etelän kaupunkivilinään. No ehkä tähän kohta tottuu.
Oli mulla ihan ok lomaviikko. Muutaman viikon kun nyt jaksas taas hommata niin sitte ois taas lommaa ja ehkä mökkeilyäkin. Täytyy huomenna taas kipasta heti työpäivän päätyttyä polulle, jottei tunnu tää kaupungissa olo niin kauheelta 🙄 Onkohan ne nuo sawolaiset geenit, kun ei oikein tahtos asettua taas tänne etelän kaupunkivilinään. No ehkä tähän kohta tottuu.
Joo, uskon että ne sawo-geenit vetää maalle ja metsän siimekseen... 😊
Nukkumatti kutsuu pian, sen verran oli ulkotouhua taas koko vklp. Näillä riimeillä unten maille.
https://youtu.be/bJsbS1ftLX
Hyvää yötä 🔥Käytöskukka kirjoitti:
Nukkumatti kutsuu pian, sen verran oli ulkotouhua taas koko vklp. Näillä riimeillä unten maille.
Hyvää yötä 🔥Tuo tuubilinkki ei aukia 🙄 Liekö vika mun omissa yhteyksissä tai kännyssä.
Hyvää yötä 💐Käytöskukka kirjoitti:
Hyvää yötä 🔥Höh... Toi linkki ei ehkä toimi, jospa tämä:
https://www.youtube.com/playlist?list=RDbJsbS1ftLXY&feature=share&playnext=1
Öitä 😊Käytöskukka kirjoitti:
Höh... Toi linkki ei ehkä toimi, jospa tämä:
https://www.youtube.com/playlist?list=RDbJsbS1ftLXY&feature=share&playnext=1
Öitä 😊No nyt toimii, tänks 👍😊 Tuommosta se on. Päivin öin kuin myös aamuin ja illoin.
Rauhallisia unia 💤
Päivää mökkiin!
Kyllä on hölömöjä nämä Suomikaksnelosen uudistukset. Tuntuu menevän koko ajan vaan huonompaan suuntaa tämä keskustelupalsta 🙄- Anonyymi
Tämä on juuri sieltä itsestään. Surkeaksi on mennyt.
No jo... ei tykkää tämäkään täällä. Mobiililla varsinkin heikkeni käytettävyys huomattavasti 😒
Käytöskukka kirjoitti:
No jo... ei tykkää tämäkään täällä. Mobiililla varsinkin heikkeni käytettävyys huomattavasti 😒
Joo. Kuka lie tämmöset uudistukset keksiny 🤔 Miten sun päivä on menny kukkanen? Mun piti lähtee polulle heti töiden jälkeen, mutta laiskuus iski. Kohta on laitettava lenkkarit jalkaan ja sen jälkeen jalkaa toisen etteen...
Joo. Kuka lie tämmöset uudistukset keksiny 🤔 Miten sun päivä on menny kukkanen? Mun piti lähtee polulle heti töiden jälkeen, mutta laiskuus iski. Kohta on laitettava lenkkarit jalkaan ja sen jälkeen jalkaa toisen etteen...
Niinpä teen minäkin 👟🧢 . Kiirettä pukkaa töissä nyt riittämiin, pitää tuulettaa pää kunnolla. Kenties käydä illalla järvessäkin.
Oliko Mehtänaisen helppo palata lomalta sorvin ääreen?Käytöskukka kirjoitti:
Niinpä teen minäkin 👟🧢 . Kiirettä pukkaa töissä nyt riittämiin, pitää tuulettaa pää kunnolla. Kenties käydä illalla järvessäkin.
Oliko Mehtänaisen helppo palata lomalta sorvin ääreen?Nyt on tallattu polkua. En kyllä jaksanu tännään tuolla kovin kauan mennä kun tuli jo alkumatkasta kauhee hiki 😰 Lämpö on mukavaa, mutta mun mielestä siinäkään ei tarttis liiotella 😁 Eipä tuo erityisen helppoa ollu sorvin ääreen palata, mutta menihän se jotenkuten. Ai hitsi kun pääsiskin nyt järveen. Ois ihan parasta pulahtaa kävelylenkin jälkeen. Tuuletitkos nyt hyvin sen siun latvasi? 😄
Nyt on tallattu polkua. En kyllä jaksanu tännään tuolla kovin kauan mennä kun tuli jo alkumatkasta kauhee hiki 😰 Lämpö on mukavaa, mutta mun mielestä siinäkään ei tarttis liiotella 😁 Eipä tuo erityisen helppoa ollu sorvin ääreen palata, mutta menihän se jotenkuten. Ai hitsi kun pääsiskin nyt järveen. Ois ihan parasta pulahtaa kävelylenkin jälkeen. Tuuletitkos nyt hyvin sen siun latvasi? 😄
Voiskohan näistä epäonnistuneista uudistuksista antaa palautetta johonkin 🙄🤔
Nyt on tallattu polkua. En kyllä jaksanu tännään tuolla kovin kauan mennä kun tuli jo alkumatkasta kauhee hiki 😰 Lämpö on mukavaa, mutta mun mielestä siinäkään ei tarttis liiotella 😁 Eipä tuo erityisen helppoa ollu sorvin ääreen palata, mutta menihän se jotenkuten. Ai hitsi kun pääsiskin nyt järveen. Ois ihan parasta pulahtaa kävelylenkin jälkeen. Tuuletitkos nyt hyvin sen siun latvasi? 😄
Tuuletin kyllä, ja harvensin samalla ylimääräisiä rönsyjä latvasta vek pois 😁
Uimaan ei enää energia riittänyt, sitäpaitsi kaikki paikat on nyt täynnä kylpijöitä.
Nauratti muuten kun viime viikolla mainitsit jossain postissa jollekin jotain uv-säteilystä. Viikonloppuna näin sitten unta että otin aurinkoa ja sinä tulit sanomaan että se on tosi vaarallista. Uskoin heti ja kadutti 😆Käytöskukka kirjoitti:
Uimaan ei enää energia riittänyt, sitäpaitsi kaikki paikat on nyt täynnä kylpijöitä.
Nauratti muuten kun viime viikolla mainitsit jossain postissa jollekin jotain uv-säteilystä. Viikonloppuna näin sitten unta että otin aurinkoa ja sinä tulit sanomaan että se on tosi vaarallista. Uskoin heti ja kadutti 😆Sullahan on sitte ollu kunnon hoidot meneillään 😆 Muistitko myös kastella? Eihän siihen pulikoimiseen välttämättä paljon energiaa tartte. Mä tykkään monesti vaan kellua selälleen ja kattella taivasta ☁ 😄 Välillä voi sitte tehä jonku uintiliikkeenki. Tykkäätkö sä Kukkanen soutaa? Mä tykkään ja välillä myös huopaan. Oon muutenkin vähän semmonen soutaja ja huopaaja 😅 En yhtään muista, jotta olisin uv:sta kirjottanu. Se onkin paree uskoa jos mie tuun sanomaan 😄
Sullahan on sitte ollu kunnon hoidot meneillään 😆 Muistitko myös kastella? Eihän siihen pulikoimiseen välttämättä paljon energiaa tartte. Mä tykkään monesti vaan kellua selälleen ja kattella taivasta ☁ 😄 Välillä voi sitte tehä jonku uintiliikkeenki. Tykkäätkö sä Kukkanen soutaa? Mä tykkään ja välillä myös huopaan. Oon muutenkin vähän semmonen soutaja ja huopaaja 😅 En yhtään muista, jotta olisin uv:sta kirjottanu. Se onkin paree uskoa jos mie tuun sanomaan 😄
😁 Intuitio joo kertoo että Junioria on paree uskoa. Mieki ossaan soutaa ja huopaa, etenkin päätöksissä, mutta mieluiten liikun vesillä kanootilla tai kajakilla. Joka kesäinen haave on melontaretki Oman Ihmisen kanssa, pari upeaa reissua on toteutunutkin.
Ja taas harhauduin tälle uralle... 😔Käytöskukka kirjoitti:
😁 Intuitio joo kertoo että Junioria on paree uskoa. Mieki ossaan soutaa ja huopaa, etenkin päätöksissä, mutta mieluiten liikun vesillä kanootilla tai kajakilla. Joka kesäinen haave on melontaretki Oman Ihmisen kanssa, pari upeaa reissua on toteutunutkin.
Ja taas harhauduin tälle uralle... 😔Tuolle uralle "lipsahtaa" helposti, mutta onko se nyt niin paha 😉 Mua on kans ikävä nyt vaivannu eikä ihan vähän 🙄
Käytöskukka kirjoitti:
Nauratti muuten kun viime viikolla mainitsit jossain postissa jollekin jotain uv-säteilystä. Viikonloppuna näin sitten unta että otin aurinkoa ja sinä tulit sanomaan että se on tosi vaarallista. Uskoin heti ja kadutti 😆Tästä unesta tuli mieleen, että näin teistä unta viime yönä😂 siis heräsin aamulla siihen, että oltiin sellaista naaman heitto leikkiä, missä siirretään ilme toisen kasvoille 😄
En nähnyt teitä, näin vaan ilmeenne, mut en tiennyt onko se leikkiä vai oikea ilme. Uni oli hauska.
Tuli varmaan siitä, kun olen pitänyt Kiitoskukkaa viilipyttynä ja eilen näin hänen monet hymiöt. On ollut sydämiä ja tosiaan se raivonaama. Tykkään kun ihmiset näyttää tunteensa, tietää missä mennään, vaikka eihän näillä palstoilla näe mikä on.TiuhtinWau kirjoitti:
Tästä unesta tuli mieleen, että näin teistä unta viime yönä😂 siis heräsin aamulla siihen, että oltiin sellaista naaman heitto leikkiä, missä siirretään ilme toisen kasvoille 😄
En nähnyt teitä, näin vaan ilmeenne, mut en tiennyt onko se leikkiä vai oikea ilme. Uni oli hauska.
Tuli varmaan siitä, kun olen pitänyt Kiitoskukkaa viilipyttynä ja eilen näin hänen monet hymiöt. On ollut sydämiä ja tosiaan se raivonaama. Tykkään kun ihmiset näyttää tunteensa, tietää missä mennään, vaikka eihän näillä palstoilla näe mikä on.Hah, hyvä Tiuhti 😁
Naamanheittoleikki 😆
Päivän biisinä Topia 😍
https://youtu.be/HKtIqM35sDYIltaa hirsimökkiin!
Kivoja biisejä👍 Toi Lähtisitkö kertsi on aina vetänyt mukaansa. Jossain olen kuullut siitä uudemman version missä nainen laulaa, se oli nätti, en löytänyt.
😌🥱😴👋En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ooksää Tiuhti jo unessa?
Ihan puoli unessa, piti viel tiskata paistinpannu ja päätinkin ottaa vielä vähän iltapalaa🙂,
Mitäs tänne teille kuuluu?TiuhtinWau kirjoitti:
Ihan puoli unessa, piti viel tiskata paistinpannu ja päätinkin ottaa vielä vähän iltapalaa🙂,
Mitäs tänne teille kuuluu?No meet sitte ajoissa ennenku portti kolahtaa kii 😉 Tänne kuuluu lieviä sopeutumisongelmia (kaupunkielämään).
No meet sitte ajoissa ennenku portti kolahtaa kii 😉 Tänne kuuluu lieviä sopeutumisongelmia (kaupunkielämään).
Joo pitää mennä kohta, ei vaan huvita...(yksinäisyys illassa, ei paha mut kuitenkin😌).
Onko sulla pitkä matka mökille?
EoEt ja Kiitoskukka, 😊mitä näette elämässänne puolen vuoden, kolmen vuoden, viiden vuoden päässä olevan?TiuhtinWau kirjoitti:
Mitäs tänne teille kuuluu?Ihan hyvää kuuluu, toivottavasti sulle myös. Tässä ois yksi biisi. Mulla on JK jäänyt nyt jostain päälle 😊https://youtu.be/iRdd6zjlOZ8
Käytöskukka kirjoitti:
Tiuhti vaikuttaa jotenkin uneliaalta 😉
Hyvää yötä!Jotenkin 🥱😊, tarttuuko haukoutus sinne sullekin?
Käytöskukka kirjoitti:
Ihan hyvää kuuluu, toivottavasti sulle myös. Tässä ois yksi biisi. Mulla on JK jäänyt nyt jostain päälle 😊https://youtu.be/iRdd6zjlOZ8
No jopas rytmikkään kääräisit 😊, olin ymmärtänyt, että sulla on suruaika vielä menossa. Onko sulle tapahtunut jotain, kun nyt noin iloista svengiä laitoit tulemaan?
Olis pitäny vasta aamulla kuunnella, ku oli vauhdikas näin iltaan.TiuhtinWau kirjoitti:
Joo pitää mennä kohta, ei vaan huvita...(yksinäisyys illassa, ei paha mut kuitenkin😌).
EoEt ja Kiitoskukka, 😊mitä näette elämässänne puolen vuoden, kolmen vuoden, viiden vuoden päässä olevan?Pahan heitit, Tiuhti 🤫
Toive on että olisi jonkinlainen uusi ihmissuhde vireillä, joku tärkeä täällä lähellä ja saatavilla. Mutta just nyt taas pelkään että kiintymys ja rakkaus Omaan Ihmiseen estää sellaisen kehittymisen alkua pidemmälle 😔Käytöskukka kirjoitti:
Pahan heitit, Tiuhti 🤫
Toive on että olisi jonkinlainen uusi ihmissuhde vireillä, joku tärkeä täällä lähellä ja saatavilla. Mutta just nyt taas pelkään että kiintymys ja rakkaus Omaan Ihmiseen estää sellaisen kehittymisen alkua pidemmälle 😔No hei, ihan rauhassa😌, tunteiden käsittely ottaa aikaa, ei sille voi mitään. Jaksamista! 😌
TiuhtinWau kirjoitti:
EoEt ja Kiitoskukka, 😊mitä näette elämässänne puolen vuoden, kolmen vuoden, viiden vuoden päässä olevan?Heititpä ison kysymyksen iltapuhteeks 😅 Mulla ei ole kovin selkeetä näkemystä tulevaisuudesta. Oon enemmän semmonen päivä kerrallaan menijä, enkä kauheesti ajattele aikoja etteenpäin. Tietysti mulla toiveita ja haaveita on...
TiuhtinWau kirjoitti:
EoEt ja Kiitoskukka, 😊mitä näette elämässänne puolen vuoden, kolmen vuoden, viiden vuoden päässä olevan?Niin joo... Mökille on vähän liian pitkä matka ja sinne nyttenki mieli halajais.
Heititpä ison kysymyksen iltapuhteeks 😅 Mulla ei ole kovin selkeetä näkemystä tulevaisuudesta. Oon enemmän semmonen päivä kerrallaan menijä, enkä kauheesti ajattele aikoja etteenpäin. Tietysti mulla toiveita ja haaveita on...
Jos sitä vaikka yön antaa hautua ja aamulla on suunnitelmat valmiit 😂... No ei, ei sitä voi elämässä kaikkea suunnitella, vaikka paljon voikin.
TiuhtinWau kirjoitti:
EoEt ja Kiitoskukka, 😊mitä näette elämässänne puolen vuoden, kolmen vuoden, viiden vuoden päässä olevan?Mitä Tiuhti sinä itse näet?
Käytöskukka kirjoitti:
Mitä Tiuhti sinä itse näet?
Näen realieelämää
1/2v. kohdalla: olen käsitellyt henkkoht. asioitani pidemmälle, kuin tänään ja uskaltaudun tehdä jo konkreettisia asioita niiden eteenpäin viemiseksi.
3v kohdalla: minulla on kiinteä parisuhde naiseen (ehkä vasta alkanut) ja realielämässä sateenkari ystäviä. (....eilen Apple music:ini tunnisti minut lesboksi 😂, ehdotti bride radio kanavia...huvitti, että näinhän tämä menee😄)
5v. kohdalla: olen ihanassa hellässä ja rakastavassa kiinteässä parisuhteessa naiseni kanssa, kaikki lapseni ovat täysi-ikäisiä ja omalle elämälle on enemmän aikaa. Kiitän itseäni rohkeudestani edetä kohti sitä mikä tyydyttää syvät maalliset ja vähän taivaallisetkin😉kaipaukseni.
Kuulisin mielelläni myös muiden suunnitelmia! Jos joku uskaltaa avautua. En tiedä mitä pahaa siitä voi seurata, jos avautuu täällä näistä asioista?TiuhtinWau kirjoitti:
Näen realieelämää
1/2v. kohdalla: olen käsitellyt henkkoht. asioitani pidemmälle, kuin tänään ja uskaltaudun tehdä jo konkreettisia asioita niiden eteenpäin viemiseksi.
3v kohdalla: minulla on kiinteä parisuhde naiseen (ehkä vasta alkanut) ja realielämässä sateenkari ystäviä. (....eilen Apple music:ini tunnisti minut lesboksi 😂, ehdotti bride radio kanavia...huvitti, että näinhän tämä menee😄)
5v. kohdalla: olen ihanassa hellässä ja rakastavassa kiinteässä parisuhteessa naiseni kanssa, kaikki lapseni ovat täysi-ikäisiä ja omalle elämälle on enemmän aikaa. Kiitän itseäni rohkeudestani edetä kohti sitä mikä tyydyttää syvät maalliset ja vähän taivaallisetkin😉kaipaukseni.
Kuulisin mielelläni myös muiden suunnitelmia! Jos joku uskaltaa avautua. En tiedä mitä pahaa siitä voi seurata, jos avautuu täällä näistä asioista?Mahtavaa, Tiuhti 💕 Toivon sydämestäni että kaikki tuo sinulle suodaan. Vaikka itse olet oman elämäsi ohjaimissa 😊 uskon että aina tarvitaa ripaus sattumaa, onnea, karmaa, johdatusta... Mihin kukakin uskoo.
Kertoisin kernaasti oman visioni jos osaisin, pitääpä pohtia. Palaan astialle... 😉Käytöskukka kirjoitti:
Mahtavaa, Tiuhti 💕 Toivon sydämestäni että kaikki tuo sinulle suodaan. Vaikka itse olet oman elämäsi ohjaimissa 😊 uskon että aina tarvitaa ripaus sattumaa, onnea, karmaa, johdatusta... Mihin kukakin uskoo.
Kertoisin kernaasti oman visioni jos osaisin, pitääpä pohtia. Palaan astialle... 😉Hei joo, kerro ihmeessä, mieti tarkkaan mitä toivot ja mihin uskot😊👍
Hyvä Kiitoskukka, kun vinkkasit Pirkko Saision. Olin väärässä, yritin vuosi sitten lukea hänen Epäröintejä kirjaa, mutta en sillloin päässyt siihen sisälle. Nyt imaisin yhdeltä istumalta Kainin tyttären ja huh miten hieno, mä en kestä😀! Siis ihan hengästyin joissakin kohdissa, kun osui. En niistä kaikista teoksista tykkää (hetoro näytelmät), mutta tässä riittävästi tarttumapintaa, just itseä läheltä viiltävää uskonnollista tematiikkaa.
Olen ollut kaksi vuotias, kun hän tämän kirjoitti. Aikaa kestävää taidetta, lyyrinen ja ihmisen sisimpiä tuntoja käsittelevä 🥂 Wau! Kolahti omaan elämäntilanteeseen hyvin. Kainin tytär kertoo Saision itseltään salatusta rakkaudesta naiseen (mun mielestä vietistä, lesboudesta).
Taidankin, nyt viihtyä Pirkon seurassa tovin 😄
Oi oi oi, siinä oli hienoja kuvauksia soittimista ja viulusta🎻, sellosta, pienosta, kauniista miehistä jne. Eote sulle kun yritin vastata siihen yhteen ketjuun pitkästi ja henkilökohtaisesti, olisin kirjoittanut siinä, että olen aina vihannut kahta soitinta, toinen on viulu ja toinen säkkipilli, niin nyt Pirkko avasi nekin tässä, miksi. Mä olen aivoiltani niin lesbo 😅😂 anteeksi nyt kun olen niin hyper innostunut, mutta hyvä taide-elämys sytyttää! Hyvänen aika mä ihastun ihmisiin sanojen kautta 😂, ei siinä Elsassa mittään, mutta Pirkossa kyllä😁TiuhtinWau kirjoitti:
Hei joo, kerro ihmeessä, mieti tarkkaan mitä toivot ja mihin uskot😊👍
Hyvä Kiitoskukka, kun vinkkasit Pirkko Saision. Olin väärässä, yritin vuosi sitten lukea hänen Epäröintejä kirjaa, mutta en sillloin päässyt siihen sisälle. Nyt imaisin yhdeltä istumalta Kainin tyttären ja huh miten hieno, mä en kestä😀! Siis ihan hengästyin joissakin kohdissa, kun osui. En niistä kaikista teoksista tykkää (hetoro näytelmät), mutta tässä riittävästi tarttumapintaa, just itseä läheltä viiltävää uskonnollista tematiikkaa.
Olen ollut kaksi vuotias, kun hän tämän kirjoitti. Aikaa kestävää taidetta, lyyrinen ja ihmisen sisimpiä tuntoja käsittelevä 🥂 Wau! Kolahti omaan elämäntilanteeseen hyvin. Kainin tytär kertoo Saision itseltään salatusta rakkaudesta naiseen (mun mielestä vietistä, lesboudesta).
Oi oi oi, siinä oli hienoja kuvauksia soittimista ja viulusta🎻, sellosta, pienosta, kauniista miehistä jne. Eote sulle kun yritin vastata siihen yhteen ketjuun pitkästi ja henkilökohtaisesti, olisin kirjoittanut siinä, että olen aina vihannut kahta soitinta, toinen on viulu ja toinen säkkipilli, niin nyt Pirkko avasi nekin tässä, miksi. Mä olen aivoiltani niin lesbo 😅😂 anteeksi nyt kun olen niin hyper innostunut, mutta hyvä taide-elämys sytyttää! Hyvänen aika mä ihastun ihmisiin sanojen kautta 😂, ei siinä Elsassa mittään, mutta Pirkossa kyllä😁Ps. mulle saa vinkata kaiken mahdollisen materiaalin, kirjoista elokuviin jne.. imen kuin kuiva sieni ja tulen niin onnelliseksi, kun asiat tuntuu niin omalta, akut saa virtaa.
TiuhtinWau kirjoitti:
Oi oi oi, siinä oli hienoja kuvauksia soittimista ja viulusta🎻, sellosta, pienosta, kauniista miehistä jne. Eote sulle kun yritin vastata siihen yhteen ketjuun pitkästi ja henkilökohtaisesti, olisin kirjoittanut siinä, että olen aina vihannut kahta soitinta, toinen on viulu ja toinen säkkipilli, niin nyt Pirkko avasi nekin tässä, miksi. Mä olen aivoiltani niin lesbo 😅😂 anteeksi nyt kun olen niin hyper innostunut, mutta hyvä taide-elämys sytyttää! Hyvänen aika mä ihastun ihmisiin sanojen kautta 😂, ei siinä Elsassa mittään, mutta Pirkossa kyllä😁💕 Tiuhti. Ihanaa kun pystyt heittäytymään. Kadehdin ihan 😊
TiuhtinWau kirjoitti:
Ps. mulle saa vinkata kaiken mahdollisen materiaalin, kirjoista elokuviin jne.. imen kuin kuiva sieni ja tulen niin onnelliseksi, kun asiat tuntuu niin omalta, akut saa virtaa.
Alkoi kiinnostaa viulu ja säkkipilli... Avaatko, vai pitääkö itse lukea kirja? 😊
TiuhtinWau kirjoitti:
Oi oi oi, siinä oli hienoja kuvauksia soittimista ja viulusta🎻, sellosta, pienosta, kauniista miehistä jne. Eote sulle kun yritin vastata siihen yhteen ketjuun pitkästi ja henkilökohtaisesti, olisin kirjoittanut siinä, että olen aina vihannut kahta soitinta, toinen on viulu ja toinen säkkipilli, niin nyt Pirkko avasi nekin tässä, miksi. Mä olen aivoiltani niin lesbo 😅😂 anteeksi nyt kun olen niin hyper innostunut, mutta hyvä taide-elämys sytyttää! Hyvänen aika mä ihastun ihmisiin sanojen kautta 😂, ei siinä Elsassa mittään, mutta Pirkossa kyllä😁No hyvä, jää sitte mulle tuo Elsa kun oonki häntä vähän kaukaa ihaillut 😅 Säkkipillin vihaamisen mä ymmärrän, mutten viulua. Onhan se viuluki tietysti rasittava soitin jos sitä osaamaton vinguttaa 😄 Mä en tykkää liioin mistään puhallinsoittimista. Panhuilu on poikkeus.
Käytöskukka kirjoitti:
💕 Tiuhti. Ihanaa kun pystyt heittäytymään. Kadehdin ihan 😊
Ei kadehtimista, tietäisit vaan miten jumissa olen ollut tähän asti. 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Mahtavaa, Tiuhti 💕 Toivon sydämestäni että kaikki tuo sinulle suodaan. Vaikka itse olet oman elämäsi ohjaimissa 😊 uskon että aina tarvitaa ripaus sattumaa, onnea, karmaa, johdatusta... Mihin kukakin uskoo.
Kertoisin kernaasti oman visioni jos osaisin, pitääpä pohtia. Palaan astialle... 😉Oletko miettinyt?
Käytöskukka kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa viulu ja säkkipilli... Avaatko, vai pitääkö itse lukea kirja? 😊
Oi voi, se olisi novellin pituinen juttu! Pitkälti se on kiinni siitä missä ympäristössä ja millaista taustaa vasten jonkin soittimen kuulee.
Viulun ääneen rakastuin viime jouluna, kun sain livenä kuulla☺️. Pirkko Saisio kuvaili viulua keskeneräiseksi, ääntään vielä etsiväksi...viulu oli mun korvaan aikaisemmin liian korkea, niin kuin lasista heijastuva valo, joka pistävästi häikäisee suoraan iiriksen.
Jouluna sain kokea sopivassa ympäristössä oikeaa taustaa vasten viulun valehtelemattoman ja kaikkiin huoneisiin sointinsa kaijun jättävän äänen. Sitä en unohda ja sitä haluan. Resonoi, Oi voi!Käytöskukka kirjoitti:
Kertoisin kernaasti oman visioni jos osaisin, pitääpä pohtia. Palaan astialle... 😉Vitsit kun vois täällä kertoa mitä mulle on tänään tapahtunut. Ei liity ihmisiin, mut ihan uskomaton juttu, mihin nyt kukakin uskoo juttu.
Mitäs Kiitoskulan astiassa on?TiuhtinWau kirjoitti:
Vitsit kun vois täällä kertoa mitä mulle on tänään tapahtunut. Ei liity ihmisiin, mut ihan uskomaton juttu, mihin nyt kukakin uskoo juttu.
Mitäs Kiitoskulan astiassa on?Ei ole vielä ollut aikaa pohtia asioita kunnolla. Astiassa on pullonhenki, enkä tiedä mitä tapahtuu jos sen päästää valloilleen. 🙂
Käytöskukka kirjoitti:
Ei ole vielä ollut aikaa pohtia asioita kunnolla. Astiassa on pullonhenki, enkä tiedä mitä tapahtuu jos sen päästää valloilleen. 🙂
Voi ei 🎭 vai jee?
On kahden laisia pullonhenkiä, niitä jotka antaa kolme toivomusta ja niitä joiden ohi on jo kaksi kertaa kävelty. Kolmas pysähtyy ja vapauttaa hengen, mutta ei saa toivomuksia, vaan henki on katkeroitunut niille, jotka aikaisemmin kävelivät ohi ja päättäkin kostaa tälle vapauutajalleen. Hakee oikeutusta sadan vuoden odotteluun...
Kiitoskukka, kummanlainen pullonhenki astiassasi on? 🤔TiuhtinWau kirjoitti:
Voi ei 🎭 vai jee?
On kahden laisia pullonhenkiä, niitä jotka antaa kolme toivomusta ja niitä joiden ohi on jo kaksi kertaa kävelty. Kolmas pysähtyy ja vapauttaa hengen, mutta ei saa toivomuksia, vaan henki on katkeroitunut niille, jotka aikaisemmin kävelivät ohi ja päättäkin kostaa tälle vapauutajalleen. Hakee oikeutusta sadan vuoden odotteluun...
Kiitoskukka, kummanlainen pullonhenki astiassasi on? 🤔Ehdottomasti kolmen toivomuksen henki 🧞♂️ Kenties kolmatta ei edes tarvita. Jos sössin ekan, osaan varmasti(?) muotoilla toisen jo oikein 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Ehdottomasti kolmen toivomuksen henki 🧞♂️ Kenties kolmatta ei edes tarvita. Jos sössin ekan, osaan varmasti(?) muotoilla toisen jo oikein 😊
🤔avaa vähän
Hyvän yön biisiä mökkiin.
https://youtu.be/1KsbHjqK95UTiuhtinWau kirjoitti:
Kiitos EoEt, oli kaunis!
Hyvää yötä hirsimökkiin! 😴Hyvää yötä ja kauniita unia Tiuhti 😊
Käytöskukka kirjoitti:
On hieno biisi 😊 Hyvä tunnelma näin ap:lläkin.
Moikka Kukkanen!🌷
Samulilla on mun mielestä monta hyvää biisiä. Tässä yks toinen josta tykkään https://youtu.be/WBNzBsgUo6M
Kuinka sun päivä on hurahtanu käyntiin? Mulla oli aika pahoja käynnistysongelmia ja nyt ei meinaa pysyä käynnissä 🙄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka Kukkanen!🌷
Samulilla on mun mielestä monta hyvää biisiä. Tässä yks toinen josta tykkään https://youtu.be/WBNzBsgUo6M
Kuinka sun päivä on hurahtanu käyntiin? Mulla oli aika pahoja käynnistysongelmia ja nyt ei meinaa pysyä käynnissä 🙄Kivasti, kiitos 🌲🌿, muutoin paitsi tämä trooppinen ilmanala tekee olon nihkeäksi. Onneksi on leppoisampi työpäivä kuin eilen. Voi vähän haahuilla ja haaveillakin taskien välillä 😊
On Edelmannilla paljon hyviä, tykkään äänestä. Nuoresta en niin välittänyt mutta vanhemmasta kyllä 👍 Puhuttelevia lyriikoita kuten tässä 😔.
Lounastauon päätteeksi tällainen combo
https://youtu.be/uEM1e-FepQANyt on ollu väsymyksen lisäks mieli vähän matalalla ja ikävä vaivaa 😔
Pittää varmaan lähteä taas polulle illemmalla kun ilma viilenee.
https://youtu.be/g5yEKTR9ygITiedän tunteen. Lohtuhali... 😔
Tämä tätsä portaisiin ja sitten polulle 🚶♀️ Ennenkuin tulee 💦 niskaan.Käytöskukka kirjoitti:
Tiedän tunteen. Lohtuhali... 😔
Tämä tätsä portaisiin ja sitten polulle 🚶♀️ Ennenkuin tulee 💦 niskaan.Toivottavasti selvisit kuivana eikä satanu niskaan. Mä oon ollu kyllä aivan naatti tännään. Vissiin nukuinki ihan riittävästi, mutta ihan on ollu veto pois. Juonukin oon eli ei pitäs siitäkään johtua. Kävin jo antamassa palautetta näistä uudistuksista, kun linkkiä ilmesty. Anonyyminä tosin, jottei jouvu nimimerkki mustalle listalle 😄
Toivottavasti selvisit kuivana eikä satanu niskaan. Mä oon ollu kyllä aivan naatti tännään. Vissiin nukuinki ihan riittävästi, mutta ihan on ollu veto pois. Juonukin oon eli ei pitäs siitäkään johtua. Kävin jo antamassa palautetta näistä uudistuksista, kun linkkiä ilmesty. Anonyyminä tosin, jottei jouvu nimimerkki mustalle listalle 😄
Tsempit täältäkin👍😊ilmeestä päätellen sul on jo parempi mieli.
TiuhtinWau kirjoitti:
Tsempit täältäkin👍😊ilmeestä päätellen sul on jo parempi mieli.
Kiitti 😊No ei oo mikkään paras paras fiilis, mutta kai se on turha rypeä kun ei asioille mittään voi.
Kiitti 😊No ei oo mikkään paras paras fiilis, mutta kai se on turha rypeä kun ei asioille mittään voi.
Katoppa kun laitto tuohon vähän Scatmania.
Hetkinen hetkinen nyt nainen🤔, kai sitä nyt aina jotain voi itsensä hyväksi tehdä?
En tiedä sun murheistasi, onhan niitä vähän isompiakin, joille ei sitten voi mitään😔, muuta kuin yrittää olla itselleen hyvä. Kerro jos voidaan jotenkin auttaa, jaksamista😌!En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Toivottavasti selvisit kuivana eikä satanu niskaan. Mä oon ollu kyllä aivan naatti tännään. Vissiin nukuinki ihan riittävästi, mutta ihan on ollu veto pois. Juonukin oon eli ei pitäs siitäkään johtua. Kävin jo antamassa palautetta näistä uudistuksista, kun linkkiä ilmesty. Anonyyminä tosin, jottei jouvu nimimerkki mustalle listalle 😄
Hyvä, arvostan kun joku viitsii ja jaksaa 👍 Minun iOS:llä tämä pelaa nyt paremmin 😊 Alkoi jo ottaa tosissaan pannuun.
Ei tullut vettä, ja nyt sais jo tullakin ettei tarttis orastavaa nurtsia taas kastella 🙄 Polvi ärtyi portaista, nyt pittee pittää tauko siellä ramppailussa.
Mulla tuntui pientä päänsärkyä päivällä, on tosi painostava sää. Odotin ukkosen purkauksia. Onkos sulla ukonilmanoireirta?Käytöskukka kirjoitti:
Hyvä, arvostan kun joku viitsii ja jaksaa 👍 Minun iOS:llä tämä pelaa nyt paremmin 😊 Alkoi jo ottaa tosissaan pannuun.
Ei tullut vettä, ja nyt sais jo tullakin ettei tarttis orastavaa nurtsia taas kastella 🙄 Polvi ärtyi portaista, nyt pittee pittää tauko siellä ramppailussa.
Mulla tuntui pientä päänsärkyä päivällä, on tosi painostava sää. Odotin ukkosen purkauksia. Onkos sulla ukonilmanoireirta?Iloni oli ennenaikaista... Nyt taas vain osa sisällöstä mahtuu mobiilini ruutuun. Huoh... Täytyypä seurata esimerkkiä lähteä palautteen antoon 😡
Käytöskukka kirjoitti:
Iloni oli ennenaikaista... Nyt taas vain osa sisällöstä mahtuu mobiilini ruutuun. Huoh... Täytyypä seurata esimerkkiä lähteä palautteen antoon 😡
Eikös sitä sanota jotta kel onni on.... ja että piä nuolasta ennen kun... 😅 Etenkään tuota jälkimmäistä en ymmärrä. Eikös se kannata just nuolasta ennenku tipahtaa.
Eikös sitä sanota jotta kel onni on.... ja että piä nuolasta ennen kun... 😅 Etenkään tuota jälkimmäistä en ymmärrä. Eikös se kannata just nuolasta ennenku tipahtaa.
Siis että ei piä nuolasta.. Mä oon edelleen aika töttöröö. Mulla yleensä kroppa reagoi just tuolleen ohimojomotuksilla kun on ukkosta tulossa. Tänään ei semmosta ollu. Eikä kyllä näkyny isompia sateitakaan vaikka uhkailivat.
TiuhtinWau kirjoitti:
Hetkinen hetkinen nyt nainen🤔, kai sitä nyt aina jotain voi itsensä hyväksi tehdä?
En tiedä sun murheistasi, onhan niitä vähän isompiakin, joille ei sitten voi mitään😔, muuta kuin yrittää olla itselleen hyvä. Kerro jos voidaan jotenkin auttaa, jaksamista😌!No oikiassa oot että kyllä sitä yleensä voi jottain tehhä. Mä oon vaan aikamoisessa solmussa tunteitteni ja elämäni kanssa. Haaveita on ja niitä toiveitakin, mutta vaikea tehdä mitään ratkaisuja tai päätöksiä asioiden suhteen, kun ei vaikuta vain itseen.
Siis että ei piä nuolasta.. Mä oon edelleen aika töttöröö. Mulla yleensä kroppa reagoi just tuolleen ohimojomotuksilla kun on ukkosta tulossa. Tänään ei semmosta ollu. Eikä kyllä näkyny isompia sateitakaan vaikka uhkailivat.
Mie kyllä nuolaisisin just sillon kun tipahtaa ...(delete delete).
Eikä siitä siis tässä sen enempää... 🙄🔥❄️Käytöskukka kirjoitti:
Mie kyllä nuolaisisin just sillon kun tipahtaa ...(delete delete).
Eikä siitä siis tässä sen enempää... 🙄🔥❄️Hmm, mie en tiiä puhutaanko me samasta asiasta 😄
No oikiassa oot että kyllä sitä yleensä voi jottain tehhä. Mä oon vaan aikamoisessa solmussa tunteitteni ja elämäni kanssa. Haaveita on ja niitä toiveitakin, mutta vaikea tehdä mitään ratkaisuja tai päätöksiä asioiden suhteen, kun ei vaikuta vain itseen.
Mie olen viimenen ihminen neuvoja antamaan, mutta jospa sinusta löytyisi voima ja varmuus toteuttaa toiveesi ja haaveesi. Muuttaa elämäsi suunta, jos sulla olisi kumppani jonka kanssa lähteä yhdessä rakentamaan uutta. Olisi turvallinen olo ja luottamus toiseen, molemmin puolinen. Jotain aika suurta voisi tapahtua 💕
Hmm, mie en tiiä puhutaanko me samasta asiasta 😄
Ei puhuta samasta asiasta, Juniori. Mielikuvitus vain otti hetkeksi vallan...
Käytöskukka kirjoitti:
Ei puhuta samasta asiasta, Juniori. Mielikuvitus vain otti hetkeksi vallan...
Älä huoli, musta ottaa vallan vallan (toisto tarkotuksella) millon mikäkin 😉
Käytöskukka kirjoitti:
Mie olen viimenen ihminen neuvoja antamaan, mutta jospa sinusta löytyisi voima ja varmuus toteuttaa toiveesi ja haaveesi. Muuttaa elämäsi suunta, jos sulla olisi kumppani jonka kanssa lähteä yhdessä rakentamaan uutta. Olisi turvallinen olo ja luottamus toiseen, molemmin puolinen. Jotain aika suurta voisi tapahtua 💕
No mulla on "kumppani" niinku tiiät ja onhan tässä rakennettu yhteistä elämää, jota sittemmin on rikottu eikä oo enää ehkä mahollista korjata. Ite oon sotkuun elämäni saanu.
No mulla on "kumppani" niinku tiiät ja onhan tässä rakennettu yhteistä elämää, jota sittemmin on rikottu eikä oo enää ehkä mahollista korjata. Ite oon sotkuun elämäni saanu.
Mitä sinulta ja häneltä vaatisi että suhde vielä korjaantuisi? Tai saisitte sen toimimaan?
Käytöskukka kirjoitti:
Mitä sinulta ja häneltä vaatisi että suhde vielä korjaantuisi? Tai saisitte sen toimimaan?
Kai asiat periaatteessa sais toimimaan ja toimiihan arki nyttenkin jotenkuten. Rakkaus puuttuu, ainakin mun osalta ja parisuhdetta tästä ei enää sillä tavalla saa.
Ajoitukset on hyvä olla aina kohdillaan 😂, näistä meillä tais ollakin keskestelua...😅
Kai asiat periaatteessa sais toimimaan ja toimiihan arki nyttenkin jotenkuten. Rakkaus puuttuu, ainakin mun osalta ja parisuhdetta tästä ei enää sillä tavalla saa.
En halua tarkemmin kommentoida, mutten tarkoittanut parisuhdettasi, vaan kuinka voisit edetä sen toisen kanssa?
Käytöskukka kirjoitti:
En halua tarkemmin kommentoida, mutten tarkoittanut parisuhdettasi, vaan kuinka voisit edetä sen toisen kanssa?
No oikeaa (pari)suhdetta ei voi syntyä jos oma elämäntilanne on tämä. Liikaa epävarmuutta monella tavalla.
No oikeaa (pari)suhdetta ei voi syntyä jos oma elämäntilanne on tämä. Liikaa epävarmuutta monella tavalla.
Ok. Itse tein virheitä, pelkäsin, olin kaapissa (vieläkin). Toinen oli valmis yhteiseen elämään. Olisin nyt onnellisempi jos oisin pystynyt lähtemåän siihen täysillä mukaan.
Käytöskukka kirjoitti:
Ok. Itse tein virheitä, pelkäsin, olin kaapissa (vieläkin). Toinen oli valmis yhteiseen elämään. Olisin nyt onnellisempi jos oisin pystynyt lähtemåän siihen täysillä mukaan.
No eipä se auta paljon jossitella.
Mä oon (välillä) aika epävarma liittyen toisen tunteisiin, vaikka on ne sillä tavalla suoraan sanottu. Teot on kuitenkin mun mielestä ne mitkä puhuu. Omat tunteet onkin sitten tosi usein enemmän tai vähemmän sekasin. Välillä mietin, että uskaltaisinko ottaa enemmän askeleita ja edetä jos toisen tunteista olis varmuus.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No eipä se auta paljon jossitella.
Mä oon (välillä) aika epävarma liittyen toisen tunteisiin, vaikka on ne sillä tavalla suoraan sanottu. Teot on kuitenkin mun mielestä ne mitkä puhuu. Omat tunteet onkin sitten tosi usein enemmän tai vähemmän sekasin. Välillä mietin, että uskaltaisinko ottaa enemmän askeleita ja edetä jos toisen tunteista olis varmuus.Huomenta Möksään!
Teot ennen kaikkea. Oma kokemus on, että varmuutta ja luottamusta saa vain olemalla yhdessä, paljon. Eihän (rakkauden ja muita) tekoja voi muuten jakaa. Toinen pitää tuntea jo aika hyvin ennenkuin askeleita uskaltaa/kannattaa ottaa, siinähän on koko elämä, sulla myös toisten, pelissä.
Täällä omaa tilannetta funtsiessa tuntuu idioottimaiselta, miksen jo muuta Oman Ihmiseni luo 😔Käytöskukka kirjoitti:
Huomenta Möksään!
Teot ennen kaikkea. Oma kokemus on, että varmuutta ja luottamusta saa vain olemalla yhdessä, paljon. Eihän (rakkauden ja muita) tekoja voi muuten jakaa. Toinen pitää tuntea jo aika hyvin ennenkuin askeleita uskaltaa/kannattaa ottaa, siinähän on koko elämä, sulla myös toisten, pelissä.
Täällä omaa tilannetta funtsiessa tuntuu idioottimaiselta, miksen jo muuta Oman Ihmiseni luo 😔Moikka Kukkanen 😊
Niinpä juuri, teot sanoo mulle enemmän kuin sanat. Kun niissä on ristiriitaa (syystä tai toisesta), niin silloin kallistun uskomaan tekoja.
Ja juuri tuotahan se vaatisi, yhteistä aikaa ja yhdessä oloa, jotta toisen oppisi tuntemaan ja saisi varmuuden tunteista, myös omistaan. Nyt sitä yhteistä aikaa on ollut verraten vähän ja osasyynä mun elämäntilanne. Muita syitä en täällä palstoilla julkisesti avaa, enkä tahdo tätä muutenkaan näissä ketjuissa puida.
Järjestys on väärä. Ensin pitäisi olla "pöytä puhdas". Pelissä on tosiaankin liikaa.Käytöskukka kirjoitti:
Huomenta Möksään!
Täällä omaa tilannetta funtsiessa tuntuu idioottimaiselta, miksen jo muuta Oman Ihmiseni luo 😔Mä en tiiä (tarkkaan) mikä/mitkä asiat sua estää, mutta jos tiedät olevasi onnellinen tuon "Oman ihmisesi" kanssa ja molempien tunteista on varmuus, niin ehkä sun pitäis tehdä niinkuin sydän sanoo.
Moikka Kukkanen 😊
Niinpä juuri, teot sanoo mulle enemmän kuin sanat. Kun niissä on ristiriitaa (syystä tai toisesta), niin silloin kallistun uskomaan tekoja.
Ja juuri tuotahan se vaatisi, yhteistä aikaa ja yhdessä oloa, jotta toisen oppisi tuntemaan ja saisi varmuuden tunteista, myös omistaan. Nyt sitä yhteistä aikaa on ollut verraten vähän ja osasyynä mun elämäntilanne. Muita syitä en täällä palstoilla julkisesti avaa, enkä tahdo tätä muutenkaan näissä ketjuissa puida.
Järjestys on väärä. Ensin pitäisi olla "pöytä puhdas". Pelissä on tosiaankin liikaa.Jeps, olen samalla kannalla. Ei pidä liikaa avata eikä varsinkaan muista ihmisistä.
Oman Ihmisen kanssa on ollut onnellisia aikoja ja koettelemuksia, mutta kaikki on selvää ja varmaa. Välimatka ja erilaiset elämäntilanteet ovat ajaneet meidät tähän. Tällä hetkellä muutto on poissuljettu vaihtoehto kummallekin, siitä kuitenkin aina välillä haaveilen.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No oikiassa oot että kyllä sitä yleensä voi jottain tehhä. Mä oon vaan aikamoisessa solmussa tunteitteni ja elämäni kanssa. Haaveita on ja niitä toiveitakin, mutta vaikea tehdä mitään ratkaisuja tai päätöksiä asioiden suhteen, kun ei vaikuta vain itseen.
Nyt alkaa mennä sellaiseksi kysymykset, että tarvittaisiin terapia huone 😉
Perheellisenä vaakakupissa on paljon ja kuviot on niin moninaiset. Kuitenkin jos vuosia joutuu panttaamaan itseään onko sekään kokonaiskuvan kannalta paras vaihtoehto, tuskimpa. Tasapainottelua, kukaan ulkopuolinen ei voi kuitenkaan paljon sanoa, tai tietää.
Mitään suunnitelmia ja etenemistä ei voi tehdä, jos ei ole oikeasti tullut tuloksiin:
1) Mitä en enään siedä tai halua?
2) Mitä haluan?
3)Voinko saada tässä suhteessa toteutua se mitä olen/haluan (oikeasti!)?
4) Onko minulla oikeus haluta omassa elämässä enemmän, vai uhraudunko ja miten pitkälle olen valmis luopumaan omista tarpeista?
5) Miten teen asioiden eteen ja missä järjestyksessä?
6) Mitä tapahtuu, jos en tee mitään?Käytöskukka kirjoitti:
Kauanko vitkuttelit kaapissa ja yrititte suhdetta? Vaaditkohan itseltäsi kerralla vähän liikoja? Se on niin luonteesta kiinni miten hyppää tai heittäytyy.
Käytöskukka kirjoitti:
Huomenta Möksään!
Täällä omaa tilannetta funtsiessa tuntuu idioottimaiselta, miksen jo muuta Oman Ihmiseni luo 😔Miksi et muuta, mikä on pahin tunne?
TiuhtinWau kirjoitti:
Nyt alkaa mennä sellaiseksi kysymykset, että tarvittaisiin terapia huone 😉
Perheellisenä vaakakupissa on paljon ja kuviot on niin moninaiset. Kuitenkin jos vuosia joutuu panttaamaan itseään onko sekään kokonaiskuvan kannalta paras vaihtoehto, tuskimpa. Tasapainottelua, kukaan ulkopuolinen ei voi kuitenkaan paljon sanoa, tai tietää.
Mitään suunnitelmia ja etenemistä ei voi tehdä, jos ei ole oikeasti tullut tuloksiin:
1) Mitä en enään siedä tai halua?
2) Mitä haluan?
3)Voinko saada tässä suhteessa toteutua se mitä olen/haluan (oikeasti!)?
4) Onko minulla oikeus haluta omassa elämässä enemmän, vai uhraudunko ja miten pitkälle olen valmis luopumaan omista tarpeista?
5) Miten teen asioiden eteen ja missä järjestyksessä?
6) Mitä tapahtuu, jos en tee mitään?Siepä se ootkin Tiuhti mainio terapeutti 😊👍Oisko sulla joku nojatuoli tms vappaana mihkä mie voisin tulla istuskelemaan ja juttelemmaan 😄Jos sais tuon Kukkasenki vaikka siihen viereen, niin voitas pittää istunto ja vuorotellen kertoa, jotta mimmoset on probleemat 😅 Pittääpä ihan ajan kanssa pohtia noita sun kuutta kohtaasi...
Siepä se ootkin Tiuhti mainio terapeutti 😊👍Oisko sulla joku nojatuoli tms vappaana mihkä mie voisin tulla istuskelemaan ja juttelemmaan 😄Jos sais tuon Kukkasenki vaikka siihen viereen, niin voitas pittää istunto ja vuorotellen kertoa, jotta mimmoset on probleemat 😅 Pittääpä ihan ajan kanssa pohtia noita sun kuutta kohtaasi...
Muita kohtia en mieti 😂😅
TiuhtinWau kirjoitti:
Kauanko vitkuttelit kaapissa ja yrititte suhdetta? Vaaditkohan itseltäsi kerralla vähän liikoja? Se on niin luonteesta kiinni miten hyppää tai heittäytyy.
Tiuhti, useita vuosia....
Siepä se ootkin Tiuhti mainio terapeutti 😊👍Oisko sulla joku nojatuoli tms vappaana mihkä mie voisin tulla istuskelemaan ja juttelemmaan 😄Jos sais tuon Kukkasenki vaikka siihen viereen, niin voitas pittää istunto ja vuorotellen kertoa, jotta mimmoset on probleemat 😅 Pittääpä ihan ajan kanssa pohtia noita sun kuutta kohtaasi...
Pare laittaa hautumaan, sit jos suree monennetta vuotta samoja asioita, on hautonut liian pitkään ja tartteis tehdä jottain.
TiuhtinWau kirjoitti:
Miksi et muuta, mikä on pahin tunne?
En voi avata enempää, mutta sanon vaikka että mulla on velvollisuuksia.
TiuhtinWau kirjoitti:
Pare laittaa hautumaan, sit jos suree monennetta vuotta samoja asioita, on hautonut liian pitkään ja tartteis tehdä jottain.
Niinpä, Tiuhti.. Soutaa-huopaa, on-off... Liian kauan on roikuttu löysässä hirressä. 🙄
Nerokas idea! Tiuhtin Terapiatupa 😊
Jo alkaisi ajatusten mutkat suoristua yhteisistunnoilla.
Eka kotitehtävä miettiä nuo kuusi mainitsemaasi (ei itse valittua😉) kohtaa 😁Käytöskukka kirjoitti:
Nerokas idea! Tiuhtin Terapiatupa 😊
Jo alkaisi ajatusten mutkat suoristua yhteisistunnoilla.
Eka kotitehtävä miettiä nuo kuusi mainitsemaasi (ei itse valittua😉) kohtaa 😁Voitasko alottaa nuo sessiot aina aurinkotervehdyksellä ja lopussa ottaa kullekin mieleinen rento asento ja meditoida 🧘♂️ tovi?
Voitasko alottaa nuo sessiot aina aurinkotervehdyksellä ja lopussa ottaa kullekin mieleinen rento asento ja meditoida 🧘♂️ tovi?
Voitas 😔
Juutuubi varmaan muistuttaa kuinka aurinkotervehdys menikään 🤔Käytöskukka kirjoitti:
Voitas 😔
Juutuubi varmaan muistuttaa kuinka aurinkotervehdys menikään 🤔Voitas tehhä vaikka tätä vähän muunneltua
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2016070821870153
Tai sitten kehittää ihan oma.Käytöskukka kirjoitti:
Niinpä, Tiuhti.. Soutaa-huopaa, on-off... Liian kauan on roikuttu löysässä hirressä. 🙄
Paha juttu..paha, paha.☝️
(Läheinen ystävä sanoi, kun kerroin omista tyydyttämättä jääneistä tarpeista, että olen tehnyt eroa jo kymmenen vuotta. Oli herättävää kuulla se läheisen suusta, joka nähnyt kaiken vierestä. En ikimaailmassa olisi näin kieltäen itseni elänyt ilman rakkautta ja kasvatusvastuuta lapsia kohtaan.)En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Voitas tehhä vaikka tätä vähän muunneltua
Tai sitten kehittää ihan oma.Just! Tuo on hyvä liikesarja. Nyt kun olkapää on kunnossa onnistunee kaikki liikkeet.
Miten ajattelit kehittää tuosta oman version, mitä muutoksia?Käytöskukka kirjoitti:
Just! Tuo on hyvä liikesarja. Nyt kun olkapää on kunnossa onnistunee kaikki liikkeet.
Miten ajattelit kehittää tuosta oman version, mitä muutoksia?Tuota noin 😅 Mulla lyö tällä hetkellä vähän 🔥 Parempi etten lähe nyt kehittelemään. Tullee muuten aika jännä liikesarja 😁
Voitas tehhä vaikka tätä vähän muunneltua
Tai sitten kehittää ihan oma.Juu ei, sorry. Laittakaa vaan joku jumppasali pystyyn😅
TiuhtinWau kirjoitti:
Juu ei, sorry. Laittakaa vaan joku jumppasali pystyyn😅
Mitä juu ei Tiuhti 😁 Meinasiksä siis jotta ei oo paikkoja vappaana?
Mitä juu ei Tiuhti 😁 Meinasiksä siis jotta ei oo paikkoja vappaana?
En, vaan mun terapia istunnossa lyödään kysymykset pöytään. Ja joo, eihän niitä paikkoja ole enään tai vielä vapaana 😄
TiuhtinWau kirjoitti:
En, vaan mun terapia istunnossa lyödään kysymykset pöytään. Ja joo, eihän niitä paikkoja ole enään tai vielä vapaana 😄
Istutaan (tai maataan) lattialla 🤣
Tuota noin 😅 Mulla lyö tällä hetkellä vähän 🔥 Parempi etten lähe nyt kehittelemään. Tullee muuten aika jännä liikesarja 😁
Voe sinnuu 😆
Kehitelläänpä tätä sitte myöhemmin lissää. 😁
Tuo 🔥 on tarttuvaista laatua...Käytöskukka kirjoitti:
Voe sinnuu 😆
Kehitelläänpä tätä sitte myöhemmin lissää. 😁
Tuo 🔥 on tarttuvaista laatua...Juuripa näin, voi minnuu 😅 Oon vähän herkkä muutamalla tavalla 😉 No sen voin jo tässä kohtaa sanoa, jotta tuo kissa asana pietään sarjassa sellasenaan 😄
Juuripa näin, voi minnuu 😅 Oon vähän herkkä muutamalla tavalla 😉 No sen voin jo tässä kohtaa sanoa, jotta tuo kissa asana pietään sarjassa sellasenaan 😄
Herkkyys on elämän suola.
Kuulen jo nikamien naksahtelun 👍En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Voi .... 😆. sä ole EoEt ihan mahdoton😂. Puoli Prinssin vuoksi, en enään vilauttele😇
Persialisella matolla, talon katolla
Juuripa näin, voi minnuu 😅 Oon vähän herkkä muutamalla tavalla 😉 No sen voin jo tässä kohtaa sanoa, jotta tuo kissa asana pietään sarjassa sellasenaan 😄
Keep your team coordinated, wherever you are
With Asana, remote teams can organize projects, manage shifting priorities, and get work done.
Tämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen asanasta ja harjakaisista 😀TiuhtinWau kirjoitti:
Keep your team coordinated, wherever you are
With Asana, remote teams can organize projects, manage shifting priorities, and get work done.
Tämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen asanasta ja harjakaisista 😀No tämähän sopi sitte kuin pipo Haapasalon päähän 😅
Vähän musiikkia mökkiin. Tämä on soinu tännään puol päivää mun päässä 😅
https://youtu.be/HvXliy_YDfsKäytöskukka kirjoitti:
Mulla ois yksi iltabiisi mielessä. Haluatko kuulla?
Mie en ossaa Kukka kuunnella sitä sun mielestäs, vaikka väitinkin että luen ajatukset 😅😂
Ei taija ehtiä, 23.25?😄
Prrr... Nyt ei mene ajatukset yksiin tämän saitin kanssa
Käytöskukka kirjoitti:
Älä välitä, ei mullakaan 😅
Mie en ossaa Kukka kuunnella sitä sun mielestäs, vaikka väitinkin että luen ajatukset 😅😂
Alkaa mullakin pallaa pärreet tämän s24:n kanssa
😡
En anna periksi. Klo 23:35?
https://youtu.be/oCLpLWcX2cgKäytöskukka kirjoitti:
😡
https://youtu.be/oCLpLWcX2cgJoo, tuohon ehitään 😉 Mä oon nauranu nyt äänetönnä täällä jo itekseni tovin. Kiitos siis piristyksestä 😄😉
Käytöskukka kirjoitti:
En voi pusuja jaella mihin sattuu, mut nyt saatte Poikkeuksellisesti tälläiset kaverilliset, kumpainenkin 😙😙, kauniita tosi unia!
...jospa vähän helpottaisi kiukkuihin ja suruihin ja mun tähän hyper oloon😅
Yhdelle erityisen hyvä sanaiselle haluaisin lähettää tälläisen 😘, mut taitaa olla parempi, etten sitä vielä tee😌.TiuhtinWau kirjoitti:
En voi pusuja jaella mihin sattuu, mut nyt saatte Poikkeuksellisesti tälläiset kaverilliset, kumpainenkin 😙😙, kauniita tosi unia!
...jospa vähän helpottaisi kiukkuihin ja suruihin ja mun tähän hyper oloon😅
Yhdelle erityisen hyvä sanaiselle haluaisin lähettää tälläisen 😘, mut taitaa olla parempi, etten sitä vielä tee😌.😂Takas rakas 😉😘 Kauniita unia 💤💤
Käytöskukka kirjoitti:
😡
https://youtu.be/oCLpLWcX2cgOlipa siinä komia ääninen laulaja ja sopiva tempo unilauluks 😊 👍 Kauniita unikuvia Kukkanen 🌷
Olipa siinä komia ääninen laulaja ja sopiva tempo unilauluks 😊 👍 Kauniita unikuvia Kukkanen 🌷
Nuku hyvin 🔥
😂Takas rakas 😉😘 Kauniita unia 💤💤
Sori Tiuhti, lähti tuommonen siveetön pusu😅, mutta tässä siis siveempi versio 😙
Käytöskukka kirjoitti:
😡
https://youtu.be/oCLpLWcX2cgOi miten kutsuvaa ja kaipaavaa! 😶
Sori Tiuhti, lähti tuommonen siveetön pusu😅, mutta tässä siis siveempi versio 😙
Eipä mitään, siveempi vastaan otettu. 👍
Voi hitsit, olis niin paljon virtaa ja energiaa höpötellä täällä, aikaa ei 😬 samassa määrin kuin intoa!
Saiskos sitä virtaa 🌀 ja energiaa⚡linjoja pitkin vähän tännekin 😅
Nyt on pakko mennä 😴, huomiseen!
- Anonyymi
Mun ihastus jakaa niin kauniita biisei feisbuukissaan. 😌😍
Ja niiiin puhuttelevia uskomattoman kauniita ajatuksia myöskin... 😌🥰
Joku kehen hän rakastuu tulee oleen maailman onnellisin 💘- Anonyymi
Hän on niin uskomattoman lempeä ja herttainen. Sen vaan näkee, tuntee ja aistii hänestä jo kaukaa. 💞🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on niin uskomattoman lempeä ja herttainen. Sen vaan näkee, tuntee ja aistii hänestä jo kaukaa. 💞🤭
En (ehkä) kestä
😔 - Anonyymi
Miks se johon hän rakastuu et vois olla sinä? 😉
Oon vaan vähän luovuttanut rakkauden suhteen. En usko et ikin tulen ketään löytämään kuka vois musta pitää niin paljon et jaksais mua.
Anonyymi kirjoitti:
Oon vaan vähän luovuttanut rakkauden suhteen. En usko et ikin tulen ketään löytämään kuka vois musta pitää niin paljon et jaksais mua.
Ei kannata luovuttaa 😉
Ootko kertonut tunteistasi ihastuksesi kohteelle?- Anonyymi
Ei kannata luovuttaa 😉
Ootko kertonut tunteistasi ihastuksesi kohteelle?Kiitos ☺️😇
En kyl oo kertonut... 😔 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ☺️😇
En kyl oo kertonut... 😔No, aattelitko kertoa vai pittää omana tietonas?
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän meissä kaikissa ole puolemme ja jaksamista. Kun vaan kohtaisikin ihmisen, jonka kanssa ne huonoimmat puolet sietää toisissaan parhaiten 😉👍
Päivän alkuun vähän pitkä mutta ❤️https://youtu.be/cC8pdPys-zk
Olipa kaunis ja haikea biisi. Laitan tähän nyt vähän lisää tempoa, kun tarttee lisävirtaa. Muistatkos Kukka tämmöstä biisiä? https://youtu.be/mc7bSV3bGaQ
Tämän biisin ilmestymisaikoihin mulla oli aikamoista kriisiä elämässä.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Olipa kaunis ja haikea biisi. Laitan tähän nyt vähän lisää tempoa, kun tarttee lisävirtaa. Muistatkos Kukka tämmöstä biisiä? https://youtu.be/mc7bSV3bGaQ
Tämän biisin ilmestymisaikoihin mulla oli aikamoista kriisiä elämässä.Tottakai muistan! Hyvä biitti.
Tuohon aikaan mulla taasen taisi olla aika seesteistä ex-miehen kanssa 🤔Käytöskukka kirjoitti:
Tottakai muistan! Hyvä biitti.
Tuohon aikaan mulla taasen taisi olla aika seesteistä ex-miehen kanssa 🤔Minkäköhän biisin aikaan mulla olis ollu seesteistä 😅 Jo oli tämä Suomikaksnelosen kehittäjätiimi saanu jotakin järkevääkin aikasiks. Nyt näkkyy millon viimeisin viesti ketjuun laitettu 👍 Ps. Mulla on nyt "käty" 😉
Minkäköhän biisin aikaan mulla olis ollu seesteistä 😅 Jo oli tämä Suomikaksnelosen kehittäjätiimi saanu jotakin järkevääkin aikasiks. Nyt näkkyy millon viimeisin viesti ketjuun laitettu 👍 Ps. Mulla on nyt "käty" 😉
🙄 Mikä "käty", Mehtänainen? Ei ootas, goggeloin...
Okei, kivaa! Käytä tilaisuus nyt tarkoin parhaaksi katsomallasi tavalla 👍😉
Minun pittää lähteä tästä käymään möksällä pari hommaa hoitamassa. Pääsee UIMAAN.... 💦💦💦
P.S. Mulla ei iOS:n kanssa tämä palsta oikein skulaa vieläkään.Sydämellinen! Käytöskukka, sun biisi valinnat ruokkii kaikkea haavemaista. Vähän ku seisoisi suolla uppoaisi ja haluaisikin vähän upota.
Käytöskukka kirjoitti:
Minun pittää lähteä tästä käymään möksällä pari hommaa hoitamassa. Pääsee UIMAAN.... 💦💦💦
P.S. Mulla ei iOS:n kanssa tämä palsta oikein skulaa vieläkään.Ei, ei Kukkanen, tää kämppä missä nyt istun ei oo tyhjänä 😅 vaan tarkotin tuota mun uutta Kämppä ketjua joka on hiljanen ku pk-seutu juhannuksena 😁
Käytöskukka kirjoitti:
P.S. Mulla ei iOS:n kanssa tämä palsta oikein skulaa vieläkään.Mukavia uinteja 🏡 🌊😊
TiuhtinWau kirjoitti:
Sydämellinen! Käytöskukka, sun biisi valinnat ruokkii kaikkea haavemaista. Vähän ku seisoisi suolla uppoaisi ja haluaisikin vähän upota.
Aijaa... Hauska kielikuva 😀
Ehkä haluankin upota siihen samaan ’suohon’ enkä siirtyä ns. elämässä eteenpäin 🤔 ??Käytöskukka kirjoitti:
Ehkä haluankin upota siihen samaan ’suohon’ enkä siirtyä ns. elämässä eteenpäin 🤔 ??Se biisi, eiks siinä korjattu jotain kahvikonetta päiväkahviseuran vaihtoa vähän vakavammalla moodilla. Aika semmoinen kutsuhuuto, mut nämä on näitä tulkinnallisia taas.
Mulle tuli tästä vanha kappale mieleen, mut en muista nimeä... se missä lesbo laulaa craving, craving, craving... nämä olis samaa lajia, kutsuhuudossaan. Intohimosta ja himosta kertoo, mut omaa taustani vasten koen sen vietin tukahtuneeksi huudoksi. Vähän niinku olis pullonhenkenä jumissa😉Käytöskukka kirjoitti:
Ehkä haluankin upota siihen samaan ’suohon’ enkä siirtyä ns. elämässä eteenpäin 🤔 ??Kyllähän sitä jos jonkin laiseen suohon jo haluaisi... upota.
TiuhtinWau kirjoitti:
Se biisi, eiks siinä korjattu jotain kahvikonetta päiväkahviseuran vaihtoa vähän vakavammalla moodilla. Aika semmoinen kutsuhuuto, mut nämä on näitä tulkinnallisia taas.
Mulle tuli tästä vanha kappale mieleen, mut en muista nimeä... se missä lesbo laulaa craving, craving, craving... nämä olis samaa lajia, kutsuhuudossaan. Intohimosta ja himosta kertoo, mut omaa taustani vasten koen sen vietin tukahtuneeksi huudoksi. Vähän niinku olis pullonhenkenä jumissa😉No yks tuli het mieleen, liekö tämä?https://youtu.be/oXqPjx94YMg
KDL: llä on hienoja tulkintoja, mm Hallelujah häneltä on yks parhaista.TiuhtinWau kirjoitti:
Kyllähän sitä jos jonkin laiseen suohon jo haluaisi... upota.
😳 Mie oon iha pihalla kun työ vaan puhutte jostain soista ja pullonhengistä 😅 Tuli mieleen kun kirjotin kerran riimit missä oli enkeli 😇 ja piru 👿
Käytöskukka kirjoitti:
No yks tuli het mieleen, liekö tämä?https://youtu.be/oXqPjx94YMg
KDL: llä on hienoja tulkintoja, mm Hallelujah häneltä on yks parhaista.Tämä😃, mulle tämä on Halleluja nyt! Vähän niinku EoEt laittama Juice aikaisemmin. Kyllä olis mun kirkossa ihan omat virret😅, eikä ole mikään vitsi, nämä on taidetta.
😳 Mie oon iha pihalla kun työ vaan puhutte jostain soista ja pullonhengistä 😅 Tuli mieleen kun kirjotin kerran riimit missä oli enkeli 😇 ja piru 👿
Etsi se runo ja laita tänne! Tai jos siirrytään seuraavaan rakennukseen 👉
TiuhtinWau kirjoitti:
Etsi se runo ja laita tänne! Tai jos siirrytään seuraavaan rakennukseen 👉
Mä kirjotin sen anonyyminä eli en taija löytää. Mulla oli sillon joku lievä masisvaihe ja vastailin toisten kauniisiin runoihin synkillä riimeillä 😅
- Anonyymi
Mulle tää etusivu menee koko ajan valkoiseksi kun latautuu. Ja just ja just ehdin painaa aina tuosta ensimmäisenä ylhäällä olevasta keskustelusta et tätä pääsin katsomaan ja kommentoimaan. Onko muilla samaa?
Tää 24 palsta on ennenkin tehny tätä mulle. En tajuu... 😕Mulla auttoi kun päivitin puhelimen ja jollain auttoi kun päivitti selaimen.
Mutta p•••• uudistus ainakin mobiilikäyttäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850