Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näen+realieelämää
1/2v.+kohdalla:++olen+käsitellyt+henkkoht.+asioitani+pidemmälle,+kuin+tänään+ja+uskaltaudun+tehdä+jo+konkreettisia+asioita+niiden+eteenpäin+viemiseksi.+
3v+kohdalla:+minulla+on+kiinteä++parisuhde+naiseen+(ehkä+vasta+alkanut)++ja+realielämässä+sateenkari+ystäviä.+(....eilen+Apple+music:ini+tunnisti+minut+lesboksi+😂,+ehdotti+bride+radio+kanavia...huvitti,+että+näinhän+tämä+menee😄)
5v.+kohdalla:+olen+ihanassa+hellässä+ja+rakastavassa+kiinteässä+parisuhteessa+naiseni+kanssa,+kaikki+lapseni+ovat+täysi-ikäisiä+ja+omalle+elämälle+on+enemmän+aikaa.+Kiitän+itseäni+rohkeudestani+edetä+kohti+sitä+mikä+tyydyttää+syvät+maalliset+ja+vähän+taivaallisetkin😉kaipaukseni.
Kuulisin+mielelläni+myös+muiden+suunnitelmia!+Jos+joku+uskaltaa+avautua.+En+tiedä+mitä+pahaa+siitä+voi+seurata,+jos+avautuu+täällä+näistä+asioista?
16.06.2020 10:23
Ihminen+on+itse+on+osa+tätä+puhdasta+luontoa,+joten+piilopaikka+ei+omilta+ajatuksilta+ole.+On+oikein+ja+kohtuus+saada+olla+ihminen,+voida+kysyä+ja+saada+vastauksia.+Oikeita+todellisia+vastauksia,+eikä+vaan+jotain+ikuisia+haavekuvia+tai+unelma+hömppää.
16.06.2020 10:06
Huomenta+mietiskelijä,
Kuulostaa+siltä,+että+tarvitset+elämääsi+juuri+NYT+enemmän+konkretiaa.+Mitä+jos+eläisit+arjessasi+90%+realimaailmassa+ja+edistät+siellä+olevia+konkreettisia+asioita+ja+anna+vain+10%+ajastasi+odotusten+ja+haaveiden+suuntaisille+ajatuksille.+
Haaveet+ja+odotukset+elämästä+voivat+olla+hyvä+veto+apu+eteenpäin,+mutta+olen+huomannut,+että++liian+suuressa+asemassa+ne+puskevat+liikaa+ja+tulee+just+tollaista+haaveilun+aiheuttamaa+tuskaa+mitä+sulla+on.+Mee+laittamaan+vaikka+tiskit,+tai+korjaa+pyörä.+Mä+menen+suihkuun,+puen+ja+teen+ruoka+ostokset+ja+yritän+keskittyä+NYT+enempi+johonkin+muuhun,+kun+täällä+palstalla+ajatuksien+pyörittämiseen.+Musiikin+sijastakin+taidan+tänään+kuunnella+jonkun+tiede+jutun+😉
Tsemppii+meille+haaveilijoille!👍
...miten+ihmeessä+🤔eksyin+tänne+suhde+palstalle,+no+sun+ajatukset+kuulosti+tutuilta+ja+järkeviltä,+vaikka+jokseenkin+vähän+kyynisiltä.
16.06.2020 09:41
Jos+sitä+vaikka+yön+antaa+hautua+ja+aamulla+on+suunnitelmat+valmiit++😂...+No+ei,+ei+sitä+voi+elämässä+kaikkea+suunnitella,+vaikka+paljon+voikin.
15.06.2020 22:48
Kiitos+EoEt,+oli+kaunis!
Hyvää+yötä+hirsimökkiin!+😴
15.06.2020 22:42
No+hei,+ihan+rauhassa😌,+tunteiden+käsittely+ottaa+aikaa,+ei+sille+voi+mitään.+Jaksamista!+😌
15.06.2020 22:35
No+jopas+rytmikkään+kääräisit+😊,+olin+ymmärtänyt,+että+sulla+on+suruaika+vielä+menossa.+Onko+sulle+tapahtunut+jotain,+kun+nyt+noin+iloista+svengiä+laitoit+tulemaan?
Olis+pitäny+vasta+aamulla+kuunnella,+ku+oli+vauhdikas+näin+iltaan.
15.06.2020 22:20
Jotenkin+🥱😊,+tarttuuko+haukoutus+sinne+sullekin?
15.06.2020 22:12
Joo+pitää+mennä+kohta,+ei+vaan+huvita...(yksinäisyys+illassa,+ei+paha+mut+kuitenkin😌).
Onko+sulla+pitkä+matka+mökille?+
EoEt+ja+Kiitoskukka,+😊mitä+näette+elämässänne+puolen+vuoden,+kolmen+vuoden,+viiden+vuoden+päässä+olevan?
15.06.2020 22:10
Ihan+puoli+unessa,+piti+viel+tiskata+paistinpannu+ja+päätinkin+ottaa+vielä+vähän+iltapalaa🙂,
Mitäs+tänne+teille+kuuluu?
15.06.2020 21:50
Iltaa+hirsimökkiin!+
Kivoja+biisejä👍+Toi+Lähtisitkö+kertsi+on+aina+vetänyt+mukaansa.+Jossain+olen+kuullut+siitä+uudemman+version+missä+nainen+laulaa,+se+oli+nätti,+en+löytänyt.+
😌🥱😴👋
15.06.2020 21:15
🎵Irrallaan+-Tuure+Kilpeläinen+
https://youtu.be/ngXE6dyvfLY
15.06.2020 21:05
Ps.+Se+mikä+on+ja+lopulta+jäljelle+jää+on:++🎵Pyyteetön+rakkaus+-Tuure+Kilpeläinen
Mikä+olisikaan+parempi+päivä+kohtaamiselle,+kuin+joulupäivä.
15.06.2020 20:27
Hei+Anonyymi,
Hyväuskoisuus+voi+parhaimmillaan+toimia+itseään+toteuttavana+ennustuksena.+
Silloin,+kun+elämässä+tekee+isoja+muutoksia+ajoituksen+oikea+aikaisuuden+merkitys+korostuu.+Sellaista+riskiä+en+voi+vielä+ottaa,+että+edessäni+seisoisi+ihana+Nainen.+
Hyväuskoinen+haave,+jos+saisi+toteutua:"Seisahdun+ja+katson",tapaisin+Runoilijan+Joulupäivänä+aamulla+kirkossa.
...jos+edessäni+näen+kaljun+rullatuolissa+istuvan+miehen,+suutelen+häntä+otsalle.+Työnnön+hänet+käytävää+pitkin+kirkon+etuosaan+ja+vietämme+yhdessä+messun+ajan.+Lopuksi+autan+hänet+invataksiin.
...jos+edessäni+näen+vanhan+lihavan+naisen+Etelä-Suomesta,+suutelen+häntä+poskelle+ja+pyydän+hänet+messun+jälkeen+hetkeksi+perheeni+pariin+kotiini+glögille.+Lopuksi+vien+hänet+autollani+kotiin.+
...jos+edessäni+näen+kaltaiseni+Naisen,+suutelen+häntä+suoraan...++en+enää+pidä+turvaväliä.+Pääni+kun+on+ollut+jo+niin+pitkään+täynnä+kaikenlaisia+kuvia+meistä.+Silloin+uskallan+jo+sanoa:+"Tuleni+on+omani,+Nyt+katson+sinua!+Ytimestä+ytimeen+hengitetään+valoa".
...edessäni+en+koskaan+näe+tyhjyyttä,+ja+sitä+en+pyytele+anteeksi.+Sieluni+tulee+ravituksi+messusta,+vaikka+astelisin+käytävää+pitkin+kirkon+etuosaan+ilman+toista+ihmistä.
15.06.2020 20:21
🧡48
14.06.2020 20:14
💙51
14.06.2020 20:08
Voi+olla,+että+kirjailija+oli+kuvannut+vain+hetken+hahmojen+elämästä,+sen+nuoruuden+(+ja+suhdesotku+tuskaa).+Olisin+toivonut+pidempää+kasvutarinaa.+
Mitä+ajatuksia?
14.06.2020 20:07
Näinpä!+Tämä+höperöitynyt+lähteekin+nyt+näillä+puheilla+ulos+ottamaan+happea😊
Mukavaa+päivää😎🌤
14.06.2020 12:07
haluas+..vähän+myöhässä.
14.06.2020 11:48
Joku+on+jumissa+kaupungissa+😉
14.06.2020 11:20
17 / 48