Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Järkyttävän+pitkiä+aikoja😨.+Miten+ihmiset+ajautuu+noin+tavoittamattomiin,+noin+pitkiksi+ajoiksi?+Ymmärrän,+ettei+tunteita+voi+sammuttaa,+mutta+samalla+herää+kysymys,+onko+edes+tehty+aloitteita+tai+puhuttu+suoraan.+Omasta+epätoivoisesta+Ihastumisesta+pääsin+eroon,+kun+kysyin+suoraan.+Ihmeen+helpottavaa+ja+nyt+elämä+jatkuu.
10.06.2020 21:54
Ikävä+kuulla+sun+tilanteesta😌.+Huomasitko,+olen+usein+lukenut+sun+nimen+Kiitoskukka😄.+
Mitä+olet+täällä+päästellyt?++Voisit+yhtähyvin+olla+Siveydensipuli+nimimerkiltäsi😆.+Kauanko+olit+sinkku+ennenkö+ihastuit?+No+teitkö+aloitteen?+
On+totta,+että+ihminen+kaipaa+todellisempaa,+jotain+tämän+”välitilan/+someilua”+enemmän.+Ei+tätäkään+pitkiä+aikoja+jaksa.+Mulla+nyt+aikaa+roikkua,+kun+töitä+todennäköisesti+vasta+elokuusta.+
Teillä+kuulostaa+olevan+aika+vakava+suhde,+miksi+se+on+niin+hankala?+Miksi,+ette+toteuttaneet+niitä+pitkäaikaisia+suunnitelmia?+
Eiks+sun+pitäs+pitää+katse+vaan+ylhäällä+ja+uusissa+tuttavuuksista,+jos+se+vanha+pitkä+suhde+on+noin+hankala?
Kiva+kuulla+sun+juttuja,+oletkin+ollut+melko+vähäsanainen.+Oikeasti+olen+miettinyt,+jos+olettekin+EoEt+kanssa+sama+henkilö+😅,+mistä+näistä+netti+kirjoittelusta+tietää+kuka+on+kuka.+Hetken+jo+kuvittelin+sinut,+mun+ihastukseksi+reaalimaailmasta😂.+Niin+hölmö+sitä+on+kun+kaipailee+läheistä+ihmissuhdetta,+että+kuvittelee+kaiken+laista.+
Onko+sulle+käynyt+koskaan+netissä+mitään+kuvittelu+juttuja?+Kauan+olet+kirjoitellut?
10.06.2020 21:43
En+löytänyt+sitä+biisiä+mistä+alun+perin+ajatuksia.+Tosiaan,+aika+kaihoisasti+kuulostaa.+Miksei+asiat+puhumalla+selviä?+Oletko+kertonut+suoraan+tunteista?+Aika+isoja+tunteita.+Tai+kysynyt+suoraan?+Kannattaisi,+ton+kaihon+perusteella+tarvitset+vapautuksen+turhasta+toivosta,+tai+sitten+ihan+suoran+vastauksen+mikä+toisen+todellinen+ajatus+tilanteesta+on.+Älä+kiusaa+itseäsi+liian+pitkiä+aikoja+epätietoisuudessa.
10.06.2020 18:41
Ihan+kamala+polte+ja+kiire+on😅,+tässähän+sitä+on+taas+ristiriitaa+kerrakseen,+kasvattaa+luonnetta,+varovainen+pitää+olla+ja+jääkaapin+suurimmat+jääpalat+mukana.+
Olen+kuvaamanlaisesi+ja+tapaan+paljon+ihmisiä.+Sellaiset+ihmiset+joihin+ihastun+on+onneksi+harvassa,+mutta+sitäkin+vaikeampaa+sitten+pidätellä+itseä+etenemästä.+Joltain+osin+olen+ihan+valmis+ja+joltain+osin+en.+Se+että,+ihastuin+kaksi+vuotta+sitten+tutustumisen+kautta+palavasti+naiseen+taisi+olla+jo+merkki+siitä+että+olen+hyvinkin+valmis+menemään+eteen+päin.+
Kiitoskukka+millaiset+sun+tilanteet+ja+ajatukset+on?+Olen+huomannut,+että+olette+EoEt+kanssa+olleet+aika+haikeissa+fiiliksissä.
10.06.2020 17:32
🎵Joulukirkkoon+(+kello+löi+jo+viisi+)
Erkki+Pohjola+&+The+Tapiola+Choir
10.06.2020 17:03
Hitsi+kun+olen+vakava,+niin+sanat+tylyjä,+ei+ole+missään+tapauksessa+tarkoitus+olla+tyly,+anteeksi+jos+saa+sellaisen+kuvan,+kirjoitin+taas+ennenkö+ajattelin.+Tä+on+just+tätä+kun+ei+voi+kuulla+äänensävyä,+pitäs+enempi+laittaa+emojia+😊
10.06.2020 16:37
Olet+oikeassa,+mies+on+hyvä.+Hän+kysyi+siitä+mun+ensimmäisestä+ihastuksesta,+kun+olin+menossa+häntä+tapaamaan,+että+mitä+teen+jos+saan+vastakaikua.+Sanoin+suoraan+että+se+olisi+menoa.+(Oli+todella+vaikea+tilanne!)+
Olin+kaksi+vuotta+niin+ihastunut+ja+näin+tätä+ihmistä+melkein+päivittäin,+että+olin+jo+ihan+valmista+kauraa,+yksi+pieni+sana+ja+se+olisi+ollut+menoa.+Tavallaan+oli+helpotuskin,+että+sain+pakit,+koska+opin+tuntemaan+itseni,+nyt+tiedän+että+mulla+ottaa+tunteet+helposti+vallan,+jos+en+ole+valmiiksi+käynyt+itselleni+sääntöjä,+nyt+voin+järjellä+ajatella+miten+toimin+jatkossa+ja+järjestän+elämääni+ja+mitä+teen+jos+eteeni+tulee+ihana.+Elämän+tärkeimpiä+asioita+ei+kannata+ryssiä,+vaikka+kuinka+olis+ollut+syvää+kaipausta+ja+emotionaalisia+vajauksia.+Siinähän++sitten+eroittuu+kultajyvät+akanoista+samalla.+Eteenpäin+innolla,+ei+kuitenkaan+suinpäin.+Elämä+edessä.+
Olen+melko+mustavalkoinen,+ajattelen,+että+minun+pitää+rakentaa+ensin+oma+elämä,(+siinä+ei+ole+kysymys+miehen+sallimisesta.)+Voin+kyllä+myöntää,+että,+jos+tapaisin+ihanan+tyypin,+nopeuttaisi+jossain+määrin+omaa+etenemistä.+Olen+kuitenkin+määritellyt+itselleni+tietyt+tunteille+suojaa+antavat+raamit,+joista+pidän+nyt+tiukasti+kiinni.+
+Mikäli+kotisohvalleni+putoaisi+Puoli+prinssi+suu+vasten+suuta+ja+huumaisi+minut+ihanilla+sanoillaan,+mutta+vähät+välittäisi+minun+etenemis+tahdista+tai+rajoista,+hän+ei+silmissäni+olisi+enään+ihailuni+arvoinen.
10.06.2020 16:30
Mulla+oli+mielessä+yksi+sun+aijemmin+toiseen+ketjuun+laittama+biisi+jota+olin+tulossa+avaamaan,+kun+huomaan,+että+mulla+on+vähän+tyly+tyyli+kommentoida+sillon+kun+joku+tökkii+jonkun+laulun+sanoissa.+Nyt+huomasin+tämän+ensin.+On+paljon+ajatuksia.+Ennenkö+kommentoin+kysyn+sulta:+
+Mistä+luovuttaa?+Ja+miten+avautua?
10.06.2020 15:41
Minäkin+olen+mato+matkaNainen+maan.+Mitä+kenellekin+omena+symbolisoi🍏,+mulle+tietoa+ja+valtaa,+niiden+kanssa+on+hyvä+olla+taitava,+ettei+satuta+muita+matkalaisia😊.
10.06.2020 14:50
Ps.+Biisi+on+aikas+hyvällä+sykkeellä😊,+eikös+olekkin?
10.06.2020 08:50
😒no+olen+itsekkin+ristiriitainen,+vaikka+mies+jonka+kanssa+olen+naimisissa+tietää+kaikki+mun+kirjoittelut+täällä+ja+on+suoruutta+ja+avoimuutta.+Onhan+tämäkin+silti+jo+harmaalla+alueella+oloa,+kun+kirjoittelen+täällä,+koska+täällä++on+ihastuttavia+Naisia.+Toisaalta+olen+tämän+lesboutumisen+kanssa+aika+yksin+tässä+hetero+maailmassa,+että+miten+muutenkaan+tekisi,+kuitenkin+tämä+on+henkilökohtainen+muutos+ja+kasvu+prosessi.
Aika+tarkka+saisi+olla+miten+etenisi+tutustumis,+ihastumis+ja+rakastumisen+vaiheissa+tälläisessä+tilanteessa.+Mitä+enempi+päällekkäisyyttä+suhteissa+sitä+paskempaa+paskaa,+joka+suhteen+(myös+sen+platonisen),+vaikka+kuinka+olisi+ihastunut.+Ei+vanhan+päälle+voi+rakentaa+mitään+kovin+hyvää+toista+suhdetta.+Tai+siis+mistä+minä+sen+tiedän+jos+joku+on+näin+tehnyt,+mutta+ei+onnistuisi+minulta+ainakaan.
10.06.2020 08:33
Totta+on+😊,+mutta+eikö+juuri+se+ole+pelkästään+hyvä+asia?
10.06.2020 08:15
Mitä+ihmettä🤔Eiks+toi+nyt+ole+ihan+järjen+vastausta.+
Miksi+sun+pitäisi+päästää+irti+jostain+johon+sulla+on+noin+vahvoja+tunteita?+
Kuka+määrää,+että+hänen+olis+pitänyt+olla+sun+Oma+ihminen?
10.06.2020 08:14
Millaista+seksiä+se+edes+olisi,+kuulostaa+omaan+korvaan+aika+vajaalta.+Kaikki+tai+ei+mitään+näissä+elämän+tärkeimmissä+asioissa.
10.06.2020 00:38
Jos+ei+ole+arvot+kohdallaan+tai+koskaan+Joutunut++miettimään+asiaa,+ihastumisen+alussa+kaikki+maailman+kuvioit+sopii,+kun+tunteet+vie+järkeä.+Alun+alkaen,+jos+pystyy+toiselle+ihmiselle+näin+tekemään+on+huijannut+eniten+itseään.+Sanonut+ahneutta+rakkaudeksi.+Syvimmillään+varmaan+itsekunnioituksen+puutetta,+jos+ei+arvosta+muita.+
Kirjoitus+johon+kommentoin+on+hyvä!
10.06.2020 00:32
🎵+https://youtu.be/z3to-Ma10nQ
09.06.2020 23:31
Avautumalla+kuva+laajenee.+
Erakoitumisella+on++kai+suojeleva+tarkoitus,+mutta+se+ei+palvele+lopulta+kuitenkaan.
09.06.2020 23:14
Juu+samat+käyttöjärjestelmät+mulla
09.06.2020 14:16
Yritän+pähkäillä+mitä+teen+sille,+että+saan+toimimaan👍+...pitää+varmaan+kysäistä+perheen+nuorisolta+apuja+😄
☕️👍
09.06.2020 14:14
Kone+näyttää+vieläkin+vain+valkoista,+mutta+kävin+kurkkaamassa+tänään+tuota+kahvilaa,+juoksen+perään+jos+joskus+menette+EoEt+kanssa+👍
...katsoo+nyt+jos+saan+sen+toimimaan,+kännykällä+voi+olla+vaikea+kirjoitella+sinne🤔
09.06.2020 10:43
20 / 48