Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Järkyttävän+pitkiä+aikoja😨.+Miten+ihmiset+ajautuu+noin+tavoittamattomiin,+noin+pitkiksi+ajoiksi?+Ymmärrän,+ettei+tunteita+voi+sammuttaa,+mutta+samalla+herää+kysymys,+onko+edes+tehty+aloitteita+tai+puhuttu+suoraan.+Omasta+epätoivoisesta+Ihastumisesta+pääsin+eroon,+kun+kysyin+suoraan.+Ihmeen+helpottavaa+ja+nyt+elämä+jatkuu.
  2. Olet+oikeassa,+mies+on+hyvä.+Hän+kysyi+siitä+mun+ensimmäisestä+ihastuksesta,+kun+olin+menossa+häntä+tapaamaan,+että+mitä+teen+jos+saan+vastakaikua.+Sanoin+suoraan+että+se+olisi+menoa.+(Oli+todella+vaikea+tilanne!)+Olin+kaksi+vuotta+niin+ihastunut+ja+näin+tätä+ihmistä+melkein+päivittäin,+että+olin+jo+ihan+valmista+kauraa,+yksi+pieni+sana+ja+se+olisi+ollut+menoa.+Tavallaan+oli+helpotuskin,+että+sain+pakit,+koska+opin+tuntemaan+itseni,+nyt+tiedän+että+mulla+ottaa+tunteet+helposti+vallan,+jos+en+ole+valmiiksi+käynyt+itselleni+sääntöjä,+nyt+voin+järjellä+ajatella+miten+toimin+jatkossa+ja+järjestän+elämääni+ja+mitä+teen+jos+eteeni+tulee+ihana.+Elämän+tärkeimpiä+asioita+ei+kannata+ryssiä,+vaikka+kuinka+olis+ollut+syvää+kaipausta+ja+emotionaalisia+vajauksia.+Siinähän++sitten+eroittuu+kultajyvät+akanoista+samalla.+Eteenpäin+innolla,+ei+kuitenkaan+suinpäin.+Elämä+edessä.+Olen+melko+mustavalkoinen,+ajattelen,+että+minun+pitää+rakentaa+ensin+oma+elämä,(+siinä+ei+ole+kysymys+miehen+sallimisesta.)+Voin+kyllä+myöntää,+että,+jos+tapaisin+ihanan+tyypin,+nopeuttaisi+jossain+määrin+omaa+etenemistä.+Olen+kuitenkin+määritellyt+itselleni+tietyt+tunteille+suojaa+antavat+raamit,+joista+pidän+nyt+tiukasti+kiinni.++Mikäli+kotisohvalleni+putoaisi+Puoli+prinssi+suu+vasten+suuta+ja+huumaisi+minut+ihanilla+sanoillaan,+mutta+vähät+välittäisi+minun+etenemis+tahdista+tai+rajoista,+hän+ei+silmissäni+olisi+enään+ihailuni+arvoinen.