Miten kauan teillä on mennyt

Anonyymi

mahdottomasta rakkaudesta ylipääsemiseen, jos ei ole ollut enää mitään kontaktia?

44

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1-3 vuotta, mutta ovat olleet enemmän luokkaa ”järjetön ihastus”, jossa olen ihastunut johonkin pintapuolisesti kiinnostavaan ihmiseen ja kuvitellut loput (en ole ollut paljoa tekemisissä yhdenkään näistä kanssa). Nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni ihan kunnolla ihastunut ”oikeaan” ihmiseen ja aion tehdä asialle pian jotain... jos pakit tulee niin päivitän tänne sitten tulevaisuudessa, kauan kesti ihastelu 😁

• Anonyymi

Kiva kuulla, toivottavasti lähestyt ihastustako. Pidän sulle peukkuja, että onnistuis yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla, toivottavasti lähestyt ihastustako. Pidän sulle peukkuja, että onnistuis yritys.

Kiitos 😊

• Anonyymi

Vuosia, mutta johtuu varmaan siitä, että toista on nähnyt ja ollut tekemisissä säännöllisesti. Lisäksi elämäntilanne on sellainen, että uusia kontakteja tulee rajoitetusti. Sekin varmaan pitää pidempiä ihastumisia yllä.

• Anonyymi

Mä löydän aina uuden mahdottoman tilalle. 😁

• Anonyymi

2-3 vuotta, siis aivan liikaa.

• Anonyymi

Kerran nuorena meni melkein neljä vuotta, mutta sen jälkeen ei ole mahdottomia rakastumisia ollut!

• Anonyymi

Ei kokemusta tällaisesta. Jonkinlainen kontakti on jokaiseen säilynyt loppuun asti vaihdellen eri ihmisten välillä perus kuulumisten vaihdosta seksiin.

• Anonyymi

Noin 1-2 vuotta siitä, kun ei ole enää ollut kontaktia. Ajan tuhlaustahan se on, mutta ei tunteitaan saa pois päältä heti kuin robotti.

• Järkyttävän pitkiä aikoja😨. Miten ihmiset ajautuu noin tavoittamattomiin, noin pitkiksi ajoiksi? Ymmärrän, ettei tunteita voi sammuttaa, mutta samalla herää kysymys, onko edes tehty aloitteita tai puhuttu suoraan. Omasta epätoivoisesta Ihastumisesta pääsin eroon, kun kysyin suoraan. Ihmeen helpottavaa ja nyt elämä jatkuu.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Järkyttävän pitkiä aikoja😨. Miten ihmiset ajautuu noin tavoittamattomiin, noin pitkiksi ajoiksi? Ymmärrän, ettei tunteita voi sammuttaa, mutta samalla herää kysymys, onko edes tehty aloitteita tai puhuttu suoraan. Omasta epätoivoisesta Ihastumisesta pääsin eroon, kun kysyin suoraan. Ihmeen helpottavaa ja nyt elämä jatkuu.

Sepä se, kun en ole ikinä aloitetta tehnyt...

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä se, kun en ole ikinä aloitetta tehnyt...

Miksi et?

• Anonyymi

8 vuotta kohta täynnä ensikohtaamisesta. Hän oli se, jota olin elämäni etsinytkin. Tunteita on ollut näihin päiviin asti, tosin muutto uudelle paikkakunnalle on tuonut vähän perspektiiviä ja nyt kyllä mietin että minkähänlaisen kontrollifriikin kanssa olinkaan tekemisissä.

• Anonyymi

Taitaa mennä kauan, voi olla että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi, vaan olihan kaunis ja raadollinenkin kokemus.

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Mielialat heilahteli rakkaudesta vihaan ja mustasukkaisuuteen, ei koskaan tiennyt mikä päivä on menossa....

• Anonyymi

Kuulostaa tosi lohduttomalta, ensirakkaus on monille raastava kokemus ja sillä hetkellä voi tuntua, ettei ikinä pääse yli niistä tunteista. Minä toivon kumminkin, että vähitellen saat etäisyyttä asiaan, ja tulee joku toinen nainen, joka ehkä jopa paremmin sopii sinulle, vaikka se voi tällä hetkellä tuntua mahdottomalta.

• Anonyymi

En ole kokenut mahdotonta rakkautta, suurempien rakkauksien kanssa seurustellut. En osaa etäältä niin ihastua, tunteeni vahvistuvat suhteessa.

• Anonyymi

"En osaa etäältä niin ihastua, tunteeni vahvistuvat suhteessa."

Noin minäkin luulin, mutta toisin kävi. Oli yhtäkkiä niin ikävä, etten voinut kuvitellakkaan eläväni ilman häntä. Se tunne vaan tuli. Ihan kuin olisi veitsellä leikattu auki ja sitä vaan vuotaa. Olimme ihan ventovieraita tosillemme. Sellaisia, jotka olisivat vain ohittaneet toisensa kadulla. Paitsi sitten, kun olimme samassa tilassa pari tuntia niin jokin minussa reagoi tietämättäni johonkin hänessä. Huomasin vasta päivän lopussa, että minun on pakko nähdä hänet uudelleen, että kuolisin jos joutuisin olemaan ilman. Elämä yllättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En osaa etäältä niin ihastua, tunteeni vahvistuvat suhteessa."

Noin minäkin luulin, mutta toisin kävi. Oli yhtäkkiä niin ikävä, etten voinut kuvitellakkaan eläväni ilman häntä. Se tunne vaan tuli. Ihan kuin olisi veitsellä leikattu auki ja sitä vaan vuotaa. Olimme ihan ventovieraita tosillemme. Sellaisia, jotka olisivat vain ohittaneet toisensa kadulla. Paitsi sitten, kun olimme samassa tilassa pari tuntia niin jokin minussa reagoi tietämättäni johonkin hänessä. Huomasin vasta päivän lopussa, että minun on pakko nähdä hänet uudelleen, että kuolisin jos joutuisin olemaan ilman. Elämä yllättää.

Miten teille kävi? Näit hänet uudelleen ja..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten teille kävi? Näit hänet uudelleen ja..?

No siis, huomasimme aina välillä tuijottavamme toisiamme henkeä haukkoen ja molemmat aina käännyttiin sitten noloina pois. Hän teki pari flirttiäkin kyllä. Kyseli milloin tulen uudestaan jne. Mutta kuinkas ollakkaan, eräänä päivänä hänen miehensä ilmaantui paikanpäälle. Hän oli yhtäkkiä kylmä ja tyly ja ylikorosti heterosanaa ja oli kuin olisimme vain kaksi heteroa, ihan väkipakolla vaan luuli, että voi vääntää tilanteen yhtäkkiä sellaiseksi.

Pointtina kuitenkin, mielestäni ihmisen ihastuminen tai rakastuminen ei ole tietoisen tahdon asia vaan lähinnä elämän mysteeri. Tuli varmaan hänellekin puuntakaa että olin yhtäkkiä siinä, mutta olisi voinut kunnioittaa mua omissa toimissaan ja olla ottamatta kontaktia alunperinkään kun kerta olis suhteessa. Eikä raukkamaisesti vetäytyä ja tylysti ampua mut huoneen toiseen laitaan. tai vaikka ymöhemmin pyytää anteeksi ja sanoa, ettei siinä tilanteessa keksinyt muutakaan mutta ei.

• Anonyymi

Minä olen päässyt melkein kokonaan yli omasta mahdottomasta ihastuksestani, kun meillä ei enää ole mitään yhteyttä toisiimme, niin olen saanut myös tunnetasolla etäisyyttä asiaan, mutta kyllä siinä on monta kuukautta jo mennyt, ja vähän vieläkin tykkään hänestä, mikä on hassua, kun mitään ei varsinaisesti ole edes tapahtunut.

• Anonyymi

Eipä näissä yleensä auta kuin välimatka, fyysinen, henkinen tai molemmat.

• Anonyymi

Sama! Missäpäin sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näissä yleensä auta kuin välimatka, fyysinen, henkinen tai molemmat.

Ei niin auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama! Missäpäin sinä?

Helsingissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä.

Jep. Millanen yhteys teillä aikasemmin oli toisiinne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Millanen yhteys teillä aikasemmin oli toisiinne?

Tavallista juttelua vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallista juttelua vaan.

Perus😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perus😌

Mikä ihmeen perus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen perus?

Nuorten kieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorten kieltä.

Kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa, en ole mikään satavuotias, mutta miten se nyt tähän sopii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen perus?

Tavallista. Tai näitä tarinoita on varmasti paljon, sitä tarkoitin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellänikin juuri vastaavanlainen tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti onkin, ei tässä mitään erikoista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellänikin juuri vastaavanlainen tilanne.

Kurjaa, kyllä se vähitellen menee ohi, kun ei näe eikä kuule toisesta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti onkin, ei tässä mitään erikoista ole.

Se oli myötätunnosta, tsempit. Että kuulostaa tutulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli myötätunnosta, tsempit. Että kuulostaa tutulta.

Kiitos, sinä olet kiltti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa, kyllä se vähitellen menee ohi, kun ei näe eikä kuule toisesta mitään.

Niin, toivottavasti vuodessa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skippasin myös omista someista, jos auttais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei mene niin kauaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaikki etäisyyden pitäminen auttaa, nyt minä menen nukkumaan, hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pystyit siihen?

• Anonyymi

Hohphojohohhphoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      178
      10276
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3495
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3233
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2855
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      204
      2207
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2193
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2013
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1628
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1426
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1376
    Aihe