Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+en+kirjoittanut+mitään+mikä+pitäisi+poistaa,+se+oli+joku+muu.+Vaikka+kyllähän+näistä+mun+teksteistä+olisi+syytä+poistaa+paljonkin😀
23.05.2020 17:18
Musta+tuntuu+että+olen+tämän+kuukauden+haahuillut+vain+kännykkä+kädessä.+Välillä+jo+tuntui,+että+kadotinko+ajan,+tuhlasinko+elämää.+Nyt+tiedän+että+en,+on+tullut+virtuaalisesti+käytyä+läpi+asioita,+tuntuu+ihan+kuin+olisin+ollut+aika+simulaattorissa+ja+sain+hetken+olla+murrosikäinen+ja+etsiä+itseäni+näissä+saduissa+ja+jutuissa.+Ollut+ihan+kauheaa+tunteilua,+hyvässä+ja+pahassa+ja+ihan+hulvatonta.+Olen+saanut+itkeä+ja+nauraa,+varsinkin+nauraa!+😊+lähinnä+omille+toilailuilleni.+Meni+vähän+ylikin+mielikuvitteli,+mutta+sekin+opetti.+Te+olette+olleet+mun+peili,+näyttäneet+missä+menee+yli+jne.+Ja+antaneet+kuitenkin+hullutella.+Ohjanneet+avun+piiriin+ja+sanoneet+suoraan.+Olen+oivaltanut+syvällisesti+elämää,+se+Juicen+biisi+ja+tämä+Trenkipoika+ja+monet+muut+laulut+(Danny)Ovat+koskettaneet+syvästi.+Yksin+sellaisenaan+tuskin+niillä+olisi+ollut+tälläistä+vaikutusta,+mutta+tilanteissa+joissa+olen+täällä+virtuaalimaailmassa+seikkaillut+yhdistettynä+biisit,+tuntuu+että+olen+elänyt+ja+kasvanut.+
En+jaksa+enään+alkaa+kuvittelemaan+mitään+😌,+ilman+konkretiaa,+jotain+yksityisempää+viestialustaa.+Mielelläni+jatkan+keskusteluja+elämästä+ja+vaikka+välillä+vähän+kevyemminkin+mielin.++Aina+ei+ole+aikaa,+usein+kuitenkin+on.+Viihdyn+seurassanne+ja+nimimerkkien+takana+on+oikeat+persoonat.+Joissain+teksteissäni+olen+luonut+itsestäni+ideaali+ihmistä+ja+en+ole+oikeasti+sellainen,+mutta+haluaisin+olla.+Kuvana+edessä.+Esim.+Harrastuskeskustelussa,+oikeasti+en+käy+kuntosalilla+ja+kotona+ei+jaksa+tehdä,+välillä+innostun+viikoksi+tai+kahdeksi+😅,+mitään+pohjoismaiden+patikointia+en+uskaltaisi+tehdä,+ehkä+Lapissa+voisin+käydä+ja+luonnosta+tykkään.+Taiteesta+en+tiedä+paljoakaan,+vaikka+se+kiinnostaa.+Teatteri+jutut+on+vain+parin+viikon+lyhyt+kursseja+ja+nuorena+olin+mukana+kesäteatterissa.+
Tulipa+pitkä+teksti😊+
Haluan+kaiken+sähläyksestä+jälkeen+välikiittää++teitä:+EoEt+ja+Kiitoskukkanen+👍🥂
En+ole+häviämässä+minnekkään,+sellaista+en+kertomatta+ikinä+tekisi!+Ehkä+jatkossa+kuitenkin+juttelen+täällä+virtuaali+maailmassa+realistisemmin+kuin+aikaisemmin.+Musiikkia+on+aina+kiva+kuunnella,+jos+jostain+aiheesta+tulee+sellainen+mieleen,+voi+joskus+puhutella+syvästi+🙂
Kerään+ne+biisit+omaan+soittolistaan,+voi+sitten+käydä+niiden+kautta+läpi+uudelleen+ajatuksia+mitä+olemme+täällä+pohtineet.+
Ystävällisin+terveisin+Nimimerkillä:+TiuhtinWau+😊
23.05.2020 17:09
👍😊
23.05.2020 16:44
Sanot+suoraan.
23.05.2020 16:04
Et+ole+ainoa.
23.05.2020 16:02
Ei+kukaan+tee+noin+😅
23.05.2020 16:02
Enpä+usko+😌
23.05.2020 16:01
Eiköhän+tänne+tule+vain+ne+joiden+teerenpelit+on+ollut+yksipuolista,+ei+saanut+vastakaikua,+vähän+vielä+toivomaan+ja+haaveilemaan,+suremaan+ja+luulemaan+jonkun+muun+kirjoituksia+ihastuksen+kirjoituksiksi.
23.05.2020 16:00
Ihan+höpö+höpöä😌
23.05.2020 15:57
Ihan+höpö+höpöä+😄,+aikuiset+ihmiset+ottavat+toisiinsa+eri+tavalla+yhteyttä.
23.05.2020 15:56
En+todellakaan+ajattele+näin.+Hassu+kuvittelin+ja+haaveilin+että+opettaja+olisi+täällä.+Täällä+on+kyllä+muita+tosi+hyviä+tyyppejä!+Ja+mielenkiintoisia+persoonia.
23.05.2020 15:54
Juu+harmi😏itse+ihan+maittomia+laittanut.+No+ei+tule+toistumaan.
23.05.2020 15:52
Olen+tukenasi.+Minä+lupaan,+etten+laita+ilman+nimimerkkiä+tekstiä.+Kaikki+menee+vielä+Ihan+hyvin+*virtuaalinen+halaus*+.+Toivon,+ettet+sinäkään+laittaisi+(+ehkä+et+ole+laittanutkaan+).+👍😌
23.05.2020 15:49
Tosin+voi+olla+että+taas+etsin+neulaa+heinäsuovasta++ja+nämä+minun+arvailut+menee+väärin.+Oletko+se+jolle+olen+luvannut+💜52?
23.05.2020 15:47
Olisi+mukava+tutustua+sinuun.+Oikeasti,+maltillisesti,+eikä+mitään+lupaillen.+Toki+pidän+lupauksen+jonka+olen+jo+antanut,+vaikka+siihen+ei+sisältyisi+minkään+muun+lupaamista.
23.05.2020 15:45
Kirjoitettu+huumori+vielä+vaikeampi+laji.+Kuuntelin+eilen+Auta+Anttia+jos+aiheista+joita+ollaan+täällä+käsitelty.+Oli+hauska+kulma+moni+osu,+ehkä+jossain+kohti+oli+vähän+mustavalkoinen,+vähän+niin+kuin+minäkin+olen+ollut.
23.05.2020 15:38
Tekisi+mieli+vastata+anonyyminä+anonyymille,+mutta+lupasin+etten+kirjoita+anonyyminä,+etten+satuta,+loukkaa+tai+hämmennä+ketään.+
Luulen,+että+nyt+olet+oikeassa+seurassa.+💜52+?+
Eikö+vaan?+Anteeksi,+olen+sekoillut+niin+paljon,+tämmöiset+palstat+on+ihan+kauheita,+ku+ei+nimimerkin+takaamaan+aina+tiedä+kuka+siellä+jne+ja+sitten+kuvittelee+kaikkea.
23.05.2020 15:35
Voisiko+kuitenkin+olla+niin,+että+joku+😇(lue=minä)+ei+ole+aina+pysynyt+kärryillä+ja+on+tullut+monen+monta+väärinkäsitystä.+Voit+huokaista,+kukaan+ei+halua+kenellekkään+mitään+pahaa,+kukaan+ei+täällä+ilkeile.
23.05.2020 15:28
Olipa+kauniisti+kirjoitettu!
23.05.2020 15:25
Hetken+kesti,+nyt+ymmärrän.
23.05.2020 15:24
32 / 48