Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Ja+en+kirjoittanut+mitään+mikä+pitäisi+poistaa,+se+oli+joku+muu.+Vaikka+kyllähän+näistä+mun+teksteistä+olisi+syytä+poistaa+paljonkin😀
  2. Musta+tuntuu+että+olen+tämän+kuukauden+haahuillut+vain+kännykkä+kädessä.+Välillä+jo+tuntui,+että+kadotinko+ajan,+tuhlasinko+elämää.+Nyt+tiedän+että+en,+on+tullut+virtuaalisesti+käytyä+läpi+asioita,+tuntuu+ihan+kuin+olisin+ollut+aika+simulaattorissa+ja+sain+hetken+olla+murrosikäinen+ja+etsiä+itseäni+näissä+saduissa+ja+jutuissa.+Ollut+ihan+kauheaa+tunteilua,+hyvässä+ja+pahassa+ja+ihan+hulvatonta.+Olen+saanut+itkeä+ja+nauraa,+varsinkin+nauraa!+😊+lähinnä+omille+toilailuilleni.+Meni+vähän+ylikin+mielikuvitteli,+mutta+sekin+opetti.+Te+olette+olleet+mun+peili,+näyttäneet+missä+menee+yli+jne.+Ja+antaneet+kuitenkin+hullutella.+Ohjanneet+avun+piiriin+ja+sanoneet+suoraan.+Olen+oivaltanut+syvällisesti+elämää,+se+Juicen+biisi+ja+tämä+Trenkipoika+ja+monet+muut+laulut+(Danny)Ovat+koskettaneet+syvästi.+Yksin+sellaisenaan+tuskin+niillä+olisi+ollut+tälläistä+vaikutusta,+mutta+tilanteissa+joissa+olen+täällä+virtuaalimaailmassa+seikkaillut+yhdistettynä+biisit,+tuntuu+että+olen+elänyt+ja+kasvanut.+En+jaksa+enään+alkaa+kuvittelemaan+mitään+😌,+ilman+konkretiaa,+jotain+yksityisempää+viestialustaa.+Mielelläni+jatkan+keskusteluja+elämästä+ja+vaikka+välillä+vähän+kevyemminkin+mielin.++Aina+ei+ole+aikaa,+usein+kuitenkin+on.+Viihdyn+seurassanne+ja+nimimerkkien+takana+on+oikeat+persoonat.+Joissain+teksteissäni+olen+luonut+itsestäni+ideaali+ihmistä+ja+en+ole+oikeasti+sellainen,+mutta+haluaisin+olla.+Kuvana+edessä.+Esim.+Harrastuskeskustelussa,+oikeasti+en+käy+kuntosalilla+ja+kotona+ei+jaksa+tehdä,+välillä+innostun+viikoksi+tai+kahdeksi+😅,+mitään+pohjoismaiden+patikointia+en+uskaltaisi+tehdä,+ehkä+Lapissa+voisin+käydä+ja+luonnosta+tykkään.+Taiteesta+en+tiedä+paljoakaan,+vaikka+se+kiinnostaa.+Teatteri+jutut+on+vain+parin+viikon+lyhyt+kursseja+ja+nuorena+olin+mukana+kesäteatterissa.+Tulipa+pitkä+teksti😊+Haluan+kaiken+sähläyksestä+jälkeen+välikiittää++teitä:+EoEt+ja+Kiitoskukkanen+👍🥂En+ole+häviämässä+minnekkään,+sellaista+en+kertomatta+ikinä+tekisi!+Ehkä+jatkossa+kuitenkin+juttelen+täällä+virtuaali+maailmassa+realistisemmin+kuin+aikaisemmin.+Musiikkia+on+aina+kiva+kuunnella,+jos+jostain+aiheesta+tulee+sellainen+mieleen,+voi+joskus+puhutella+syvästi+🙂Kerään+ne+biisit+omaan+soittolistaan,+voi+sitten+käydä+niiden+kautta+läpi+uudelleen+ajatuksia+mitä+olemme+täällä+pohtineet.+Ystävällisin+terveisin+Nimimerkillä:+TiuhtinWau+😊
  3. 👍😊
  4. Sanot+suoraan.
  5. Et+ole+ainoa.
  6. Ei+kukaan+tee+noin+😅
  7. Enpä+usko+😌
  8. Ihan+höpö+höpöä😌