Mitä kertoisit hänelle? (Osa 2)

Laitetaan tästä osa kaksi, (vaikka en ite tuota ensimmäistä kyhännytkään), kun oli palstoilla kehitysehotusta 😉

Mitä tahtoisit kertoa ihastuksellesi juuri nyt?

222

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot ihana❤sinun näkemisesi pelastaa päivän kuin päivän

• Anonyymi

Pelkään, jos oikeasti kiipeän putoan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään, jos oikeasti kiipeän putoan.

Miksi ihmeessä, olethan ihan oikeasti jo kiipeillyt huimissa korkeuksissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä, olethan ihan oikeasti jo kiipeillyt huimissa korkeuksissa?

Kerran kiipesin joulukuuseen putosin ja sattui niin paljon, että luulen että en kestä. Koko joulun aika meni siinä ja epäilin tosissani järkeäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kiipesin joulukuuseen putosin ja sattui niin paljon, että luulen että en kestä. Koko joulun aika meni siinä ja epäilin tosissani järkeäni.

Epäiltyjä vieläkin järkeäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäiltyjä vieläkin järkeäsi?

En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.

Ymmärrän, on varmasti tosi uuvuttavaa tuo puissa kiipeily ja järjen menetys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, on varmasti tosi uuvuttavaa tuo puissa kiipeily ja järjen menetys.

Niin onhan se.

• Anonyymi

Samoin. Eilinen oli alkaa harmituksen tunteella. Onneksi pelastit sen. ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Eilinen oli alkaa harmituksen tunteella. Onneksi pelastit sen. ❤️

Voi ei 😔 tosi kurjaa, näin epävarmoina aikoina ei pitäisi koskaan jättää toista huomiotta, onneksi sinulle tapahtui jotain hyvää, joka vahvisti luottamusta.

Minä en koskaan jättäisi huomioyta, jos tietäisi että toinen tarvitsee vahvistusta, en koskaan. Aina ei voi tietää.

• On niin paljon tunteita etten tiedä mitä teen ?
      Mitä mun pitäisi tehdä?

• Anonyymi

Saatko nukuttua? Teetkö muuta kuin palloilet täällä palstalla? Ehkä sun pitäis jutella jonkun kanssa? Soittaa vaikka johonkin auttavaan puhelimeen.

• JOS olisin tosi ihastunut, kehuisin sitä asiaa joka hänessä eniten kiehtoo, ja sitä asiaa joka on hänelle tärkeä.
      Esim. JOS ihastukseni olisi puutarhuri (oikeita puita ja kukkia jne.), sanoisin että sulla on nätit silmät, ja kehuisin hänen puutarhaansa ja kuinka hyvin hän siitä huolehtii.

Mutta mutta... Nyt vain uutta ihastustunnetta etsimään 😉

• On tämä touhua!! Kuvitellaan nyt skenaario vaikka seuraavanlainen.
      "Mä"olen ihastunut henkilöön x ja henkilö x ihastunut henkilöön y, henkilö y on autuaan tiedostamaton koko saakelin palstasta, henkilö x omii "minun" kirjoittamia tekstejä kuvitellen niiden olevan henkilöltä y. Onko jollekkin onnettomalle nyt käynyt näin?

Terveisiä vaan ihastuksille!

• Tuo on varmaan pitkän matikan yhtälöitä. Mulla oli, yllätys yllätys lyhyt. Ehkä joku toinen osaa vastata paremmin.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Tuo on varmaan pitkän matikan yhtälöitä. Mulla oli, yllätys yllätys lyhyt. Ehkä joku toinen osaa vastata paremmin.

Ihan on tavallista. Ei mitään erityistä.

• Hmm... Toisten ihastumisista en tiedä tuon taivaallista 🙄 Mutta onneton omani ei liity tähän palstaan millään lailla.Koen saaneeni täältä apua ja tukea, kun asian käsitteleminen on ollut vaikeaa. Sattunut sopivia tyyppejä kohdalle. Ikävää jos joku on siitä harmistunut. Palsta kuuluu kaikille, täällä on tilaa jokaiselle joka sen haluaa ottaa. Anonyymien kanssa on vaikea saada aikaan järkevää keskustelua kun kaikki postaukset sinkoilevat ristiin, eikä tiedä kuka vastasi kenelle. Siinä vasta pää sekaisin menee 🥺

Tuo on varmaan pitkän matikan yhtälöitä. Mulla oli, yllätys yllätys lyhyt. Ehkä joku toinen osaa vastata paremmin.

Just tulin koti pihaan ja helkkari noita rikkaruohoja, hoksasin sen jo päivällä, sen verran tuli metsä käveltyä. Asiat huomaa joskus vähän viiveellä. Teidän ruoka ketjusta ottaus kaikki reseptit, mut nyt ei taida enään tältä päivää sen enempiä näitä selata.

Pari juttua vois olla kiva vielä tehdä tai vaikka huomenna, en ole ehtinyt aloittaa. Elokuvan katsominen vai kirja? Mitä sanotte kumpi ensin? (En vaan vielä tiedä onko sitä elokuvaa.)

Kauniita unia kaikille! 💚

• TiuhtinWau kirjoitti:

Just tulin koti pihaan ja helkkari noita rikkaruohoja, hoksasin sen jo päivällä, sen verran tuli metsä käveltyä. Asiat huomaa joskus vähän viiveellä. Teidän ruoka ketjusta ottaus kaikki reseptit, mut nyt ei taida enään tältä päivää sen enempiä näitä selata.

Pari juttua vois olla kiva vielä tehdä tai vaikka huomenna, en ole ehtinyt aloittaa. Elokuvan katsominen vai kirja? Mitä sanotte kumpi ensin? (En vaan vielä tiedä onko sitä elokuvaa.)

Kauniita unia kaikille! 💚

Kirja 😉 Mä alan kohta puoliin menemään pehkuihin. Koitahan siekin Tiuhti saaha riittävän pitkät unet. Kauniita ja rauhallisia unikuvia 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Hmm... Toisten ihastumisista en tiedä tuon taivaallista 🙄 Mutta onneton omani ei liity tähän palstaan millään lailla.Koen saaneeni täältä apua ja tukea, kun asian käsitteleminen on ollut vaikeaa. Sattunut sopivia tyyppejä kohdalle. Ikävää jos joku on siitä harmistunut. Palsta kuuluu kaikille, täällä on tilaa jokaiselle joka sen haluaa ottaa. Anonyymien kanssa on vaikea saada aikaan järkevää keskustelua kun kaikki postaukset sinkoilevat ristiin, eikä tiedä kuka vastasi kenelle. Siinä vasta pää sekaisin menee 🥺

Olen tukenasi. Minä lupaan, etten laita ilman nimimerkkiä tekstiä. Kaikki menee vielä Ihan hyvin *virtuaalinen halaus* . Toivon, ettet sinäkään laittaisi ( ehkä et ole laittanutkaan ). 👍😌

• En tiedä tarinaasi, ehkä sinulla ei ollut aikaa, sen tiedän että meissä jokaisessa on jotakin samaa ❤️

Tässä sinullekin, koska mun sisällä soi ja meinaan pakahtua ilosta:

https://youtu.be/3vjeGD1f0qk

• Anonyymi

Lopettakaa tällanen tyhjän p**kan jauhanta ,tääkin ketju on kilometrin mittainen pian eikä yhtään mitää kutkuttavaa mihkään suuntaan, eikä kellekkään.

• Mikä sulla vetää pinnan noin kireeks? 😉

• Anonyymi

Niinpä.. nämä 3-4 tyyppiä keskustelee keskenään.. valitettavan huonoksi on lesbopalsta mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.. nämä 3-4 tyyppiä keskustelee keskenään.. valitettavan huonoksi on lesbopalsta mennyt.

Tämän piti olla kommentti tuohon edelliseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmetellyt, että ketjun toisensa jälkeen ollessa 2- 3 henkilön keskinäistä sisäpiirikeskustelua niin mikseivät keskustele keskenään suljetussa porukassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmetellyt, että ketjun toisensa jälkeen ollessa 2- 3 henkilön keskinäistä sisäpiirikeskustelua niin mikseivät keskustele keskenään suljetussa porukassa..

No älä muuta sano. Aika mautonta sisältöä vielä, härskejä vitsejä kuin vanhoilla äijillä. Eipä ihme ettei tätä muut naiset jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No älä muuta sano. Aika mautonta sisältöä vielä, härskejä vitsejä kuin vanhoilla äijillä. Eipä ihme ettei tätä muut naiset jaksa.

Kaipaan niin asiallista keskustelua. Sellaista täällä on myös ollut aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukka lakkaa kirjoittamasta tänne heti kun mielitietty vastaa tai reagoi muualla, sitähän täältä haetaan. Sen jälkeen juttu etenee muualla. Satunnaisesti voidaan kirjoittaa tänne, jos on kiinnostavaa aihetta. Tällä hetkellä materiaali on riman alta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukka lakkaa kirjoittamasta tänne heti kun mielitietty vastaa tai reagoi muualla, sitähän täältä haetaan. Sen jälkeen juttu etenee muualla. Satunnaisesti voidaan kirjoittaa tänne, jos on kiinnostavaa aihetta. Tällä hetkellä materiaali on riman alta.

Saman oon havainnut. Kerrotaan palstalla kauttarantain, että kiinnostaa. Jos toistakin kiinnostaa, niin homma etenee muualla.. sitten on niitä ikuisia ihastuneita, jotka ei rohkene aloitetta tehdä. Purkavat tuntojaan.sekä näitä erikoisista aiheista keskenään puhelevia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaipaan niin asiallista keskustelua. Sellaista täällä on myös ollut aiemmin.

Kukaan ei kiellä alottamasta sitä, joten ei kun kynä sauhuammaan 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä kukkaan käske maistelemmaan jos ei oo mieleistä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman oon havainnut. Kerrotaan palstalla kauttarantain, että kiinnostaa. Jos toistakin kiinnostaa, niin homma etenee muualla.. sitten on niitä ikuisia ihastuneita, jotka ei rohkene aloitetta tehdä. Purkavat tuntojaan.sekä näitä erikoisista aiheista keskenään puhelevia.

Nimenomaan, palsta on aina ja ikuisesti toiminut vinkkaajana, kaikki meikäläiset sen tietävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Saapi osallistua jos tahtoo.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Saapi osallistua jos tahtoo.

Ei kiinnosta turha löpinä tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei taho, niin ei tartte 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, palsta on aina ja ikuisesti toiminut vinkkaajana, kaikki meikäläiset sen tietävät.

Anteeksi... vinkkaajana minne?? 🙄🙄🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Anonyymeillä on siis joku koodi josta toisenne tunnistatte, kiinnostavaa.

Jos ei taho, niin ei tartte 😉

Ja jos tahtoo, niin tarttee. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Anteeksi... vinkkaajana minne?? 🙄🙄🙄

Ihastuksen kohteelle vinkataan, kenelle muullekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihastuksen kohteelle vinkataan, kenelle muullekaan.

Oletteko sitten sopineet että tapaatte tällä palstalla? Vai mistä tiedätte että ihastuksen kohde on täällä myös?

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Oletteko sitten sopineet että tapaatte tällä palstalla? Vai mistä tiedätte että ihastuksen kohde on täällä myös?

Ei tarvitse erikseen sopia, jos on juttu meneillään niin tsekataan palsta.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

No vihjeistä mitä tekstissä on. Niistä sen tietää..kysytään pieniä lisävihjeitä tarvittaessa...Tutun kirjoitustyylistä ...

• Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Kaikki meikäläiset tietää palstan, ainakin aikuiset naiset. Annetaan koordinaatit ja se on siinä, senkun odotetaan vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vihjeistä mitä tekstissä on. Niistä sen tietää..kysytään pieniä lisävihjeitä tarvittaessa...Tutun kirjoitustyylistä ...

Niin ja nuo tietty edellyttää, että Teerenpeliä on jo live elämässä pidetty jossakin määrin ja selkeästi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja nuo tietty edellyttää, että Teerenpeliä on jo live elämässä pidetty jossakin määrin ja selkeästi..

Jep, livenä aloitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo noin kaikki tekee ja kaikki tietää, että kaikki tekee joten.....

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, mulle alkaa valjeta. Kiitos selvityksestä. Siksi on parempi olla anonyyminä.

Täytyy sanoa ettei mulle tulisi mieleenkään arvuutella kenenkään anonyymin kanssa, tai sotkea teidän vihjeitä. Me ollaan varmaan aika eri ikäluokkaa ja hyvä niin. Eikös kaikki sopisi tänne omine ketjuineen! Ei kai kenenkään tarvitse joka ikistä ketjua ja viestiä kahlata läpi?

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla semmonen juttu, josta meikäläisten ikäpolvi on ihan pihalla 😅 Vai tekkeekö kaikenikäiset tätä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki meikäläiset tietää palstan, ainakin aikuiset naiset. Annetaan koordinaatit ja se on siinä, senkun odotetaan vastausta.

Huippu juttu! Toivotan onnea kaikille, että löytäisitte sen oman kullan täältä.

Mie vain olen aivan kujalla tällaisista kuvioista, enkä ehkä ole ainoa. 🙄

• Anonyymi

Taitaa olla semmonen juttu, josta meikäläisten ikäpolvi on ihan pihalla 😅 Vai tekkeekö kaikenikäiset tätä?

Vanha juttu, ainakin aikuisemmat naiset tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu, ainakin aikuisemmat naiset tietää.

Ainakin kaikki yli kolmekymppiset tietää mikä on homman nimi. Nuorilla voi olla eri kanavat, en tiedä.

Niinpä... Kun en pyöri piireissä, syytä vissiin olisi 😆 Voi olla myös asumispaikasta kiinni, tiedä häntä.

Minun luokkatovereista jotkut on jo isoäitejä 😆 nuoria sellaisia tosin, kröhöm.
        Meikämandoliinilla on aivan erilaiset säädöt ja sydänsurut. Ja niissä taas etenkin EOET ja Tiuhti ovat olleet ystävät paikallaan 💚

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ymmärrän joidenkin vaki-palstalaisten kiukun. Mutta eihän tämä ole vain Anonyymien seuranhakuun tai treffailuun tarkoitettu.
        Jättäkää meidän mummojen horinat huomiotta 😊 , ketään ei ole tarkoitus loukata eikä ’ala-arvoisia’ viestejä postata sellaisille joiden ei ole tarkoitus niitä vastaanottaa.
        Mutta jos haluaa jutskailla (osataan me asiallisiakin) niin nimimerkki on ehdoton turn-on 😃

No EOET, oisko vielä heittää joku illan tunnelmaan sopiva biisi?

• Käytöskukka kirjoitti:

No EOET, oisko vielä heittää joku illan tunnelmaan sopiva biisi?

Nyt ei kyllä millään irtoo, vaikka vetelis kahella kädellä 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin kaikki yli kolmekymppiset tietää mikä on homman nimi. Nuorilla voi olla eri kanavat, en tiedä.

Saanko vielä kysyä, jos tällä palstalla joku kiinnostaa, miten häneen saa yhteyden? Tai kuinka osoittaa että haluaisi tutustua lähemmin?

Nyt ei kyllä millään irtoo, vaikka vetelis kahella kädellä 😁

En ihmettele.., Mutta olen oppinut tänään paljon. Tämä on paljon tärkeämpi kanava ihmisten kohtaamiselle mitä olen tajunnut. Hyvä niin...

• Käytöskukka kirjoitti:

En ihmettele.., Mutta olen oppinut tänään paljon. Tämä on paljon tärkeämpi kanava ihmisten kohtaamiselle mitä olen tajunnut. Hyvä niin...

Joo, nämä oli aivan uusia juttuja mullekin.

• Käytöskukka kirjoitti:

Niinpä... Kun en pyöri piireissä, syytä vissiin olisi 😆 Voi olla myös asumispaikasta kiinni, tiedä häntä.

Meikämandoliinilla on aivan erilaiset säädöt ja sydänsurut. Ja niissä taas etenkin EOET ja Tiuhti ovat olleet ystävät paikallaan 💚

Te olette kultaa💚

• Käytöskukka kirjoitti:

Ok, mulle alkaa valjeta. Kiitos selvityksestä. Siksi on parempi olla anonyyminä.

Täytyy sanoa ettei mulle tulisi mieleenkään arvuutella kenenkään anonyymin kanssa, tai sotkea teidän vihjeitä. Me ollaan varmaan aika eri ikäluokkaa ja hyvä niin. Eikös kaikki sopisi tänne omine ketjuineen! Ei kai kenenkään tarvitse joka ikistä ketjua ja viestiä kahlata läpi?

Voisiko tuo olla myös vähän luonne kysymys.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Saanko vielä kysyä, jos tällä palstalla joku kiinnostaa, miten häneen saa yhteyden? Tai kuinka osoittaa että haluaisi tutustua lähemmin?

Ilmaiset tietysti asian vastauksessasi tai sitten livenä.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Niinkö, itse taas olen luullut että kaikki kirjoittavat tänne tuosta syystä, miksi muutenkaan.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Nyt ymmärrän joidenkin vaki-palstalaisten kiukun. Mutta eihän tämä ole vain Anonyymien seuranhakuun tai treffailuun tarkoitettu.
        Jättäkää meidän mummojen horinat huomiotta 😊 , ketään ei ole tarkoitus loukata eikä ’ala-arvoisia’ viestejä postata sellaisille joiden ei ole tarkoitus niitä vastaanottaa.
        Mutta jos haluaa jutskailla (osataan me asiallisiakin) niin nimimerkki on ehdoton turn-on 😃

Mihin nimimerkkiä tarvitsee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö, itse taas olen luullut että kaikki kirjoittavat tänne tuosta syystä, miksi muutenkaan.

Samassa käsityksessä olen ollut niin kauan kuin palsta on ollut olemassa. Toinen syy kirjoittamiseen voisi olla tarve saada arkaluonteiseen asiaan mielipiteitä tai joku kyselytyyppinen aihe. Jutustelemaan täällä varmaan harva ryhtyy, koska siihen parempia kanavia ja usein mieluummin jutustellaan tuttujen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa käsityksessä olen ollut niin kauan kuin palsta on ollut olemassa. Toinen syy kirjoittamiseen voisi olla tarve saada arkaluonteiseen asiaan mielipiteitä tai joku kyselytyyppinen aihe. Jutustelemaan täällä varmaan harva ryhtyy, koska siihen parempia kanavia ja usein mieluummin jutustellaan tuttujen kanssa.

Samaa mieltä. Mikä pointti turhassa höpötyksessä yleensä on, siitä ei saa kukaan mitään, mutta aikaa menee hukkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmaiset tietysti asian vastauksessasi tai sitten livenä.

Livenä missä? Tarkoitin jos täällä vasta tutustuu, jos ei muuten tunne henkilöä.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Livenä missä? Tarkoitin jos täällä vasta tutustuu, jos ei muuten tunne henkilöä.

Ai täälläkö, kai sellainenkin on periaatteessa mahdollista vaikka vaikea kuvitella. Siinä tapauksessa tietysti täytyisi kertoa hänelle kiinnostuksestaan ja ehdottaa viestittelyä muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin nimimerkkiä tarvitsee?

En sano että tarvitsee, mutta itse tykkään keskustella omana persoonanani, en anonyymisti. Nimimerkillä saa edes jollain tavalla persoonaa mukaan.

Jos seuraa täältä hakisin, laittaisin enemmän persoonaa profiiliin. Mutten hae. Eri juttu jos sitten tapaakin kiinnostavan tyypin.

Kun viimeksi täällä postailin vuosia sitten, kaikilla oli nimmari ja keskustelut kattoivat monenlaisia aiheita elämästä.
        Olen tosiaan yllättynyt miten tämä on muuttunut. Noh, olen kalkkis, myönnän 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sano että tarvitsee, mutta itse tykkään keskustella omana persoonanani, en anonyymisti. Nimimerkillä saa edes jollain tavalla persoonaa mukaan.

Jos seuraa täältä hakisin, laittaisin enemmän persoonaa profiiliin. Mutten hae. Eri juttu jos sitten tapaakin kiinnostavan tyypin.

Kun viimeksi täällä postailin vuosia sitten, kaikilla oli nimmari ja keskustelut kattoivat monenlaisia aiheita elämästä.

Alussa ei suinkaan ollut nimmareita, eikä varsinkaan rekisteröityjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Joillain ei vain ole kotopuolessa juttukavereita, näinä aikoina varsinkaan.

Mitä muita kanavia on? Kysyin jo aiemmin, vastaus oli ettei niitä Suomessa ole.

• Käytöskukka kirjoitti:

Ymmärrän. Joillain ei vain ole kotopuolessa juttukavereita, näinä aikoina varsinkaan.

Haluan sinut on jo vähän paniikkia pukkaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2000-luvun alkupuolella ei ollut rek.pakkoa, syy kirjoittamiseen on ollut aina sama ja tulee luultavasti olemaankin.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Suurin osa on facen ryhmissä tai muissa kaveriryhmissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, tämä lähti vahingossa anonyyminä 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Alussa ei suinkaan ollut nimmareita, eikä varsinkaan rekisteröityjä.

V. 2005 muistaakseni oli... Noh, muisti pettää, onhan siitä jo aikaa 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Nolo myöntää, mutta mulla ei ole facebookia kännykässä. Siks tulee täälläkin paljon kirjoiteltua.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Haluan sinut on jo vähän paniikkia pukkaamassa.

Tiuhti pieni, ei ei... Sinun ihastus ei taida olla tällä palstalla mukana.
        Sinun ihastus on käsittääkseni jossain siellä päin missä elelet ja asustelet, hän on sulle lihaa ja verta, tämän palstan ihmiset eivät ole sulle sitä.

• Käytöskukka kirjoitti:

Sinun ihastus on käsittääkseni jossain siellä päin missä elelet ja asustelet, hän on sulle lihaa ja verta, tämän palstan ihmiset eivät ole sulle sitä.

🤔nyt en ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, voishan niitäkin yrittää etsiskellä. Face ei vain oiken innosta. Mutta jos olisi hyvä syy...🤔

• TiuhtinWau kirjoitti:

🤔nyt en ymmärrä.

Olen niin uupunut, tästä kaikesta.

• Käytöskukka kirjoitti:

Menen sitten sinne päin missä asustelen ja yritän pitää silmiä auki, nyt ei muu auta kun etsiä neulaa heinäsuovasta

• Anonyymi

Täällä on nykyään pelottavaa väkeä, sekopäisiä kirjoituksia, jatkuvaa kettuilua ja häirintää. Asiallisuus on kadonnut. Jos joku aloittaa asiaa, niin häiriköt sen sotkevat. Turhaa vaivaa, ennemmin muualla.

• Anonyymi kirjoitti:

2000-luvun alkupuolella ei ollut rek.pakkoa, syy kirjoittamiseen on ollut aina sama ja tulee luultavasti olemaankin.

Ok. Olin siis jo silloinkin väärässä seurassa, harmi ettei silloin tullut esille 😂

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Menen sitten sinne päin missä asustelen ja yritän pitää silmiä auki, nyt ei muu auta kun etsiä neulaa heinäsuovasta

Jos teillä on jotain juttua meneillään, niin ettekö saa sovittua yhteydenpitoa muualla?!

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Ok. Olin siis jo silloinkin väärässä seurassa, harmi ettei silloin tullut esille 😂

Saattaa joillakin olla muita syitä, enemmistöllä kuitenkin tietty nainen mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos teillä on jotain juttua meneillään, niin ettekö saa sovittua yhteydenpitoa muualla?!

Samaa ihmettelen, vatuloidaan ja tuskaillaan ketjukaupalla eikä siirrytä yksityiseen viestintään.

• Anonyymi kirjoitti:

Saattaa joillakin olla muita syitä, enemmistöllä kuitenkin tietty nainen mielessä.

Niinhän mullakin oli mutten ikinä kuvitellut hänen olevan täällä. Tarvitsin vain vertaistukea ja sitä olen saanut 😊
        Mulla toimii nauru ja huumori mielen kohotukseen. Ja ihmisillähän on erilaiset huumorintajut....

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Niinhän mullakin oli mutten ikinä kuvitellut hänen olevan täällä. Tarvitsin vain vertaistukea ja sitä olen saanut 😊
        Mulla toimii nauru ja huumori mielen kohotukseen. Ja ihmisillähän on erilaiset huumorintajut....

Missä täällä muka on huumoria, nettikiusaamista ja häirintää riittää mutta huumoria ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä täällä muka on huumoria, nettikiusaamista ja häirintää riittää mutta huumoria ei.

Nimenomaan, hyökätään aggressiivisesti vieraiden ihmisten kimppuun, ei saa rauhassa kirjoittaa. Ennenkin oli joskus häirintää, mutta nyt sitä on niin paljon, ettei itseään ja muita arvostava ihminen halua kirjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelen, vatuloidaan ja tuskaillaan ketjukaupalla eikä siirrytä yksityiseen viestintään.

Toki, olen ottanut yhteyttä ja se on teidän ihanien ansiota! Tämä seikkailu on antanut minulle niin paljon ja rohkaissut karistamaan viimeisetkin epävarmuudet, ette usko kuinka kiitollinen olen teille🥰💚olette ja minulle lihaa ja verta. Älkää siitä murehtii! Olen vaan niin huono tälläisten laitteiden kanssa.

Eksyin kartalta ja olen jo aika väsynyt, menen nyt tuohon niemen nokkaan vielä Pieneksi hetkeksi ☀️ Ja palaan asiaan jossain vaiheessa iltapäivää, minulla valitettavasti on muuta ennalta sovittua ohjelmaa tälle päivälle, joten pakko vaan jatkaa toisella kerralla

Ps. ☺️Olet paras!

• Käytöskukka kirjoitti:

👍samoin, olen tosi kiitollinen!

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Toki, olen ottanut yhteyttä ja se on teidän ihanien ansiota! Tämä seikkailu on antanut minulle niin paljon ja rohkaissut karistamaan viimeisetkin epävarmuudet, ette usko kuinka kiitollinen olen teille🥰💚olette ja minulle lihaa ja verta. Älkää siitä murehtii! Olen vaan niin huono tälläisten laitteiden kanssa.

Eksyin kartalta ja olen jo aika väsynyt, menen nyt tuohon niemen nokkaan vielä Pieneksi hetkeksi ☀️ Ja palaan asiaan jossain vaiheessa iltapäivää, minulla valitettavasti on muuta ennalta sovittua ohjelmaa tälle päivälle, joten pakko vaan jatkaa toisella kerralla

Ps. ☺️Olet paras!

Rautalangasta väännettynä: jos sulla on jotain meneillään Käytöskukan kanssa, ota häneen yhteyttä äläkä häiriköi muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Rautalangasta väännettynä: jos sulla on jotain meneillään Käytöskukan kanssa, ota häneen yhteyttä äläkä häiriköi muita.

Rautakangella väännettynä, ei ole.

• Käytöskukka kirjoitti:

Millaiset sydänsurut sinulla on ollut? Voisi olla mukava jutella sellaisessa yksityisessä ryhmässä me kolme nimimerkillistä, en vain osaa tehdä sellaista.

• Käytöskukka kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

• Käytöskukka kirjoitti:

Minuun saa ainakin yhteyden vielä toistaiseksi qruiserin kautta Vivian -82 Kuvaton

• Käytöskukka kirjoitti:

Nyt ymmärrän!

• Käytöskukka kirjoitti:

🤔ollaan menty vähän ristiin rastiin näissä jutuissa. Qruserista löytyy...

• Käytöskukka kirjoitti:

Sori, tämä lähti vahingossa anonyyminä 🙄

Anteeksi olen vähän sekoillut tämän aamun. En lähde nyt faceryhmään vielä, koska olen paljastanut jo ehkä liikaakin asioita itsestäni täällä. Olisi mukava tutustua. Laita mulle viestiä qruiserissa, sinne on helppo kirjautua.

• Käytöskukka kirjoitti:

Hetken kesti, nyt ymmärrän.

• Käytöskukka kirjoitti:

Olipa kauniisti kirjoitettu!

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nykyään pelottavaa väkeä, sekopäisiä kirjoituksia, jatkuvaa kettuilua ja häirintää. Asiallisuus on kadonnut. Jos joku aloittaa asiaa, niin häiriköt sen sotkevat. Turhaa vaivaa, ennemmin muualla.

Voisiko kuitenkin olla niin, että joku 😇(lue=minä) ei ole aina pysynyt kärryillä ja on tullut monen monta väärinkäsitystä. Voit huokaista, kukaan ei halua kenellekkään mitään pahaa, kukaan ei täällä ilkeile.

• Anonyymi kirjoitti:

Tekisi mieli vastata anonyyminä anonyymille, mutta lupasin etten kirjoita anonyyminä, etten satuta, loukkaa tai hämmennä ketään.

Luulen, että nyt olet oikeassa seurassa. 💜52 ?
        Eikö vaan? Anteeksi, olen sekoillut niin paljon, tämmöiset palstat on ihan kauheita, ku ei nimimerkin takaamaan aina tiedä kuka siellä jne ja sitten kuvittelee kaikkea.

• Käytöskukka kirjoitti:

Kirjoitettu huumori vielä vaikeampi laji. Kuuntelin eilen Auta Anttia jos aiheista joita ollaan täällä käsitelty. Oli hauska kulma moni osu, ehkä jossain kohti oli vähän mustavalkoinen, vähän niin kuin minäkin olen ollut.

• Käytöskukka kirjoitti:

Rautakangella väännettynä, ei ole.

Olisi mukava tutustua sinuun. Oikeasti, maltillisesti, eikä mitään lupaillen. Toki pidän lupauksen jonka olen jo antanut, vaikka siihen ei sisältyisi minkään muun lupaamista.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Olisi mukava tutustua sinuun. Oikeasti, maltillisesti, eikä mitään lupaillen. Toki pidän lupauksen jonka olen jo antanut, vaikka siihen ei sisältyisi minkään muun lupaamista.

Tosin voi olla että taas etsin neulaa heinäsuovasta ja nämä minun arvailut menee väärin. Oletko se jolle olen luvannut 💜52?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu harmi😏itse ihan maittomia laittanut. No ei tule toistumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ajattele näin. Hassu kuvittelin ja haaveilin että opettaja olisi täällä. Täällä on kyllä muita tosi hyviä tyyppejä! Ja mielenkiintoisia persoonia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan höpö höpöä 😄, aikuiset ihmiset ottavat toisiinsa eri tavalla yhteyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan höpö höpöä😌

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tänne tule vain ne joiden teerenpelit on ollut yksipuolista, ei saanut vastakaikua, vähän vielä toivomaan ja haaveilemaan, suremaan ja luulemaan jonkun muun kirjoituksia ihastuksen kirjoituksiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko 😌

Ei kukaan tee noin 😅

• Käytöskukka kirjoitti:

Huippu juttu! Toivotan onnea kaikille, että löytäisitte sen oman kullan täältä.

Mie vain olen aivan kujalla tällaisista kuvioista, enkä ehkä ole ainoa. 🙄

Et ole ainoa.

• Käytöskukka kirjoitti:

Sanot suoraan.

• Käytöskukka kirjoitti:

👍😊

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Ihan höpö höpöä 😄, aikuiset ihmiset ottavat toisiinsa eri tavalla yhteyttä.

Sä et tiedä näistä kuvioista mitään, etkä tolla asenteella saa koskaan tietääkään. Häiriköt ei kiinnosta ketään.

• Käytöskukka kirjoitti:

Musta tuntuu että olen tämän kuukauden haahuillut vain kännykkä kädessä. Välillä jo tuntui, että kadotinko ajan, tuhlasinko elämää. Nyt tiedän että en, on tullut virtuaalisesti käytyä läpi asioita, tuntuu ihan kuin olisin ollut aika simulaattorissa ja sain hetken olla murrosikäinen ja etsiä itseäni näissä saduissa ja jutuissa. Ollut ihan kauheaa tunteilua, hyvässä ja pahassa ja ihan hulvatonta. Olen saanut itkeä ja nauraa, varsinkin nauraa! 😊 lähinnä omille toilailuilleni. Meni vähän ylikin mielikuvitteli, mutta sekin opetti. Te olette olleet mun peili, näyttäneet missä menee yli jne. Ja antaneet kuitenkin hullutella. Ohjanneet avun piiriin ja sanoneet suoraan. Olen oivaltanut syvällisesti elämää, se Juicen biisi ja tämä Trenkipoika ja monet muut laulut (Danny)Ovat koskettaneet syvästi. Yksin sellaisenaan tuskin niillä olisi ollut tälläistä vaikutusta, mutta tilanteissa joissa olen täällä virtuaalimaailmassa seikkaillut yhdistettynä biisit, tuntuu että olen elänyt ja kasvanut.

En jaksa enään alkaa kuvittelemaan mitään 😌, ilman konkretiaa, jotain yksityisempää viestialustaa. Mielelläni jatkan keskusteluja elämästä ja vaikka välillä vähän kevyemminkin mielin. Aina ei ole aikaa, usein kuitenkin on. Viihdyn seurassanne ja nimimerkkien takana on oikeat persoonat. Joissain teksteissäni olen luonut itsestäni ideaali ihmistä ja en ole oikeasti sellainen, mutta haluaisin olla. Kuvana edessä. Esim. Harrastuskeskustelussa, oikeasti en käy kuntosalilla ja kotona ei jaksa tehdä, välillä innostun viikoksi tai kahdeksi 😅, mitään pohjoismaiden patikointia en uskaltaisi tehdä, ehkä Lapissa voisin käydä ja luonnosta tykkään. Taiteesta en tiedä paljoakaan, vaikka se kiinnostaa. Teatteri jutut on vain parin viikon lyhyt kursseja ja nuorena olin mukana kesäteatterissa.

Tulipa pitkä teksti😊

Haluan kaiken sähläyksestä jälkeen välikiittää teitä: EoEt ja Kiitoskukkanen 👍🥂

En ole häviämässä minnekkään, sellaista en kertomatta ikinä tekisi! Ehkä jatkossa kuitenkin juttelen täällä virtuaali maailmassa realistisemmin kuin aikaisemmin. Musiikkia on aina kiva kuunnella, jos jostain aiheesta tulee sellainen mieleen, voi joskus puhutella syvästi 🙂

Kerään ne biisit omaan soittolistaan, voi sitten käydä niiden kautta läpi uudelleen ajatuksia mitä olemme täällä pohtineet.

Ystävällisin terveisin Nimimerkillä: TiuhtinWau 😊

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Ei kukaan tee noin 😅

Hyvä että paljastat tyhmyytesi ja hankalan luonteesi jo täällä. Tietää kiertää kaukaa jos ilmestyt tapahtumiin.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Voisiko kuitenkin olla niin, että joku 😇(lue=minä) ei ole aina pysynyt kärryillä ja on tullut monen monta väärinkäsitystä. Voit huokaista, kukaan ei halua kenellekkään mitään pahaa, kukaan ei täällä ilkeile.

Ja en kirjoittanut mitään mikä pitäisi poistaa, se oli joku muu. Vaikka kyllähän näistä mun teksteistä olisi syytä poistaa paljonkin😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä näistä kuvioista mitään, etkä tolla asenteella saa koskaan tietääkään. Häiriköt ei kiinnosta ketään.

Näinhän se on. Pienet on piirit kuitenkin..

• Anonyymi kirjoitti:

🤔 no ehkä sitten tein liian nopean yleistyksen. Minä en ainakaan itse enään elättele harhakuvia, että täällä olisi joku oma muuten tavoittamaton ihastus.

Uskon ja olen huomannut, että täälläkin muutama ihan mukava ja tutustumisen arvoinen persoona, enkä tarkoita nyt mitään ihastumis juttuja.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Sinä täällä haastat riitaa, ilkeilet ja hyökkäät joka ketjussa muiden kimppuun, vaikka et mistään mitään ymmärrä, etkä halua oppiakaan. Tätä palstaa ei kukaan enää jaksa, kun pilaat tahallasi joka keskustelun. En ole vastaavaa missään nähnyt ja saat olla varma, että kierrän sinut kaukaa, jos jonnekin yhtä aikaa satutaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole häiriköinyt ketään, siitä voit olla varma! Koska minussa ihmisenä on ristiriitaisuuksia lähinnä omien haaveiden ja toiveiden suhteen, olen tahtomatta ja tietämättäni voinut loukata tai satuttaa, jos näin on pyydän anteeksi ihan tosissani. Omat motiivit ovat olleet puhtaasti omissa haaveiluissa, joista nyt onneksi olen mennyt rutkasti eteenpäin. Kuka ikimaailmassa jaksaisi kirjoitella tänne lähestulkoon kuukaiden päivät vain kiusatakseen. Luulen, että moni ilkeilyksi luultu anonyymina tai ilman kirjoitettu teksti on väärin käsitys. Kaikessa on logiikkaa, tarvitsee vain tuntea toisen logiikka, että voi ymmärtää, kaikki eivät toimi samalla tavalla.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

En ole häiriköinyt ketään, siitä voit olla varma! Koska minussa ihmisenä on ristiriitaisuuksia lähinnä omien haaveiden ja toiveiden suhteen, olen tahtomatta ja tietämättäni voinut loukata tai satuttaa, jos näin on pyydän anteeksi ihan tosissani. Omat motiivit ovat olleet puhtaasti omissa haaveiluissa, joista nyt onneksi olen mennyt rutkasti eteenpäin. Kuka ikimaailmassa jaksaisi kirjoitella tänne lähestulkoon kuukaiden päivät vain kiusatakseen. Luulen, että moni ilkeilyksi luultu anonyymina tai ilman kirjoitettu teksti on väärin käsitys. Kaikessa on logiikkaa, tarvitsee vain tuntea toisen logiikka, että voi ymmärtää, kaikki eivät toimi samalla tavalla.

Älä valehtele.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Millaiset sydänsurut sinulla on ollut? Voisi olla mukava jutella sellaisessa yksityisessä ryhmässä me kolme nimimerkillistä, en vain osaa tehdä sellaista.

Tai vaikka kahdestaankin

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että paljastat tyhmyytesi ja hankalan luonteesi jo täällä. Tietää kiertää kaukaa jos ilmestyt tapahtumiin.

Hei toi ei ollut kivasti sanottu. Minusta on näkynyt se vastuuttomampi puoli täällä mielikuvitusmaailmassa. En ole kertonut/ näyttänyt täällä koko minuuttani, niin kuin ei kukaan muukaan. Koska olen aika herkkä haaveiluun tms minulle ei sovi hakea neulaa heinäsuovasta, etsiä sitä ainakaan anonyymien kirjoitusten takaa viikko kausia. Ihastuin täällä ☺️erään kirjoituksiin, ne oli tosi ihania ja puoleensa vetäviä, mutta olen oppinut etten voi laittaa elämääni vain haaveunien varaan. Uskon, että niiden ihanien kirjoitusten takana on joku erittäin älykäs ja intuitiivinen tyyppi, hänen kaltaiseen haluaisin tutustua, mutta en haavemaailmassa liian pitkiä aikoja, vaan reaalimaailmassa. Täällä ei näe ihmisistä kuin osan, vaikka minusta tuntuu, että se osa on sitä sisintä persoona pelkoineen ja kaikkine sielunmaisemineen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä täällä haastat riitaa, ilkeilet ja hyökkäät joka ketjussa muiden kimppuun, vaikka et mistään mitään ymmärrä, etkä halua oppiakaan. Tätä palstaa ei kukaan enää jaksa, kun pilaat tahallasi joka keskustelun. En ole vastaavaa missään nähnyt ja saat olla varma, että kierrän sinut kaukaa, jos jonnekin yhtä aikaa satutaan.

🥺anteeksi! Otetaanko ihan hitaasti, haluan ymmärtää sinua? Mitä tein väärin?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele.

En valehtele 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kans harmittaa. Joka keskustelu muuntuu yhden kommenttialustaksi. Eikö vois pysyä niissä höpöketjuissa ne jotka höpöttelee vaan ajankuluksi niin muut vois kiertää ne kaukaa. Tarvitseeko joka ikinen ketju viedä höpöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan jäätävää paskaks mennyt taso. Välillä mietin että noiden nimimerkkien takana on yks ja sama tyyppi, en tajua että mistä on yhtäkkiä siunaantunut 4 eri ihmistä jotka suoltaa saman tasoista paskaa palstalle 24/7.
        Ja jos todella ovat eri ihmisiä niin voisivat hoitaa ton privaatisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan jäätävää paskaks mennyt taso. Välillä mietin että noiden nimimerkkien takana on yks ja sama tyyppi, en tajua että mistä on yhtäkkiä siunaantunut 4 eri ihmistä jotka suoltaa saman tasoista paskaa palstalle 24/7.

Sama tyyppihän siellä on. Kirjoittaa ja vastaa itselleen. Näkeehän sen kirjoitustyylistäkin. Etsii nimenomaan neulaa heinäsuovasta. Aikaa ja vaivaa näyttää riittävän. Ehkä se on hänelle jopa työtä.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Tosin voi olla että taas etsin neulaa heinäsuovasta ja nämä minun arvailut menee väärin. Oletko se jolle olen luvannut 💜52?

Tiuhti, en ole.

• Käytöskukka kirjoitti:

Tiuhti, en ole.

Tuli selväksi, ajatus alkaa kirkastua 😊👍hyvä kun sanoit!

• Anonyymi kirjoitti:

Sama tyyppihän siellä on. Kirjoittaa ja vastaa itselleen. Näkeehän sen kirjoitustyylistäkin. Etsii nimenomaan neulaa heinäsuovasta. Aikaa ja vaivaa näyttää riittävän. Ehkä se on hänelle jopa työtä.

Aikaa on koska olen työtön ja Lesbo aihe ajankohtainen ja tärkeä. En kirjoita koskaan anonyyminä tai muilla nimillä. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä aina tajua. Jatkappa miettimistä 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä hauskuuksia kuulee näköjään aika tasaisin väliajoin 😁

• Anonyymi

Ja te voisitte jatkaa turhan päiväisiä löpinöitänne ihan privana. Vink vink vink ja tsirp tsirp tsirp ja sitä rataa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja te voisitte jatkaa turhan päiväisiä löpinöitänne ihan privana. Vink vink vink ja tsirp tsirp tsirp ja sitä rataa.

Tuota vaihtoehtoa en ole edes miettiny, enkä meinaa. Jatkappa myös huutelua jos huvittaa 😝

• Anonyymi

Tuota vaihtoehtoa en ole edes miettiny, enkä meinaa. Jatkappa myös huutelua jos huvittaa 😝

Jutuista ja elämäntilanteesta päätellen te kaksi aktiivista nimimerkillä kirjoittajaa sopisitte hyvin toisillenne. Suosittelen lämpimästi sähköpostiviestittelyyn siirtymistä teille kahdelle.

• Anonyymi

Mua harmittaa toi sama. Miks kaikki ketjut muutetaan höpöttelyksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jutuista ja elämäntilanteesta päätellen te kaksi aktiivista nimimerkillä kirjoittajaa sopisitte hyvin toisillenne. Suosittelen lämpimästi sähköpostiviestittelyyn siirtymistä teille kahdelle.

Saahan sitä suositella eli kiitos siitä, mutta mulla ei ole aikomusta siirtyä sähköpostiviestittelyyn eikä muuhunkaan privaattiin viestittelyyn kenenkään kanssa tällä hetkellä.
        Se on jännä tämä lesbojen keskustelupalsta jos näin eroaa muista palstoista ja on vain jonkinlainen koordinaattien jako ja pariutumispaikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua harmittaa toi sama. Miks kaikki ketjut muutetaan höpöttelyksi.

Mua ihmetyttää se, ettei jotkut tyypit ossaa ohittaa ketjuja ja kirjottajia joiden "höpöttely" noin harmittaa. En mäkään kaikkia ketjuja lue jos otsikosta selviää, että on aihe joka ei itteä kiinnosta. Myönnän kyllä, jotta oon ite tässä aikojen saatossa paria ketjua sotkenu eli livenny juttelemaan ihan ohi otsikon. Oon kuitenkin koittanu pykätä pystyyn myös semmosia ketjuja (kuten vaikkapa liibalaabaa) joiden otsikosta jo selviää, jotta nyt saattaa olla höpötystä tiiossa. No voinet siekin ohittaa helposti, niin ei sitte ihan kauheesti harmita 😉
        Koitetaan kestää toisiamme!

• Anonyymi

Mua ihmetyttää se, ettei jotkut tyypit ossaa ohittaa ketjuja ja kirjottajia joiden "höpöttely" noin harmittaa. En mäkään kaikkia ketjuja lue jos otsikosta selviää, että on aihe joka ei itteä kiinnosta. Myönnän kyllä, jotta oon ite tässä aikojen saatossa paria ketjua sotkenu eli livenny juttelemaan ihan ohi otsikon. Oon kuitenkin koittanu pykätä pystyyn myös semmosia ketjuja (kuten vaikkapa liibalaabaa) joiden otsikosta jo selviää, jotta nyt saattaa olla höpötystä tiiossa. No voinet siekin ohittaa helposti, niin ei sitte ihan kauheesti harmita 😉

Esim tämän ketjun otsikko ja sisältö ei täysin vastaa toisiaan. Sekin olisi hyvä jos niitä näitä höpinät olis omassa ketjussaan ja pysyis siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Esim tämän ketjun otsikko ja sisältö ei täysin vastaa toisiaan. Sekin olisi hyvä jos niitä näitä höpinät olis omassa ketjussaan ja pysyis siellä.

Siihen oon pyrkiny ja tähän ketjuun tulin kommentoimaan viesteihin, jotka jo poikkes otsikosta 😉

Se on just hauska, jos on kevyttä juttelua, ei aina jaksa syvistellä. Onhan noita ketjuja joissa pysytään just eikä melkein asioissa.

Anonyymi, olis kiva jos hyppäät meidän muiden höpsöjen seuraan. 🙂 Niin ei tarvii harmistua kevyemmästä tasosta tai korkealennosta.

• Anonyymi

Noi höpöttelyt ei liity palstan aihepiiriin yhtään millään tavoin. Varmasti 24lta löytyy sellaisiakin palstoja missä voi turhanpäiväisyyksistä höpötellä niiden kanssa ketä se kiinnostaa. Miksi tätä LESBO-palstaa sabotoitte turhalla höpötyksellä?

Mietin niitäkin, ketkä aihepiiriä ensimmäistä kertaa lähestyy ja löytävät tämän palstan kaikkine turhine ketjuineen, pysyvät varmasti kaukana täältä jatkossakin.

Meneekö joku vaikka matkailuaiheiselle sivustolle jauhamaan peetä ja tukkimaan jokaisen viestiketjun, vain koska matkailu vähän saattais kiinnostaa vaikka ei ikinä olekaan matkustanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Noi höpöttelyt ei liity palstan aihepiiriin yhtään millään tavoin. Varmasti 24lta löytyy sellaisiakin palstoja missä voi turhanpäiväisyyksistä höpötellä niiden kanssa ketä se kiinnostaa. Miksi tätä LESBO-palstaa sabotoitte turhalla höpötyksellä?

Mietin niitäkin, ketkä aihepiiriä ensimmäistä kertaa lähestyy ja löytävät tämän palstan kaikkine turhine ketjuineen, pysyvät varmasti kaukana täältä jatkossakin.

Meneekö joku vaikka matkailuaiheiselle sivustolle jauhamaan peetä ja tukkimaan jokaisen viestiketjun, vain koska matkailu vähän saattais kiinnostaa vaikka ei ikinä olekaan matkustanut.

Hetkonen... Tämä lesbot-palsta on ryhmät-otsakkeen alla samalla tavalla, kuin esimerkiksi ikäryhmät tai suomenruottalaiset. Ymmärtääkseni idea tai sääntö ei ole se, jotta lesbot ryhmässä jutellaan vain lesboudesta vaan se, jotta lesbot juttelee eri aiheista ja sana on vapaa. Myönnän tässä kohtaa, että olen siinä mielessä väärällä palstalla, etten ole lesbo vaan bi. (Kaikki ihastukset, joita mun elämään on viime vuosina tullu on kuitenkin kohdistunut naisiin ja siksi ajatus on, jotta olen siihen suuntaan kallistumassa, ehkä lopullisesti).
        En ole sabotoimassa vaan keskustelemassa. Voisiko kiukuttelun jo lopettaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kieltämättä samaa mieltä. Ruokaohjeet ja satuaiheet ym. Eiköhän niille löydy omasivu mihin kirjoitella. Lesbo palstalla oletan olevan lesbouteen liittyvää keskustelua en esim juttelua mustikan kukinnasta jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kieltämättä samaa mieltä. Ruokaohjeet ja satuaiheet ym. Eiköhän niille löydy omasivu mihin kirjoitella. Lesbo palstalla oletan olevan lesbouteen liittyvää keskustelua en esim juttelua mustikan kukinnasta jne.

Asiat voi nähhä eri tavalla ja tässä kohtaa meillä on eri näkemys 😉

• Anonyymi

Asiat voi nähhä eri tavalla ja tässä kohtaa meillä on eri näkemys 😉

Aika moni nimimerkitön on kanssasi erimieltä tästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika moni nimimerkitön on kanssasi erimieltä tästä.

Ootko tehny gallupin (tai miettiny asiaa uuvestaan)? 😉 Eri mieltä saa olla👍😊

• Anonyymi

Hetkonen... Tämä lesbot-palsta on ryhmät-otsakkeen alla samalla tavalla, kuin esimerkiksi ikäryhmät tai suomenruottalaiset. Ymmärtääkseni idea tai sääntö ei ole se, jotta lesbot ryhmässä jutellaan vain lesboudesta vaan se, jotta lesbot juttelee eri aiheista ja sana on vapaa. Myönnän tässä kohtaa, että olen siinä mielessä väärällä palstalla, etten ole lesbo vaan bi. (Kaikki ihastukset, joita mun elämään on viime vuosina tullu on kuitenkin kohdistunut naisiin ja siksi ajatus on, jotta olen siihen suuntaan kallistumassa, ehkä lopullisesti).
        En ole sabotoimassa vaan keskustelemassa. Voisiko kiukuttelun jo lopettaa??

Sitten olet ymmärtänyt väärin. Kyllä täällä on tarkoitus nimenomaan lesboudesta keskustella. Se että ihastuksesi on ollut viime aikoina naisia oikeuttaa valtaamaan yhden keskustelupalstan aiheilla jotka ei palstaan liity mitenkään?
        Näyttää muiden ryhmien asiasisällöt pysyvän ihan aiheessa..

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten olet ymmärtänyt väärin. Kyllä täällä on tarkoitus nimenomaan lesboudesta keskustella. Se että ihastuksesi on ollut viime aikoina naisia oikeuttaa valtaamaan yhden keskustelupalstan aiheilla jotka ei palstaan liity mitenkään?
        Näyttää muiden ryhmien asiasisällöt pysyvän ihan aiheessa..

No miepä mietin tätä vielä uudemman kerran ja sitte vielä kerran toiston päälle. Ilmotan jos tuun eri aatoksiin 😁😉 Eppäilen jotta sitä ilmotusta ei tule.

• Anonyymi

No miepä mietin tätä vielä uudemman kerran ja sitte vielä kerran toiston päälle. Ilmotan jos tuun eri aatoksiin 😁😉 Eppäilen jotta sitä ilmotusta ei tule.

Suomi24 :sta löytyy esim Huuhaa -, Maailman menoa -ja Sana on vapaa - palstat. Näistä mikä tahansa olisi erittäin sopivat höpöttelyillenne. Suosittelen lämpimästi.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 :sta löytyy esim Huuhaa -, Maailman menoa -ja Sana on vapaa - palstat. Näistä mikä tahansa olisi erittäin sopivat höpöttelyillenne. Suosittelen lämpimästi.

Kiitos vinkistä, vaikka kahta en vaihda, toinen on tämä lesbo-palsta ja toinen ei oo Turun sinappi 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. Mie suosittelen sulle riittävän pitkiä yöunia. Hyvät unet parempi mieli 😉 Ite meen nyt. Hyvää yötä!

• Anonyymi

Ps. Mie suosittelen sulle riittävän pitkiä yöunia. Hyvät unet parempi mieli 😉 Ite meen nyt. Hyvää yötä!

Mietitkö ollenkaan miten itsekästä toimintasi on. Seksuaalivähemmistöille on loppujen lopuksi hyvin vähän vastaavia keskustelufoorumeja. Silti katsot että on aivan ok täyttää tämäkin palsta joillain omilla höpinöillä, minkä seurauksena monet ovat täältä jo poistuneet. Todella surullista.

Karkotat täältä ne, jotka täällä haluaisi olla tämän palstan alkuperäisessä tarkoituksessa ja et ilmeisesti itse ole elänyt päivääkään lesbona. Ja sitten sinulta tulee jotain nenäkkäitä vastauksia kun sinulle koetetaan asiasta huomauttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietitkö ollenkaan miten itsekästä toimintasi on. Seksuaalivähemmistöille on loppujen lopuksi hyvin vähän vastaavia keskustelufoorumeja. Silti katsot että on aivan ok täyttää tämäkin palsta joillain omilla höpinöillä, minkä seurauksena monet ovat täältä jo poistuneet. Todella surullista.

Karkotat täältä ne, jotka täällä haluaisi olla tämän palstan alkuperäisessä tarkoituksessa ja et ilmeisesti itse ole elänyt päivääkään lesbona. Ja sitten sinulta tulee jotain nenäkkäitä vastauksia kun sinulle koetetaan asiasta huomauttaa.

Samaa mieltä kanssasi ja harmistunut muutaman tekemästä muita huomioonottamattomasta tunkeutumisesta höpöttelemään aiheen vierestä joka ketjuun. Saahan sitä omaa tykkäämistä ja muutosta miettiä vaikka kymmenen vuotta, jos haluaa. Tämä palsta on lesbouteen liittyvä. Tällä aiheella keskustelupalstoja on vähän. Noille höpöjutuille on monta sopivaa palstaa
        olemassa jo valmiiksi. On itsekkyyttä olla käyttämättä niitä höpinöihin.

• Anonyymi

Onko tarkoitus muuttaa palsta kokonaan kahden nimimerkin höpön hömpän temmellyskentäksi? Jollei edes ketjut joissa höpötetään hömppää pysy asiaketjuista erillään, niin taitaa käydä. Siinä menee sitten se ainoa edes jotenkin toimiva avoin palsta lesbo aiheesta...

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, vaikka kahta en vaihda, toinen on tämä lesbo-palsta ja toinen ei oo Turun sinappi 😉

Miksi olet täällä jos et halua keskustella palstan aiheesta?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli, kemiat tuli testattua paperilla Herttarouvan kanssa , roihahtihan sekin, mutta ei jäänyt palamaan. Karhumetsäilyt on jo historiaa herttarouvan kanssa🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Vanhetessaan sitä katsoo luontoakin vähän laajemman spektrin kautta. Linnut, metsän ihmeet, puut, sääilmiöt, vuodenajan vaihtelut ja myös musiikki, kaikki ihanaa ja kaunista.

Miksei mustikat ja puolukatkin, pitääkin lukea niistä vielä lisää. Taitaa olla loppukesän marjoja. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet täällä jos et halua keskustella palstan aiheesta?

Oon keskustellut täällä aika paljonkin "aiheesta" ja myös tehnyt aloituksia (mm. ihastumiset, kirjavinkit ja leffavinkit).
        Nyt kannattaa muidenkin katsoa peiliin, jotta onko ite pysyny aina asiassa. Jatkossa kommentoin vain näihin omiin tekemiini ketjuihin (tai muihin höpäjöintiketjuihin) ja ne voi kyllä teistä harmistuneista jokainen helposti ohittaa 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Vastauksena kysymykseesi, en.
        Se on semmonen juttu, jotta sie voit nyt jatkaa tuota kiukuttelua tovin jos toisenkin, mikäli tahot ja/tai se sun oloasi helpottaa. Suosittelen sulle kuitenkin vaikkapa tuota mun pykäämää kiukuttelupoksia, tässä ketjussa kun mennee nyt vähän ohi otsikon 😉
        Hyvää kesää!
        Terkuin itsekäs palstanvaltaaja 😉

Ps. Jätän nyt tästä etiäpäin nämä tämänkaltaiset viestit kommentoimatta, erityisesti mikäli ne ovat aivan "väärän" otsikon alla.
        Muutenkaan en taho tätä elämän kallisarvoista aikaa käyttää tämmöseen kiukkujen kommentointiin. Ylläpidolle jatkossa viestiä jos naama ei miellytä 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tarkoitus muuttaa palsta kokonaan kahden nimimerkin höpön hömpän temmellyskentäksi? Jollei edes ketjut joissa höpötetään hömppää pysy asiaketjuista erillään, niin taitaa käydä. Siinä menee sitten se ainoa edes jotenkin toimiva avoin palsta lesbo aiheesta...

No niin, nyt neidit hyvät (kuin myös rouvat), päätän tästä aiheesta keskustelun tässä ketjussa tähän. Menee ohi otsikon ja nyt kannattas kattoa myös peiliin 😉
        Tervetuloa vaikkapa kiukkuketjuun kommentoimaan.

Oon keskustellut täällä aika paljonkin "aiheesta" ja myös tehnyt aloituksia (mm. ihastumiset, kirjavinkit ja leffavinkit).
        Nyt kannattaa muidenkin katsoa peiliin, jotta onko ite pysyny aina asiassa. Jatkossa kommentoin vain näihin omiin tekemiini ketjuihin (tai muihin höpäjöintiketjuihin) ja ne voi kyllä teistä harmistuneista jokainen helposti ohittaa 😉

Yritän myös pysyä jatkossa aiheessa, jos kirjoitan muiden ketjuihin. Paitsi just nämä höpö ketjut, missä otsikkokin kertoo, et saa ajatus lentää.

Mun kaikkiin ketjuihin saa tulla kaikki ja kirjoittaa ihan mitä haluaa, eikä edes tarvitse pysyä aiheessa. Otan vastaan Anonyymien harmituksen, jos olen jonkun silmissä sellaisen arvon saanut, että tekee mieli purkaa. Minua saa Mielihyvin testata ja haastaa johonkin rajaan asti, (kerron kyllä missä menee raja). Siitä on vaan itselle pitkällä juoksulla hyötyä, pystyn katsomaan omaa toimintaani muiden silmin ja muuttamaan käytöstäni, siihen on syytä ollutkin ja kiitos siitä Anonyymin. 😌

• Anonyymi kirjoitti:

Luulin, että Käytöskukka on mun reaalimaailman ihastus. Otin reaalimaailmassa realiihastukseen yhteyden, ei ollut! Siitä seurasi kyllä paljon muuta hyvää mm ajatus selkeytyi ja pääsin eteenpäin.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Niin ja sitten luulin häntä runoilijaksi, jolle lupasin...

Suomi on suuri maa, me kolme nimimerkillistä emme reaalimaailmassa tunne toisiamme millään tavalla.

Minä hölmö haaveilija luulin ensin sitä ja sitten tätä! Omasta puolesta olen oikeasti pahoillani, että juttu meni jäätävän paskan puolelle ja kunnolla menikin. Kävi vahinko. Korjaan.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Suomi on suuri maa, me kolme nimimerkillistä emme reaalimaailmassa tunne toisiamme millään tavalla.

Minä hölmö haaveilija luulin ensin sitä ja sitten tätä! Omasta puolesta olen oikeasti pahoillani, että juttu meni jäätävän paskan puolelle ja kunnolla menikin. Kävi vahinko. Korjaan.

Korjaa sit

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaa sit

🥺niin korjaan, sen lupaan! ❤️

• TiuhtinWau
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaa sit

Teen itse kaiken mahdollisen mitä osaan Ja pystyn asian korjaamiseksi! Saa kysyä vastaan sen mitä pystyn täällä avoimella palstalla ja saa myös sanoa ihan suoraan missä oli meni miinaan😔 ...olen niin pahoillani!

• Anonyymi

Sait polveni notkahtamaan ja sydämen heittämään volttia, kun nähtiin. Vieläkin onnistuit vaikka kuukausia välissä ettei nähty.

• Anonyymi

Nähtiinkö eilen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiinkö eilen?

Juu😊

• Anonyymi

Eräällä täällä on kommentti joka ketjuun ja paikkaan. Tällä menolla täältä katoaa keskustelijoita. Se hyvä puoli nimimerkeissä on, että oppii tietämään kenen kanssa ei ainakaan homma toimisi livenä..

• Anonyymi

Näin on. Tuon hyökkäävän häirikön takia täältä lähtee kaikki, moni on jo häipynyt.

• Anonyymi

Tätä ei jaksa täysjärkinen ihminen, onneksi on muita kanavia keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä ei jaksa täysjärkinen ihminen, onneksi on muita kanavia keskustella.

Onneksi tosiaan. Tämä oli tässä, täyttäkööt puolestani vaikka koko palstan.

• Eräällä täällä on aikaa😅 (minä)

En halua viedä tilaa muilta kirjoittelijoilta, jos kirjoitat nimellä, mielelläni opettelen olemaan vastavuoroisempi ja lyhyt sanaisempi. Joskus vaan tuntuu että mielummin avaan asioita laajemmin, kuin yrittäisin vääntää jotakin rautalangasta muutamalla lyhyellä lauseella, väärinkäsitysten välttämiseksi. En halua loukata ketään.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Eräällä täällä on aikaa😅 (minä)

En halua viedä tilaa muilta kirjoittelijoilta, jos kirjoitat nimellä, mielelläni opettelen olemaan vastavuoroisempi ja lyhyt sanaisempi. Joskus vaan tuntuu että mielummin avaan asioita laajemmin, kuin yrittäisin vääntää jotakin rautalangasta muutamalla lyhyellä lauseella, väärinkäsitysten välttämiseksi. En halua loukata ketään.

Tiuhti hyvä: Tässä maassa heräilee joka vuosi aika paljon naisia huomamaan elävänsä heterokuplassaan ihan väärää elämää. Jokainen kipuilee kasvunsa omalla tavallaan; joku ystäviensä tukemana toinen hyppää sokkona suhteeseen elämänsä naisen kanssa tms. Sinä aikana jota olen tätä seurannut olet toistaiseksi ensimmäinen joka on täyttänyt kasvukivullaan kokonaisen ns. vähemmistöryhmälle tarkoitetun keskustelupalstan ja jokaisen avauksen ja koet tarpeelliseksi kommentoida ja esittää mielipiteesi asioista joista et tiedä mitään...
        Voisiko tämä olla syynä että osa kokee sinut häiriköivänä??

• Anonyymi kirjoitti:

Tiuhti hyvä: Tässä maassa heräilee joka vuosi aika paljon naisia huomamaan elävänsä heterokuplassaan ihan väärää elämää. Jokainen kipuilee kasvunsa omalla tavallaan; joku ystäviensä tukemana toinen hyppää sokkona suhteeseen elämänsä naisen kanssa tms. Sinä aikana jota olen tätä seurannut olet toistaiseksi ensimmäinen joka on täyttänyt kasvukivullaan kokonaisen ns. vähemmistöryhmälle tarkoitetun keskustelupalstan ja jokaisen avauksen ja koet tarpeelliseksi kommentoida ja esittää mielipiteesi asioista joista et tiedä mitään...

Näin voi olla, kiitos fiksusta kommentista. Minulla ei ole sellaista ystäväpiiriäni/lähipiiriä, jossa olisin voinut tulla hyväksytyksi tälläisenä, siksi hain täältä vertaistukea. En tiedä näistä asioista paljoakaan...🤔miten niistä muuten oppisi, kun kommentoimalla ja saamalla palautetta? Voisiko minun kasvukivuista olla hyötyä myös niille ujoille anonyymeille, jotka tätä palstaa lukevat.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Näin voi olla, kiitos fiksusta kommentista. Minulla ei ole sellaista ystäväpiiriäni/lähipiiriä, jossa olisin voinut tulla hyväksytyksi tälläisenä, siksi hain täältä vertaistukea. En tiedä näistä asioista paljoakaan...🤔miten niistä muuten oppisi, kun kommentoimalla ja saamalla palautetta? Voisiko minun kasvukivuista olla hyötyä myös niille ujoille anonyymeille, jotka tätä palstaa lukevat.

Toivon, että harkitsisit ennen kuin kirjoitat joka ketjuun joka asiaan kommentin. Silloin täällä olisi tilaa myös muille kirjoitella. Tarvitsisit varmaan jonkun suljetun keskustelupalstan, sähköposti kaverin tms. missä etsiä itseä rauhassa ja saada palautetta. Ehkä joku myöhäisheränneiden vertaistukiryhmä olisi sun juttu...

• Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että harkitsisit ennen kuin kirjoitat joka ketjuun joka asiaan kommentin. Silloin täällä olisi tilaa myös muille kirjoitella. Tarvitsisit varmaan jonkun suljetun keskustelupalstan, sähköposti kaverin tms. missä etsiä itseä rauhassa ja saada palautetta. Ehkä joku myöhäisheränneiden vertaistukiryhmä olisi sun juttu...

Ok😊

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Olen sinun kirjoittelustasi ymmärtänytkin että tilanteesi on ikävä. Et kuitenkaan saa vertaistukea niin että esität itse tietäväsi vastaukset kaikkiin asioihin vaikka et tiedä mitään. Kuten kanssasiskot ovat yrittäneet sinulle välillä vihjailla, nämä piirit ovat aika pienet ja tämä sun itsekeskeisyytesi ei anna sinusta kovinkaan hyvää kuvaa. Joskus kannattaa olla hiljaa ja kommentoimatta ja lukea muiden ajatuksia, niin voit oppia paljon enemmän. Itsekin olen ns. myöhemmin herännyt ja minulle tärkeintä on ollut että minut on otettu mukaan ihanien naisten porukoihin ja olen oppinut "sisarellisen" välittämisen ja rakkauden merkityksen ihan uudella tavalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sinun kirjoittelustasi ymmärtänytkin että tilanteesi on ikävä. Et kuitenkaan saa vertaistukea niin että esität itse tietäväsi vastaukset kaikkiin asioihin vaikka et tiedä mitään. Kuten kanssasiskot ovat yrittäneet sinulle välillä vihjailla, nämä piirit ovat aika pienet ja tämä sun itsekeskeisyytesi ei anna sinusta kovinkaan hyvää kuvaa. Joskus kannattaa olla hiljaa ja kommentoimatta ja lukea muiden ajatuksia, niin voit oppia paljon enemmän. Itsekin olen ns. myöhemmin herännyt ja minulle tärkeintä on ollut että minut on otettu mukaan ihanien naisten porukoihin ja olen oppinut "sisarellisen" välittämisen ja rakkauden merkityksen ihan uudella tavalla.

🤔...laittaa ajattelemaan, mietin asiaa. Monesti olen täällä vouhottanut ja innoissani kommentoisin jokaista ketjua. Voi olla, että minun olisi syytä vähän😅 himmailla ja enemmän kuunneella muita (lukea tekstejä). Kiitos, kun näit vaivaa ja annoit rehellistä palautetta!

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

🤔...laittaa ajattelemaan, mietin asiaa. Monesti olen täällä vouhottanut ja innoissani kommentoisin jokaista ketjua. Voi olla, että minun olisi syytä vähän😅 himmailla ja enemmän kuunneella muita (lukea tekstejä). Kiitos, kun näit vaivaa ja annoit rehellistä palautetta!

Rehellisesti sanottuna melkein jätin väliin. Aika epäkunnioittavaa ja muiden olemista vähättelevää sun käytös on tässä ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna melkein jätin väliin. Aika epäkunnioittavaa ja muiden olemista vähättelevää sun käytös on tässä ollut.

🤔sen myönnän että en ole ottanut muiden tunteita riittävästi, jos yhtään huomioon ja olen siitä pahoillani. Ihan sokkona kirjoitellut ja täällä ollut.

Sitä en vieläkään tiedä missä kohtaa loukkasin tai vähättelin 🧐.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

🤔sen myönnän että en ole ottanut muiden tunteita riittävästi, jos yhtään huomioon ja olen siitä pahoillani. Ihan sokkona kirjoitellut ja täällä ollut.

Sitä en vieläkään tiedä missä kohtaa loukkasin tai vähättelin 🧐.

Selaa vaikka tämä aloitus läpi ja katso kuinka olet esim. kommentoinut muiden juttuja tyyliin ihan höpö höpö ja kukaan ei tee niin yms. ja kuinka sinulle ollaan vastattu. Lisäksi teet tietämättömyyttäsi järjettömiä yleistyksiä esim. että poikatytöt ovat jotenkin tunnepuolelta rajoittuneita koska sun miehesi on... ihan tiedoksesi sinun mielestäsi poikamaisesti/ miesmäisesti käyttäytyvät tai pukeutuvat naiset ovat naisia. Heillä on naisen vartalo, naisen ajatukset ja tunteet ja mikä tärkeintä jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä ja kokee ja määrittelee itsensä omalla tavallaan. Sama tierysti pätee itsensä naisellisimmiksi identifioivienkin naisten suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmälleen samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Selaa vaikka tämä aloitus läpi ja katso kuinka olet esim. kommentoinut muiden juttuja tyyliin ihan höpö höpö ja kukaan ei tee niin yms. ja kuinka sinulle ollaan vastattu. Lisäksi teet tietämättömyyttäsi järjettömiä yleistyksiä esim. että poikatytöt ovat jotenkin tunnepuolelta rajoittuneita koska sun miehesi on... ihan tiedoksesi sinun mielestäsi poikamaisesti/ miesmäisesti käyttäytyvät tai pukeutuvat naiset ovat naisia. Heillä on naisen vartalo, naisen ajatukset ja tunteet ja mikä tärkeintä jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä ja kokee ja määrittelee itsensä omalla tavallaan. Sama tierysti pätee itsensä naisellisimmiksi identifioivienkin naisten suhteen.

Olen ollut niin itseäni täynnä ja todella umpimielinen ja typerä, ANTEEKSI🥺! Olen ihan sokkona kirjoitellut vain itseäni ajatellen ja elänyt täysin jossain haavemasilmoissa.

Haluan vähän avata: höpö höpö tekstit johtui siitä että haaveilin täällä kirjoittelevan minun reaalimaailman ihastuksen kanssa. Otin häneen oikeasti yhteyttä ja oma päänsisäinen utopiani realisoitui. Samalla tajusin, että täällä Suomi24 on oikeasti näiden tekstien takana hyviä tyyppejä, oikeita persoonia.

Järjettömät yleistykset: kyllä olen kokematon ja Järjetön. Olen ollut 20vuotta yhden ihmisen kanssa. Oli sitten mies tai nainen minulla ei ole mitään muuta kokemusta millaista olisi olla jonkun muun kanssa. Järjentasolla ymmärrän että on muutakin, mutta tunteentasolla olen ”kokemukseni vanki” ja teen helposti täysin vääriä olettamuksia. Esim. Kuvaamasi poikatyttö vertaus. Minua pelottaa että joutuisin uudelleen suhteeseen tunnekylmän tai emotionaslisesti sulkeutuneen ihmisen kanssa. Minua kiinnostaa androgyynisen ja poikatyttömäiset naiset.

Satuin kirjoittelemaan erään Puoli Prinssiksi itseään kutsuvan henkilön kanssa ja ihastuin hänen kirjoitus ja ajattelu tapaansa. Alusta asti minua häiritsi hänen itseään puolikkaaksi sanominen, koska minulle tälläiset poikamaiset tytöt ovat kokonaisia, heistä ei puutu mitään. Siksi tein typerän yleistyksen, koska pelkäsin.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Olen ollut niin itseäni täynnä ja todella umpimielinen ja typerä, ANTEEKSI🥺! Olen ihan sokkona kirjoitellut vain itseäni ajatellen ja elänyt täysin jossain haavemasilmoissa.

Haluan vähän avata: höpö höpö tekstit johtui siitä että haaveilin täällä kirjoittelevan minun reaalimaailman ihastuksen kanssa. Otin häneen oikeasti yhteyttä ja oma päänsisäinen utopiani realisoitui. Samalla tajusin, että täällä Suomi24 on oikeasti näiden tekstien takana hyviä tyyppejä, oikeita persoonia.

Järjettömät yleistykset: kyllä olen kokematon ja Järjetön. Olen ollut 20vuotta yhden ihmisen kanssa. Oli sitten mies tai nainen minulla ei ole mitään muuta kokemusta millaista olisi olla jonkun muun kanssa. Järjentasolla ymmärrän että on muutakin, mutta tunteentasolla olen ”kokemukseni vanki” ja teen helposti täysin vääriä olettamuksia. Esim. Kuvaamasi poikatyttö vertaus. Minua pelottaa että joutuisin uudelleen suhteeseen tunnekylmän tai emotionaslisesti sulkeutuneen ihmisen kanssa. Minua kiinnostaa androgyynisen ja poikatyttömäiset naiset.

Satuin kirjoittelemaan erään Puoli Prinssiksi itseään kutsuvan henkilön kanssa ja ihastuin hänen kirjoitus ja ajattelu tapaansa. Alusta asti minua häiritsi hänen itseään puolikkaaksi sanominen, koska minulle tälläiset poikamaiset tytöt ovat kokonaisia, heistä ei puutu mitään. Siksi tein typerän yleistyksen, koska pelkäsin.

Lisään vielä, puoli prinssille ensimmäinen kommenttini oli jotain tälläistä:

”aika passiivinen kirjoitus”

Koska minua häiritsi tämä sana PUOLI, koska itse näen jokaisen ihmisen KONAISENA.

.,,siitä minulle tuli oma pelko, että jos poikatyttöillä on enemmän tunnejumeja.

Toivottavasti tämä auttaa avaamaan mun logiikkaa 😔 en todellakaan ole koskaan halunnut loukata ketään!

• TiuhtinWau kirjoitti:

Lisään vielä, puoli prinssille ensimmäinen kommenttini oli jotain tälläistä:

”aika passiivinen kirjoitus”

Koska minua häiritsi tämä sana PUOLI, koska itse näen jokaisen ihmisen KONAISENA.

.,,siitä minulle tuli oma pelko, että jos poikatyttöillä on enemmän tunnejumeja.

Toivottavasti tämä auttaa avaamaan mun logiikkaa 😔 en todellakaan ole koskaan halunnut loukata ketään!

* passiivisagressiivinen

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Niin.. toistan ja tää on nyt viimeinen kerta kun yritän saada sinut ymmärtämään: Älä kommentoi kaikkea, huomioi myös muut ihmiset. Tämä palsta on ihan täynnä tätä sun avautumista. Ole välilllä itse hiljaa ja kuuntele mitä muilla on sanottavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.. toistan ja tää on nyt viimeinen kerta kun yritän saada sinut ymmärtämään: Älä kommentoi kaikkea, huomioi myös muut ihmiset. Tämä palsta on ihan täynnä tätä sun avautumista. Ole välilllä itse hiljaa ja kuuntele mitä muilla on sanottavaa.

Anonyymi hei, nyt kannattaa olla tarkkana!

Tietenkin minä avaan omaa ajatusmaailmaani, jos joku syyttää minua ajattelemattomuudesta. Voin hyvin myöntää että en osannut ajatella kovin hyvin ja olen ollut lyhyt näköinen. Samalla myös avaan oman puoleni ja sen miksi olen tehnyt vääriä johtopäätöksiä, en loukatakseni ketään!!

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Anonyymi hei, nyt kannattaa olla tarkkana!

Tietenkin minä avaan omaa ajatusmaailmaani, jos joku syyttää minua ajattelemattomuudesta. Voin hyvin myöntää että en osannut ajatella kovin hyvin ja olen ollut lyhyt näköinen. Samalla myös avaan oman puoleni ja sen miksi olen tehnyt vääriä johtopäätöksiä, en loukatakseni ketään!!

Liika selittely tais nyt vesittää sun anteeksipyynnön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Tä on just tätä suomi24, kun ei voi kertoa ihan kaikke mitä omassa reaalimaailmassa tapahtuu😏

Mun pahoillaan olo ja anteeksipyyntö on totta. Se on sitten eri asia pystyykö anonyymi sitä vastaanottamaan, tosin ymmärrän hyvin jos ei pysty kirjoitellaan Suomi24 jossa vain osan kokonaisuudesta voi paljastaa. Harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psst. Kaikilla ei ole kasvukipuja, vaikka kokisikin kasvua, herännäisyyttä, ahaa-elämyksiä tms. miksi sitä haluaa kutsua. Kasvu voi olla ja usein onkin positiivinen kokemus, ei siis kipua vaan mielihyvää, energiaa, iloa elämään.

Toinen pssst. Hyväksyntää ei tarvitse hakea mistään tai keneltäkään jos ensiksi hyväksyy itsensä. Riittää kun kelpaa itselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Psst. Kaikilla ei ole kasvukipuja, vaikka kokisikin kasvua, herännäisyyttä, ahaa-elämyksiä tms. miksi sitä haluaa kutsua. Kasvu voi olla ja usein onkin positiivinen kokemus, ei siis kipua vaan mielihyvää, energiaa, iloa elämään.

Toinen pssst. Hyväksyntää ei tarvitse hakea mistään tai keneltäkään jos ensiksi hyväksyy itsensä. Riittää kun kelpaa itselle.

👍just näin! Herääminen on paljon energiaa ja iloa tuovaa aikaa. Vapautuminen seksuaaliselta puolella vaikuttaa muutenkin muillakin elämänosa-alueilla avautumiseen ja vapautumiseen.

• Anonyymi

Asiallinen keskustelu on suljetuissa ryhmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallinen keskustelu on suljetuissa ryhmissä.

Miten nämä ryhmät löytää ja pääsee mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nämä ryhmät löytää ja pääsee mukaan?

Muakin kiinnostais.

• Anonyymi

Hyvä muistisairaus on parempi, kuin paha mielenvirhe. Hyvää helluntaita.

• Anonyymi

Todellakin... melkein putosin tuolilta:D

• Anonyymi

Niinpä ja näkyy potevan sitä pari ainakin..

• Anonyymi

Neljässä päivässä yli 200 viestiä... Meni sitten tämäkin ketju aivan turhaksi, muutaman saman ihmisen samojen asioiden toistoksi ja täysin off topic lässynlääksi.

Hohhoijaa. Taidan vaihtaa maisemaa.

• Älä lähde vielä🙂, kerro jotain itsestäsi?

• Tai, mitä kertoisit hänelle? Että pysytään aiheessa.

• Anonyymi

Itse kertoisin Jennille, että: ❤️

• Anonyymi

Odotus kohtaamisestasi värisyttää, vatsanpohjassa perhonen. Ei, pääskynen.
      Koska tulet, kuljet taas ohi? Näetkö minut, huomaatko toiveikkaan katseeni?
      Entä kuka olet, tahtoisin tietää.

• ( sivusta: Oih miten ihanat ☺️sanat! Joku osaa, viedä sivullisiltakin jalat alta.)

• TiuhtinWau kirjoitti:

( sivusta: Oih miten ihanat ☺️sanat! Joku osaa, viedä sivullisiltakin jalat alta.)

Ohikulkemista ja sivullisuutta,
        ...onko tässä jotain tuttua ja uutta.

• Saat minut pelkillä sanoillasi sidottua. En tiedä kuka olet, tiedän vain miten vaikutat minuun.

Ihan hullua, huumaavaa!

• Anonyymi

Mun padi on tosi hidas. Tosi

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää tehoja löytyvän!

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Näyttää tehoja löytyvän!

Mä en tykkää viestitellä piripäisen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en tykkää viestitellä piripäisen kanssa.

Googletin, ei kiva kommentti, ollenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Omena.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe