Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Putosin+kärryiltä,+olenko+tyhmä?
17.05.2020 14:07
*elämisen+edelle.
17.05.2020 13:53
Itsensä+idealisointi+ja+hyvään+pyrkiminen+ei+saisi+mennä+aitona+ihmisenä+(kaikkine+hakuineen+ja+himoineen)+elämisen.+
Siinä+voi+muuten+käydä+niin,+että+elää+omaa+elämäänsä+itsensä+ulkopuolella,+sivustaseuraajana.+Vaikka+itse+voisi+vanhuksena+sitten+ylpeillä,+että+teki+kaiken+oikein+ja+sääntöjen+mukaan,+niin+enpä+usko+että+Luoja+on+meitä+sellaiseen+onttoon+elämään+kutsunut.+Olen+koittanut,+ei+ole+sen+arvoista+😀
17.05.2020 13:51
Kai+siinä+on+sellaista+itsensä+idealisointia,+mutta+myös+oikeaa+hyvään+pyrkimistä,+liian+usein+edellämainitut+menee+aitona+ihmisenä+elämisen+edelle+ja+se+on+kieroa.+Voin+sanoa,+että+olen+uskovainen+ja+nyt+puhun+vain+omasta+puolestani.+Henkilökohtaisesti+vähän+on+pelottanut,+omien+patoutuneiden+seksuaalisten+energioiden+vapautuminen,+ehkäpä+tuomitsemalla+muiden+sellaisen+petollisen+toiminnan+olen+samalla+suitsinut+itseäni,+etten+vaan+lähde+sille+tielle,+koska+niin+siinä+voisi+todella+helposti+käydä,+tähän+olen+rukoillut+varjelusta.+
Kyllä+kaksinaamaisuus+on+ihan+ihmisen+taitolaji+riipumatta+uskosta.+Silti+voin+helposti+myöntää+ihan+kovalla+äänellä,+että+uskovista+kyllä+taitaa+valitettavasti+löytyä+pahimmat+kaksinaamaisuudet,+tämä+on+sellainen+aihe+missä+tykkään+tulla+haastetuksi+ja+testatuksi,+koska+paskaa+löytyy,+eikä+tarvitse+paljon+edes+kaivaa+😅
Tähän+tekis+mieli+laittaa+pitkä+pätkä+ja+ajatukset,+mutta,+tämä+Raamattu+ja+usko+ylipäätään+voi+olla+monille+punainen+vaate,+joten+koitan+pysyä+yksinkertaisena+ja+lyhyenä.+
”Joka+luulee+seisovansa,+katsokoon+ettei+kaadu.”++Raamattu+ei+ainakaan+anna+lupaa+luulla+itsestään+liikoja.+Ihmisiä+kaikki,+oli+uskova+tai+pakana.
17.05.2020 13:37
Voi+ei!+Nyt+teetä+tai+tummaasuklaata+tai+jotain🙂
17.05.2020 13:08
Hei+kiitos,+
Ehkä+sitä+ennemminkin+vaan+pelkää,+kun+tiedostaa+oman+herkyytensä.+Toisaalta+onhan+se+tuuria+(minulle+johdatusta)+millaisiin+ihmisiin+elämässään+törmää.+
Olen+huomannut+että+minilla+toimii+kuitenkin+toi+”pettyminen”+ihmisen+sanojen+ja+tekojen+ristiriitakohdassa.+
Pienet+jutut+on+helppo+pyytää+ja+antaa+anteeksi,+mutta+jos+niitä+jää+paljon+pinnanan+alle+alkaa+epäilyttää+ihmisten+luotettavuus+ja+etääntyminen+tulee+luonnostaan.+Niin+kauan+kun+sanat+ja+teot+on+johdonmukaisesti+yhtä,+katson+toista+naivien+lasien+läpi+ja+sattumisen+riski+on+olemassa.
Ihmisenä+koen+olevani+itse+niin+täynnä+ristiriitaisuuksia,+että+väkisinkin+tulee+loukanneeksi+toisia,+mutta+sellaista+tämä+ihmisen+elo+taitaa+olla,+vajavaista.+
Kiitos+että+saan+palsta+tukea!+Yritän+olla+vastavuoroinen,+luen+ja+kommentoin+mielelläni+muidenkin+juttuja.
17.05.2020 13:02
Maanpinta+on+paras+ja+kypsin+vaihtoehto,+jos+aitoja+tunteita+pelissä.+Jos+ei+ole+paljon+menetettävää,+voihan+niitä+höyryjä+ja+tarpeitaan+silloin+purkaa+vaan+pois.+
Itsellä+se+menee+vähän+niinkin,+että+tarpeet+ja+halut+nousee+pintaan+vasta,+kun+huomaa+toisessa+jotain+syvempää,+sillon+välttelee+viimeiseen+asti+mitään+epämääräistä+toimintaa.+Ei+halua+riskeerata+sitä+minkä+edessään+näkee.+Pakko+vaan+pitää+itsensä+kurissa,+niin+voi+saada+moninverroin+kestävämpää+perustusta+ihmissuhteisiin.+Parhaat+asiat+tapahtuvan,+kun+aika+on.+Raa’at+hedelmät+on+raakoja,+ennenaikaisuudesta+saa+vain+pahan+maun+ja+vatsakipuja.+
Eiköhän+jokainen+aikuinen+ihminen+pidä+ihan+itsestään+huolen,+turhaa+sellaisia+mietit.+Muutenkin+se+aihealue,+menee+pois+siltä+tontilta+joka+sinulle+ja+ihastuksellesi+kuuluu.+Sille+tontille+ei+kannata+päästää+turhia+murheita+raatelevaa+metsänpetoa,+jos+haluat+siitä+rakentaa+jotain+yhteistä+ja+omaa.+
Olisi+paikallaan+itsetutkiskella,+katsoa+sotilasta+silmiin,+mikä+kipu+aiheutuu+siitä+millaisen+ihmisen+kanssa+ihastuksesi+kohde+on+elänyt.+Mitä+se+loppujenlopuksi+sinuun+liittyy.+Parempi,+ettet+tiedä+mitään,+hyvää+tai+pahaa.+Kannattaa+ehkä+yrittää+välttää+sen+rotkon+reunalla+hyppelyä.+Olisiko+viisasta+suunnata+oma+energia+omaan+hyvinvointiin.
17.05.2020 12:20
Muistan+kyllä,+ei+tulesi+kesytystä+kaipaa,+
Minä+vain+tuollaiselle+voin+näyttää+taivaan!+
Katsele+kauniita+naisia,
Kipinöi+ja+kulje,+älä+vain+silmiä+sulje,
+ettet+edes+unissasi+minuun+vielä+katso.+
Lepoa+ja+Herran+rauhaa😌
17.05.2020 11:40
Lue+tarkemmin:+
”KATSOTAAN+sitten+yhdessä+sitä+kuuta”,+en+antanut+vielä+😌,+vaikka+ajatus+siitä”.
”Sydän+tykyttää+puoleesi+vuoden+tai+kaksi”,+se+on+PALJON+luvattu,+vaikken+vaadi+mitään.
Minä+en+himostele+joka+suuntaan,+sydän+soistunut+nyt+uudelleen+sidottu.
17.05.2020 10:53
Älä+Anonyymi+aloita+😂,+tässä+lajissa+et+voi+mua+voittaa!
17.05.2020 10:40
Nyt+olet+tuhma,+
tarjotessas+sanojesi+tulta,+
en+voi+vielä+olla+sun+kulta.+
Älä+Prinssi+pyydän+auta,+sido+suusi,+
ettei+sanoista+tule+tulinen+hauta.+
On+hyvä,+että+lähdit.+
Oli+synkkää+metsäpakolaisuus.+
Edessä+näen+uuden+maan,+ken+uskoo+sen+nähdä+saa.+
On+Luoja+luotua+suurempi,+
siinä+mun+toivoni+juureni.
Alussa+oli+sana...oletko+koskaan+kuullut.+Omia+käytän+huolella,+on+Luoja+silloin+mun+puolella.+
Älä+koskaan+enään+sano+viideksi+teetä,+kahvia+tai+edes+zerocolaa,+jos+et+sitä+voi+täyttää.+(mikään+muu+ei+harmittanut)+
Olet+vieras+ja+tuttu,
Sinussa+näen+samaa+valoa,+kuin+itsessäni.
Pusun+kohdalla+Ihan+avointa+suuta,+
ei+meillä+yhdessä+viatoman+pusun+tasoa.+
Ei+ollut+järkevää+ei,+anteeksi+todella+siitä!+
Tyydyttävä+on+mun+kylpyankkaan+😉
Kirjallisuus+puolikin+pidettävä+tieteen+tasolla,+etten+lankea+huhuilemaan+Prinssiä.+
Sydän+tykyttää+puoleesi+vuoden+tai+kaksi,+
Rakkaudessa+olen+vasta+lapsi.+
Terveisin+sinun:+M
17.05.2020 10:26
💜+52
17.05.2020 07:23
Hyvin+sanottu+🙌
17.05.2020 07:07
Jos+työ+vie+mehut,+niin+sitten+vaan+lepäät.+Ihmiset+nykyään+vaatii+itseltään+ihan+kohtuuttomia,+harrastaa+voi,+jos+se+antaa+enemmän+kuin+ottaa.+Lepoa+ja+rauhaa!
17.05.2020 01:33
Paatunut+sielun+riekale+kuule,+ei+sun+tarvii+uskoa,+voin+uskoa+sun+puolesta+😊.+Ei+tarvitse+kuin+seisahtua+ja+katsoa.+Niin+alkaa+tapahtumaan.+Se+riittää,+kun+tietää+mitä+itse+tahtoo,+tekee+mitä+pitää,+niin+ei+huomaakaan,+kun+aika+on+vienyt+tavoitetta+kohti.+
Sitä+usein+jälkeen+päin+miettii,+että+turhaan+tressasi.+Nykyään+olen+taipuvainen+ajattelemaan+jo+sen+tulevan+kuvan+silmieni+edessä+ja+se+Jumalan+kanssa+kulkien+tapahtuu.+Voi+kun+tietäisit!+Ja+vaiket+tiedäkkään,+niin+sittenpä+näet.
17.05.2020 01:29
Irtisanouduttuani+valituksesta+työstäni,+jouduin+tekemää+vuoden+verran+riipien+raapien+pätkätöitä,+se+oli+raskasta.+Pääsin+haluamaani+opiskelupaikkaan+vasta+toisella+kerralla.+Se+oli+kova+pettymys+silloin,+kun+ei+voinut+nähdä+tulevaisuuteen,+että+vuoden+päästä+ovet+aukeaa.+Sain+onnekseni+ihan+siedettävän+määräaikaisen+työn+siihen+väliin.+
Onhan+se+aika+ruljanssi+ja+vie+mehut,+mutta+kannattaa+ainakin+harkita.+Epätietoisuus+tulevaisuudesta+on+yksi+pahimpia+vastuksia.+(Tuli+turvauduttua+Luojaan,+monet+kerrat😄)++En+olis+yhtään+tressannut,+niin+paljon+jos+joku+olisi+näyttänyt+kristallipallosta+vuoden+päähän,+kaikki+menikin+hyvin+ja+kannatti+tehdä+kaikki+mitä+se+vaati.+Aika+vie+kohti+tavoitetta.
17.05.2020 00:31
Tippui😂
16.05.2020 23:46
Rikoin+ja+korjasin,+oli+rasiassa+väärä+sävel.+
En+unohda+sinua,+sanokoon+hulluksi,+siitä+olen+rikas!+
Pyysin+avuksi+Luojaa,+korkeimman+voimaa.
Tehdään+arjesta+silloin+Pyhä,+
nyt+lepoa+ja+rauhaa,+soittorasia+soittaa!+
Lepää+sanoistani+kokonainen+ihana☺️
16.05.2020 23:14
Sitä+näkee+mitä+tahtoo+ja+minä+tahdon+sinut.
16.05.2020 22:40
Totta,+avoimella+mielellä!+Kiitos+sulle👍
16.05.2020 22:20
42 / 48