Mietitkö, mitä sitä tekisi tänään ruoaksi? Tässä maistuva idea, ole hyvä!

10

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PIeni kinkkukiusaus jossa peruna suikaleita 500 g on uunissa tunti 15 minuuttia isompi jossa 1 kg perunasuikaleita uunissa 2 h, joten ei ihan arkiruokaa perheelle, jossa vanhemmat töissä.

• Anonyymi

Kyllä meillä valmistuu tunnissa kilon suikalepussin mukaan tehty kiusaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä sulla sitten on käytössä joku erittäin matala vuoka mulla yli 10 cm korkea se vuoka jossa teen ison eli kilo perunasuikaleita ja 400 g pirkka saunapalvia pilkottuna ja 2 x 2,5 dl flora kevyt ja paksu ruokakermaa + suolaa ja reilusti mustapippuria myllystä. Se on varmaan se vuoan korkeus, mutta en tykkää syödä raakaa perunaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostamani perunasuikaleet ovat olleet melko mitättömiä suikaleiksi, hupenee pieneen alaan.
        Mieluummin ostan perunoita ja teen itse suikaleet, niin tulee hyvää ja täyteläistä.
        Myös kinkkusuikaleet ei ole meidän perheen suikaleina, vaan suikaloi vaan kinkkupalasta.
        Kunnon raaka-aineet, niin jopa maistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostamani perunasuikaleet ovat olleet melko mitättömiä suikaleiksi, hupenee pieneen alaan.
        Mieluummin ostan perunoita ja teen itse suikaleet, niin tulee hyvää ja täyteläistä.
        Myös kinkkusuikaleet ei ole meidän perheen suikaleina, vaan suikaloi vaan kinkkupalasta.
        Kunnon raaka-aineet, niin jopa maistuu.

Itse minäkin palasta kinkun pilkon en osta niitä valmiita lisäaine suikaleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul tulee huono olo sulatetuista perunasuikaleista joten kuorin kokoperunat itse ja suikaloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul tulee huono olo sulatetuista perunasuikaleista joten kuorin kokoperunat itse ja suikaloin.

Ei niitä sulateta ennen ruuan laittoa vaan ne sulaa siellä uunissa laatikon paistuessa.

• Anonyymi

Sinihome juustoa reilusti mukaan.

Tv TimmyH

• Anonyymi

Kyllä, hyvää on. Ja kannattaa tehdä nyt, seuraava hallitus kieltää ympäristö- ja viharikoksena jos ei syömistä kokonaan, niin ainakin kinkun ja perunan.

• Anonyymi

Tämä ruoka on kyllä monen arki-illan pelastus. Maistuu ainakin meillä kotona kaikille eikä lapsetkaan niuhota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      39
      4289
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3705
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2906
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2324
    Aihe