Arkena ruoan tekemiseen ei halua törsätä liikaa aikaa - tai vaivaa. Kinkkukiusaus on näppärä ruoka, joka valmistuu lähes itsestään, kun muistat pari vinkkiä.
Katso resepti tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/yksi-kauhallinen-ei-riita-tama-helppo-arkiruoka-syntyy-kadenkaanteessa-ja-maistuu?s24
Mietitkö, mitä sitä tekisi tänään ruoaksi? Tässä maistuva idea, ole hyvä!

10
501
Vastaukset
- Anonyymi
PIeni kinkkukiusaus jossa peruna suikaleita 500 g on uunissa tunti 15 minuuttia isompi jossa 1 kg perunasuikaleita uunissa 2 h, joten ei ihan arkiruokaa perheelle, jossa vanhemmat töissä.
- Anonyymi
Kyllä meillä valmistuu tunnissa kilon suikalepussin mukaan tehty kiusaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä sulla sitten on käytössä joku erittäin matala vuoka mulla yli 10 cm korkea se vuoka jossa teen ison eli kilo perunasuikaleita ja 400 g pirkka saunapalvia pilkottuna ja 2 x 2,5 dl flora kevyt ja paksu ruokakermaa + suolaa ja reilusti mustapippuria myllystä. Se on varmaan se vuoan korkeus, mutta en tykkää syödä raakaa perunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostamani perunasuikaleet ovat olleet melko mitättömiä suikaleiksi, hupenee pieneen alaan.
Mieluummin ostan perunoita ja teen itse suikaleet, niin tulee hyvää ja täyteläistä.
Myös kinkkusuikaleet ei ole meidän perheen suikaleina, vaan suikaloi vaan kinkkupalasta.
Kunnon raaka-aineet, niin jopa maistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostamani perunasuikaleet ovat olleet melko mitättömiä suikaleiksi, hupenee pieneen alaan.
Mieluummin ostan perunoita ja teen itse suikaleet, niin tulee hyvää ja täyteläistä.
Myös kinkkusuikaleet ei ole meidän perheen suikaleina, vaan suikaloi vaan kinkkupalasta.
Kunnon raaka-aineet, niin jopa maistuu.Itse minäkin palasta kinkun pilkon en osta niitä valmiita lisäaine suikaleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul tulee huono olo sulatetuista perunasuikaleista joten kuorin kokoperunat itse ja suikaloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul tulee huono olo sulatetuista perunasuikaleista joten kuorin kokoperunat itse ja suikaloin.
Ei niitä sulateta ennen ruuan laittoa vaan ne sulaa siellä uunissa laatikon paistuessa.
- Anonyymi
Sinihome juustoa reilusti mukaan.
Tv TimmyH - Anonyymi
Kyllä, hyvää on. Ja kannattaa tehdä nyt, seuraava hallitus kieltää ympäristö- ja viharikoksena jos ei syömistä kokonaan, niin ainakin kinkun ja perunan.
- Anonyymi
Tämä ruoka on kyllä monen arki-illan pelastus. Maistuu ainakin meillä kotona kaikille eikä lapsetkaan niuhota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1703842Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1042496Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751275- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993