Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+vaihtanut+päätä+jonkun+kanssa+:D
12.05.2020 09:48
Ymmärrys,+antaminen+ja+olemisen+taito,+mitä+muuta+ihminen+voisi+enään+toivoa,+siinä+kaikki.
12.05.2020 09:25
*vaistoat,+siksi+ihastut
12.05.2020 08:56
Keksi-iässä+suuntautumisesta+riippumatta+moni+käy+läpi+avioeron.+Osa+löytää+itsensä+eri+sukupuoli-identiteetistä.+Vapautuva+aika+kodin+velvoitteista+mahdollistaa+tilanteen+tarkastella+kuka+oikeasti+on+ja+mitä++elämältä+syvimmillään+haluaa.+
Itse+myöhäänheränneenä,+minua+on+heräämiseni+alkumetreillä+lähestynyt+muutama+nainen.+Toinen+kertoi+fiksusti+tunteensa+ja+otti+torjunnan+hyvin+vastaan.+Toinen+kävi+työtilanteen+varjolla+iholle,+hänelle+jouduin+olemaan+tyly,+viileä+ja+vetäytyvä,+mikä+harmitti+itseäkin,+koska+ihan+kiva+tyyppi,+mutta+ei+kiinnostus+mielessä.+(Toinen+hetero+taustainen,+toinen+yksinhuoltaja+ei+miestä.)+
En+tiedä+ihastuuko+AP+varattuihin+hetosuhteessa+oleviin+vai+lesbopareihin.+Mikäli+ihastukset+varattuja+hetero+suhteessa+eläviä,+voiko+olla+että+vaistota+heissä+käyvän+seksuaalisuuden+heräämisen+kukkaan?
Kannattaa+kyllä+pysyä+etäällä,+niin+kauan+että+hetero+taustainen+nainen+löytänyt+itsensä+ja+järjestänyt+elämänsä,+muuten+saatat+joutua+sivulliseksi+isoon+kriisiin+ja+elämänmyllerrys+kohtaan.
12.05.2020 08:48
b)+...tässä+kohtaa+harjoittelen+rautaisia+hermoja,+niin+en+kirjoita+sen+enempää+selitystä.
ja
e)+Minulle+näytettäisiin+kuva+tulevaisuudesta+henkilön+kanssa,+joka+on+saanut+nyt+ennen+aikojaan+mielenkiintoni+heräämään.
11.05.2020 21:13
Älä+pidä+mielessäsi+naista+johon+sinulla+ei+ole+tunteita,+se+on+hänen+ongelmansa.+Älä+tee+hänen+kanssaan+mitään.
11.05.2020 20:31
Kuulostaa+siltä,+että+tarvitset+kaksi+toivomuksellista+itseluottamusta+😉
11.05.2020 20:19
Osaat+kyllä,+kun+osasit+jo+jäsentää+tälläisen+setin!+Kieltämättä+hommaa+on+paljon.+Nyt+otsikot+ruutupaperille+ja+mitä+teet+millekkin+kohdalle.+Aiheista+löytyy+paljon+kirjallisuutta,+niistä+voisi+vaikka+aloittaa.
11.05.2020 20:15
Hyvä+setti!+🙌
11.05.2020 20:06
Syntymän+ja+kuoleman+hetkellä+jokainen+ihminen+on+samalla+tasolla,+yhtä+arvokas.
Ratkaisevaa+on+se+mihin+tässä+matkanvarrelta+sitoo+oman-arvon+tuntonsa.+Hyvästä+kokemuksesta+saa+olla+kiitollinen.+Hyvä+kokemus+voi+sitoa+väärällä+tavalla+menneisyyteen.+
Nouse+takaisin+omalle+tasollesi.+Sido+oman-arvon+tunto+faktaan+siitä,+että+jokainen+syntyy+ja+kuolee+yhtä+alastomana,+ei+niihin+tunteisiin+mitä+olet+saanut+kokea.+
Tee+Itsellesi+tekoja,+joita+teit+silloin+kun+elit+omalla+tasollesi.
11.05.2020 20:04
Hyvät+toiveet,+jätä+taka-alalle,+elämään+omaa+elämäänsä+asenteella+”tapahtuu,+jos+tapahtuu”.
Tee+Nyt+kolme+uutta+toivetta,+sellaisia+mihin+voit+itse+vaikuttaa.
11.05.2020 19:56
Ok👍,+just+nyt+opettelen+pysymään+erossa+puoliprinsseistä.
11.05.2020 19:51
Tuollaisen+itseään+arvostavan+kohdalla+ei+taida+kylmimmätkään+jäät+riittää.+
Kierrä+kaukaa.+
Tule+kukkoilemaan+vasta,+kun+ei+tarvitse+keikkua+😉
11.05.2020 19:31
Kyllä+myönnän,+olen+syyllinen,+on+nälkä+ja+jano.+
Olipa+hyvä,+että+se+tuli+heti+alkuunsa+ilmi+anonyymien+runoilijoiden+kanssa,+jospa+sitä+live+maailmassa+kykenisi+vähän+parempaan+suoritukseen.+Jalka+lipsuu+itsepetoksen+tielle+niin+helposti.+
Ensisijaisesti+haluan+vertaistukea+ja+kavereita,+olen+niin+erilaisista+todella+umpimielisistä+piireistä,+kaikki+sateenkaarijutut+totaalisen+vieraita,+ystäväpiirissä+ei+ainuttakaan+homoa+tai+lesboa.
11.05.2020 10:48
Tämä+prinsessa+laittaa+jäitä+hattuun,+tässä+kohdassa😉
11.05.2020 10:37
Kiitos+reaalimaailmaan+palauttamisesta😄🙌,+tuollaisen+kun+saisi+olkapäälle+istumaan😉
11.05.2020 10:13
Hyvä+sinulle,+suojaat++itsesi+tiedostamalla+mitä+oksetusta+ja+itsepetosta+salasuhteisiin+liittyy.+
Kunhan+korona+helpottaa+hakeudun+muiden+lesbojen+seuraan.+Haluan+etsiä+vertaistukea+ja+saada+ystäviä.+
Oma+ongelma+on+se,+että+miten+saan+pidettyä+itseni+aisoissa,+jos+joku+ihana+nainen+osuu+tämän+itsetutkiskelun+ja+vertaistuki+etsikko+aikana+kohdalle.+Mutta+tosiaan+se+on+OMA+ongelma.+Rautaisia+hermoja,+voimaa+ja+jäitähattuun,+varmasti+tulen+tarvitsemaan.+Miten+toimin+tilanteessa,+jossa+yritän+kulkea+laput+silmillä,+koska+en+ole+vielä+valmis+antamaan+kaikkea+ja+minua+tullaan+lähestymään?+Siinä+kohtaa+en+tiedä+voinko+vaan+yrittää+olla+rationaalinen+ja+kävellä+ohi,+koska+aika+ei+ole+oikea.+
Näitä+keskusteluja,+kun+lukee+ja+itse+on+prosessissa+se+myöhäänherännyt+”kuolaava”+halunsa+padonnut+ja+sisäänsä+piilottanut+nainen+tulee+mieleen,+että+on+hyvä+pitää+yllä+varoittavaa+ja+ilmiön+tiedostava+keskustelua+esillä.+
Varatut+kannattaa+kiertää+kaukaa,+myöhäänheränneet+vielä+kauempaa.
11.05.2020 09:54
Aloita+tekemään+töitä+tämän+4.kohdan+kanssa,+kaikki+muu+tulee+sen+jälkeen.+Tsemppiä👍
11.05.2020 09:15
Maria+Ylipää
11.05.2020 09:04
Ihan+riitävästi+eväät👍😄
10.05.2020 23:49
46 / 48