Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kommenteistasi!
23.06.2020 20:35
Siellä+on+harmittavan+paljon+ahdistuneita,+itseään+muita+oikeaoppisempina++ja+homoutta+syntinä+pitäviä+uskovia+linjoilla.+Rauhallisena+voin+katsoa+sivusta,+mutta+en+ehdoin+tahdoin+hyppää+hyttysparveen+syötäväksi+😉
23.06.2020 20:34
Näin+taitaa+olla+😄,+hauska+vertaus👍.+
Tälläistä+autuaallista+lyöntiä+pyysin+sateenkaari+papilta,+mutta+en+saanut.+Hän+oli+kyllä+muuten+avuksi+kahden+vuoden+mittaisessa+prosessissa,+kun+kävimme+teologisia+keskusteluja+homoseksuaalisuudesta.+Minun+arvomaailmani+oli+mustavalkoinen.+Ymmärsin+sen+ja+halusin+todella+muuttua+ihan+tunne+tasolle+saakka.+Pyysin+pappia+leikkimielisesti+aivopesemään+minut+takaisin+normaaliksi+😅,+koska+olin+lapsena+aivopesty+ajattelemaan+yhdellä+tavalla+ja+omatunto+oli+sidottu+siihen.+Parasta+mitä+minulle+tapahtui+oli,+kun+totaalisesti+ihastuin+naiseen.+Tarvittiin+syvän+tason+ymmärrys+(+"sydämen+ympärileikkaus").
23.06.2020 20:30
kaksi
23.06.2020 20:04
Kiva,+että+täällä+on+keskustelua!+Mulla+on+soinut+tänään+kansi+biisiä+ja+laitan+toisen+nyt+tähän++ennen+lukemista+ja+sit+kommentoin.+😊
🎵https://youtu.be/G_JZEHxk460++
Jos+omakseni+maailman+voittaisin
Sakari+Heikkilä
23.06.2020 20:01
En+minä+Käeistä+tiedä,+mutta+EoEt+sun+on+hyvä+pitää+mielessä+ukkosäällä+isoäidin+neuvot,+itse+olin+jo+unohtanut,+mutta+muistuipa+mieleen:+
https://youtu.be/-eZDU8dFTMc
22.06.2020 17:41
Eipä+siinä+mittään,+jos+toiset+tykkää+juhannuksena+kukkua.+Varhaisteniltojen+ja+aamujen+ihmisenä+en+sitä+toivoisi+edes...käkikellolle😂
https://youtu.be/lIoukQP8L4Q
22.06.2020 16:09
Älä+hyvä+ihminen+riko+sun+hanskoja,+ei+suojaa+muuten+enään+käsiä.
22.06.2020 15:27
Tytöt+tytöt+tytöt,+nyt+riita+poikki+ja+voita+väliin+😅
Tämä+on+ihana+viileä+vanha+kivinen+kirkko.+Nahistelunne+kaikuu+urkuparvelle+asti+😂
Olisiko+jommalla+kummalla+heitä+graffitti+seinään?+...tai+savuke?
22.06.2020 14:28
Kiitos+avusta,+ylempänä+on+vastaus+vinkkiisi,+se+missä+on+kakka+emoji.+Älä+välitä+muiden+anonyymien+vastauksista,+ne+ei+ainakaan+multa+tule.+👍uskon+ihmisten+vilpittömyyteen.
22.06.2020 14:18
Kiitos+EoEt!+Meni+ihan+kylmät+väreet.+Toivottavasti+kaikki,+jotka+tämän+täällä+kuulee,+omaksuu+sanat+itselleen.+Tuo+lohtua+yksinäisyyteen+😌
22.06.2020 14:11
Arvoisa+Anonyymi,+se+”teidän”+palsta+on+ihan+helvetin+💩.+Täällä+on+mun+ihmiset,+jotka+ovat+kulkeneet+vierelläni+viikkoja,+kun+olen+ollut+yksinäinen.+
Otan+kuitenkin+huomioon+sanasi,+en+pystytä+tälle+palstalle+enempää+kirkkoja+ja+pyrin+aina+välttämään+muutakin+hengellistä+sisältöä+muissa+keskusteluissa,+ellei+joku+jotain+aiheeseen+liittyvää+erikseen+kysy,+ei+tarvitse+pelätä.+Ymmärrän+hyvin,+että+uskon+asioilla+on+satutettu+ja+loukattu+kautta+aikojen+pahasti+ihmisiä,+varsinkin+homoseksuaaleja.+
Otan+sinut+huomioon+ja+olen+pahoillani,+jos+olet+joutunut+minkäänlaisen+hengellisen+painostuksen+kohteeksi+elämäsi+varrella!+Itselläkin+pahoja+raamatullapäähän+haakkaamis+kokemuksia.+Myös+se+että+paasaa+uskon+asioista+ylittää+toista+ihmistä+arvostavia+rajoja!+
En+ole+koko+suomi24+formaatissa+paljoakaan+sivunnut+uskonasioita,+vaikka+monet+täällä+sitä+tekevät.+Toivon+että,+suhtaudut+tähän+yhteen+nättiin+kirkkoon+hyväksyvästi+tai+edes+välinpitämättömästi+ja+mielelläni+kuulisin+ajatuksiasi+tai+vaikka+jonkun+biisin+tai+runon:+ei+tarvitse+olla+mikään+virsi,+virsi+sanan+varsinaisessa+merkityksessä.+Taulu+tai+kuvakin+voisi+olla+kiva😊
22.06.2020 14:05
Tervetuloa+olet+juuri+astunut+kynnyksen+yli+😉😊.+Saat+olla+tai+jäädä,+mitä+on+mielen+päällä?
22.06.2020 13:35
🎵++https://youtu.be/ox3-VjBmeR4
22.06.2020 13:10
🎵+++https://youtu.be/FAd8YOKLoZI
22.06.2020 13:09
Mitä+Hannua+fanitat?😊
21.06.2020 21:31
Mistä+olet+ahdistunut?
21.06.2020 20:04
Ei+hätää,+pahoinvointi+tais+tulla+johonkin++pisteeseen+sen+kylpybiisin+kohdalla,+siinä+itsessään+ei+ollut+varmaan+mitään+vikaa.+
Jatkakaa+omaan+tyylinne,+hakeudun+sivummalle,+kun+alkaa+heikottaa.+Kanoja+en+teidän+makkaroiden+viereen+grilliin+laita.+Aihe+taitaa+olla+vielä+liian+kesken+ja+käsittelemätön,+olen+herkillä.+Älkää+pahastuko,+ei+johdu+teistä.+🌤😊
21.06.2020 17:53
En+mökötä+koskaan.+Mököttäminen+on+jonkin+laista+vallankäyttöä+ja+toisen+pois+sulkemista,+hylkäävää+käytöstä.+Vetäytyminen+ja+mietiskely+on+eri+asia+ja+se+voi+olla+paikallaan+varsinkin+riitatilanteissa,+silloin+aina+sanon,+että+nyt+tarvitsen+omaa-aikaa,+jatketaan+keskustelua+hetkenpäästä.+Ääni+saattaa+hieman+😅nousta,+jos+on+tunteita+ja+asiaa,+mutta+raivo+karjumiset+on+yhdenkäden+sormilla+laskettavissa.+Tavallisesti+en+kiroile,+jos+suutun+saattaa+helvetti,+perkele+tai+vittu+(yrittänyt+opetella)+sihahtaa+tai+tulla+ponnekkaasti+äänihuulista.+Viimeinen+ei+koskaan+jälkikasvun+ollessa+paikalla.
(Olen+sen+verran+surullisessa+tilanteessa+elämässäni,+että+ei+ole+ketään+kenen+kanssa++riidellä,+mutta+aikansa+kutakin.)
21.06.2020 14:59
Etsiskelin+sitä+kylpybiisiä,+siinä+tais+mulla+tulla+joku+raja+visuaalisesti+vastaan,+että+laitoin+kesken+pois,+enkä+kuunnellut+sanojanaan+loppuun,+vaikka+ne+oli+varmaan+ihan+iisit.+
Muuten+nämä+karvaiset+ajatukset+taitaa+olla+sittenkin+ihan+omasta+päästä,+joku+mitta+on+tainnut+täyttyä+motellin+pystyttämis+keskusteluissa+jne.+Aluksi+en+oikeasti+ymmärtänyt+kaikkia+kukka+ja+perhos+juttuja,+enkä+vieläkään+tiedä,+onko+ne+jotain+lesbo+sanastoa+vai+ei.+
Olen+ollut+mukana+omaa+mittaani+täytämässä+näissä+karvaisissa+jutuissa+ja+moni+sun+jutuista+ollut+kivoja+ja+hauskoja.+Se+siskonpetikin+oli+söpö.++Omia+juttuja+olen+välillä+laittanut+ei+kaksimielisesti,+mut+tajunnut+jälkeen+päin,+että+multa+puuttui+tilannetaju.
21.06.2020 14:46
8 / 48