Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

369

1. Yksinkertainen totuus on, että myös miehet vanhenevat. Tässä ikäluokassa ei ole realistista odottaa lapsetonta naista löytyvän. Saattaisi alkaa vähän epäilyttää missä vikaa...

Epärealistisia odotuksia on varmaan monellakin, sekä miehillä että naisilla, kukapa ei mieluummin ottaisi nuorta ja nättiä. Mutta etsivä löyttää. Älä vielä lannistu. :)

Teetkö itse aloitteita? Millaisia odotuksia sinulla on? Torjutko miehet pelkästään ulkonäön tai jonkin muun ulkoisen seikan perusteella? Yleensähän "pakkien antaminen" käy niin luontevasti, ettei sitä itse edes huomaa... Eli ei kai sen parempaa neuvoa voi antaa kuin, että yritä olla karkottamatta potentiaalisia miesehdokkaita tylyllä käytöksellä. :)
  2. Vaihda parempaan, jos ei kelpaa. Jos mies ei halua sellaista ällöttävää koko ajan toisessa roikkumista ja sinä vastaavasti haluat, niin vaihtoehtoinahan on joko antaa periksi "kun kerran toisten suhteet ovat alkaneet eri tavalla", tai voi ottaa vähän rauhallisemmin ja ehkä saada siitä toimivan suhteen.

Hmm... Mitä tarkoitat "en ala ruinaamaan" ja sitten lisäät: "odotan häneltä aloitteellisuutta"? Mikset voi kertoa mitä haluat? Mieshän voi kuvitella, että olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Saattaahan mieskin kyllästyä ruinaamaan...