Minkälaiset miehet antavat vaimojensa lukea sähköpostinsa? He,jotka ovat "tossun alla" vai sellaiset,jotka ovat jo pettäneet vaimonsa luottamuksen jollain tavalla???? Epäilen viimeistä!!!!Kokemusta???
miksi vaimo
14
1908
Vastaukset
- vinkki..
Me miehet ollaan varsinkin sitten olevinaan niin rehellisiä varsinkin jos meillä on jotakin salattavaa... ;)
- lukee aiheetta.
En usko että kukaan lukee aiheetta, aina on jokin "painava" syy. Esim. nyt se klassinen, eli vahva epäily pettämisestä (tai salailusta - vakavammasta sellaisesta - ylipäätään).
- Kjip
Kannattaa silti muistaa, että myös sähköpostit ovat
kirjesalaisuuden alaisia, eli posteja luvatta lukeva
syyllistyy rikokseen. Kjip kirjoitti:
Kannattaa silti muistaa, että myös sähköpostit ovat
kirjesalaisuuden alaisia, eli posteja luvatta lukeva
syyllistyy rikokseen.Avatun eli varsinaisen vastaanotajan jo lukeman sähköpostin lukeminen ei ole rikos. Mutta en hyväksyisi kenenkään henkilökohtaisia viestejäni tutkivan. Tuskin se lähettäjäkään on sitä julkiseksi tarkoittanut. Moraalista ennen kaikkea on kysymys. Kaikilla on oikeus yksityisyyteen mutta varmimminhan ne yksityiset viestit pysyvät yksityisinä salasanalla turvattuna.
- salasanat yms.
elin_tilaa kirjoitti:
Avatun eli varsinaisen vastaanotajan jo lukeman sähköpostin lukeminen ei ole rikos. Mutta en hyväksyisi kenenkään henkilökohtaisia viestejäni tutkivan. Tuskin se lähettäjäkään on sitä julkiseksi tarkoittanut. Moraalista ennen kaikkea on kysymys. Kaikilla on oikeus yksityisyyteen mutta varmimminhan ne yksityiset viestit pysyvät yksityisinä salasanalla turvattuna.
Ei se ihan noinkaan mene. Et sinä saa mennä luvatta
toisen posteja tutkimaan, vaikka hän olisikin ne
jo lukenut. Sähköpostissa on useimmiten salasana,
jonka syöttämällä tunkeudut toisen suojattuun
sähköpostiin. Sama juttu kännykän PIN-koodissa.
Eihän edes työnantajalla ole nykyään oikeutta lukea
työntekijän yksityisiä sähköpostiviestejä. Jos esim.
lomalla olevalle on tullut työnantajalle välttämätön
viesti, sen avaamisesta on tehtävä kirjallinen
selvitys ja siitä on ilmoitettava ko. henkilölle.
Nuo välttämättömät viestit tunnistetaan lähettäjän
yms. avulla.
- Nainen tässä
a. mies voipi olla rehellinen, jolla ei oikeasti ole mitään salattavaa.
b. mies voipi olla epärehellinen, jolla ei ole salattavaa tässä sähköpostissa, koska vieraiden naisten kanssa kirjoitellaan toisella sähköpostilla. - tsiki
Itselle ei tulisi mieleenkään katsoa toisen postia. Jos "äijäni" puhelin soi,ja hän itse ei ole lähettyvillä, vien puhelimen hänelle katsomatta, kuka soittaa. Ehkäpä siksi, että ei ole vielä ollut aihetta epäillä mitään. Ja ehkä myös siksi, että emme ole vielä kihloissakaan...
- ajook
Tuskin voi sanoa, että juuri tietynlainen mies antaa naisen lukea sähköpostinsa. Minä ainakin voisin tyttöystäväni lukea sähköpostini, jos se hänestä onnellisemman tekisi. En käsittele salaisia asioitani sähköpostilla ja vaikka käsittelisin, niin tuskin siellä mitään sellaista on, josta tyttöystäväni jotain hyötyisi.
Ennemmin kysyisin millainen vaimo haluaa lukea meihensä sähköpostit? Sellaiset, joilla on lapsellisen huono itsetunto vai joiden mies on pettänyt luottamuksen? Epäilen ensimmäistä! - rehellinen
no, esim. sellaiset jotka töiden puolesta joutuvat tsekkaamaan kaikki tulevat postit.
Yleensä duuniposti on duunia ja henk.koht posti hoidetaan muuta kautta jos tarvetta on.,
Sähköposti on kyllä tyly väline, se saa ihmiset kuvittelemaan vaikka, mitä jos alkaa potaskaa leperrellä asia-aiheissakin.
Turha kumminkaan kuvitella, että vaimot myös vastailisivat miestensä nimissä. Kyllä lähettäjä meillä aina on se kenen nimi alaa lukee! - Anssi
Jolla itsellä on hyvin harvoin aikaa tai kiinnostusta istua tietokoneella. Sitä paitsi ei minulla ole mitään salattavaa vaimoltani, niin miksen antaisi lukea?
- VUODATUSTAKO??
Mies jolle tulee sähköpostia muilta naisilta ja vieläpä intiimejä henk.kohtaisia, eli pettäjät kiinni ja saunan taa ja nirri pois.
- kanssa olen
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!
Pettäjät multiin. - lukee?
kanssa olen kirjoitti:
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!
Pettäjät multiin.Pysykää asiassa.Lukekaa ensimmäinen!!!!!!
- syy
lukee? kirjoitti:
Pysykää asiassa.Lukekaa ensimmäinen!!!!!!
Miksi mies pettää? siitähän on kyse kun mies ei halua, että vaimo/tyttöystävä saisi tietää suhteesta mitään. Miestä vaan vituttaa kun jää kii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496410
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284527- 982915
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091860
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2321514