peppuseksi & vedätys

komea mies

Olenko oikeassa? Nainen kertoo peppuseksin olevan kokeilemisen arvoista kun suhde on mennyt pidemmälle? Olemme juuri tavanneet. Hän itse otti puheeksi yllättäen ja kertoi haluavansa. Onko se niin, että tuo persepano on vain houkutuslintuna? Minua yritetään vedättää pidemmälle suhteeseen ja tätäkin käytetään keinona? Kuitenkaan myöhemmin peppua ei heru.

21

3762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka mistä tykkää, eipähän voi vedota, että teit raskaaksi.)
      Ei taida olla miettimisen arvoinen asia,,ihan oikeesti

• peppuseksi

Olenkin ihmetellyt joidenkin miesten viehätys peppuseksiin, sehän on niin homomaista etten moiseen kyllä ryhtyisi kun olen ihan tiukkapimppi ja jos se ei kelpaa niin olkoon kelpaamatta. Yägh..

• kokomitalla

No mitäs tähän sanois, ilmeisesti ette oo kokeillu tätä naisen kanssa kumpikaan.

Mahtava tunne, oli ainakin avioliiton aikana, mutta
        antavan osapuolen EHDOTON SIISTEYS on kaiken a ja o.

Tiukka saa olla se toinenkin mutta tähteeksi ei saa miehelllä jaada normaali tiellä, sillä se turhauttaa
        parempi jos joutuu sentinpari ponniteleen.
        tien mistä puhun

• on sielä joss...
        kokomitalla kirjoitti:

No mitäs tähän sanois, ilmeisesti ette oo kokeillu tätä naisen kanssa kumpikaan.

Mahtava tunne, oli ainakin avioliiton aikana, mutta
        antavan osapuolen EHDOTON SIISTEYS on kaiken a ja o.

Tiukka saa olla se toinenkin mutta tähteeksi ei saa miehelllä jaada normaali tiellä, sillä se turhauttaa
        parempi jos joutuu sentinpari ponniteleen.
        tien mistä puhun

Ja kun ootte harrastaneet sitä tarpeeksi kauan, nii siisteydestä ei voida enää puhuakaan. Plöröt kun tippuu ulos joka toisella askeleella, kun rengaslihas on löystynyt tarpeeksi. Tavaran on tarkoitus tulla sieltä ulos, ei sisään. :)

• komea mies
        on sielä joss... kirjoitti:

Ja kun ootte harrastaneet sitä tarpeeksi kauan, nii siisteydestä ei voida enää puhuakaan. Plöröt kun tippuu ulos joka toisella askeleella, kun rengaslihas on löystynyt tarpeeksi. Tavaran on tarkoitus tulla sieltä ulos, ei sisään. :)

Luuletko, että kaikki maailman miljoonat homot kulkevat jatkuvasti paikat aukinaisina? Olet tosi lapsellinen, ehkä vielä pikku poika. Ei löysty.

• on siellä jossain
        komea mies kirjoitti:

Luuletko, että kaikki maailman miljoonat homot kulkevat jatkuvasti paikat aukinaisina? Olet tosi lapsellinen, ehkä vielä pikku poika. Ei löysty.

Luuletko itse että ovat ensimmäisinä kertomassa ongelmastaan muille kun homous on muutenkin kirosana?

Mistäs sinä sen tiedät löystyykö. Akkashan siitä joutuu kärsimään. Egoisti.

• minä vaan

fantasia ja haluaa vaan kokeilla just sun kans. Miks tarvis heti olla joku vedätys?

• naaras

Siis just joo. Todella loistava tapaus taas. Siinä meillä taas yks idioottikundi, joka ajattelee vain itsekkäästi itseään ja vain itseään. Haloo urpo! Sulleko sit on kriteerinä, et "Ton kans en ala, kun siltä ei irtoo persettä mulle, mut ton kans alan, kun siltä irtoo." Ilmeisesti olet tosi lapsi vielä eikä sun edes pitäis ajatella tommosia, kun et ole kykenevä parisuhteeseen. Ethän sä ääliöraukka edes tajua mikä se on ja mitä siinä elävät ihmiset meinaa toisilleen. Hitto näitä saatanan pentuja. Toivottavasti se muija jättää sut ja vähän nopeesti. Eihän noin juntin urpon kanssa kukaan jaksa olla. Vedä tumppuus niin kauan, kunnes opit ymmärtämään mitä elämä on ja miten ihmissuhteet toimii. Helvetti...

• ...siinä noin suututti? Kävikö taas niin, että annoit ja sen jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään?

Kysymyshän koski siis peppuseksiä... jos et sattumalta huomannut kun miehen käyttämä seksi-sana sai raivostumaan :). Miksipä ei miestä kiinnostaisi enemmän nainen, jolta saa kuin nainen, joka suhtautuu seksiin kielteisesti. Enkä tarkoita, että pitäisi suostua mihin tahansa.

Luultavasti peppuseksistä puhuminen ei mitään tarkoituksellista vedättämistä ole, mutta ei myöskään takuu, että sitä joskus oikeasti saisi. Riippuu hyvinkin siitä, onko naisella ennestään asiasta kokemusta. Mikäli ei, niin voi olla, ettei lopulta kuitenkaan sitä halua tai jää yhteen kertaan. (loppuosa vastauksena aloittajalle)

• komea mies
        elin_tilaa kirjoitti:

...siinä noin suututti? Kävikö taas niin, että annoit ja sen jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään?

Kysymyshän koski siis peppuseksiä... jos et sattumalta huomannut kun miehen käyttämä seksi-sana sai raivostumaan :). Miksipä ei miestä kiinnostaisi enemmän nainen, jolta saa kuin nainen, joka suhtautuu seksiin kielteisesti. Enkä tarkoita, että pitäisi suostua mihin tahansa.

Luultavasti peppuseksistä puhuminen ei mitään tarkoituksellista vedättämistä ole, mutta ei myöskään takuu, että sitä joskus oikeasti saisi. Riippuu hyvinkin siitä, onko naisella ennestään asiasta kokemusta. Mikäli ei, niin voi olla, ettei lopulta kuitenkaan sitä halua tai jää yhteen kertaan. (loppuosa vastauksena aloittajalle)

Aika suuttumuksen sai tämä eräs nainen. On se uskomatonta, että noin ärsyttää seksuaalisuus.

Pitkälti kyllä alan varmistumaan siitä, että epätoivoisesti minua yrittää tälläkin verukkeella. Ei ole kertomansa mukaan kokeillut koskaan ja voi olla sitten vuoden kuluttua yhden kerran ja "ei ollut mun juttu". Ilkeää kun ihmiset vedättää ja huijaa jopa jonkun suhteeseen kanssaan. Tästä syystä alan epäillä nimittäin muitakin naisen kuvailuja ja kertomuksia itsestään. Mikä onkaan se totuus sitten.

• on siellä jossain
        komea mies kirjoitti:

Aika suuttumuksen sai tämä eräs nainen. On se uskomatonta, että noin ärsyttää seksuaalisuus.

Pitkälti kyllä alan varmistumaan siitä, että epätoivoisesti minua yrittää tälläkin verukkeella. Ei ole kertomansa mukaan kokeillut koskaan ja voi olla sitten vuoden kuluttua yhden kerran ja "ei ollut mun juttu". Ilkeää kun ihmiset vedättää ja huijaa jopa jonkun suhteeseen kanssaan. Tästä syystä alan epäillä nimittäin muitakin naisen kuvailuja ja kertomuksia itsestään. Mikä onkaan se totuus sitten.

Peppuseksi on yksi osa seksuaalisuutta. Jos joku ei tykkää persepanoista ei se tarkoita etteikö tykkäisi seksistä.

Henk.koht. p-panot ei vois vähempää kiinnostaa, enkä todellakaan alkaisi houkutella kiinnostavaakaan miestä seksitavalla, jonka pelkkä ajatuskin inhottaa. Miksi ihmeessä valita sellainen mies, jonka kanssa seksuaaliset mieltymykset ei kuitenkaan kohtaa? Pidätte naisia aikamoisina hölmöläisinä...

• että...
        komea mies kirjoitti:

tämä nainen yrittää "houkutella" sut suhteeseen lupailemalla peppuseksiä...? Että se ikään kun yrittäs saada sut ansaan sillä verukkeella??

Voi elämä... Oletko oikeasti niin tyhmä että alottaisit suhteen pelkästään siinä toivossa...?Sellaisen käsityksen sain..

"Ilkeää kun ihmiset vedättää ja huijaa jopa jonkun suhteeseen kanssaan." Jos tosiaan sinut saa HUIJATTUA SUHTEESEEN näin, nii mene ittees ja mieti missä vika???

En oo millään tapaa feministi mutta täysin sitä mieltä että tuo sun tekstis kyllä edustaa just niin viimesen päälle sitä miehen logiikkaa ja jopa tyhmyyski paistaa läpi...

• mie vain
        että... kirjoitti:

tämä nainen yrittää "houkutella" sut suhteeseen lupailemalla peppuseksiä...? Että se ikään kun yrittäs saada sut ansaan sillä verukkeella??

Voi elämä... Oletko oikeasti niin tyhmä että alottaisit suhteen pelkästään siinä toivossa...?Sellaisen käsityksen sain..

"Ilkeää kun ihmiset vedättää ja huijaa jopa jonkun suhteeseen kanssaan." Jos tosiaan sinut saa HUIJATTUA SUHTEESEEN näin, nii mene ittees ja mieti missä vika???

En oo millään tapaa feministi mutta täysin sitä mieltä että tuo sun tekstis kyllä edustaa just niin viimesen päälle sitä miehen logiikkaa ja jopa tyhmyyski paistaa läpi...

meneekö tuo kyllä naisenki puolelta hieman epätoivoiseksi? minusta kyllä. Huono itsetuntoko, kun persoonallisuus muu ei riitä nii perää kehiin.

• Gammauros

Kiitos vaan tästä luennosta, mitä nainen tahtoo ja mitä miehen sitten pitäisi teeskennellä. Tässä luento sinulle, jotta tiedät mitä miehet (myös fiksut ja "tiedostavat") ajattelevat maailmasta (ja siten myös SEKSISTÄ). Ensinnäkin, seksi on seksiä ja sillä ei ole mitään tekemistä "moraalin" eikä välttämättä edes ihmissuhteiden kanssa. Toiseksi, mies ei ole libidonsa orja, koska muutenhan tässä maailmassa ei mikään kehittyisi (se on fucking suuri klishee, että miehet luovat vain saadakseen seksiä). Ja kolmanneksi, on aivan luonnollista, että myös heteromiehet haluavat kokeilla miltä B-rappu tuntuu. Mikset mene vaahtoamaan homoille, että kuinka ällöttäviä te ootte, kun haluatte naida perseeseen, eiks teillä ole mitään tajua ihmissuhteista! Koska naiset eivät yleensä halua edes harrastaa seksiä, ellei se johda johonkin (suhteeseen, lasten saamiseen, rahaan, julkisuuteen), niin ilmeisesti peppuseksi on siten aivan järjetön ajatus. Biologiaa, ehkäpä, mutta älä sotke tähän mitään muuta, kuten esim. typeriä mielipiteitäsi.

• ....

No jos vain peppuseksin takia pitkään suhteeseen ryhdyt ja sinua olisikin koijattu asialla niin aika vaikeaa sympatioita tuntea kohtaan. :)

• se pepa

tai muukin seksi, niin se johtuu ainoastaan siitä, että sä et ole hyvä sängyssä.

• Ihme & Kummastus

Jos nainen ei suostu peppuseksiin, valitetaan. jos nainen haluaa peppuseksiä, herää epäilys.

Olen nainen ja tykkään peppuseksistä todella paljon, mutta lienen harvinaisuus? Olisi kiva tavata mies, joka siitä pitää myös ja sitä ehdottaisi. Itse en ainakaan kovin alkuvaiheessa uskaltaisi ehdottaa, juuri tuollaisen reaktion pelossa. Joko pidetään perverssinä tai epäillään siinä olevan jotain kieroa...

Mikä sitten kelpaa..?

• komea mies

Ymmärrän ajatuksesi. Kuitenkin tuntuu hassulta, että et muka löytäisi miestä joka peppuseksistä pitäisi? Kuulostaa jopa provokatiiviselta kirjoitukselta. Eiköhän 80% kaikista miehistä halua naisen kaikkiin onkaloihin. Ne 20% on tony halme -tyyppisiä "exit only" -miehiä.

Joskus aiemmin minulle ehdotettiin myös suoraan, mutta se kuulosti selvästi vilpittömämmältä. En tiedä miksi tämä nyt jäi soimaan korviini näin. Ehkä se tuli kuin liukuhihnalta muiden "houkuttimien" mukana. Nainen luetteli piirteitä ja ominaisuuksia, joita tiesi monen miehen yleisesti arvostavan.

• biologi.
        komea mies kirjoitti:

Ymmärrän ajatuksesi. Kuitenkin tuntuu hassulta, että et muka löytäisi miestä joka peppuseksistä pitäisi? Kuulostaa jopa provokatiiviselta kirjoitukselta. Eiköhän 80% kaikista miehistä halua naisen kaikkiin onkaloihin. Ne 20% on tony halme -tyyppisiä "exit only" -miehiä.

Joskus aiemmin minulle ehdotettiin myös suoraan, mutta se kuulosti selvästi vilpittömämmältä. En tiedä miksi tämä nyt jäi soimaan korviini näin. Ehkä se tuli kuin liukuhihnalta muiden "houkuttimien" mukana. Nainen luetteli piirteitä ja ominaisuuksia, joita tiesi monen miehen yleisesti arvostavan.

Mistäköhän nuo prosenttilukusi oikein ovat peräisin? Muka 80% miehistä haluaa perseseksiä. MInun kaveripiirissäni on avarakatseisia miehiä, joita ällöttää ajatus siittimensä paska-aukkoon työntämisestä kuten itseänikin. Onko nyt niin, että peppuseksistä pitäytyminen on ahdasmielistä ja junttiutta? Koulutuksenikin perusteella tiedän, miten täynnä peräsuoli on mikrobeja. Yöks.

• akatem.mies
        biologi. kirjoitti:

Mistäköhän nuo prosenttilukusi oikein ovat peräisin? Muka 80% miehistä haluaa perseseksiä. MInun kaveripiirissäni on avarakatseisia miehiä, joita ällöttää ajatus siittimensä paska-aukkoon työntämisestä kuten itseänikin. Onko nyt niin, että peppuseksistä pitäytyminen on ahdasmielistä ja junttiutta? Koulutuksenikin perusteella tiedän, miten täynnä peräsuoli on mikrobeja. Yöks.

noita kännijuttuja ja vähän muitakin kuunnellessa on paljastunut että haluja anaaliin naisen kanssa on aika monella... ja ihan riippumatta koulutustasosta. Jospa ne sun tuttus ei vain sulle asiasta ilkeä puhua. En mäkään välttämättä kertoisi kuin noille kavereille jotka on tuntenut ala-asteelta lähtien. Ei mullakaan ihmeempiä himoja asiaan ole mutta oishan se kiva kokeilla edes kerran elämässä. Naiselta en mitenkään asiaa vaadi. Käydään vaikka joskus huoralla testaamassa.

• kemisti
        biologi. kirjoitti:

No paljonkos suussa on bakteereja ja suutelu on silti hyväksyttyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6410
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4527
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2915
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2297
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2102
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      56
      2056
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1860
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1769
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1562
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      232
      1514
    Aihe