Kuka tekee aloitteen?

Kirjoittaako miehet aina ensiviestin nettitreffeillä? Olen noudattanut nyt vähän aikaa "en kirjoita kun äärimmäisen harvoille"-käytäntöä, ja hiljaista on ollut.
Se on aivan varmaa että en uhraa enää yhtään tunnin puolikasta omaa aikaa minkään naisen laittaman treffiprofiilin takia. En enää!
Mutta oikeasti, se taitaa olla melko yleisesti että naiset on enemmän passiivisia, myös täällä netissä. Mistäköhän se johtuu?

16

2632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.31

Hyvä hyvä, joku muukin mies on ruvennut pihtaamaan aloituksen teossa ;) Samaa olen harrastanut minäkin, eli naisen profiili pitää olla todella kunnollisen oloinen (kuva myös, koska itelläki on kuva), jotta minä panostan aloitteeseen. Hiljaista on minullakin, mutta tähän on jo tottunut, hiljaista se on muutenkin.

• Minäkään en paljoa aloitteita viitsi tehdä. Käyn välillä tutkimassa uusia profiileja, mutta teen aloitteita hyvin harvoin, ei ollenkaan innosta ajatus pitää yhteyttä moneen suuntaan yhtäaikaa. Niinpä taitaakin naiset johtaa suurinpiirtein suhteessa 4/3. Taitaa olla ihan hyvin kuvattomalle profiilille :). Naisten viestit kyllä ovat useimmiten vain vähän flirttiä selkeämpi kiinnostuksen ilmaus, mutta selkeä aloite kuitenkin.

Sitä sopiikin ihmetellä miksei naiset yleensä tee aloitteita. Ehkä heille kelpaa kuka vain. :)

• luulen..

..että asia on niin päin, ettei ole tarpeeksi hyviä miehiä tyrkyllä. Kukapa sitä silloin aloitteita viitsisi tehdä:)

• Mika0800
        luulen.. kirjoitti:

..että asia on niin päin, ettei ole tarpeeksi hyviä miehiä tyrkyllä. Kukapa sitä silloin aloitteita viitsisi tehdä:)

"ettei ole tarpeeksi hyviä miehiä tyrkyllä."

Ei ongelma ole tarjolla olevien miesten tasossa, vaan naisten vaatimustasossa.

Ai ettäkö tarjolla oleva miehet ovat rumia?
        Heh, ihan yhtä lailla tarjolla olevista naisista hyvin suuri osa on tyhmiä. Miehet kuitenkin ovat realisteja, ja tietävät, ettei fiksua tyttöystävää voi millään riittää kaikille miehille, koska fiksut sinkkutytöt ovat harvinaisia. Siksi moni mies kyllä kelpuuttaa tyhmemmänkin naisen (vaikka ehkä salaa haaveileekin älykkäästä naisesta).

Mutta naisilta puuttuu realismi. Vaikka kuinka suuri osa tarjolla olevista miehistä olisi rumia, silti jokainen nainen (myös ne naiset, jotka itse ovat paitsi tyhmiä, myös rumia) uskoo saavansa komean miehen. Ja jos ei saa, ei sittenkään ota rumaa miestä, vaan on sitten mieluummin yksin.

Tilanteen korjaamiseksi Suomeen pitäisi laivata ainakin 100.000 söpöä thai- tai filippiinotyttöä tai vaikkapa kiinatarta. Ehkä se palauttaisi terveen kilpailutilanteen tähänkin asiaan, ja nirppanokkaprinsessat voisivat ihan itseansaitusti olla ilman miestä ja valittaa, kuinka kelvollisia miehiä ei muka löydy.

Eli itseään täynnä oleville naisille, joilla on itseensä nähden täysin ylimitoitettu vaatimustaso, ei todellakaan ole tarjolla mitään. Ihminen on muuten kokonaisuus. Miksi nainen niin helposti kuvittelee, että hän, ehkä kaunis, mutta tyhmä ihminen olisi jotenkin parempi, kuin vähemmän komea, mutta älykäs mies? Ja kun kaikki miesten tasosta valittavat naiset eivät ole edes kauniita. Moni heistä on jopa ruma.

Mutta jos joku asiallinen tyttö, joka ei vaadi liikaa, haluaa seuraa, sitä löytyy ihan varmasti. Niin yhden yön seksiseuraa kuin ihan avioliittoonkin asti ja kaikkea siltä väliltä.

Yhden yön seksiseuraa en itse yleensä kaipaa, ja jos joskus tarve yllättäisikin, en hae täältä, koska ravintolasta saa, ja itseasiassa aika helposti.

Sensijaan vakituista seurustelusuhdetta tai av(i)oliittoa vailla oleva nainen saisi minustakin seuraa, ja helposti.

Kiinnostuneet voivat soittaa.

Numeron löydät täältä:

http://ota.se/mika0800

(Ei tekstiviestejä)

Eipä ole kukaan muuten tähän mennessä tämän palstan perusteella soittanut. Kertonee jotain naisten passiivisuudesta ja/tai asennemaailmasta.

Jos joku nainen kaikesta huolimatta innostuisi soittamaan, niin tiedä: minun seurassani et tule ikinä olemaan hellyyttä etkä rakkautta vailla.
        Kivat käytöstavat omaavalle naisella on aina hellä halaus tarjolla.

• katariina 77

Naisille tulee niin paljon yhteydenottoja, etten mä ainakaan ehtinyt itse aloitteita tekemään!

• mies.

Etkö muka "kerkee" vai halua? Ja tuosta kunnollisuudesta, tekispä mieli kertoo profiilini nikki, pitää kyllä olla aika superkunnollinen...

• mimmi

...kun minä olen ottanut miehiin yhteyttä, en kertaakaan ole saanut vastausta. välillä oli kuva profiilissa enkä todellakaan ole ämpäriruma nainen, kuvastakaan ei ollut apua. Mutta miehiltä on tullut paljon yhteydenottoja joista ihan muutama on ollut varteenotettavia. Suurinosa viesteistä on ollut tyyliin:"no moi! terv.Juha" ei mitään tarttumapintaa ja sitten kun käy lähettäjän profilin katsomassa sieltä selviää että kyseessä on varattu mies, tai mies joka ilmaisee kiinnostuksensa seksiin tavalla tai toisella, joka on aikamoinen turn off allekirjoittaneelle. Seksi kuuluu osana ihmissuhteeseen mutta sen olemassaolon mainostaminen ensi hetkillä ei ole suotavaa. Oletteko samma mieltä?

• muncca

havainnut, että naiset ovat paljon aktiivisempia, kun näkevät livenä. Ollaan vapautuneempia kun ollaan raflassa ja snadisti juotu. Tää nettijuttu on vähän pysähtyneempää. Vaikeampi luoda ensikäsitystä ihmisestä. Minäkin olen paljon varovaisempi. Proofilin tirkistelijöitä kyllä riittää. Muuten ollut hiljaista. Tuntuu välillä, että tää on haaveiden iso hautuumaa. Ehkä se sit natsaa juhannuksena tai jouluna.

• Että tunnetaan kuitenkin pientä tai jopa suurta häpeää sitä että ollan netissä puolisoa etsimässä. Aivankuin oltaisiin viallisia kun ei muuten onnistuta, ja kun raflassa ollaan kaikki paikalliset kyllä näkee kenenkäkö kanssa kulloinkin ollaan. Mutta annas olla, sitten netissä hävetään laittaa kuvaa, salataan numeroita. Aivan kuin ei haluttaisi että tuttu vahingossa tunnistaa.

Onneksi kaikki ei ole sellaisia, on todella mukavia ihmisiä niin miehissä ja naisissa, ja vain olemalla avoin, vastapuoli on avoin ja rento ja silloin juttu luistaa

• rune berg

Kun on muutamalle profiilille viestin kirjoittanut, alkaa kirjoittaminen tuntua itsensä toistamiselta. Vaikea pitää kaikki viestit uniikkeina. Silloin kannattaa pitää muutaman kuukauden tauko.

• Suomi24-palstalla

Naiset on tosi passiivisia Suomi24-palstalla. Ne vähätkin mitä naiset viitsii tehdä, on korkeintaan flirtin lähettäminen, viestiä ei kannata naisilta edes odottaa. Ilmeisesti syynä on se, kun jokaisella siellä olevalla naisella on omakin ilmoitus, niin heidän ei tarvi itse vastailla, vaan voivat tyytyä miesten viesteihin vastailuun. Lisäksi naisten vastaukset miehen yhteydenottoon ovat tosi lyhyitä, lähinnä parin lauseen vastauksia miehen kysymyksiin. Itse naiset ei juuri osoita kiinnostustaan keskustelua käymällä. En kyllä ymmärrä kuka mies tuollaista jaksaa, jos vastaillaan parilla lauseella ja ei osoiteta mitään kiinnostusta vastapuoleen. Minä ainakin kaipaan sitä, että vastapuoli osoittaa kiinnostuksensa myös minua kohtaan, eikä vaan passiivisena vastaile lyhyesti.

Perinteisemmät deittipalstat toimii paremmin eli ne joissa voi vastata ilman omaa ilmoitusta. Niistä vielä löytyy aktiivisia ja kiinnostavia naisia, toisin kuin onnettomalta Suomi24-palstalta, joka on passivoittanut naiset tykkänään. Yli vuoden kokemus palstalta ja yhden olen tavannut oman yhteydenoton kautta ja hänkin vaan vastaili lyhyesti kysymyksiini ja sitten töksäytti parin lyhyen viestin jälkeen, että koska tavataan ja sen jälkeen ei sitten oikein ollutkaan enää jutun aihetta ennen tapaamista. Eli selvästi hänellä oli tyylinä nopeasti sovitut treffit ilman turhaa "pas..n jauhamista". Tapaamisella juttua riitti sitten paljonkin, mutta naisella tuntui olevan niin paljon vientiä, ettei halunnut jatkotreffejä.

Perinteisemmän sinkut-palstan kautta olen samassa ajassa tavannut monta mukavaa ja aktiivista naista, jotka ovat vastanneet kuvalliseen tai kuvattomaan ilmoitukseeni. Suomi24-palstalla sama kuva ei tuota vastauksia ja eihän sivuilla edes käy juuri kukaan.

• mies.31

Missä pystyy naiset lähettämään viestiä ilman omaa profiiliaan? Olisin kiinnostunut. Tämän suomi24 profiilin vois jopa poistaakkin.

• voi vastata ilman profiilia
        mies.31 kirjoitti:

Missä pystyy naiset lähettämään viestiä ilman omaa profiiliaan? Olisin kiinnostunut. Tämän suomi24 profiilin vois jopa poistaakkin.

Onko tuo perinteinen sinkut-palsta jo päässyt noin unholaan? Kieltämättä sieltäkään ei enää kovin hyvin mies saa vastauksia, mutta enemmän sentään kuin täältä surkealta Suomi24-palstalta. http://sinkut.soneraplaza.fi/sinkut
        aiemmin tunnettu sinkut.net -palstana, jolla sinne pääsee vieläkin.

• muncca

uusi kokemus. Eilen ja tänään tuli kaksi viestiä. Sitten ku vastasin, niin vastaus oli:"Profiili poistettu omasta pyynnöstä tai jotakin sinnepäin". Taidanpa tästä edespäin osallistua ainoastaan näihin keskusteluihin.

• Joskus näkee että naiset pitää profiiliaan päällä vain sen aikaa kun ovat linjalla :(((
        Muun ajan pois päältä ettei voi tsiikata kuka kävi...

• muncca
        airfoil kirjoitti:

Joskus näkee että naiset pitää profiiliaan päällä vain sen aikaa kun ovat linjalla :(((
        Muun ajan pois päältä ettei voi tsiikata kuka kävi...

huolimatta nää välistävedot korvaa tämä rikas keskustelu eri palstoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6410
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4527
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2915
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2297
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2102
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      56
      2056
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1860
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1769
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1562
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      232
      1514
    Aihe