Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitten+on+tietysti+monet+sukupuolitauteja+muita+ikäviä+sairauksia+aiheuttavat+virukset,+jotka+selviytyvät+laboratorion+ulkopuolella+vain+ihmisen+ruumiissa.+Mahtoi+olla+aika+tautinen+perhe+Nooalla.
18.10.2021 19:59
"Ei+käske..."
No+noinhan+se+lukee+Jumalan+sanassa+"teloittakaa+heidät+minun+edessäni".+Kuinka+saatanan+tyhmä+täytyy+olla,+että+tämän+selvän+asian+kieltää?
18.10.2021 19:51
"Olisiko+parempi+pysytellä+alkuun+Usan+pressan+yksityiskoneessa+ja+jakaa+haastatteluja+ilmasta+käsin.+Tai+mennä+kansainväliselle+avaruusasemalle."
Koska+Jeesus+on+yksi+persoona+kolmiyhteisestä+henkiolennosta,+joka+ei+vaikuta+mitenkään+tähän+fysikaaliseen+maailmaan+niin+mitenkähän+Jeesus+pysyisi+Kansainvälisen+avaruusaseman+kyydissä?+Heti+jos+Jeesuksella+on+hiemankaan+vääränlainen+liiketila+avaruusasemaan+nähden+niin+hän+humahtaa+kyydistä+pois.
18.10.2021 16:15
Kun+tuota+kohtaa+sepitettiin+niin+elettiin+juutalaissotien+kuuminta+aikaa.+Ehkä+Jerusalemin+temppeli+oli+juuri+hävitetty+ja+juutalaiset+kiivailijat+ajettu+pois+Jerusalemista.+Tuntui+kuin+maailmanloppu+olisi+ihan+nurkan+takana.+Siksi+oli+turvallista+sepittää+Jeesuksen+suuhun+sanat+siitä,+että+hän+tulee+vielä+nykyisen+sukupolven+eläessä.+Tapahtuisihan+maailmanloppukin+ihan+minä+hetkenä+hyvänsä.
18.10.2021 11:06
"...Jeesuksen+ja+apostolien+tappokäskyt+-+Odotellaan+vielä+hetki+josko+niitä+jöytyy."
Noin,+olepa+hyvä.+
7+Mutta+nuo+viholliseni,+jotka+eivät+tahtoneet+minua+kuninkaakseen+–+tuokaa+heidät+tänne+ja+teloittakaa+heidät+minun+edessäni.’»
17.10.2021 18:25
Piispojen+ja+pappien+työt+on+kuin+niistä+Puolustusvoimien+mainoksista+vuosien+takaa+"Tee+työtä,+jolla+on+tarkoitus",+muistaakseni+mm.+veden+kantamista+avantoon+ja+muita+älyttömyyksiä.+
Itselle+ainakin+työn+pitää+olla+merkityksellistä+ja+mielekästä,+ilman+niitä+en+voi+tehdä+työtä+vaikka+palkka+olisi+kuinka+kova.+Merkityksellisyyteen+liittyy+tietysti+myös+arvomaailma+eli+työn+pitää+olla+oman+arvomaailman+ja+moraalin+mukaista.+Tässäkin+mielessä+piispan+tai+papin+työ+ei+ole+mielekästä,+en+voisi+valehdella+ihmisille+asioita+jotka+tiedän+huuhaaksi.
17.10.2021 15:29
"Ateismin+ideologia+on+ne+keinot+joilla+sitä+perustellaan."
Minä+olen+aina+ihmetellyt,+mitä+ne+uskovaisten+kuvittelemat+ateismin+perustelut+ovat?+Laitatko+nyt+minulle+esimerkkinä+sen,+miten+sinä+olet+perustellut+itsellesi+amulukuismin?+Muluku+on+siis+Benue-Kongon+kieliryhmän+Makua+ja+Banai+heimojen+luojajumala.+Miten+olet+perustellut+sen,+ettet+usko+Mulukuun?
https://en.wikipedia.org/wiki/Muluku
17.10.2021 12:18
Minä+en+pystyisi+tekemään+puhtaasti+valheelle+perustuvaa+työtä+edes+130+000+€/vuosi+😁
17.10.2021 12:15
"Sitä+avaaja+myös+kannattaa."
Kristittyjen+tappamista?+En+tietystikään+kannata.+Ateismin+nimissä+ei+ole+tapettu+yhtään+ainoaa+ihmistä.+Kristityt+sen+sijaan+ovat+tappaneet+miljoonittain+toisin+uskovia+tai+niitä+jotka+eivät+lainkaan+usko.+Onneksi+olen+syntynyt+1900+-luvun+loppupuolella,+joten+omalta+kohdalta+uskonvainoni+jäivät+vain+henkiseksi+vainoksi.+Muutama+sata+vuotta+aiemmin+minut+olisi+tapettu.
17.10.2021 12:01
"Kristinuskoon+ei+kuulu+lähimmäisten+tappaminen..."
Jep+jep,+mutta+kristinuskoon+kuuluu+notruescotsman+-argumentaatiovirhe.+Timothy+McVeigh+oli+kuitenkin+kristillinen+hihhuli,+jolla+oli+sidoksia+Elohim+Cityyn+😂
16.10.2021 23:18
"Joissa+molemmissa+perehtymättä+aatteen+ideologiaan+ollaan+mukaan+perustelematta+asiaa."
Ateismi+ei+ole+aate+eikä+ideologia.+Laajimmassa+merkityksessä+se+on+jumaluskon+olemattomuutta.+Laajimmassa+merkityksessä+kivi,+kärpänen+ja+vastasyntynyt+vauva+ovat+ateisteja+ilman+mitään+aatteita+ja+ideologioita.
16.10.2021 16:24
Yhdysvaltojen+kaksi+pahinta+terrori-iskua+oli+uskonnollisesti+motivoituneita.+Pahimpaa+ei+tarvitse+taustoittaa,+mutta+toiseksi+pahin+eli+Oklahoman+pommi-iskun+tekijät+olivat+kytköksissä+kristittyjen+sekopäiden+Elohim+Cityyn,+joka+jumalansa+nimestä+huolimatta+on+terrorismin+ja+rikollisuuden+pesä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Elohim_City,_Oklahoma
16.10.2021 08:47
"Jumala,+joka+loi+maailman+ja+suunnitteli+ihmisen+ja+solun+kaikkine+miljardine+toimintoineen+ihmisen+rakennus+elementeiksi,+osaa+kyllä+suunnitella+myös+venttiilit+ja+muunkin+arkin+infastruktuurin+toimivaksi."
Mutta+Raamatussa+ei+puhuta+mitään+näistä+nerokkaista+suunnitelmista.+Raamattu+ei+mainitse+venttiiliä+ja+muuta+infrastruktuuria.+Siinä+mainitaan+vaan+maapiellä+tiivistetty+puulaatikko,+jossa+on+yksi+ovi+ja+valoaukko.+Ei+siis+venttiileitä+tai+muuta+ilmanvaihtoinfrastruktuuria.
15.10.2021 22:19
"Johtuisiko+siitä,+että+sipuli+on+sipuli+ja+ihminen+on+ihminen?"
Olipa+idioottimainen+vastaus.+Oikea+vastaus+olisi+ollut+kretulogiikalla+"koska+sipulilla+on+rikkaampi+genomi".+Seuraava+kysymys+onkin+se,+että+miksi+Jumala+on+luonut+sipulille+rikkaamman+genomin+ja+pitäisikö+sipulin+olla+ihmistä+ylempänä+arvojärjestyksessä?
15.10.2021 22:17
"Uskotteko+sitäkään,+että+2.+maailmasodassa+Japanilaiset+Kamikaze+lentäjät+upottivat+Pearl+Harborissa(vai+missä+se+oli)+jonkun+lentotukialuksen,+joka+oli+osapuilleen+yhtä+suuri+kuin+Nooan+Arkki?!"
Pearl+HArhorin+hyökkäyksen+aikaan+ei+ollut+Kamikaze+-lentäjiä+eikä+Pearl+Harborissa+upotettu+yhtään+ainoaa+lentotukialusta.+Essex+luokan+lentotukialus+oli+noin+100+m+pitempi+kuin+maailman+pisin+puinen+laiva+kuunari+Wyoming.+Puisen+rakenteen+vuoksi+Wyoming+taipui+merenkäynnissä,+jolloin+rungon+lankut+vääntyivät+suuntaan+ja+toiseen+päästäen+vettä+sisään.+Wyomingin+piti+käyttää+koko+ajan+pumppuja,+jotta+se+pysyisi+pinnalla.+Siitä+huolimatta+se+upposi+juuri+tämän+puurakenteisuuden+vuoksi+1924.+Wyoming+oli+suunnilleen+väitetyn+Nooan+arkin+kokoinen.+Koittakaa+nyt+kreationistit+ymmärtää,+ettei+puusta+voi+oikeasti+rakentaa+noin+suuria+käyttökelpoisia+aluksia,+varsinkaan+pronssikautisten+vuohipaimenten+teknologisella+tasolla.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wyoming_(schooner)
15.10.2021 22:15
No,+katsotaan+kun+ilta+etenee+ja+otat+lisää+päihteitä+tai+maniasi+kiihtyy+(mistä+vitusta+minä+tietäisin+mitä+vedät,+mutta+aika+kovaa+kamaa+se+on)+niin+alkaa+Jumalanvaltakuntablogin+linkit+sinkoilla.
15.10.2021 17:38
”En+ole+koskaan+tehnyt+pahaa+kärpäsellekään,+olen+tehnyt+valtavasti+hyvää,+en+ole+koskaan+valehdellut...”
Sanoo+kaveri,+joka+syytää+valheita+ja+panettelee+(siis+tekee+pahaa)+ateisteja+Jumalanvaltakunta+-blogissaan.
15.10.2021 17:07
"Sinähän+sanot+tuossa+ihan+selvästi,+että+kaikki+uskovaiset+ovat+mielisairaita+riippumatta+siitä,+keitä+he+ovat,+ja+millä+tavalla+he+uskovat,+jne."
En+minä+ole+noin+väittänyt+vaan+joku+muu+palstalla.+Mutta+mutta,+myös+tieteellisessä+paperissa+todetaan+positiivisen+ateistin+ja+teistin+osalta+se,+että+teistin+pitäisi+todistaa+väitteensä.+Ilman+todisteita+itsepintainen+usko+voi+olla+patologista+delusiota+ja+pahimmillaan+mielisairautta.
From+an+evidential+perspective,+atheists+can+be+construed+as+proposing+a+“negative+existential”+(God+does+not+exist),+whereas+believers+posit+a+“positive+existential”+(God+exists).+It+is+conceivable+that+both+propositions+are+motivated,+but+OCCAM’s+razor+requires+only+that+the+latter+be+scientifically+justified.+In+the+absence+of+compelling+objective+evidence+for+God’s+existence,+therefore,+religious+belief+is,+alethically+speaking,+pathological+and,+by+two-factor+standards,+delusional.
https://www.semanticscholar.org/paper/Hallucinating-God-McKay/20afe60196a52561dadd2c39a130b32fdfaf8ec2?p2df
12.10.2021 20:15
Muistelen+erään+kreationistin+"väitelleen"+Dawkinsin+kanssa+ja+tämä+kreationisti+ihmetteli+kuinka+hänen+esi-isänsä+ovat+tyhjentäneet+rakkonsa+kun+pissausvehkeet+eivät+olleet+valmiita+kuten+hänellä+on.+On+siinä+mahtanut+kreationistin+isän+ja+isäpapan+otsa+pullistella+virtsasta+kun+ovat+yrittäneet+puolivalmiilla+virtsarakolla+ja+pippelillä+pissata.
10.10.2021 15:28
Lisäksi+tuossa+kerrotaan+se,+että+jos+Öinen+Ulvojatar+tulee+nuoren+soturin+uniin+ja+hän+sottaa+itsensä+siemenellään,+hänen+on+mentävä+leirin+ulkopuolelle.
23:10+Jos+sinun+keskuudessasi+on+joku,+joka+ei+ole+puhdas+sen+johdosta,+mitä+hänelle+yöllä+on+tapahtunut,+menköön+hän+leirin+ulkopuolelle;+hän+älköön+tulko+leiriin.
10.10.2021 15:21
136 / 138