Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Voidakseen käsitellä kysymystä jumaluuksista, täytyy olla käsitys siitä, mistä puhutaan. On siis oltava välttämättä jonkinlainen jumalkuva.
Miten tämän käsittäminen menee ateistilta yli hilseen?”
Kyllä ateisti pystyy keskustelemaan mielikuvitusolennosta, esimerkiksi Saunatontusta, vaikka tietää, ettei kyseistä mielikuvitusolentoa ole olemassa.
Koko avauksesi on idioottimainen, se implikoi sitä, ettei satuja ole olemassa. Ihmiskunta on kertonut kuitenkin iät ja ajat mielikuvitustarinoita, joissa mielikuvitusolennoilla on ominaisuuksia. Kutenkin kertojat ja kuuntelijat tietävät, ettei nuo olennot ole totta.
28.09.2022 10:37
Jos Jumala kaikkitietävänä tietää, että hän menee paikkaan X niin hän ei voi enää tehdä valintaa ”En menekään paikkaan X”. Jumalan pitää siis tahdottomasti mennä paikkaan X.
28.09.2022 10:17
"Väkivaltaa ja jengiytymistä huumeriippuvuutta huonoista lähtökohdista."
Eikös jengit kiinnosta erityisesti kristittyjä afrikkalaisia ja hispanoja sekä islaminuskoisia arabeja? Taitaa se jengiytyminen olla tyypillistä teismille.
24.09.2022 11:58
Kaikkitietävyys kumoaa ihmisen vapaan tahdon lisäksi myös Jumalan vapaan tahdon. Jos Jumala tekee päätöksen täysin vapaasti, se kumoaisi hänen kaikkitietävyyden.
23.09.2022 10:44
Huvittavaahan+tämä+Hehhahin+ja+Hessun+lahkolaisuus,+lestadiolaisuus+ja+helluntailaisuus+on.+Yrittävät+matkia+juutalaisuutta,+mutta+menevät+metsään+jo+ihan+Jumalan+perusolemuksessa+eivätkä+tajua+Sema+Israelin+toteamusta+Herra+on+yksi+vaan+sotkevat+trinitarismia+joukkoon.+Hessu+väittää+olevansa+ateisti,+mutta+on+pesunkestävä+harhaoppinen+trinitaari.
15.08.2022 23:21
"Moses_Zucjerkandl+ei+ole+aito+juutalainen,+vaikka+sellaisena+esiintyy.+Hän+on+rivilestadiolainen,+joka+esiintyy+Suomen+armeijan+upseerina,+vaikka+ei+ole.+Hän+siis+valehtelee.+Tiedän+tämän,+koska+olen+itse+reservin+upseeri+ja+komppanian+päällikkö.+:)"
Olin+siis+eniten+ns.+kädet+rasvassa+Mitlan+solassa+ja+Jerusalemin+vapautuksessa.+Palvelusurani+tein+maahanlaskujoukoissa,+joihin+7.6.1967+Jerusalemin+Vanhan+Kaupungin+vapauttaminen+huipentui.+Kuuluin+3.+Maahanlaskupataljoonaan,+joka+ryntäsi+länsimuurin+läpi+Vanhaan+Kaupunkiin.+Tässä+katkelmassa+on+55.+Maahanlaskuprikaatin+komentajamme+eversti+Motta+Gurin+legendaarinen+radioviesti+kun+hän+toteaa+juutalaisten+2000+vuoden+unelman+toteutuneen+ja+Länsimuuri+on+hallussamme.
https://www.youtube.com/watch?v=a6e3kKu5XaU
15.08.2022 22:03
"Moses_Zucjerkandl+ei+ole+aito+juutalainen,+vaikka+sellaisena+esiintyy.+Hän+on+rivilestadiolainen,+joka+esiintyy+Suomen+armeijan+upseerina,+vaikka+ei+ole.+Hän+siis+valehtelee.+Tiedän+tämän,+koska+olen+itse+reservin+upseeri+ja+komppanian+päällikkö.+:)"
Minulla+ei+ole+varsinaista+PV:n+sotilasarvoa,+mutta+kunniaupseerin+arvo+on+kun+olen+taistellut+niin+monessa+sodassa+IDF:n+riveissä+(Mitlan+solassa,+Kuuden+päivän+sodassa+Jerusalemin+vapautuksessa,+Yom+Kippurin+sodassa+Golanilla+ja+Rauha+Galileaan+operaatiossa).+Olen+nykyään+Yhtiöni+edustaja+Suomessa+ja+siihen+perustuu+sotilasarvoni+ja+asemani,+josta+usein+puhun.+Monet+herätysliikkeet+Suomessa+ovat+kuin+juutalaisia+uskoja,+mutta+eivät+kuitenkaan+täysin.+Siksi+saattaa+vaikuttaa,+että+olisin+esimerkiksi+helluntailainen+tai+lestadiolainen+mutta+ei+kuitenkaan,+olen+ihka+aito+juutalainen.
15.08.2022 21:51
-+Kosmologiaa+ja+fysiikkaa+voi+tutkia+olematta+moraaliton+paskaläjä+-
15.08.2022 15:58
-+Kosmologiaa+ja+fysiikkaa+voi+tutkia+olematta+moraaliton+paskaläjä+-
15.08.2022 15:57
"...tyyli+olisi+edes+hieman+sivistyneempi."
No+eikähän+tuo+mulkku+ole+ansainnut+kaiken+paskan?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c3e4bcb3-1182-4a0a-9189-e771b61526a7
15.08.2022 15:27
"Syksy+on+häpeäksi+ateismille.+"
Kirjoitin+avaukseni+voimakkaassa+humalassa+(bentsot+ja+mulju),+mutta+pointtini+on+se,+että+ateismi+on+niin+pieni+yhteinen+nimittäjä,+ettei+siitä+kannata+suuttua.+Minun+ja+Syksyn+ateisimi+on+samaa+kuin+se,+ettemme+todennäköisesti+kumpikaan+kesää+auton+sisuskumeja.+Pitäisikö+minun+pillastua+siitä,+että+Syksy+on+vittupää+ja+ei+kerää+auton+sisuskumeja+kuten+minäkään+en+kerää?+No+ei+tietenkään.
15.08.2022 15:23
Niin,+ei+minulla+ole+mitään+erityistä+homoja+vastaan,+mutta+kyllä+tuo+Syksy+Räsäsen+osoittama+ryssän+perseen+nuolenta+on+niin+ala-arvoista,+että+Suomen+Puolustusvoimien+korkea-arvoinen+upseeri+voi+sitä+dissata.+Enkä+muuten+syyllisty+edes+kunnianloukkaukseen.+Syksy+on+itse+valinnnut+sen,+että+ottaa+ahnaasti+ryssän+letkua+kurkkuunsa+joten+pitää+kestää+myös+sen+seuraukset.
Tosiaan+Syksy+on+hyvä+osoitus+siitä,+ettei+älykkyydellä+tee+mitään+jos+viisaus+puuttuu.+Vitun+kommunisti,+palestiinalaisten/hizbollahin+perseennuolija+ja+putlerin+letkun+imeskelijä.
15.08.2022 14:59
>>Ei+kai+tuota+sotaa+tue+kukaan+ateisti.+
Totta+kai+Ukrainan+oikeutta+puolustaa+itseään+pitään+tukea.+Sota+loppuu+vasta+sitten+kun+ryssä+on+ajettu+pois+kokonaan+Ukrainan+maaperältä.+Tässä+nappiin+osuva+Ville+Rannan+pilakuva+Amnestystä+ja+Syksy+Räsäsestä.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/41df8c83-096b-4e5c-9375-2701a0b55f7a#gallery
14.08.2022 01:11
Miten+pari+muutama+viikko+sitten+ollut+kertaushqarjoituksesi+meni?+Kuka+oli+harjoituksen+johtaja?+Kerro+vaan+nimi,+tunne+käytännössä+kaikki+PV:n+upseerit+EVL+ylöspäin+joten+uskoisin,+että+kertausharjoituksesi+johtaja+on+työkavereitani.+
Ahahaaa,+katsoin+jo+etukäteen+eikä+ko.+viikonloppuna+ollut+vapaaehtoisia+harjoituksia+ja+joissa+olisi+ollut+joku+hiihulireservinupseeri+eli+heitit+taas+legendaa+kuten+tavallisestikin+mm.+ameriikan+vävypojasta,+viineistä+ja+tuoreiden+naudanlihapihvien+keittämisistä+mielikuvituskartanossasi+😂😂😂
13.08.2022 16:31
Sehän+kolahti+taas+suoraan+maaliin+kun+hellari+älähti.+En+ole+mikään+lestapiru+vaan+piinkova+ateisti+ja+Suomen+armeijan+korkea+upseeri.
13.08.2022 15:38
>>Kristillisissä+maissa+naisten+asema+on+paras+koko+maailmassa.
Ai+niin+kuin+näissä+hihhulipiireissä?
https://en.wikipedia.org/wiki/Warren_Jeffs
Vittu+mitä+yököttävää+paskaa+Raamattu+voi+sallia.+Oksetat+minua,+vitun+sika.
13.08.2022 10:55
Ei+saatana+Hessu,+kahvit+monitorissa+ja+vaimo+joutuu+soittamaan+hätäkeskukseen+kun+meinaan+tukehtua+nauruun.+Miksi+kannatat+alaikäisten+naimista+ja+monivaimoista+aviolittoa?+Kannattaisi+katsoa+Netflixin+dokumentti+'Kiltteyden+kultti'.+Siinä+tulee+oikein+hyvin+esille+se,+kuinka+Raamattu+antaa+perusteet+sille,+että+naiset+ovat+arvokasta+kauppatavaraa+ja+miesten+omaisuutta+(isät+omistaa+tyttäret,+joita+myydään+miehille+aviovaimoiksi).+Sitähän+sinäkin+hihhuli+janoat.
13.08.2022 09:06
No+voi+prkl,+varauduin+että+olisi+ollut+jo+5.+päivän+aamuna.+Pitää+vissiin+sitten+vetää+muljua+ja+bentsoja+ylimääräinen+päivä...
13.08.2022 02:24
Juu,+just+näin.+Eikö+ne+olleet+yhdet+helluntaihihhulit,+jotka+yritivät+herättää+ruumiinavatun+vainajan+henkiin?+Vainajalla+oli+pahvinpurua+aivojen+tilalla,+varmaan+ihan+sama+eikä+eroa+hihhulista+mitenkään?
13.08.2022 01:48
>>Muistan+lukeneeni+joskus+ihmisryhmästä+jotka+kaipaavat+yhteiskuntaan+autoritaarista+mallia.+Määrä+oli+jotain+10%+populaatiosta.
Suurin+osa+ihmisistä+rakastaa+valtaa.+Pitää+muistaa,+että+valta+korruptoi+ihmisen+ja+absoluuttinen+valta+korruptoi+aivan+varmasti.+Tästä+todisteena+on+se,+ettei+meillä+ole+yhtään+menestynyttä+diktaattoria,+joka+olisi+kuollut+luonnollisen+kuoleman+vanhuudessaan.
Toisaalta+huomion,+vallan+ja+valtataistelun+keskipisteeksi+joutuminen+kauhistuttaa+myös+ihmisiä.+Tutkimusten+mukaan+metsästäjäkeräilijöistä+tuli+tasa-arvoisia+puhekyvyn+vuoksi.+Puhekyky+ja+juoruilu+mahdollisti+sen,+ettei+kukaan+alfauroksen+paikkaa+tavoitteleva+menestynyt,+koska+moni+muukin+sitä+paikkaa+tavoitteli+ja+esti+ketään+nousemasta+muita+ylemmäksi.+Tästä+on+vieläkin+jäljellä+hyviä+todisteita+metsästäjäkeräilijöissä.+Yksi+jännä+rituaali+on+oman+suorituksen+väheksyminen.+Kun+taitava+metsästäjä+kaatoi+saaliin,+hän+väheksyi+omaa+suoritustaan.+Ihan+sama+juttu+on+havaittavissa+suomalaisessa+perimässä+-+emme+halua+olla+huomion+keskipisteenä,+väheksymme+omia+urotekoja+ja+naureskelemme+muiden+itsensä+kehumiselle.
12.08.2022 19:07
69 / 138