Ateismi vetoaa järkevien ihmisten tunteisiin

Ateistit tuovat julki Raamatun Jumalan pahuuden ja Mooseksen lain käskyjen ihmisoikeuksia rikkovan luonteen.

Me ateistit kerromme totuudellisesti historiasta, jonka aikana katoliset ja protestantit ovat vainonneet ja tappaneet eriuskoisia ihmisiä. Olisivat tappaneet ateistejakin, jos heitä olisi ollut olemassa tuona aikana. :)

Oikeustajultaan terve ja tunteva ihminen pitää Raamatun Jumalaa hirviömäisenä sadistina ja murhaajana, jollainen se piru todellakin on Raamatun kertomuksissa.

Opetusta ja tietoa saanut ihminen tietää Raamatun Jumalan olevan fiktiota. Sen hirviömäinen ja sadistinen luonne kuvaa kirjoittajiensa ja heidän johtajiensa moraalia (käytös ja tavat) sekä oikeustajua. Näemme sen olevan ala-arvoista.

Olen Heh, palstan kiistaton kunkku ja älykkäin kirjoittaja. Osaan myös lukea, vaikka en kovin usein vaivaudu lukemaan teidän typeriä viestejänne. Pitäkää ne lyhyinä, jos ehkä jaksan rivin tai kaksi vilkaista...

6

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eugeniikkalakien mukaan kaltaisillesi pitää antaa lopetuspiikki , mutta olet melko harmiton muuta kun mania jaksoillasi , joten saat jatkaa elämääsi 🤣🤣🤣

• Olen yhteiskunnan kerma ja älykkäin mahdollinen ihminen. Tiede kärsii paljon, jos minä katoan. Ei hyvä idea tuo sinun ehdotuksesi, siis. :)

• Miten pari muutama viikko sitten ollut kertaushqarjoituksesi meni? Kuka oli harjoituksen johtaja? Kerro vaan nimi, tunne käytännössä kaikki PV:n upseerit EVL ylöspäin joten uskoisin, että kertausharjoituksesi johtaja on työkavereitani.

Ahahaaa, katsoin jo etukäteen eikä ko. viikonloppuna ollut vapaaehtoisia harjoituksia ja joissa olisi ollut joku hiihulireservinupseeri eli heitit taas legendaa kuten tavallisestikin mm. ameriikan vävypojasta, viineistä ja tuoreiden naudanlihapihvien keittämisistä mielikuvituskartanossasi 😂😂😂

• Oletko taas humalassa? Muljut ja bentsot tekivät tehtävänsä?

Olenko sanonut olleeni kertausharjoituksissa? En muista, joten olen seniili ja debiili vanhus, jos olen sellaista sanonut. Muutoin olen nuori poikanen, joka puolustaa isänmaata, toisin kuin sinä rintamakarkuri. Ammun sinut mielelläni esimerkkinä ja peloitteena komppanialle. :)

Etsi minua majurien joukosta. Kai sinä muistat sen, että isänmaallisen uskontofilosofin yksi hyvä kaveri oli nimeltään Majuri? Se olen minä. :)

• Anonyymi
        Heh kirjoitti:

Oletko taas humalassa? Muljut ja bentsot tekivät tehtävänsä?

Olenko sanonut olleeni kertausharjoituksissa? En muista, joten olen seniili ja debiili vanhus, jos olen sellaista sanonut. Muutoin olen nuori poikanen, joka puolustaa isänmaata, toisin kuin sinä rintamakarkuri. Ammun sinut mielelläni esimerkkinä ja peloitteena komppanialle. :)

Etsi minua majurien joukosta. Kai sinä muistat sen, että isänmaallisen uskontofilosofin yksi hyvä kaveri oli nimeltään Majuri? Se olen minä. :)

"Katso mies" on sukunimeni suomeksi. :)

• Anonyymi

Jos olisit järkevä, niin etsisit upseerikerhosta nimeä, joka omistaa kartanon. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe