Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vautsi! :D Tosi hienoa jos tulee fanituotteita myyntiin. Ostaisin ainakin heti sellasen kaulahuivin ja paidan yms. :D
23.01.2007 21:40
Joo, sinne voi nyt rekisteröityä :)
23.01.2007 11:40
Olipas huono mäihä ;) Sun pitäis varmaan seuraavalla kerralla laittaa jotain talkkia tms. käsiin niin pysyis kynä kädessä, just sillä kriittisemmälläkin hetkellä ;D
22.01.2007 00:55
Tapsa on tehnyt paljon sanoituksia, joten joukkoon mahtuu tietysti vähemmän onnistuneita tekeleitä, mutta on myös tosihyviä sanoituksia. Esim. tällä uusimmalla levyllä (Kulkumies) on hienoja sanoituksia . Niissä on sisältöä ja sanomaa. Ne on ikäänkuin sellasia pieniä tarinoita. Niissä ei vaan hoeta muutamaa lausetta koko ajan, kuten nykyiskelmissä monasti.
22.01.2007 00:19
Joo moikataan, jos tavataan ja Tapsa tosiaan voisi jossain konsertissa noin tehdäkkin, kuten sanoit :)
Tuohon viimeiseen lauseeseesi totean,että :EHDOTTOMASTI NÄIN ON ! :)
20.01.2007 00:50
Kiitosta vaan "Manne" :) Mä olen Tapsan fani henkeen ja vereen.
Pidä sä kans Manne lippu korkeella, vaikka jotkut louskuleuat sua täällä arvosteleekin.
19.01.2007 14:59
Niin , sullehan sitävastoin on kyllä annettu kauhalla järkeä, mutta paha vaan ,että se olikin erehdyksessä reikäkauha, joten ne "älynlahjat" valui samantien kauhasta pois, ennenkuin sä niistä hyödyit mitään.
19.01.2007 14:57
No, niimpä taas juu... Eihän noita sun juttuja lukiessa tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
19.01.2007 08:42
Tohtori Sykerö siellä taas näemmä vetää omia diagnoosejaan asioista.
19.01.2007 08:33
Lehdistä mä olen jotain kuvia sieltä Tapsan kodista nähnyt, eli en ole ollut kylässä, enkä ikkunastakaan tihrustanut sentään ;)
Ja ei ne kaikki huonekalut yms. tietenkään nyt varmaan yksinomaan Tapsan rahoilla ole hommattu, mutta kyllähän Tapsa ainakin hyvin tienaa.
18.01.2007 14:45
Joo, Tapsalla on kyllä upea koti: iso ja kauniisti sisustettu, mutta ei hän mitenkään muuten harrasta rahoillaan pröystäilyä. Ja se on hyvä.
18.01.2007 13:32
Kyllä Tapsan käytös, siihen vähän viittais, että sillä selvästikkin jonkinasteisena tuo ADHD oireyhtymä on.
(Kouluaikana esim. Tapsa ajettiin ulos luokasta, kun, ei pystynyt keskittymään vaan häiritsi opetusta ,eikä tullut toimeen opettajien kanssa, vaan sai sitten sieltä koulusta lopulta potkutkin)
Se on ns."tavallisen" ihmisen helppo sanoa ,että pitäis ymmärtää ja ottaa opikseen jos käyttäytyy huonosti, mutta niinkuin se Taikuri Luttinenkin siinä " Inhimillisessä" tekijässä " sanoi, niin se on vähän sama juttu, kuin jos halvaantunutta pyytäisi liikuttamaan jalkojaan ja kävelemään, ei siihen pysty vaikka haluaisikin.
Tapsa ei ole kyllä koskaan häiriköinnistään sairauttaan syyttänyt. On vaan itsekkin harmitellut sitä, että kun hällä on niin mahdottoman lyhyt pinna.
18.01.2007 13:17
No, niinhän kai tuota käytöshäiriöksi kutsutaan... Jotenkin en vaan tykkää siitä sanasta.
17.01.2007 23:56
Joo, ihan asiaa kirjoitat, mutta tuo käytöshäiriöinen on ehkä kumminkin hieman liioittelua.
Tapsa on vaan luonteenlaadultaan tempperamenttisempi ja äkkipikaisempi, kuin moni muu.
Sitäpaitsi kyllä sellaisiakin artisteja ja muita julkisuudenhenkilöitä on paljon, jotka kyllä julkisuudessa osaavat esittää hyvinkin miellyttävää, mutta sitten ns. "siviilissä" ovatkin huomattavasti hankalampia, kuin minkä vaikutelman ovat julkisuuteen itsestään antaneet.
17.01.2007 19:07
Mistä ihmeestä tälläset tulitikkuleikki- väitteet oikein on saanut alkunsa ?
Tää on taas sitä sellasta huumoria, jota mä en ymmärrä.
17.01.2007 10:58
Mähän otan AINA iisisti ;) Enkä mä Dannystä mikään mustasukkainen ole, mutta ihmettelenpä vaan sen äijän touhuja.
17.01.2007 10:51
Tapsa on taiteellinen ja musikaalinen. Se sen tekee... niin ja luonne . Taiteilijapersoonat harvoin ovat mitään helppoja ja yksoikoisia luonteita.
Tapsalla on paljon itse sanoittamiaan lauluja ja myös sävellyksiäkin aikalailla
17.01.2007 10:44
Niin näyttää riittävän, kun nytkin heilastelee taas jonkun KOLMEKYMPPISEN puolalaisen muijan kanssa.
Uskomaton, limanen pukki !!!
16.01.2007 11:51
Sä taidat itse olla joku Tapsan ex-poikaystävä, tai bändistä fudut saanut muusikko, kun noin hyvin olet tietävinäsi asioita.
16.01.2007 11:45
Noh, Danny nyt ei ainakaan ole koskaan leikannut edes hiuksiaan.
15.01.2007 21:42
115 / 198