Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heikki.partanen1
profiilit
heikki.partanen1
heikki.partanen1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
juu tais kiireessä unohtua pois eli
[email protected]
30.09.2005 19:35
Juu sieltä kennelistä se mun nuorempi on.Oikein mukava koira nöyrä ja varsin alistuvainen ei tarvitse ääntä kovempaa ollenkaan kun mandille käskyjä antaa ja oppii temppuja helposti ja nopeasti.minulla on ensimmäinen koira siitä yhdistelmästä pitä on tehty eli mandi on reilun pari vuotta vanha näyttelyitä on käyty ja nyt ois tarkoitus jyväskylään tulla.Laitoin sulle viestiä myös sinne koirat.com keskustelu sivuille jos haluat enemmän tietoo niin laittele viestiä mun s-postiin tai soittamalla.mukava ois kuulla sinunkin koirasta et millainen se on luonteeltaan ja muutenkin verrattuna minun koiraan siis laita viestii
29.09.2005 18:38
Moikka vaa molemmille teille terrieri ihmisille. Mullakin on pari kettistä toinen on yksityiseltä ja sen nimi on meldee virallisesti ja toinen on ketunsurman mandi.Mukavia ja oppivaisia koiria.
28.09.2005 19:25
tere
Mulla on vähän jotain ongelmia tuon s-postin kans mutta koetan laitella sulle sitä.Mitäs sinnepäin muuta kuuluu,mitenkäs koirat jakselee?
21.03.2005 17:39
Jospa se joskus tulisi sulle perille.juu sitähän sitä pitää harrastaa mistä itse tykkää ja koira ennenkaikkea.Oletko saanut vielä mitään tietoa agilitystä!
17.03.2005 20:40
moikka
Mulla on toinen koirista jo käyttö valio ja toisella ois tarkoitus lähteä nyt keväällä kiertään kokeita ja katsoa tuleeko toinenkin valio taloon
16.03.2005 18:55
just joo
Eipä törmäilty helsinkissä kävin itsekkin siellä nimittäin!Onhan ne vähän oudon näköisiä kun karvakasan sisältä paljastuu koira minulla olisi sama homma edessä kahden koiran kans tylsää hommaa
Pitäis ruveta katseleen luolakokeita että missä lähtis käyttään sitä nuorempaa koiraa jos sillä sais sen valion arvon.Laitoin sulle sitä s-postia eilen tulemaan niin voit laitella niitä kuvia tulemaan mikäli se viesti tuli perille....mut täytyy lähteä käymään kaupassa kirjoitellaan seuraavan kerran.......:)
16.03.2005 18:50
Morjens taas pitkästä aikaa niinhän se teillä onnellisilla oli se hiihtoloma.Mitenkäs loma meni? joo minäpä laittelen sulle tulemaan viestiä postiisi.Saitko terrieri yhdistykseltä postia siellä oli kesäleirin ohjelmaa kerrottu ja aglity kursseja alkamassa jos kiinnostaa lähteä tietoa keräämään .Onnittelut sinun pikkuiselle ja terkkuja muutenkin
15.03.2005 19:44
Moro!
Mitäs niistä nyt oikein kertois vanhempi koira on rauhallinen luonteeltaan paitsi suuttuessaan.Nuorempi on taas valtavan energinen ja vilkas mutta hirmu nöyrä.Pallo pelit kuuluu meidäkin suosikkeihin ja kaikenlainen muu.Metsässä liikkumisesta tykkäävät,nuorempi jahtaa lintuja innokkaasti. Kuulutko muuten kettarit yhdistykseen?Laitas tuleen tekstiviesti minun numeroon niin laitan sulle osoitteen tuleen se numero näkyy siellä galleriassa.Luin tässä ens kesäleirin ohjelmaa näyttää melko mielenkiintoiselta.
04.03.2005 20:03
Morjens!
Mitäs kuuluu sinnepäin?olikos sulla lähettää niitä valokuvia niistä koiristas?Millaisia sinun koirasi ovat luonteeltaan
03.03.2005 18:58
MOIKKA!!!!
Autokoulu mukavata aikaa opiskelun ohella ainakin silloin kun pääsi tytöille keljuilemaan pikku virheistä itse kun kuvitteli olevansa oikea teiden kuningas silloin.Onhan se vapauttavaa kun täyttää 18 ja saa ajokortin.
En ole kokeillut mitään suurempia konsteja koirani riehumisen suhteen se sai silloin pentuna turhan monta tappelua toisten koirien kans ja sille tuli siitä viha tiettyjä koira tyyppejä kohtaan
01.03.2005 18:42
Moi moi vaan jälleen
No enpä tuota itsekkään jaksanut muuta kuin käydä näillä sivulla oli vähän heikko olo.Kolmivärisiä on kumpikin vanhempi ei tykkää vedestä ollenkaa ja nuoremmasta käy kahlailemassa mutta ei sen enempää vielä!Vai että autokoulussa olet!milloinka on H hetki kortin suhteen?Joko olet kuullut agilitystä mitään?Kuinka usein trimmautat omat koirasi?
28.02.2005 19:07
Moido
Meillä on tuossa naapurissa vanha samojedi vai mikä riivattu lienekkin se koiran rotu mutta vanhempi koira haluaa tehdä siitä rukkaset joka kerta kun niitten ohi kuljetaan ja se kyttää lumi penkan takaa sitä ja hyökkää sieltä.Loppu eilen rivit kesken enkä kehannut lähettää uutta viestiä mutta nyt en muista mitä piti kysyä ääh.onko se sinun koira kaks vai kolmi värinen.tykkääkö muuten uimisesta?
25.02.2005 19:07
moro
Sustahan oli hyvä kuva.Ei sie mun vanhempi koira ole oikein hyvä näyttely koira ja se on vähän sellainen jörö eikä tule tiettyjen koirien kans toimeen tahtoo vähän isotella,mutta se nuorempi siitä vois kyllä jotakin tulla se on paljon sosiaalisempi ja nätimpi haukku kynnys on aika herkkä vois olla vähän tiukempi mutta vanhempi koira on surkean tiukka haukusta.vanhenpaa en laske irti toisten koirien lähellä ollessa. Minkälaisia sinun koirasi ovat? onko sinulla lähettää valokuvia tai jotain minä olen vähän turhankin kiinnostunut aina toisten koirista kerran käytiin tuusniemellä katsomassa yhtä karhukoiraa huvin vuoksi
24.02.2005 17:57
Heippa
Kokeillaanpa nyt uudelleen kun aamulla yritin niin ei lähetys onnistunut.En halunnut suuremmin udellakkaan trimmaajasi nimeä arvelin vaan että onko meillä sama tuttu mutta en minä häntä varmaankaan tuntisi!Toivottavasti päässet harrastamaan koirasi kans aglityä ja pian kilpailemaan?!?!
Kyllä varmaankin tullaan en vain vielä tiedä ilmoitetaanko joku koira sinne!Kuinka niin?Häissähän on mukava käydä meillä oli kolmet viime kesänä!
23.02.2005 18:19
Morjens
On minulla ollut terriereitä 5v jo ja kaikkiaan meillä ollut kolme kappaletta mutta yksi uros kuoli vajaan vuoden ikäisenä Koiria minulla on ollut syntymästä asti aikoinaan ajokoiria ja hirvikoira ja mäyräkoira asuin silloin vielä vanhempien luona että sellaisia koiruuksia on meillä ollut.Sinullahan on sitten hyvä opettaja opettamaan trimmausta se sinun trimmaaja.Oletko tavannut kuopiossa muita kk terriereitä?Minkä niminen on se sinun koiran trimmaaja?Meinasitko ruveta harrastamaan mitään sillä pikkukoiralla?
22.02.2005 17:11
moi taas aikalaiskasti trimmataan about3-4kertaa jos ei käydä näyttelyissä koti trimmit tehdään itse ja näytttelyyn tekee kaveri en muista hintoja ovat vähän aina vaihdelleet tilanteen mukaaan sulla on halpa trimmaaja tekeekö minkälaisen jäljen että näyttely hommassahan ratkaisee paljolti se että miten on onnistunut turkin laitto.Osaatko sinä muuten trimmata?onko sulla ollut terrieri kuinka monta vuottta ja onko ollut aiemmin?joo mutta täytyy ruveta tekemään eväitä huomiseksi työpäiväksi stemppiä koulun käyntiin
21.02.2005 22:43
En muista tarkasti ajankohtaa mutta muistelen että se olisi ollut heinäkuun ekalla viikolla ja siellä lappeenrannan lähellä se on se on alkuperäinen paikka missä on aikoinaan alettu pitää terrieri leirejä hieno paikka ja mukava meno siellä pääsee mukavasti tutustumaan muihinkin terrieri harrastajiin.Käyhän kokeilemassa agilityä se on mukava laji harrastaa olen vähän kokeillut omalla koiralla ja katsomosta seurannut.ai niin nyt on tietoo terrierien sivuilla siitä leiristä
20.02.2005 19:21
moi eikös se Starring ole Palosaaren koiria?Eihän se sinun terrieri vielä vanha ole jos on vaan innokkuutta ja terrierit tyykkäävät uusista aisioista että kannattaa ainakin käydä kokeilemassa!Käyn myös näyttelyissä ja verijälkeä olen harjoitellut.Oletko tulossa kesälerille kesällä?
18.02.2005 15:04
vanhempi on ostettu pieksänmäeltä Hartikan Matilta Isä on Minitassun Hiski ja Emä Jahti-Joukon Sanni ja se toinen koira on ketunsurman kennelistä nimeltään ketunsurman Mandi ja Isä on ulkomaan tuonti Zvell Lemart ja Emä ketunsurman Miisa tästä mandista on netissä kuva kettarit sivulla tapahtumien kohdalla se koira joka on siinä arvostelu pöydällä
17.02.2005 16:41
1 / 2