Kertokaa minulle omia kokemuksianne kettuterriereistänne... Minulla 5v. uros, ja aivan ihana "pentu".. :)
En tunne kovin montaa kettuterrierin omistajaa, joten olisi ihan kiva tutustua..
karkeat foxit..
33
1798
Vastaukset
- R&R
Mulla 2 kk kettis urosta, vanhempi pentu 3vuotta ja nuorempi pentu 9kk. Vilkkaita, valppaita ja vikkeliä poikia molemmat..
Minulla on kans pari narttu kettistä kotona vanhempi on 5v ja nuorempi vajaat 2v:Vanhemmalla tein viime keväänä pennut.Mistä vanhemmista sinun koira on?
- Malaya
En nyt just löytänyt koirani rekisteriotetta, kun se on jossain tuolla kansioissa, mutta emä on ainakin starring-kennelistä. Entäpäs sun??
Malaya kirjoitti:
En nyt just löytänyt koirani rekisteriotetta, kun se on jossain tuolla kansioissa, mutta emä on ainakin starring-kennelistä. Entäpäs sun??
vanhempi on ostettu pieksänmäeltä Hartikan Matilta Isä on Minitassun Hiski ja Emä Jahti-Joukon Sanni ja se toinen koira on ketunsurman kennelistä nimeltään ketunsurman Mandi ja Isä on ulkomaan tuonti Zvell Lemart ja Emä ketunsurman Miisa tästä mandista on netissä kuva kettarit sivulla tapahtumien kohdalla se koira joka on siinä arvostelu pöydällä
- Malaya
PHessu kirjoitti:
vanhempi on ostettu pieksänmäeltä Hartikan Matilta Isä on Minitassun Hiski ja Emä Jahti-Joukon Sanni ja se toinen koira on ketunsurman kennelistä nimeltään ketunsurman Mandi ja Isä on ulkomaan tuonti Zvell Lemart ja Emä ketunsurman Miisa tästä mandista on netissä kuva kettarit sivulla tapahtumien kohdalla se koira joka on siinä arvostelu pöydällä
juu, eli jaksoin kaivaa tuolta kansioiden sekamelskasta tuon rekkarin, eli koirani vanhemmat ovat isä Qway's Friend Kolduit ja emä Starring Yedra.
Harrastatko koiriesi kanssa muuta kuin metsästystä?
Minä ajattelin, että jos agilityn aloittais, tosin koira on jo kohta 6v. Mitä olet mieltä kannattasko vielä? Malaya kirjoitti:
juu, eli jaksoin kaivaa tuolta kansioiden sekamelskasta tuon rekkarin, eli koirani vanhemmat ovat isä Qway's Friend Kolduit ja emä Starring Yedra.
Harrastatko koiriesi kanssa muuta kuin metsästystä?
Minä ajattelin, että jos agilityn aloittais, tosin koira on jo kohta 6v. Mitä olet mieltä kannattasko vielä?moi eikös se Starring ole Palosaaren koiria?Eihän se sinun terrieri vielä vanha ole jos on vaan innokkuutta ja terrierit tyykkäävät uusista aisioista että kannattaa ainakin käydä kokeilemassa!Käyn myös näyttelyissä ja verijälkeä olen harjoitellut.Oletko tulossa kesälerille kesällä?
- Malaya
PHessu kirjoitti:
moi eikös se Starring ole Palosaaren koiria?Eihän se sinun terrieri vielä vanha ole jos on vaan innokkuutta ja terrierit tyykkäävät uusista aisioista että kannattaa ainakin käydä kokeilemassa!Käyn myös näyttelyissä ja verijälkeä olen harjoitellut.Oletko tulossa kesälerille kesällä?
Ihan varma en kyllä ole, mutta kyllä musta tuntuu että Starring on Palosaaren. En tähän kenneliin hirveästi ole tutustunut..
Kyllähän tuo meidän "sessu" innoissaan on menossa joka paikkaan mukaan, että en usko että siitä jäisi riippumaan.. :)
Kyllä minä ajattelin, että voitais sinne leirille tulla, eikös se ole Lappeenrannan jossain lähettyvillä?
Tiedätkö yhtään ajankohtaa?
Kun viimeksi kävin kk sivuilla, niin ei ollut mitään uutta siellä... Malaya kirjoitti:
Ihan varma en kyllä ole, mutta kyllä musta tuntuu että Starring on Palosaaren. En tähän kenneliin hirveästi ole tutustunut..
Kyllähän tuo meidän "sessu" innoissaan on menossa joka paikkaan mukaan, että en usko että siitä jäisi riippumaan.. :)
Kyllä minä ajattelin, että voitais sinne leirille tulla, eikös se ole Lappeenrannan jossain lähettyvillä?
Tiedätkö yhtään ajankohtaa?
Kun viimeksi kävin kk sivuilla, niin ei ollut mitään uutta siellä...En muista tarkasti ajankohtaa mutta muistelen että se olisi ollut heinäkuun ekalla viikolla ja siellä lappeenrannan lähellä se on se on alkuperäinen paikka missä on aikoinaan alettu pitää terrieri leirejä hieno paikka ja mukava meno siellä pääsee mukavasti tutustumaan muihinkin terrieri harrastajiin.Käyhän kokeilemassa agilityä se on mukava laji harrastaa olen vähän kokeillut omalla koiralla ja katsomosta seurannut.ai niin nyt on tietoo terrierien sivuilla siitä leiristä
- Malaya
PHessu kirjoitti:
En muista tarkasti ajankohtaa mutta muistelen että se olisi ollut heinäkuun ekalla viikolla ja siellä lappeenrannan lähellä se on se on alkuperäinen paikka missä on aikoinaan alettu pitää terrieri leirejä hieno paikka ja mukava meno siellä pääsee mukavasti tutustumaan muihinkin terrieri harrastajiin.Käyhän kokeilemassa agilityä se on mukava laji harrastaa olen vähän kokeillut omalla koiralla ja katsomosta seurannut.ai niin nyt on tietoo terrierien sivuilla siitä leiristä
juu, pitää käydä kattelemassa niitä sivuja taas.
Meillä kävi lauantaina yks agility ohjaaja ja se sano että ihan ehottomasti kannattaa ainakin kokeilla sitä ja sano myös, että meidän koira on niin aktiivinen ja eläväinen tyyppi, että varmasti innostuu.
pitää ruveta kattelee jos löytys niitä ihan alkeita.
sitä minun piti kysyä jo aiemmin, että kuinka usein trimmaat koirasi? ihan vertailun vuoksi myös, että kuinka paljon maksaa?
Minun koiran trimmaaja ottaa joka tunnilta 20e mut sitten se pysähtyy 42e:on. ei ole kovin kallista, kun olen kuullut että jotkut ottaa jopa 70 euroa.??
Mutta, pitää tästä valmistautua kouluun lähtöön. Iloista päivää koko teidän poppoolle! :D Malaya kirjoitti:
juu, pitää käydä kattelemassa niitä sivuja taas.
Meillä kävi lauantaina yks agility ohjaaja ja se sano että ihan ehottomasti kannattaa ainakin kokeilla sitä ja sano myös, että meidän koira on niin aktiivinen ja eläväinen tyyppi, että varmasti innostuu.
pitää ruveta kattelee jos löytys niitä ihan alkeita.
sitä minun piti kysyä jo aiemmin, että kuinka usein trimmaat koirasi? ihan vertailun vuoksi myös, että kuinka paljon maksaa?
Minun koiran trimmaaja ottaa joka tunnilta 20e mut sitten se pysähtyy 42e:on. ei ole kovin kallista, kun olen kuullut että jotkut ottaa jopa 70 euroa.??
Mutta, pitää tästä valmistautua kouluun lähtöön. Iloista päivää koko teidän poppoolle! :Dmoi taas aikalaiskasti trimmataan about3-4kertaa jos ei käydä näyttelyissä koti trimmit tehdään itse ja näytttelyyn tekee kaveri en muista hintoja ovat vähän aina vaihdelleet tilanteen mukaaan sulla on halpa trimmaaja tekeekö minkälaisen jäljen että näyttely hommassahan ratkaisee paljolti se että miten on onnistunut turkin laitto.Osaatko sinä muuten trimmata?onko sulla ollut terrieri kuinka monta vuottta ja onko ollut aiemmin?joo mutta täytyy ruveta tekemään eväitä huomiseksi työpäiväksi stemppiä koulun käyntiin
- Malaya
PHessu kirjoitti:
moi taas aikalaiskasti trimmataan about3-4kertaa jos ei käydä näyttelyissä koti trimmit tehdään itse ja näytttelyyn tekee kaveri en muista hintoja ovat vähän aina vaihdelleet tilanteen mukaaan sulla on halpa trimmaaja tekeekö minkälaisen jäljen että näyttely hommassahan ratkaisee paljolti se että miten on onnistunut turkin laitto.Osaatko sinä muuten trimmata?onko sulla ollut terrieri kuinka monta vuottta ja onko ollut aiemmin?joo mutta täytyy ruveta tekemään eväitä huomiseksi työpäiväksi stemppiä koulun käyntiin
Moikka!
Kyllä ihan hyvää jälkeä tulee tuolla trimmaajalla. Sinä aikana kun koirani on ollut meillä, ei olla näyttelyissä käyty, mutta koirani on siis tämän trimmaajan entinen ja sen kanssa saanut suomen muotovalio tittelin.
Itse en ole ikinä edes kokeillut trimmata, pitäis opetella, kohtahan se olis aika tuo meidän pikkunen taas nyppiä, niin jospa sitä alkais itse opetella. onhan sekin taas pieni rahamäärä pois kuluista.
Mulla toi terrieri on ollut kohta vuoden, aikasemmin ei ole ollut itsellä terrieriä mutta welsh corgi pembroke oli joku vuosi sitten vielä.
Rakastuin kyllä foxeihin pari vuotta sitten, kun olin ihan vaan kattelemassa koiranäyttelyssä koiria.
Onkos sulla ollut ennen näitä koiriasi foxeja? tai muita koiria?
mut mepä taidetaan lähteä vähän jäälle juoksemaan, kun koulukin alkaa vasta yhdeltä. Malaya kirjoitti:
Moikka!
Kyllä ihan hyvää jälkeä tulee tuolla trimmaajalla. Sinä aikana kun koirani on ollut meillä, ei olla näyttelyissä käyty, mutta koirani on siis tämän trimmaajan entinen ja sen kanssa saanut suomen muotovalio tittelin.
Itse en ole ikinä edes kokeillut trimmata, pitäis opetella, kohtahan se olis aika tuo meidän pikkunen taas nyppiä, niin jospa sitä alkais itse opetella. onhan sekin taas pieni rahamäärä pois kuluista.
Mulla toi terrieri on ollut kohta vuoden, aikasemmin ei ole ollut itsellä terrieriä mutta welsh corgi pembroke oli joku vuosi sitten vielä.
Rakastuin kyllä foxeihin pari vuotta sitten, kun olin ihan vaan kattelemassa koiranäyttelyssä koiria.
Onkos sulla ollut ennen näitä koiriasi foxeja? tai muita koiria?
mut mepä taidetaan lähteä vähän jäälle juoksemaan, kun koulukin alkaa vasta yhdeltä.Morjens
On minulla ollut terriereitä 5v jo ja kaikkiaan meillä ollut kolme kappaletta mutta yksi uros kuoli vajaan vuoden ikäisenä Koiria minulla on ollut syntymästä asti aikoinaan ajokoiria ja hirvikoira ja mäyräkoira asuin silloin vielä vanhempien luona että sellaisia koiruuksia on meillä ollut.Sinullahan on sitten hyvä opettaja opettamaan trimmausta se sinun trimmaaja.Oletko tavannut kuopiossa muita kk terriereitä?Minkä niminen on se sinun koiran trimmaaja?Meinasitko ruveta harrastamaan mitään sillä pikkukoiralla?- Malaya
PHessu kirjoitti:
Morjens
On minulla ollut terriereitä 5v jo ja kaikkiaan meillä ollut kolme kappaletta mutta yksi uros kuoli vajaan vuoden ikäisenä Koiria minulla on ollut syntymästä asti aikoinaan ajokoiria ja hirvikoira ja mäyräkoira asuin silloin vielä vanhempien luona että sellaisia koiruuksia on meillä ollut.Sinullahan on sitten hyvä opettaja opettamaan trimmausta se sinun trimmaaja.Oletko tavannut kuopiossa muita kk terriereitä?Minkä niminen on se sinun koiran trimmaaja?Meinasitko ruveta harrastamaan mitään sillä pikkukoiralla?moido!
Itse asiassa en tiedän kuopiosta yhden kellä on kkk kasvattajan lisäksi. Olishan tuo ihan mukava tutustua enemmänkin "samanhenkisiin" ihmisiin.
En tiedä saanko näin paljastaa sen trimmaajan nimeä, kun se on halunnut olla aika rauhassa, enkä saanut sitä nyt puhelimitse kiinni.
Tänään laitoin kpsh:n agility-vastaavalle sähköpostia, ei ole vielä vastannut, mutta agility kyllä kiinnostaisi todella kovasti.
Meinasitkos mennä kuopion koiranäyttelyyn heinäkuussa? Minä olisin mennyt sinne töihin, mutta on yhden ystävän häät samana viikonloppuna, mutta ajattelin katsoa, jos vaikka silloin sunnuntaina pääsisi. Malaya kirjoitti:
moido!
Itse asiassa en tiedän kuopiosta yhden kellä on kkk kasvattajan lisäksi. Olishan tuo ihan mukava tutustua enemmänkin "samanhenkisiin" ihmisiin.
En tiedä saanko näin paljastaa sen trimmaajan nimeä, kun se on halunnut olla aika rauhassa, enkä saanut sitä nyt puhelimitse kiinni.
Tänään laitoin kpsh:n agility-vastaavalle sähköpostia, ei ole vielä vastannut, mutta agility kyllä kiinnostaisi todella kovasti.
Meinasitkos mennä kuopion koiranäyttelyyn heinäkuussa? Minä olisin mennyt sinne töihin, mutta on yhden ystävän häät samana viikonloppuna, mutta ajattelin katsoa, jos vaikka silloin sunnuntaina pääsisi.Heippa
Kokeillaanpa nyt uudelleen kun aamulla yritin niin ei lähetys onnistunut.En halunnut suuremmin udellakkaan trimmaajasi nimeä arvelin vaan että onko meillä sama tuttu mutta en minä häntä varmaankaan tuntisi!Toivottavasti päässet harrastamaan koirasi kans aglityä ja pian kilpailemaan?!?!
Kyllä varmaankin tullaan en vain vielä tiedä ilmoitetaanko joku koira sinne!Kuinka niin?Häissähän on mukava käydä meillä oli kolmet viime kesänä!- Malaya
PHessu kirjoitti:
Heippa
Kokeillaanpa nyt uudelleen kun aamulla yritin niin ei lähetys onnistunut.En halunnut suuremmin udellakkaan trimmaajasi nimeä arvelin vaan että onko meillä sama tuttu mutta en minä häntä varmaankaan tuntisi!Toivottavasti päässet harrastamaan koirasi kans aglityä ja pian kilpailemaan?!?!
Kyllä varmaankin tullaan en vain vielä tiedä ilmoitetaanko joku koira sinne!Kuinka niin?Häissähän on mukava käydä meillä oli kolmet viime kesänä!Juu, juttelin sen trimmaajan kans, ja sano että ei mielellään netissä nimeä julki, kuten arvelinkin.
Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka sitten joskus kilpailtaisiinkin agilityssä... saa nähdä. Mutta ainakin harrastamaan aion alkaa, jos ei vaan löydy mitään esteitä sille.
Ajattelin vain kysäistä tuota näyttelyhommaa, kun täältä päin olet ja koiria harrastat. Minäkin yritän keretä käymään, mutta häiden jälkeen saattaa olla olo mitä vaan, niin näkeepähän sitten. :)
Millaisia sun koirat muuten on? Onko ne haukku-herkkiä? kuinkas ne muuten tulee toimeen muiden koirien kanssa sekä irti että hihnassa?
Ihan muuten vaan kyselen, kun olet niitä harvoja ihmisiä, joilla on samanrotuinen koira ja joiden kanssa voi olla kommunikaatioetäisyydellä. :)
Jeps, me taidetaan mennä nukkumaan. Malaya kirjoitti:
Juu, juttelin sen trimmaajan kans, ja sano että ei mielellään netissä nimeä julki, kuten arvelinkin.
Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka sitten joskus kilpailtaisiinkin agilityssä... saa nähdä. Mutta ainakin harrastamaan aion alkaa, jos ei vaan löydy mitään esteitä sille.
Ajattelin vain kysäistä tuota näyttelyhommaa, kun täältä päin olet ja koiria harrastat. Minäkin yritän keretä käymään, mutta häiden jälkeen saattaa olla olo mitä vaan, niin näkeepähän sitten. :)
Millaisia sun koirat muuten on? Onko ne haukku-herkkiä? kuinkas ne muuten tulee toimeen muiden koirien kanssa sekä irti että hihnassa?
Ihan muuten vaan kyselen, kun olet niitä harvoja ihmisiä, joilla on samanrotuinen koira ja joiden kanssa voi olla kommunikaatioetäisyydellä. :)
Jeps, me taidetaan mennä nukkumaan.moro
Sustahan oli hyvä kuva.Ei sie mun vanhempi koira ole oikein hyvä näyttely koira ja se on vähän sellainen jörö eikä tule tiettyjen koirien kans toimeen tahtoo vähän isotella,mutta se nuorempi siitä vois kyllä jotakin tulla se on paljon sosiaalisempi ja nätimpi haukku kynnys on aika herkkä vois olla vähän tiukempi mutta vanhempi koira on surkean tiukka haukusta.vanhenpaa en laske irti toisten koirien lähellä ollessa. Minkälaisia sinun koirasi ovat? onko sinulla lähettää valokuvia tai jotain minä olen vähän turhankin kiinnostunut aina toisten koirista kerran käytiin tuusniemellä katsomassa yhtä karhukoiraa huvin vuoksi- Malaya
PHessu kirjoitti:
moro
Sustahan oli hyvä kuva.Ei sie mun vanhempi koira ole oikein hyvä näyttely koira ja se on vähän sellainen jörö eikä tule tiettyjen koirien kans toimeen tahtoo vähän isotella,mutta se nuorempi siitä vois kyllä jotakin tulla se on paljon sosiaalisempi ja nätimpi haukku kynnys on aika herkkä vois olla vähän tiukempi mutta vanhempi koira on surkean tiukka haukusta.vanhenpaa en laske irti toisten koirien lähellä ollessa. Minkälaisia sinun koirasi ovat? onko sinulla lähettää valokuvia tai jotain minä olen vähän turhankin kiinnostunut aina toisten koirista kerran käytiin tuusniemellä katsomassa yhtä karhukoiraa huvin vuoksiMinun koira ei hauku oikeastaan ollenkaan... Silloin tällöin saattaa muutaman urahduksen päästää kun ikkunasta katselee omituisia ihmisiä. :) Se kylläkin ärisee melkein kaikille vastaantuleville koirille. Se tuli kyllä mulle viiden vanhana eli vaihtoi laumaa ja alkoi puolustaa uusia lauman jäseniä. Nyt ollaan alettu jo päästä pahasta tavasta eroon ja on jo muutaman kerran onnistuttu ohittamaan toiset koirat nätisti. Näyttelyyn ei juuri tämän takia viitsi viedä, ennenkuin pystytään kohtaamaan toinen koira ilman suurempia riekkumisia.
Kyllä mulla varmaan jotain kuvia koneella siitä on... Voinhan minä vaikka lähettääkin. Jos vaikka annat s-posti osoittees, niin voin jotain lähettää.
Kyllä minäkin ihan huvin vuoksi olen käynyt katsomassa mökillä ollessa naapureiden koiria. Kivahan sitä on nähdä millaisia sessukoita sitä muilla ihmisillä on.
Mut jup, alkaa olla taas se aika illasta, kun iltapissille pitäis lähteä.. Malaya kirjoitti:
Minun koira ei hauku oikeastaan ollenkaan... Silloin tällöin saattaa muutaman urahduksen päästää kun ikkunasta katselee omituisia ihmisiä. :) Se kylläkin ärisee melkein kaikille vastaantuleville koirille. Se tuli kyllä mulle viiden vanhana eli vaihtoi laumaa ja alkoi puolustaa uusia lauman jäseniä. Nyt ollaan alettu jo päästä pahasta tavasta eroon ja on jo muutaman kerran onnistuttu ohittamaan toiset koirat nätisti. Näyttelyyn ei juuri tämän takia viitsi viedä, ennenkuin pystytään kohtaamaan toinen koira ilman suurempia riekkumisia.
Kyllä mulla varmaan jotain kuvia koneella siitä on... Voinhan minä vaikka lähettääkin. Jos vaikka annat s-posti osoittees, niin voin jotain lähettää.
Kyllä minäkin ihan huvin vuoksi olen käynyt katsomassa mökillä ollessa naapureiden koiria. Kivahan sitä on nähdä millaisia sessukoita sitä muilla ihmisillä on.
Mut jup, alkaa olla taas se aika illasta, kun iltapissille pitäis lähteä..Moido
Meillä on tuossa naapurissa vanha samojedi vai mikä riivattu lienekkin se koiran rotu mutta vanhempi koira haluaa tehdä siitä rukkaset joka kerta kun niitten ohi kuljetaan ja se kyttää lumi penkan takaa sitä ja hyökkää sieltä.Loppu eilen rivit kesken enkä kehannut lähettää uutta viestiä mutta nyt en muista mitä piti kysyä ääh.onko se sinun koira kaks vai kolmi värinen.tykkääkö muuten uimisesta?- Malaya
PHessu kirjoitti:
Moido
Meillä on tuossa naapurissa vanha samojedi vai mikä riivattu lienekkin se koiran rotu mutta vanhempi koira haluaa tehdä siitä rukkaset joka kerta kun niitten ohi kuljetaan ja se kyttää lumi penkan takaa sitä ja hyökkää sieltä.Loppu eilen rivit kesken enkä kehannut lähettää uutta viestiä mutta nyt en muista mitä piti kysyä ääh.onko se sinun koira kaks vai kolmi värinen.tykkääkö muuten uimisesta?juu, sori kun en ole vastaillut, on ollut niin kiire viikonloppu, että oon kerenny vaan lukasemaan mitä oot kirjotellu.
Niin, minun koira on kolmivärinen.
Ei se uida tykkää, mutta kyllä se joskus kun on oikein kuuma niin kahlailee rantavedessä. Entäs sinun?
Nyt en taas kerkee enempää kirjotella, kun pitää lähteä ajotunnille.
Moi moi vaan jälleen
No enpä tuota itsekkään jaksanut muuta kuin käydä näillä sivulla oli vähän heikko olo.Kolmivärisiä on kumpikin vanhempi ei tykkää vedestä ollenkaa ja nuoremmasta käy kahlailemassa mutta ei sen enempää vielä!Vai että autokoulussa olet!milloinka on H hetki kortin suhteen?Joko olet kuullut agilitystä mitään?Kuinka usein trimmautat omat koirasi?- Malaya
hei taas!
H hetki kortin suhteen on toivon mukaan heti kun täytän 18 eli huhtikuun puolessa välissä. Kyllä se ajaminen sujuu jo hyvin, mitä nyt tänään meinasin ottaa yhestä fordista vähän takakonttia mukaan.. :)
Juu, kyllä se nainen vastasi sieltä agilitystä. Sano, että mitään estettä aloittamiselle ei ole, mutta kevään alkeiskurssi on jo täynnä, mutta syksyllä ehkä alkaa toinen. Siellä on ensimmäiseksi koiran hallinta testaus sillain että koira on irti ja muita koiria on ympäristössä. Sen kun pääsee läpi, niin voi aloittaa agilityn. Kyllä minä aion sitä kokeilla.
Minäkin olen aika laiska tuon trimmauksen suhteen, mutta n. puolen vuoden välein. Nyt olis taas trimmaus edessä ja sitten seuraavan kerran helteillä trimmautan.
Tuli tuossa kun oltiin lenkillä koira vastaan. Sellanen joku pieni räkyttäjä, haukku iha hirveästi ja riehu ja pomppi, mut meidän pikkunen teki ihan historiallisen tempun, se ei jaksanu välittää siitä toisesta ollenkaan. Normaalisti se olis alkanu rähjäämään, mutta nyt kulki ihan nätisti. Olen aika ylpeä, alkaa oppi mennä perille. :)
Oletko sä kokeillu mitään sille sun koiralles, joka alkaa riehua nähdessään sen samojedin? vai mikä se olikaan...
jeps, mut pitää tästä taas mennä!!
Kirjottele kun kerkiät. Malaya kirjoitti:
hei taas!
H hetki kortin suhteen on toivon mukaan heti kun täytän 18 eli huhtikuun puolessa välissä. Kyllä se ajaminen sujuu jo hyvin, mitä nyt tänään meinasin ottaa yhestä fordista vähän takakonttia mukaan.. :)
Juu, kyllä se nainen vastasi sieltä agilitystä. Sano, että mitään estettä aloittamiselle ei ole, mutta kevään alkeiskurssi on jo täynnä, mutta syksyllä ehkä alkaa toinen. Siellä on ensimmäiseksi koiran hallinta testaus sillain että koira on irti ja muita koiria on ympäristössä. Sen kun pääsee läpi, niin voi aloittaa agilityn. Kyllä minä aion sitä kokeilla.
Minäkin olen aika laiska tuon trimmauksen suhteen, mutta n. puolen vuoden välein. Nyt olis taas trimmaus edessä ja sitten seuraavan kerran helteillä trimmautan.
Tuli tuossa kun oltiin lenkillä koira vastaan. Sellanen joku pieni räkyttäjä, haukku iha hirveästi ja riehu ja pomppi, mut meidän pikkunen teki ihan historiallisen tempun, se ei jaksanu välittää siitä toisesta ollenkaan. Normaalisti se olis alkanu rähjäämään, mutta nyt kulki ihan nätisti. Olen aika ylpeä, alkaa oppi mennä perille. :)
Oletko sä kokeillu mitään sille sun koiralles, joka alkaa riehua nähdessään sen samojedin? vai mikä se olikaan...
jeps, mut pitää tästä taas mennä!!
Kirjottele kun kerkiät.MOIKKA!!!!
Autokoulu mukavata aikaa opiskelun ohella ainakin silloin kun pääsi tytöille keljuilemaan pikku virheistä itse kun kuvitteli olevansa oikea teiden kuningas silloin.Onhan se vapauttavaa kun täyttää 18 ja saa ajokortin.
En ole kokeillut mitään suurempia konsteja koirani riehumisen suhteen se sai silloin pentuna turhan monta tappelua toisten koirien kans ja sille tuli siitä viha tiettyjä koira tyyppejä kohtaan
Morjens!
Mitäs kuuluu sinnepäin?olikos sulla lähettää niitä valokuvia niistä koiristas?Millaisia sinun koirasi ovat luonteeltaan- Malaya
Moro..
Kone on ollu hiukka jumissa, niin ei oo tää kirjoittaminen onnistunut, jospa nyt onnistuisi.. :)
Eipä tänne ihmeempiä, hiihtolomaa kohta aloitellaan, pitää vielä käydä koulussa, mut sit odottaa ansaittu loma.
Kyllä mulla on niitä kuvia minun koirasta. Ei mitään näyttely kuvia, ihan kotosalta normaalitoimissa ja sit on ns. "äly hoi, älä jätä" -kuvia. :)
Jos vaikka kehtaat laittaa sähköpostiosoitteen, niin voisin niitä laitella.
Minun koira on todella kiltti luonne. Mutta ei rauhallinen, eli energiaa löytyy. Tykkää hirveästi, että heitellään palloa ja vedettään esim. köyttä. Pihallakin muuten kyllä nätisti, mutta toisille koirille sitten välillä rähisee. Mutta sitäkin pahaa tapaa ollaan saamassa poikkeen.
Lapsista tykkää ja antaa niiden kyllä tehdä ihan mitä vain.
Välillä höseltää esim. koulutustilanteissa, ei oikein malta keskittyä, mutta sitten odotellaan niin kauan, että koira on rauhoittunut ja keskittyy.
Kerrohan sinä omista koiristasi ja laita tosiaan sähköposti osoite niin laitan sulle niitä kuvia. Malaya kirjoitti:
Moro..
Kone on ollu hiukka jumissa, niin ei oo tää kirjoittaminen onnistunut, jospa nyt onnistuisi.. :)
Eipä tänne ihmeempiä, hiihtolomaa kohta aloitellaan, pitää vielä käydä koulussa, mut sit odottaa ansaittu loma.
Kyllä mulla on niitä kuvia minun koirasta. Ei mitään näyttely kuvia, ihan kotosalta normaalitoimissa ja sit on ns. "äly hoi, älä jätä" -kuvia. :)
Jos vaikka kehtaat laittaa sähköpostiosoitteen, niin voisin niitä laitella.
Minun koira on todella kiltti luonne. Mutta ei rauhallinen, eli energiaa löytyy. Tykkää hirveästi, että heitellään palloa ja vedettään esim. köyttä. Pihallakin muuten kyllä nätisti, mutta toisille koirille sitten välillä rähisee. Mutta sitäkin pahaa tapaa ollaan saamassa poikkeen.
Lapsista tykkää ja antaa niiden kyllä tehdä ihan mitä vain.
Välillä höseltää esim. koulutustilanteissa, ei oikein malta keskittyä, mutta sitten odotellaan niin kauan, että koira on rauhoittunut ja keskittyy.
Kerrohan sinä omista koiristasi ja laita tosiaan sähköposti osoite niin laitan sulle niitä kuvia.Moro!
Mitäs niistä nyt oikein kertois vanhempi koira on rauhallinen luonteeltaan paitsi suuttuessaan.Nuorempi on taas valtavan energinen ja vilkas mutta hirmu nöyrä.Pallo pelit kuuluu meidäkin suosikkeihin ja kaikenlainen muu.Metsässä liikkumisesta tykkäävät,nuorempi jahtaa lintuja innokkaasti. Kuulutko muuten kettarit yhdistykseen?Laitas tuleen tekstiviesti minun numeroon niin laitan sulle osoitteen tuleen se numero näkyy siellä galleriassa.Luin tässä ens kesäleirin ohjelmaa näyttää melko mielenkiintoiselta.- Malaya
PHessu kirjoitti:
Moro!
Mitäs niistä nyt oikein kertois vanhempi koira on rauhallinen luonteeltaan paitsi suuttuessaan.Nuorempi on taas valtavan energinen ja vilkas mutta hirmu nöyrä.Pallo pelit kuuluu meidäkin suosikkeihin ja kaikenlainen muu.Metsässä liikkumisesta tykkäävät,nuorempi jahtaa lintuja innokkaasti. Kuulutko muuten kettarit yhdistykseen?Laitas tuleen tekstiviesti minun numeroon niin laitan sulle osoitteen tuleen se numero näkyy siellä galleriassa.Luin tässä ens kesäleirin ohjelmaa näyttää melko mielenkiintoiselta.sori en oo kerenny vastailemaan, kun olin hiihtoloma reissulla helsingissä ja nyt en ole kerenny vastailemaan.
Mielelläni en omaa puhelinnumeroa antais vielä, kun en tunne sinua, olis kiva jos laittaisit sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected], käviskös??
kyllä muuten kuulun kettariyhdistykseen, pitäis vain kohta muuttaa itseni varsinaiseksi jäseneksi, kun täytän kahdeksantoista, enkä voi enää olla nuorisojäsenenä.. :( tai ehkä sittenkin :)
Jees, mutta laittelehan viestiä taas tulemaan, ja terkkuja sinun pikkuisille. Miun omani täytti 13.3 6 vuotta.. :) Malaya kirjoitti:
sori en oo kerenny vastailemaan, kun olin hiihtoloma reissulla helsingissä ja nyt en ole kerenny vastailemaan.
Mielelläni en omaa puhelinnumeroa antais vielä, kun en tunne sinua, olis kiva jos laittaisit sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected], käviskös??
kyllä muuten kuulun kettariyhdistykseen, pitäis vain kohta muuttaa itseni varsinaiseksi jäseneksi, kun täytän kahdeksantoista, enkä voi enää olla nuorisojäsenenä.. :( tai ehkä sittenkin :)
Jees, mutta laittelehan viestiä taas tulemaan, ja terkkuja sinun pikkuisille. Miun omani täytti 13.3 6 vuotta.. :)Morjens taas pitkästä aikaa niinhän se teillä onnellisilla oli se hiihtoloma.Mitenkäs loma meni? joo minäpä laittelen sulle tulemaan viestiä postiisi.Saitko terrieri yhdistykseltä postia siellä oli kesäleirin ohjelmaa kerrottu ja aglity kursseja alkamassa jos kiinnostaa lähteä tietoa keräämään .Onnittelut sinun pikkuiselle ja terkkuja muutenkin
- Malaya
PHessu kirjoitti:
Morjens taas pitkästä aikaa niinhän se teillä onnellisilla oli se hiihtoloma.Mitenkäs loma meni? joo minäpä laittelen sulle tulemaan viestiä postiisi.Saitko terrieri yhdistykseltä postia siellä oli kesäleirin ohjelmaa kerrottu ja aglity kursseja alkamassa jos kiinnostaa lähteä tietoa keräämään .Onnittelut sinun pikkuiselle ja terkkuja muutenkin
Kiitos kysymästä, loma meni hyvin. Oltiin tosiaan helsingissä ja kävin pikkusisko ja yhden kaverin kanssa Laura Pausinin konsertissa, koira oli mökillä ja yhden päivän hoidossa tätini luona. Kyllä sillä oli ollut mökillä hauskaa, kun se oli vetäny siellä niissä parin metrin korkuisissa lumihangissa ihan innoissaan. :)
Juu kyllä mulle tuli postia sieltä kettisyhdistykseltä, ja ajattelin sinne leirille kohta puoliin jo ilmoittautua.
Kattelin minä niitä agility kurssejakin, mutta olen jo siihen kpsh:n agilityyn vähän kuin ilmoittautunut.
Meidän koira kävi tänään trimmaajalla, kyllä se on hassun näköinen, kun oli taas tottunut siihen, että sillä on hirmu pitkä turkki ja nyt sillä ei ole juuri mitään, hauska otus :)
Mutta nytpä taidan tästä lähteä lukemaan tenttiin, vaikka eipä juuri ollenkaan innoistaisi..
Viestejä odotellaan... :) Malaya kirjoitti:
Kiitos kysymästä, loma meni hyvin. Oltiin tosiaan helsingissä ja kävin pikkusisko ja yhden kaverin kanssa Laura Pausinin konsertissa, koira oli mökillä ja yhden päivän hoidossa tätini luona. Kyllä sillä oli ollut mökillä hauskaa, kun se oli vetäny siellä niissä parin metrin korkuisissa lumihangissa ihan innoissaan. :)
Juu kyllä mulle tuli postia sieltä kettisyhdistykseltä, ja ajattelin sinne leirille kohta puoliin jo ilmoittautua.
Kattelin minä niitä agility kurssejakin, mutta olen jo siihen kpsh:n agilityyn vähän kuin ilmoittautunut.
Meidän koira kävi tänään trimmaajalla, kyllä se on hassun näköinen, kun oli taas tottunut siihen, että sillä on hirmu pitkä turkki ja nyt sillä ei ole juuri mitään, hauska otus :)
Mutta nytpä taidan tästä lähteä lukemaan tenttiin, vaikka eipä juuri ollenkaan innoistaisi..
Viestejä odotellaan... :)just joo
Eipä törmäilty helsinkissä kävin itsekkin siellä nimittäin!Onhan ne vähän oudon näköisiä kun karvakasan sisältä paljastuu koira minulla olisi sama homma edessä kahden koiran kans tylsää hommaa
Pitäis ruveta katseleen luolakokeita että missä lähtis käyttään sitä nuorempaa koiraa jos sillä sais sen valion arvon.Laitoin sulle sitä s-postia eilen tulemaan niin voit laitella niitä kuvia tulemaan mikäli se viesti tuli perille....mut täytyy lähteä käymään kaupassa kirjoitellaan seuraavan kerran.......:)- Malaya
PHessu kirjoitti:
just joo
Eipä törmäilty helsinkissä kävin itsekkin siellä nimittäin!Onhan ne vähän oudon näköisiä kun karvakasan sisältä paljastuu koira minulla olisi sama homma edessä kahden koiran kans tylsää hommaa
Pitäis ruveta katseleen luolakokeita että missä lähtis käyttään sitä nuorempaa koiraa jos sillä sais sen valion arvon.Laitoin sulle sitä s-postia eilen tulemaan niin voit laitella niitä kuvia tulemaan mikäli se viesti tuli perille....mut täytyy lähteä käymään kaupassa kirjoitellaan seuraavan kerran.......:)ei ole tullut s-posti vielä, mutta odotellaan, eiköhän se sieltä tule.
Vai luolakokeesta valion arvo koiralles. Minä en oikein ole itse innostunut niistä hommista, niin minä pysyn agilityssä ja koiran peruskoulutuksessa näistä harrastuksista.
Mutta, pitänee tästä taas mennä lukemaan tenttiin...plah.. Malaya kirjoitti:
ei ole tullut s-posti vielä, mutta odotellaan, eiköhän se sieltä tule.
Vai luolakokeesta valion arvo koiralles. Minä en oikein ole itse innostunut niistä hommista, niin minä pysyn agilityssä ja koiran peruskoulutuksessa näistä harrastuksista.
Mutta, pitänee tästä taas mennä lukemaan tenttiin...plah..Jospa se joskus tulisi sulle perille.juu sitähän sitä pitää harrastaa mistä itse tykkää ja koira ennenkaikkea.Oletko saanut vielä mitään tietoa agilitystä!
- Malaya
PHessu kirjoitti:
Jospa se joskus tulisi sulle perille.juu sitähän sitä pitää harrastaa mistä itse tykkää ja koira ennenkaikkea.Oletko saanut vielä mitään tietoa agilitystä!
eipä ole vieläkään se sun s-posti tullut..??!!
ei ole kuulunut agilitystä, odottelen että kpsh:n sivuille tulee tietoa siitä... mut on nyt hiukka kiiru, mut kirjottele jotain ja laita se sähköposti vaikka uudelleen.. Malaya kirjoitti:
eipä ole vieläkään se sun s-posti tullut..??!!
ei ole kuulunut agilitystä, odottelen että kpsh:n sivuille tulee tietoa siitä... mut on nyt hiukka kiiru, mut kirjottele jotain ja laita se sähköposti vaikka uudelleen..tere
Mulla on vähän jotain ongelmia tuon s-postin kans mutta koetan laitella sulle sitä.Mitäs sinnepäin muuta kuuluu,mitenkäs koirat jakselee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023