luolametsästys

harrastaako lukijoista kukaan luolakoira metsästystä jos niin minkälaisella koiralla ja minkälaisia saaliita on tullut

9

2358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira

Kavereiden koirilla. kk.mäyräkoira ajoi 2 kettua ulos pesästä kolme viikkoa sitten. 4 miestä oli passissa. toinen kettu sai osumumia, toinen ei. viikko sitten jack russel ajoi kaksi kettua ulos reijästä. neljä ukkoa tyri taas homman. seuraavaksi pitää laittaa kettuverkko hidasteeksi.

t. Hämeen hitain

• pyssymies.

hommaa PASSIMIEHIÄ.ampumataitoisia.johan ketut pilkkaa tollasta meuskaamista.laske verkot muikuille.

• tussari

myö käytetään kuumaa tervaa, sit ku kaatoopi kolloon niin jo alkoopi ketul tul kiire pois.

• sku

jos hyvää luola koiraa kaipaat niin hommaa SAKSAN METSÄSTYS TERRIERI on hyvä koira oma koira tappoi jo 5 kk ikäsenä ketun luolaan ja toi sen ulos supeja se on tuonu lukemattoman määrän

• Itselläni on kyllä pari karkea karvaista kettuterrieriä mutta aina tänne metsälle saa tulla jos kerran kiinnostaa metsästettävää kyllä löytyy

• karkkari
        PHessu kirjoitti:

Itselläni on kyllä pari karkea karvaista kettuterrieriä mutta aina tänne metsälle saa tulla jos kerran kiinnostaa metsästettävää kyllä löytyy

Tere!Itselläni ja kaverillani on myös kk kettuterrierit!Hyvin on koirat toiminut!Yli 100 elukkaa 3 kauden aikana...Supeja,mäyriä ja kettuja!Käy testaan riistaviettiä koiraltasi jollakin LUT-kokeita järjestävällä seuralla.Ja ukot kyllä neuvoo ja opastaa,jos vaan haluaa oppia!Metsäonnea!T.Mikko&kalle

• karkkari kirjoitti:

Tere!Itselläni ja kaverillani on myös kk kettuterrierit!Hyvin on koirat toiminut!Yli 100 elukkaa 3 kauden aikana...Supeja,mäyriä ja kettuja!Käy testaan riistaviettiä koiraltasi jollakin LUT-kokeita järjestävällä seuralla.Ja ukot kyllä neuvoo ja opastaa,jos vaan haluaa oppia!Metsäonnea!T.Mikko&kalle

moikka

Mulla on toinen koirista jo käyttö valio ja toisella ois tarkoitus lähteä nyt keväällä kiertään kokeita ja katsoa tuleeko toinenkin valio taloon

• karhukorpi

moi!

ei kai se ole pää asia että koira käy elukoihin kiinni kun mäyrää se ei kumminkaan tapa ja sellaisiakin pesissä majailee. kiinni käyvän koiran kanssa mäyräjahdissa tulee vaan sanomista.
        itse olen metsästänyt sk kettuterriereillä ja en oikeen niistäkään tykkää jos liiaan kovia. kyllä haukkuva koira on paras ainakin omalla kohdallani pienempi eläinlääkäri maksut.

• karhukorpi
        PHessu kirjoitti:

moikka

Mulla on toinen koirista jo käyttö valio ja toisella ois tarkoitus lähteä nyt keväällä kiertään kokeita ja katsoa tuleeko toinenkin valio taloon

Moikka!

mä oon 29 v sileakarvaisen kettuterrierin omistaja.
        meillä ei täällä ilmajoella ole paljoakaan mitä metsästää ja olen etsinyt metsästys paikkoja muualta. lähinnä etelästä.
        joten otahan yhteyttä jos sinne voisi tulla kaivamaan meillä on muutama tyyppi ja 8 koiraa
        T: jarkko
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe