luolametsästys

harrastaako lukijoista kukaan luolakoira metsästystä jos niin minkälaisella koiralla ja minkälaisia saaliita on tullut

9

2379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira

Kavereiden koirilla. kk.mäyräkoira ajoi 2 kettua ulos pesästä kolme viikkoa sitten. 4 miestä oli passissa. toinen kettu sai osumumia, toinen ei. viikko sitten jack russel ajoi kaksi kettua ulos reijästä. neljä ukkoa tyri taas homman. seuraavaksi pitää laittaa kettuverkko hidasteeksi.

t. Hämeen hitain

• pyssymies.

hommaa PASSIMIEHIÄ.ampumataitoisia.johan ketut pilkkaa tollasta meuskaamista.laske verkot muikuille.

• tussari

myö käytetään kuumaa tervaa, sit ku kaatoopi kolloon niin jo alkoopi ketul tul kiire pois.

• sku

jos hyvää luola koiraa kaipaat niin hommaa SAKSAN METSÄSTYS TERRIERI on hyvä koira oma koira tappoi jo 5 kk ikäsenä ketun luolaan ja toi sen ulos supeja se on tuonu lukemattoman määrän

• Itselläni on kyllä pari karkea karvaista kettuterrieriä mutta aina tänne metsälle saa tulla jos kerran kiinnostaa metsästettävää kyllä löytyy

• karkkari
        PHessu kirjoitti:

Itselläni on kyllä pari karkea karvaista kettuterrieriä mutta aina tänne metsälle saa tulla jos kerran kiinnostaa metsästettävää kyllä löytyy

Tere!Itselläni ja kaverillani on myös kk kettuterrierit!Hyvin on koirat toiminut!Yli 100 elukkaa 3 kauden aikana...Supeja,mäyriä ja kettuja!Käy testaan riistaviettiä koiraltasi jollakin LUT-kokeita järjestävällä seuralla.Ja ukot kyllä neuvoo ja opastaa,jos vaan haluaa oppia!Metsäonnea!T.Mikko&kalle

• karkkari kirjoitti:

Tere!Itselläni ja kaverillani on myös kk kettuterrierit!Hyvin on koirat toiminut!Yli 100 elukkaa 3 kauden aikana...Supeja,mäyriä ja kettuja!Käy testaan riistaviettiä koiraltasi jollakin LUT-kokeita järjestävällä seuralla.Ja ukot kyllä neuvoo ja opastaa,jos vaan haluaa oppia!Metsäonnea!T.Mikko&kalle

moikka

Mulla on toinen koirista jo käyttö valio ja toisella ois tarkoitus lähteä nyt keväällä kiertään kokeita ja katsoa tuleeko toinenkin valio taloon

• karhukorpi

moi!

ei kai se ole pää asia että koira käy elukoihin kiinni kun mäyrää se ei kumminkaan tapa ja sellaisiakin pesissä majailee. kiinni käyvän koiran kanssa mäyräjahdissa tulee vaan sanomista.
        itse olen metsästänyt sk kettuterriereillä ja en oikeen niistäkään tykkää jos liiaan kovia. kyllä haukkuva koira on paras ainakin omalla kohdallani pienempi eläinlääkäri maksut.

• karhukorpi
        PHessu kirjoitti:

moikka

Mulla on toinen koirista jo käyttö valio ja toisella ois tarkoitus lähteä nyt keväällä kiertään kokeita ja katsoa tuleeko toinenkin valio taloon

Moikka!

mä oon 29 v sileakarvaisen kettuterrierin omistaja.
        meillä ei täällä ilmajoella ole paljoakaan mitä metsästää ja olen etsinyt metsästys paikkoja muualta. lähinnä etelästä.
        joten otahan yhteyttä jos sinne voisi tulla kaivamaan meillä on muutama tyyppi ja 8 koiraa
        T: jarkko
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe